Dat denk ik ook. En tactiek (mijn stokpaardje) wordt de sleutel.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we hopen op psvIk heb zelfs het onlogische vermoeden dat psv meer kans maakt tegen chelsea in EEN wedstrijd dan tegen milan in twee...
Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee. Maar Chelsea schat ik wel een tikkeltje hoger in. Die spelen wel zo ongelooflijk gelouterd.
Het maakt gewoon een berekender en overdachter indruk wat cheslea doet... die gaan echt geen onnodige risico's nemen ofzo. LFC speelt wat "menselijker" wat dat betreft, die zijn te rakenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.
Morientes is een uitermate geschikte spits voor een vol centrum. Slim, kopsterk, ervaren, torinstinct. Baros zou ik vanaf de flank naar binnen laten opereren, omdat hij de bal aan voet moet hebben, erg veel snelheid en een en actie heeft. Zet je 'm in het centrum neer, verdrinkt ie. Zoals Makaay gisteravond had.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals Chelsea afgelopen dinsdag aan 't spelen was zie ik toch nog wel kansen hoor voor Liverpool. Maargoed, dan moeten Morientes, Baros en Cisse natuurlijk wel volledig fit zijn, met Gerrard erbij.
Uiteraard is de kans groter dat CFC in de CL staat dan LFC. Maar welke "odds" schat je in - oftwel hoe zeker ben je dat CFC in die finale staat?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar zullen we voor 100 euro wedden dat Chelsea de finale haalt?
En een gelijkspel (na 90 minuten) in de LC ...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
Ter info,Chelsea won 2 maal benauwd met 1-0 van LFC in de competitie
je weet toch dat ik de LC niet serieus neem?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef Doc het volgende:
[..]
En een gelijkspel (na 90 minuten) in de LC ...
80-20 en voor PSV 70-30 in het voordeel van Milanquote:Maar welke "odds" schat je in - oftwel hoe zeker ben je dat CFC in die finale staat?
Dus een weddenschap waarbij ik 5 euro geef als CFC doorgaat en jij mij 20 euro geeft als LFC doorgaat zou je aandurven?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
80-20 en voor PSV 70-30 in het voordeel van Milan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |