Leer jij eerst maar quoten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:18 schreef DutchGooner het volgende:
[quote]Op dinsdag 12 april 2005 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ajax, noch de Spurs spelen nu toch?
[/quotemoet jij niet golfen?
proestquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat PSV en Liverpool ook nog doorgaan, dan zitten straks alle mooie clubs in de halve finale.
Hmmm psv chelsea milan. Aantrekkelijk voetbal, ik ga nu alvast inslaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat PSV en Liverpool ook nog doorgaan, dan zitten straks alle mooie clubs in de halve finale.
Wanneer gaat in Einhoven eens een licht (en dat moet juist dáár kunnen) op, zodat ze kunnen zien dat PSV géén mooi voetbal speelt, alleen maar dodelijk saai en degelijk....quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
yup,ze gaan naar een nog lelijker stadionquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gaat Munchen naar een ander stadion omdat er wordt gesproken over de laatste wedstrijd wuropacupwedstrijd in dit stadion
Yup, dat stadion met de buitenkant die andere kleurtjes aan kan nemen dacht ik. Allianz stadionquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gaat Munchen naar een ander stadion omdat er wordt gesproken over de laatste wedstrijd wuropacupwedstrijd in dit stadion
Ik heb het over de mooiste clubs, niet over de beste circus-artiesten. Ik kan echt genieten van tactisch voetbal, strijd en een sterke organisatiequote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Wanneer gaat in Einhoven eens een licht (en dat moet juist dáár kunnen) op, zodat ze kunnen zien dat PSV géén mooi voetbal speelt, alleen maar dodelijk saai en degelijk....![]()
Donar - EBBC 45 - 48quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:32 schreef DeRCT14 het volgende:
wat is de score bij rust?
Dat veels te grote stadion naast de snelweg is dat?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, dat stadion met de buitenkant die andere kleurtjes aan kan nemen dacht ik. Allianz stadion
ik geniet van mooi groen gras, maar ik wil het niet zien groeien....quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het over de mooiste clubs, niet over de beste circus-artiesten. Ik kan echt genieten van tactisch voetbal, strijd en een sterke organisatie.
na de pauze gooien ze hem in zijn 2...quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:50 schreef Chadi het volgende:
tempo moet veel hoger
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:39 schreef BB-King het volgende:
Nooit zal ik voor een Duitse ploeg zijn.
Hup Chelsea!
't zijn duitsers hequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
25 minuten voor 2 goals, lukt ze niet
Hebben ze gekopieerd van Roda JCquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
Kan die stadionspeaker niet ter plekke standrechtelijk worden ge-executeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |