:dquote:
Deze quote las ik elders op een forum "Mooi voetbal is een niet bestaand fenomeen dat bedacht is door mensen die niet winnen maar toch erkenning willen hebben. Mooi voetbal is dan ook eigenlijk excuusvoetbal"quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:48 schreef twi het volgende:
wat absoluut niet om aan te zien is nog door gaat ook.
Vind 't vreemd dat een fan van Arsenal zoiets post eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
Deze quote las ik elders op een forum "Mooi voetbal is een niet bestaand fenomeen dat bedacht is door mensen die niet winnen maar toch erkenning willen hebben. Mooi voetbal is dan ook eigenlijk excuusvoetbal"
Tis ook niet mijn uitspraak maar ik kan mij er wel in vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Vind 't vreemd dat een fan van Arsenal zoiets post eigenlijk
En erkenning, ach...Ik lig er niet wakker om dat Bayern eruit ligt. Maar doorgaans geven wij af dat Bayern zo belabberd voetbal speelt en Duits voetbal saai is. Chelsea doet daar gezien de beide legs nog een schepje bovenop
Klopt maar ik had ook weinig problemen met "Boring Arsenal"quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef twi het volgende:
Uiteraard, maar FC Den Bosch zit toch wel in een situatie die een tikkeltje anders is dan Chelsea.
En hier ben ik het wel mee eensquote:Ik kan me voorstellen dat je erg graag wilt winnen, maar als het je hobby is, en je hebt een paar knaken, dan zou ik persoonlijk alles in 't werk stellen om ook te gaan voetballen. Chelsea krijgt door alle perikelen en de (vooral internationaal) destructieve vorm van voetballen toch echt niet het respect wat goed voetballende (winnende) ploegen wel krijgen.
Maar waar het om gaat, het resultaat, hebben ze het gehaald en daar gaat ze om. Voor hun maakt het niks uit of ze goed spelen, het gaat om het doorgaan en uiteindelijk de CL pakken, hoe maakt niet uit. Jammer voor het publiek, maar aan de andere kant is het knap dat je zo kunt spelen. PSV kan het niet, maar zou het wel moeten doen morgen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heb je zoveel kwaliteit in de ploeg lopen, besluit je zo walgelijk te voetballen.![]()
en daar kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Na vanavond ben ik er echt achter, ik ben een Chelsea-antipathysant.
Het spel van Chelsea valt heel kort samen te vatten. Geobsedeerd voetballen op resultaat. Als Chelsea op voorsprong komt, trekt het zich massaal terug om de tegengoal te voorkomen. Er wordt gegroepeerd verdedigd, in een heel druk centrum wat wordt opgetrokken voor het doel van Cech. Moderne Catenaccio. Een verschrikking om te zien.
Heb je zoveel kwaliteit in de ploeg lopen, besluit je zo walgelijk te voetballen.![]()
Zo he, wordt er 1 wakker...wedstrijden tegen Barca niet gezien?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Na vanavond ben ik er echt achter, ik ben een Chelsea-antipathysant.
Het spel van Chelsea valt heel kort samen te vatten. Geobsedeerd voetballen op resultaat. Als Chelsea op voorsprong komt, trekt het zich massaal terug om de tegengoal te voorkomen. Er wordt gegroepeerd verdedigd, in een heel druk centrum wat wordt opgetrokken voor het doel van Cech. Moderne Catenaccio. Een verschrikking om te zien.
Nee, ik hoopte op een incident tegen Barca. Omdat Barca wel een heel erg voetballende ploeg is. Maar het is dus de standaard boodschap van Mourinho.quote:
In de PL is het niets anders tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee, ik hoopte op een incident tegen Barca. Omdat Barca wel een heel erg voetballende ploeg is. Maar het is dus de standaard boodschap van Mourinho.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |