quote:Op dinsdag 12 april 2005 07:52 schreef lady-wrb het volgende:
t was een avondwandeling daniman, geen dagje.
Kan geregeld worden hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:56 schreef melonovy het volgende:
Ah jammer, geen David foto... en hij is zo cute...
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:13 schreef Githa het volgende:
David is echt een mooi ventje ...lijkt ie op jou Lily ?
Wat een lekker dingquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:35 schreef Lishe het volgende:
Sinds een tijdje lees en kijk ik mee hier. Wat een ontzettend mooie, lieve en schattige kindjes!
Nou kan ik natuurlijk niet achterblijven met m'n eigen trots! Ze heet Luuke en is 13 weken oud.
Ik hoop dat het me lukt om een foto te plaatsen...
[afbeelding]
Imps&Elfs heeft sowieso leuke kleertjes, ik ben helemaal fan!quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:57 schreef Lishe het volgende:
Hoe laat je een moeder glunderen!![]()
Die shirts zijn zo stoer. Ik kan gewoon niet kiezen dus zo lang ze erin past krijgt ze ze in alle kleuren...;) Nu moet ik op zoek naar een plaatje bij mijn naam en 's uitzoeken in welk topic je gewoon kunt kletsen!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:57 schreef lily het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen jullie de foto van Justin niet zien ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:45 schreef Luchtbel het volgende:
Wat gemeeeheeeen! Zo kunnen we toch helemaal geen baby zien
hmmm, nu kan ik em zelf ook niet meer zienquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kunnen jullie de foto van Justin niet zien ?
Ik welHoe kan het nou weer
Lief !quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan Justin ook niet zien
Maar al die andere prachtige kindjes wel
Kiekeboe!
Ik bedoelde eigenlijk Julius maar Justin was ook niet te zien, maar nu wel, leukquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kunnen jullie de foto van Justin niet zien ?
Ik welHoe kan het nou weer
Thanxquote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Githa het volgende:
tex....Noah heet met recht gewonnen hoor, het is gewoon een geweldige fotoHeb je hem al als poster formaat in de kamer hangen ?
jullie hielden toch van filmposters enzo ?
Nou ik moest schuin op die stoel gaan zitten met Dylan op mn schoot en ik moest mn hand onder zn tshirt doen en zn nekje zo vasthouden zodat je echt geen vingers zou zien, want tegen mij werd gezegt dat ie dan echt niet goedgekeurd zou worden voor een paspoort. De pasfoto ziet er dan naar mijn idee ook echt niet uit.. hij zat helemaal in elkaar gezakt waardoor ie een enorme onderkin heeft.. en hij is natuurlijk al niet een van de slankstequote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef texelonia het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om paspoort te laten maken
Fotograaf probeerde idd wel zo min mogelijk ervan te laten zien. Maar hoe hebben jullie het dan voor elkaar gekregen? Met 5 weken kunnen ze hun hoofd toch nog niet overeind houden
En dáár gaan ze dan moeilijk over doen, terwijl een paspoort 5 jaar geldig is en juist een klein kind in 5 jaar heeeeeeel erg verandert. Maar dát maakt dan weer niks uit?
Ja dat had ik dus ook verwacht! dat is gewoon de beste oplossing voor zo'n kleintje en zo krijg je ook niet van die lelijke pasfoto's... maargoed...quote:Op woensdag 13 april 2005 11:56 schreef Martineke het volgende:
maxim staat ook in mijn paspoort, lukte in 1 x
fotograaf had trouwens een mooi babykussen op de grond liggen en zij ging er boven staan en maakte dan snel een foto
Dat is helemaal slim zegquote:Op woensdag 13 april 2005 11:56 schreef Martineke het volgende:
fotograaf had trouwens een mooi babykussen op de grond liggen en zij ging er boven staan en maakte dan snel een foto
Omdat als het echt nodig is ze echt dingen uit die pasfoto kunnen halen na een tijd, daarom moeten ze ook op een bepaalde manier kijken. Sommige dingen moeten gewoon goed in beeld zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef texelonia het volgende:
En dáár gaan ze dan moeilijk over doen, terwijl een paspoort 5 jaar geldig is en juist een klein kind in 5 jaar heeeeeeel erg verandert. Maar dát maakt dan weer niks uit?
achossieeeeeequote:
kuip zijn we geweest en ook lijnbaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:04 schreef Anitra het volgende:
Martineke je hebt verschillende fanshops. In welke ben jij geweest dan? Ik weet er zoiezo 3. v&d, lijnbaan en de kuip. En vaak zie ik bij de kuip veel dingen voor die kleintjes hangen.
Wat ik me dan weer afvraag is wat een ajax-fan met feijenoord romper moetquote:Op donderdag 14 april 2005 10:55 schreef Githa het volgende:
uuuuhmz Knorretje, ik zie daar ook dat feyenoord rompertje, en ik heb er hier nog een liggen in maat 92 maaruh hier zijn ze ajax fanik stuur het je op als je wil
![]()
Oh nee, dat snap ik wel, mijn eerste zin was voor Githa bedoeld, ik dacht, als dat een kraamkadootje is of zo, is het wel een beetje onnadenkend. Niet voor jou bedoeld dusquote:Op donderdag 14 april 2005 15:47 schreef Knorretje het volgende:
Miss D. Danny is feyenoorderen het is ook zijn zoon
gekregen van een feyenoord fanquote:Op donderdag 14 april 2005 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag is wat een ajax-fan met feijenoord romper moet![]()
En knor, ik dacht dat jij zelf voor Ajax bent, toch
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:59 schreef Knorretje het volgende:
zow ik ben echt kippig, ik had dat nog niet eens zien staan.
Githa heel lief maar (niet om ondankbaar te lijken)maar gezien de nood bij martineke misschien leuk om met haar iets af te spreken. Als de kleertjes hier te klein zijn die ze nu hebben en we willen nieuw dan borduur ik er gewoon weer 1 of als ik er 1 goedkoop op de kop kan tikken koopt danny er toch wel weer 1
Thanks! Ze heet Kyra.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:10 schreef Githa het volgende:
BE wat is haar naam ? Ik ben het vergeten![]()
Wel een schatje hoor![]()
Dank je, 't was een heidense klus (de jurk en het haar), maar ze heeft de hele dag gestraaldquote:Op donderdag 14 april 2005 16:12 schreef Githa het volgende:
OE! dat lijkt wel een bruidje en anders toch zeker een princes...Mooooooooooooooooooooooooooi !
Hij staat hier helemaal goed!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:10 schreef es70 het volgende:
Ik zie (bijna) alleen maar baby'tjes hier... En ik wil even lekker showen met mijn grote meid op haar communiedag. Geef maar een slinger als 'ie niet goed staat Brighteyes...
[afbeelding]
dat zou echt toevallig zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 17:47 schreef Jambo het volgende:
Tex, ik had al een tijd het vermoeden, maar nu ik je foto zie weet ik het bijna zeker; volgens mij bezorg je mijn post![]()
lolquote:Op donderdag 14 april 2005 17:47 schreef Jambo het volgende:
Tex, ik had al een tijd het vermoeden, maar nu ik je foto zie weet ik het bijna zeker; volgens mij bezorg je mijn post![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:58 schreef Githa het volgende:
[..]
gekregen van een feyenoord fan.... maaruh mijn vriend wilde hem als Ajax fan zijnde de romper aan doen wanneer we hem zindelijkheids training gaan geven
![]()
nee joh hebben we van iemand gekregen die hier nog nooit is geweest...via via , je kent dat wel. Die weet niet eens van welke club mijn vriend fan is, hij dacht ook serieus dat hij maatje 92 gelijk aan kon bij geboortequote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Te erg gewoon, je wil toch dat iemand iets aan je cadeau heeft
nou als je het echt kwijt wilt, en Knorretje het echt niet hoeft, dan graagquote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Githa het volgende:
[..]strak plan hoor ....interesse Martineke ?
![]()
Ik zie ze inderdaad ook weer nietquote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Anitra het volgende:
Ik zie ze niet Lily
wanadoo heeft volgenms mij ruzie met photobucket
Dat was ook het eerste wat in mij op kwamquote:
Kijk even hier: Modtopic Ouder(s) voor al uw feedback fulisa, daar staat het helemaal uitgelegd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:35 schreef fulisa het volgende:
Hoe kan ik een foto toevoegen
7480 was hij met 2 maanden. ben benieuwd wat Dylan weegtquote:Op zondag 17 april 2005 18:33 schreef DaanBanaantje het volgende:
Martineke wat was het gewicht van Maxim met 2 maanden?
Laat ons eens kijken?quote:Op zondag 17 april 2005 21:38 schreef danosa het volgende:
Suus is ook een echte meid hè?
Bij haar gaat het dreumes zijn er ook al af. Zat vanmiidag naar Jadey te kijken, ik vind het al een echte peuter. snif
Ze is zo wijs, zo slim, zo zelfstandig snif
Mijn kleine meid is ook een grote "mait" snif
Dat heb je goed gezien. Kun je ook zien welke melk het is geweestquote:Op maandag 18 april 2005 22:49 schreef kozakken het volgende:
Wat een liefies weer! Oh!
Enne ConnorWat kun jij heerlijk melkerig ginnegappen
(of zie ik daar geen melk in je wijd open lachende mondje?)
En die bovenste foto van hem is ook al zo leuk!
Lachen!! En 100% waar. Joliequote:Op maandag 18 april 2005 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wow! Dat bekkie van Jolie!
Wanneer is er weer een meet? Dan zorg ik dat ik een enorme boodschappentas bij me heb!
Lukepuk, dank je wel voor het komplimentquote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef Luckepuk het volgende:
Bright! Ik heb geen idee of je het wat vind, maar vond de foto´s van Elise zo leuk dat ik er even mee "gespeeld" hebt!
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha - het laken was ook niet groterquote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef jessie het volgende:
Bright ik moest wel een beetje lachen om je foto's met je laken. Als je een laken gebruik, zorg dan niet voor die stukjes zodat je nog ziet dat je in de tuin zit![]()
![]()
Maar wel leuk eindelijk weer eens wat Elise's !!!!!
Ik ben er een meester in dat ik net iets meer inzoom, of vanuit een andere hoek de foto neem waardoor alleen het laken zichtbaar is (en kind natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:40 schreef Bright het volgende:
Haha - het laken was ook niet groter
(Maar ik ben een meester in dit soort dingen op een foto te laten verdwijnen; echt ideaal, Photoshop)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:02 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ben er een meester in dat ik net iets meer inzoom, of vanuit een andere hoek de foto neem waardoor alleen het laken zichtbaar is (en kind natuurlijk) ook ideaal, als je niet zoveel verstand hebt van photoshop
dat probleem ken ik wel, maar het is je nu toch aardig geluktquote:Hier problemen om Jordy lachend op de foto te krijgenmeneer vind de camera zo machtig interessant dat die lach meestal vliegens vlug plaats maakt voor een geboeide blik
![]()
Ja, nog redelijk hequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:25 schreef lily het volgende:
[..]
dat probleem ken ik wel, maar het is je nu toch aardig gelukt![]()
nu wel, hij slaaptquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:33 schreef reni het volgende:
leuke foto githa wat is t toch n schatje he
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:09 schreef Githa het volgende:
[...]
Elise wat het ook leuk zo poseren ?mama's hebben soms van die ideeën
![]()
[...]
Hier problemen om Jordy lachend op de foto te krijgenmeneer vind de camera zo machtig interessant dat die lach meestal vliegens vlug plaats maakt voor een geboeide blik
![]()
of papa'squote:Op dinsdag 19 april 2005 14:57 schreef Bright het volgende:
[..]Mama's??? Kijkt omlaag echt niet!!!
Jordy, goed zo hoor! En als je kunt kruipen, altijd zo snel mogelijk naar de videocamera kruipen, zodat die gelijk op onscherp staat(Heel herkenbaar) (Maar mama leert wel om heel onzichtig de camera te pakken)
edit: nou, vooruit - mama's hebben inderdaad soms van die ideeën ...
wahahaha, Hier niet want hij is gelijk gehypnotiseerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef texelonia het volgende:
Djulian, wat kijk je er ondeugend bij
Jordy wat een lief lachje
Githa, ik hou meestal de camera al in de aanslag, en dan probeer ik Noah aan het lachen te maken (tong uitsteken, in gezicht blazen, een speeltje) en dan wil het hier meestal wel lukken![]()
Nou hij was 6950quote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef Martineke het volgende:
[..]
7480 was hij met 2 maanden. ben benieuwd wat Dylan weegtspekkies zijn
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Nou hij was 6950tis echt zo'n lekker ding he met al die spekkies.. hihi!
Sssst, ik denk, ik zeg het er niet bij, vind me zelf al mutsig genoegquote:Op woensdag 20 april 2005 20:37 schreef jessie het volgende:
He leuk ook joh dat keukentje. En helemaal grappig dat ze hem al heeft en nog jarig moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |