Oh nee, dat snap ik wel, mijn eerste zin was voor Githa bedoeld, ik dacht, als dat een kraamkadootje is of zo, is het wel een beetje onnadenkend. Niet voor jou bedoeld dusquote:Op donderdag 14 april 2005 15:47 schreef Knorretje het volgende:
Miss D. Danny is feyenoorderen het is ook zijn zoon
gekregen van een feyenoord fanquote:Op donderdag 14 april 2005 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag is wat een ajax-fan met feijenoord romper moet![]()
En knor, ik dacht dat jij zelf voor Ajax bent, toch
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:59 schreef Knorretje het volgende:
zow ik ben echt kippig, ik had dat nog niet eens zien staan.
Githa heel lief maar (niet om ondankbaar te lijken)maar gezien de nood bij martineke misschien leuk om met haar iets af te spreken. Als de kleertjes hier te klein zijn die ze nu hebben en we willen nieuw dan borduur ik er gewoon weer 1 of als ik er 1 goedkoop op de kop kan tikken koopt danny er toch wel weer 1
Thanks! Ze heet Kyra.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:10 schreef Githa het volgende:
BE wat is haar naam ? Ik ben het vergeten![]()
Wel een schatje hoor![]()
Dank je, 't was een heidense klus (de jurk en het haar), maar ze heeft de hele dag gestraaldquote:Op donderdag 14 april 2005 16:12 schreef Githa het volgende:
OE! dat lijkt wel een bruidje en anders toch zeker een princes...Mooooooooooooooooooooooooooi !
Hij staat hier helemaal goed!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:10 schreef es70 het volgende:
Ik zie (bijna) alleen maar baby'tjes hier... En ik wil even lekker showen met mijn grote meid op haar communiedag. Geef maar een slinger als 'ie niet goed staat Brighteyes...
[afbeelding]
dat zou echt toevallig zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 17:47 schreef Jambo het volgende:
Tex, ik had al een tijd het vermoeden, maar nu ik je foto zie weet ik het bijna zeker; volgens mij bezorg je mijn post![]()
lolquote:Op donderdag 14 april 2005 17:47 schreef Jambo het volgende:
Tex, ik had al een tijd het vermoeden, maar nu ik je foto zie weet ik het bijna zeker; volgens mij bezorg je mijn post![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:58 schreef Githa het volgende:
[..]
gekregen van een feyenoord fan.... maaruh mijn vriend wilde hem als Ajax fan zijnde de romper aan doen wanneer we hem zindelijkheids training gaan geven
![]()
nee joh hebben we van iemand gekregen die hier nog nooit is geweest...via via , je kent dat wel. Die weet niet eens van welke club mijn vriend fan is, hij dacht ook serieus dat hij maatje 92 gelijk aan kon bij geboortequote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Te erg gewoon, je wil toch dat iemand iets aan je cadeau heeft
nou als je het echt kwijt wilt, en Knorretje het echt niet hoeft, dan graagquote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Githa het volgende:
[..]strak plan hoor ....interesse Martineke ?
![]()
Ik zie ze inderdaad ook weer nietquote:Op donderdag 14 april 2005 22:15 schreef Anitra het volgende:
Ik zie ze niet Lily
wanadoo heeft volgenms mij ruzie met photobucket
Dat was ook het eerste wat in mij op kwamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |