hmmm, nu kan ik em zelf ook niet meer zienquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kunnen jullie de foto van Justin niet zien ?
Ik welHoe kan het nou weer
Lief !quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan Justin ook niet zien
Maar al die andere prachtige kindjes wel
Kiekeboe!
Ik bedoelde eigenlijk Julius maar Justin was ook niet te zien, maar nu wel, leukquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kunnen jullie de foto van Justin niet zien ?
Ik welHoe kan het nou weer
Thanxquote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Githa het volgende:
tex....Noah heet met recht gewonnen hoor, het is gewoon een geweldige fotoHeb je hem al als poster formaat in de kamer hangen ?
jullie hielden toch van filmposters enzo ?
Nou ik moest schuin op die stoel gaan zitten met Dylan op mn schoot en ik moest mn hand onder zn tshirt doen en zn nekje zo vasthouden zodat je echt geen vingers zou zien, want tegen mij werd gezegt dat ie dan echt niet goedgekeurd zou worden voor een paspoort. De pasfoto ziet er dan naar mijn idee ook echt niet uit.. hij zat helemaal in elkaar gezakt waardoor ie een enorme onderkin heeft.. en hij is natuurlijk al niet een van de slankstequote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef texelonia het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen om paspoort te laten maken
Fotograaf probeerde idd wel zo min mogelijk ervan te laten zien. Maar hoe hebben jullie het dan voor elkaar gekregen? Met 5 weken kunnen ze hun hoofd toch nog niet overeind houden
En dáár gaan ze dan moeilijk over doen, terwijl een paspoort 5 jaar geldig is en juist een klein kind in 5 jaar heeeeeeel erg verandert. Maar dát maakt dan weer niks uit?
Ja dat had ik dus ook verwacht! dat is gewoon de beste oplossing voor zo'n kleintje en zo krijg je ook niet van die lelijke pasfoto's... maargoed...quote:Op woensdag 13 april 2005 11:56 schreef Martineke het volgende:
maxim staat ook in mijn paspoort, lukte in 1 x
fotograaf had trouwens een mooi babykussen op de grond liggen en zij ging er boven staan en maakte dan snel een foto
Dat is helemaal slim zegquote:Op woensdag 13 april 2005 11:56 schreef Martineke het volgende:
fotograaf had trouwens een mooi babykussen op de grond liggen en zij ging er boven staan en maakte dan snel een foto
Omdat als het echt nodig is ze echt dingen uit die pasfoto kunnen halen na een tijd, daarom moeten ze ook op een bepaalde manier kijken. Sommige dingen moeten gewoon goed in beeld zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef texelonia het volgende:
En dáár gaan ze dan moeilijk over doen, terwijl een paspoort 5 jaar geldig is en juist een klein kind in 5 jaar heeeeeeel erg verandert. Maar dát maakt dan weer niks uit?
achossieeeeeequote:
kuip zijn we geweest en ook lijnbaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:04 schreef Anitra het volgende:
Martineke je hebt verschillende fanshops. In welke ben jij geweest dan? Ik weet er zoiezo 3. v&d, lijnbaan en de kuip. En vaak zie ik bij de kuip veel dingen voor die kleintjes hangen.
Wat ik me dan weer afvraag is wat een ajax-fan met feijenoord romper moetquote:Op donderdag 14 april 2005 10:55 schreef Githa het volgende:
uuuuhmz Knorretje, ik zie daar ook dat feyenoord rompertje, en ik heb er hier nog een liggen in maat 92 maaruh hier zijn ze ajax fanik stuur het je op als je wil
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |