7480 was hij met 2 maanden. ben benieuwd wat Dylan weegtquote:Op zondag 17 april 2005 18:33 schreef DaanBanaantje het volgende:
Martineke wat was het gewicht van Maxim met 2 maanden?
Laat ons eens kijken?quote:Op zondag 17 april 2005 21:38 schreef danosa het volgende:
Suus is ook een echte meid hè?
Bij haar gaat het dreumes zijn er ook al af. Zat vanmiidag naar Jadey te kijken, ik vind het al een echte peuter. snif
Ze is zo wijs, zo slim, zo zelfstandig snif
Mijn kleine meid is ook een grote "mait" snif
Dat heb je goed gezien. Kun je ook zien welke melk het is geweestquote:Op maandag 18 april 2005 22:49 schreef kozakken het volgende:
Wat een liefies weer! Oh!
Enne ConnorWat kun jij heerlijk melkerig ginnegappen
(of zie ik daar geen melk in je wijd open lachende mondje?)
En die bovenste foto van hem is ook al zo leuk!
Lachen!! En 100% waar. Joliequote:Op maandag 18 april 2005 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Wow! Dat bekkie van Jolie!
Wanneer is er weer een meet? Dan zorg ik dat ik een enorme boodschappentas bij me heb!
Lukepuk, dank je wel voor het komplimentquote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef Luckepuk het volgende:
Bright! Ik heb geen idee of je het wat vind, maar vond de foto´s van Elise zo leuk dat ik er even mee "gespeeld" hebt!
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha - het laken was ook niet groterquote:Op maandag 18 april 2005 22:35 schreef jessie het volgende:
Bright ik moest wel een beetje lachen om je foto's met je laken. Als je een laken gebruik, zorg dan niet voor die stukjes zodat je nog ziet dat je in de tuin zit![]()
![]()
Maar wel leuk eindelijk weer eens wat Elise's !!!!!
Ik ben er een meester in dat ik net iets meer inzoom, of vanuit een andere hoek de foto neem waardoor alleen het laken zichtbaar is (en kind natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:40 schreef Bright het volgende:
Haha - het laken was ook niet groter
(Maar ik ben een meester in dit soort dingen op een foto te laten verdwijnen; echt ideaal, Photoshop)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:02 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ben er een meester in dat ik net iets meer inzoom, of vanuit een andere hoek de foto neem waardoor alleen het laken zichtbaar is (en kind natuurlijk) ook ideaal, als je niet zoveel verstand hebt van photoshop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |