dat probleem ken ik wel, maar het is je nu toch aardig geluktquote:Hier problemen om Jordy lachend op de foto te krijgenmeneer vind de camera zo machtig interessant dat die lach meestal vliegens vlug plaats maakt voor een geboeide blik
![]()
Ja, nog redelijk hequote:Op dinsdag 19 april 2005 12:25 schreef lily het volgende:
[..]
dat probleem ken ik wel, maar het is je nu toch aardig gelukt![]()
nu wel, hij slaaptquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:33 schreef reni het volgende:
leuke foto githa wat is t toch n schatje he
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:09 schreef Githa het volgende:
[...]
Elise wat het ook leuk zo poseren ?mama's hebben soms van die ideeën
![]()
[...]
Hier problemen om Jordy lachend op de foto te krijgenmeneer vind de camera zo machtig interessant dat die lach meestal vliegens vlug plaats maakt voor een geboeide blik
![]()
of papa'squote:Op dinsdag 19 april 2005 14:57 schreef Bright het volgende:
[..]Mama's??? Kijkt omlaag echt niet!!!
Jordy, goed zo hoor! En als je kunt kruipen, altijd zo snel mogelijk naar de videocamera kruipen, zodat die gelijk op onscherp staat(Heel herkenbaar) (Maar mama leert wel om heel onzichtig de camera te pakken)
edit: nou, vooruit - mama's hebben inderdaad soms van die ideeën ...
wahahaha, Hier niet want hij is gelijk gehypnotiseerdquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:04 schreef texelonia het volgende:
Djulian, wat kijk je er ondeugend bij
Jordy wat een lief lachje
Githa, ik hou meestal de camera al in de aanslag, en dan probeer ik Noah aan het lachen te maken (tong uitsteken, in gezicht blazen, een speeltje) en dan wil het hier meestal wel lukken![]()
Nou hij was 6950quote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef Martineke het volgende:
[..]
7480 was hij met 2 maanden. ben benieuwd wat Dylan weegtspekkies zijn
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Nou hij was 6950tis echt zo'n lekker ding he met al die spekkies.. hihi!
Sssst, ik denk, ik zeg het er niet bij, vind me zelf al mutsig genoegquote:Op woensdag 20 april 2005 20:37 schreef jessie het volgende:
He leuk ook joh dat keukentje. En helemaal grappig dat ze hem al heeft en nog jarig moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |