Fransie, voor iets 'beters' heb je toch je abonnement op de Playboy?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:48 schreef Fransie het volgende:
Valt een beetje tegen, moet toch wat beters te vinden zijn in het Nederlandsche roeiwereldje.
Het is natuurlijk geenzins de bedoeling om deze gewaardeerde poster op enigerlei wijze te schofreren, waarvoor mijn excuses.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:50 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Fransie, voor iets 'beters' heb je toch je abonnement op de Playboy?
Ik heb volgens mij een actiefoto gevonden van Kerriopie oid (Chick on a Mission), een gewaardeerd poster alhier.
Ja, leuk hoor die meisjes op het hockeytoernooi, maar je hebt er ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:01 schreef Fransie het volgende:
Het zal waarschijnlijk aan het brallerige hockey toernooi van gisteravond liggen, waar de dames als een stuk (smakelijk) vlees werden beoordeeld
Je hebt volgens mij een actiefoto gevonden van Marie-Claire (aka De Dame), een gewaardeerd scheidrechter aldaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:17 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ja, leuk hoor die meisjes op het hockeytoernooi, maar je hebt er ook niet veel aan.
zuigen, niet blazen!
Dat zal allemaal wel waar wezen, maar dit is een roeitopic en wat heeft hockey met roeien te maken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:40 schreef Fransie het volgende:
Je hebt volgens mij een actiefoto gevonden van Marie-Claire (aka De Dame), een gewaardeerd scheidrechter aldaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |