Ik ga geen navraag doen, daar ben ik te lui voorquote:Op maandag 11 april 2005 17:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt geen IDEE hoeveel mensen mij hier in de gaten houden. Ik heb reeds teveel gezegd.
Graag gedaan.quote:Op maandag 11 april 2005 17:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
is trouwens zeer irritant, zo'n avatar wisseling
Zeg dan meteen wat je mening is.quote:Op maandag 11 april 2005 17:41 schreef George-Butters het volgende:
tegenwoordig gaat het niet meer om politiek hier. Post ik interessante zaken, word dat gewoon overgeslagen. Net als de pogingen van Sizzler.
Zeker.quote:Op maandag 11 april 2005 17:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
is trouwens zeer irritant, zo'n avatar wisseling
effe to the point graagquote:Op maandag 11 april 2005 17:41 schreef George-Butters het volgende:
tegenwoordig gaat het niet meer om politiek hier. Post ik interessante zaken, word dat gewoon overgeslagen. Net als de pogingen van Sizzler.
quote:Op maandag 11 april 2005 17:41 schreef George-Butters het volgende:
Plagiaat!quote:Op maandag 11 april 2005 17:47 schreef du_ke het volgende:
En straks ga ik echt beginnen met leren!
Na het eten, en wat TV kijken uiteraard.
Die bestaat ook al.quote:Op maandag 11 april 2005 18:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb altijd gemeend dat ze collectief niet-dachten.quote:Op maandag 11 april 2005 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Linkse mensen denken altijd collectief, hetgeen nu weer geillustreerd wordt.
Ja, dat is ook zo, ik ga er altijd vanuit dat negatief denken ook bestaat.quote:Op maandag 11 april 2005 18:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb altijd gemeend dat ze collectief niet-dachten.
Zoals negatieve energie. Die wij omzetten in positieve, middels Tai-Chi.quote:Op maandag 11 april 2005 18:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, ik ga er altijd vanuit dat negatief denken ook bestaat.
Ja, of we zetten ze bij elkaar in een klein hokje.quote:Op maandag 11 april 2005 18:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoals negatieve energie. Die wij omzetten in positieve, middels Tai-Chi.
quote:Op maandag 11 april 2005 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, of we zetten ze bij elkaar in een klein hokje.
Ik heb vannacht nog Tai-Chi zwaardvechten gecombineerd met The ministry of silly walks.quote:Op maandag 11 april 2005 18:24 schreef du_ke het volgende:
Tai-Chi is geitenwollensokken links hoor.
Mag jij van het collectief niet-denken?quote:Op maandag 11 april 2005 18:24 schreef du_ke het volgende:
Tai-Chi is geitenwollensokken links hoor.
Wat is een bevek?quote:Op maandag 11 april 2005 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik volg het bevek van Maerycke op.!
Sinds wanneer is conservatisme links?quote:Op maandag 11 april 2005 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Linkse mensen denken altijd collectief, hetgeen nu weer geillustreerd wordt.
quote:Op maandag 11 april 2005 18:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sinds wanneer is conservatisme links?
"ze" is in dit geval ook een stelletje mongolen.quote:Op maandag 11 april 2005 18:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat hebben ze elkaar in een ander draadje aangepraat, ergens hier dacht ik: Peiling: progressieve meerderheid
Dat is niet erg collectief van je, broeder-leider G-Bquote:Op maandag 11 april 2005 18:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
"ze" is in dit geval ook een stelletje mongolen.
Al ben ik het wel met ze eens. Links is ook conservatief.
Als je niet rechts bent, ben je dan meteen links?quote:Op maandag 11 april 2005 19:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is niet erg collectief van je, broeder-leider G-B
Neequote:Op maandag 11 april 2005 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als je niet rechts bent, ben je dan meteen links?
jahoor.quote:Op maandag 11 april 2005 19:22 schreef du_ke het volgende:
Statistiek leren kan ook best zonder je boeken er bij te pakken nietwaar?
Anders ben je een cda'ert (wij zijn niet links, niet rechts.. maar precies in het middenquote:Op maandag 11 april 2005 19:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Als je niet rechts bent, ben je dan meteen links?
Altijd maar die hokjesquote:Op maandag 11 april 2005 19:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Anders ben je een cda'ert (wij zijn niet links, niet rechts.. maar precies in het midden)
Zie je wel, Linksquote:
Dat zal m leren Feyenoord fan te zijnquote:http://frontpage.fok.nl/nieuws/53071
Gisterenmiddag is een 14-jarige Feyenoord-supporter uit Vlaardingen door aanhangers van NAC in Breda bewusteloos geschopt. Dat gebeurde na de wedstrijd tussen NAC en Feyenoord, die door laatstgenoemde club gewonnen werd.
De knaap bezocht samen met zijn vader de voetbalwedstrijd. Na afloop werden de twee achterna gezeten door scheldende NAC-supporters. Toen ze de twee inhaalden schopten ze de 14-jarige tegen zijn hoofd, waardoor hij bewusteloos op de grond viel. Het slachtoffer is met een zware hersenschudding in een ziekenhuis opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |