Ik ga geen navraag doen, daar ben ik te lui voorquote:Op maandag 11 april 2005 17:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je hebt geen IDEE hoeveel mensen mij hier in de gaten houden. Ik heb reeds teveel gezegd.
Graag gedaan.quote:Op maandag 11 april 2005 17:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
is trouwens zeer irritant, zo'n avatar wisseling
Zeg dan meteen wat je mening is.quote:Op maandag 11 april 2005 17:41 schreef George-Butters het volgende:
tegenwoordig gaat het niet meer om politiek hier. Post ik interessante zaken, word dat gewoon overgeslagen. Net als de pogingen van Sizzler.
Zeker.quote:Op maandag 11 april 2005 17:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
is trouwens zeer irritant, zo'n avatar wisseling
effe to the point graagquote:Op maandag 11 april 2005 17:41 schreef George-Butters het volgende:
tegenwoordig gaat het niet meer om politiek hier. Post ik interessante zaken, word dat gewoon overgeslagen. Net als de pogingen van Sizzler.
quote:Op maandag 11 april 2005 17:41 schreef George-Butters het volgende:
Plagiaat!quote:Op maandag 11 april 2005 17:47 schreef du_ke het volgende:
En straks ga ik echt beginnen met leren!
Na het eten, en wat TV kijken uiteraard.
Die bestaat ook al.quote:Op maandag 11 april 2005 18:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb altijd gemeend dat ze collectief niet-dachten.quote:Op maandag 11 april 2005 18:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Linkse mensen denken altijd collectief, hetgeen nu weer geillustreerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |