Nee.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja maar dat is er dus extra in opgenomen, snap je?
Geloof het of niet; Maar toch is het zo. Ik kon m'n ogen niet geloven vorig jaar, toen ik las dat Alex naar PSV zou komen. Dus toen heb ik gelijk uitgezocht waar dit aan kon liggen. Toen kwam ik er dus achter dat Chelsea een optie had weten te bedingen op Alex en toen heb ik me er in verdiept, voor zo ver dat mogelijk was.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En dan zegt PSV tegen Alex: "als je voor Arsenal kiest, krijg je van ons 1,5 miljoen."
Teveel onzekerheden voor Chelsea in dit geval om daadwerkelijk 3 miljoen op te hoesten.
Ik heb echt de verkeerde keuze gemaakt door te gaan studeren...quote:Op woensdag 13 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geloof het of niet; Maar toch is het zo. Ik kon m'n ogen niet geloven vorig jaar, toen ik las dat Alex naar PSV zou komen. Dus toen heb ik gelijk uitgezocht waar dit aan kon liggen. Toen kwam ik er dus achter dat Chelsea een optie had weten te bedingen op Alex en toen heb ik me er in verdiept, voor zo ver dat mogelijk was.
precies, voor zover dat mogelijk was.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geloof het of niet; Maar toch is het zo. Ik kon m'n ogen niet geloven vorig jaar, toen ik las dat Alex naar PSV zou komen. Dus toen heb ik gelijk uitgezocht waar dit aan kon liggen. Toen kwam ik er dus achter dat Chelsea een optie had weten te bedingen op Alex en toen heb ik me er in verdiept, voor zo ver dat mogelijk was.
Het gelul uit de telegraaf etc. begon pas toen Alex een naar Nederlandse begrippen "gearriveerde" speler werd. Dat doen die media gewoon om onrust te stoken, want toen Alex kwam, hoorde je die media. Toen las je alleen de verhalen (o.a. in Marca en diverse Braziliaanse kranten) die ik hier nu ook roep.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
precies, voor zover dat mogelijk was.
je weet dus lang niet alle clausules etc want die komen namelijk niet naar buiten.
Sorry maar die samenwerking met Chelsea werd al door Studio Sport genoemd nog voordat Alex getekend had dus je kletst nu uit je nek.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het gelul uit de telegraaf etc. begon pas toen Alex een naar Nederlandse begrippen "gearriveerde" speler werd. Dat doen die media gewoon om onrust te stoken, want toen Alex kwam, hoorde je die media. Toen las je alleen de verhalen (o.a. in Marca en diverse Braziliaanse kranten) die ik hier nu ook roep.
Maar niet door de Telegraaf, die een tijdje terug "opeens" wist te melden dat PSV maar iets meer dan een ton per jaar voor Alex betaalt... Dat is pure onrust-stokerij.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Sorry maar die samenwerking met Chelsea werd al door Studio Sport genoemd nog voordat Alex getekend had dus je kletst nu uit je nek.
In welk opzicht is dat onruststokerij?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar niet door de Telegraaf, die een tijdje terug "opeens" wist te melden dat PSV maar iets meer dan een ton per jaar voor Alex betaalt... Dat is pure onrust-stokerij.
Insinueren dat Alex "zo maar" kan verdwijnen bij PSV en dat PSV dan een probleem heeft?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat onruststokerij?
En wat heeft dat te maken met die clausules waar we het over hadden?quote:Op woensdag 13 april 2005 01:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Insinueren dat Alex "zo maar" kan verdwijnen bij PSV en dat PSV dan een probleem heeft?
De Telegraaf gaf de 100.000-euro-per-jaar variant van de betreffende clausule....quote:Op woensdag 13 april 2005 01:40 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met die clausules waar we het over hadden?
Sport en Financiele afdeling zijn beide vrij betrouwbaar, voor de rest is het inderdaad een campingkrant.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
nou de Telegraaf heb k niet zo hoog zitten
Ik lees de Telegraaf nooit...quote:Op woensdag 13 april 2005 02:07 schreef rubbereend het volgende:
ook op sport gebied heeft t me zelden kunnen bekoren
Och hij mag van mij nog wel even blijvenquote:Op woensdag 13 april 2005 00:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alex kan voorlopig sowieso niet naar Chelsea, bij gebrek aan gespeelde interlands.
Dat verbaast me helemaal niet... die is amper aan voetballen toegekomen dit jaar...quote:
1 juli 2007 dacht ikquote:Op woensdag 13 april 2005 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij maakte zaterdag ook niet veel indruk op me
Loopt zijn contract ook af dit jaar?
Dus daar gaan we nog een paar miljoen voor vangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |