Ik heb nog met 4 van julie aan tafel gezeten in die Ierse pub volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:35 schreef Ereshkigal het volgende:
ik ben echt zo blij !
gister ook nog een meeting gehad in amsterdam met 8 mede green day idioten![]()
was echt super gezellig en iedereen heeft heel erg veel zin in 7 juli...
Ik denk niet dat jij er nog was tegen die tijd, want dan had je wel geweten wie ik wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Ereshkigal het volgende:
wahaha Lol die green day'ers kom je ook overal tegen he !
Spannend moet ik nu raden wie je bent![]()
![]()
Wij zijn er tochquote:Op zondag 10 april 2005 01:27 schreef RemCOW het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik ga, m'n broer staat niet zo te springen met wie ik de vorige keer mee heen ging...
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Ereshkigal het volgende:
@ Heatwave... Ben jij trouwens niets kwijt geraakt gister![]()
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze live spelen in Ahoyquote:ik hoop daarom stiekem met het concert van 7 juli dat ze juist veel oude nummers draaien
quote:
ik heb vandaag mijn kaartje gehaald!quote:Op maandag 11 april 2005 22:01 schreef Beaker het volgende:
Nitrosnel bellen dus en alsnog bestellen
Geen idee of er nog kaarten zijn, maar anders is eerste ring staan ook nog een goede optie
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:32 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn kaartje gehaald!![]()
rank 1quote:Op woensdag 13 april 2005 09:28 schreef Beaker het volgende:
[..]![]()
welke kaarten heb je genomen?? waren er al veel kaarten verkocht, of viel het tegen?
Dat zou erg goed kunnen, Jimmy eat world doet dan een tour, en een paar jaar geleden hebben ze ook met Green Day getourt. Ik zou het in ieder geval erg vet vindenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:27 schreef Beaker het volgende:
Hoiik heb ergens gelezen of gehoord dat Jimmy eat World in het voorprogramma staat van Green Day als ze in Ahoy spelen! klopt dat??
Kan iemand me hier helpen, want ik kan het nergens meer terug vinden en ik dacht het hier ergens gelezen te hebben
Vanmorgen overigens nog ff het concert zitten beluisteren van het concert in de HMH
Grote kans dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:32 schreef Beaker het volgende:
Ik ook![]()
Op de site van Jimmy eat world staat overigens vermeld dat ze in Engeland in het voorpragramma staan van Green Day en dat is in juni
Ahoy is in Rotterdam, hmh in Amsterdamquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:09 schreef RemCOW het volgende:
OKE! Nu wil ik eigenlijk best graag heenmaar niemand weet ik die mee wil
en kan iemand mij het verschil vertellen tussen ahoy en HMH?? Please?
die make-up is een beetje jammer idd....quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:48 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, wat heeft die Billy Joe een imago aangenomen zeg. Vergelijk dat eens met Dookie-beelden. Whahaha..
Gaaf!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:32 schreef Beaker het volgende:
Jimmy Eat world staat in het voorprogramma
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=635
Heb je al kaartjes?quote:
Morgen beslis ikquote:
Ik zeg, kom nou gewoonquote:
Kaarten zijn besteldquote:
Zou je me herkennen dan?quote:
oh? Hoe dat? Shirt met Beaker erop? :pquote:
Jaquote:
Lekker de ruimte dus !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:39 schreef Nitro_YE het volgende:
heb je dat even mooi goed gegokt!
ik vrees trouwens dat het vrij rustig zal zijn, want het is volgens mij bij lange na nog niet uitverkocht
Wil jij verkering met mij ?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:42 schreef iDex het volgende:
Green Day - 1039/Slappy Hours
Green Day - American Idiot
Green Day - Bio /Book/cd
Green Day - Bowling Bowling Parking....
Green Day - Dookie
Green Day - Egocentric Plastic Men
Green Day - Insomniac
Green Day - International Superhits
Green Day - Kerplunk
Green Day - Nimrod.
Green Day - Shenanigans
Green Day - Tune In Tokyo (Japanse Import)
Green Day - Unplugged
Green Day - Warning:
loopt een beetje uit de hand de verzamelingen dan ook nog 2 dvd's ervan
Ik werd even doodsbang van deze opmerking.. Maarem:quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:47 schreef Beaker het volgende:
Mocht je besluiten om te gaan, de Arena (staan) plaatsen zijn inmiddels uitverkocht!
Lijkt me leuk als Jimmy Eat World komt. Alhoewel ik de laatste plaat erg zwak vind, en ze op Lowlands eigenlijk als ronduit saai ervaarde.quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketservice
GREEN DAY & SUPPORT ACT
Categorie: Vrije plaatskeuze
(INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan)
mijn god, iDex. Ik vond je Offspring verzameling al geweldig, maar je Green Day verzameling liegt er ook niet om!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:42 schreef iDex het volgende:
Green Day - Bio /Book/cd
Green Day - Dookie
Green Day - Insomniac
Green Day - Kerplunk
Green Day - Nimrod.
Green Day - Shenanigans
Green Day - Unplugged
Green Day - Warning:
Gaafquote:Op maandag 2 mei 2005 13:32 schreef Beaker het volgende:
Jimmy Eat world staat in het voorprogramma
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=635
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef JeroenV het volgende:
Er zijn geen grondplaatsen meer voor het concert. Dat is wel klote. Ik weet niet hoe het normaal gesproken op de tribune is, maar toch maar kaarten besteld.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:39 schreef JeroenV het volgende:
Die van 33 euro waren niet meer beschikbaar, dus moest ik die van 31 nemen. Dat waren vakplaatsen.
ja, ik ook... vorigeweek zondagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:27 schreef JeroenV het volgende:
Vaag ja. Ik heb via internet besteld, ticketservice. Daar werd dus aangegeven dat de beste optie dat was.
waar?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zie dat ze weer een nieuwe single hebben..
Bij mij komt het precies goed uit met vakantie, scheelt 3 dagen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef woeeiiii het volgende:
He kenne jullie mijn nog
Ik word echt boos als ik dit allemaal lees... IK WIL OOK!!!
12januari was al helemaal te gek! En ik wil weer!
7 juli is echt midden in mn vakantie (van 1 tot 17 juli) .ik baal zo!
Veel mensen die ik ken gaan, en telkens als ik die live liedjes van 12-01 luister, krijg ik weer kippevel en wil ik weer!
op MTV nota benequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef RemCOW het volgende:
[..]
waar?
En ja, Wake Me Up When September Ends is de laatste single van American Idiot.
quote:Op zondag 15 mei 2005 23:42 schreef iDex het volgende:
Green Day - Bio /Book/cd
Green Day - Dookie
Green Day - Insomniac
Green Day - Kerplunk
Green Day - Nimrod.
Green Day - Shenanigans
Green Day - Unplugged
Green Day - Warning:
Zo raar is dat toch niet? Het is toch een muziek zender? ;-)quote:
dat krijg je met al die fanatieke Fokkers die EN Offspring fan zijn en Green Day fanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:42 schreef iDex het volgende:
ik zat vanmiddag te denken, wat me nou gaaf leek, een greenday + offspring fok meet, omdat deze topics in muziek het beste lopen,mgoed wel een vaag idee
Pff een tripje naar Londen zou ik nou net niet voor Green Day over hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef Ereshkigal het volgende:
Terwijl jullie nog in spanning zitten voor 7 juli ga ik ze over 12 dagen alweer zien![]()
Ik heb er echt zo veel zin in.
eerst naar 3 voorprogramma's kijken (ben alweer vergeten wie het allemaal zijn) en dan green day en daarna nog londen in !!
ga met 5 mensen van een green day forum en ik kan haast niet wachten tot het zo ver is
tralala * i'm so fucking happy i could cry*
![]()
Die clip...... damn... erg mooi.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef RemCOW het volgende:
[..]
waar?
En ja, Wake Me Up When September Ends is de laatste single van American Idiot.
Ja precies, vind ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Sport_Life het volgende:
Zitplaatsen lijkt mij persoonlijk niets, ik vind het altijd gaaf om mee te springen enzo.
heb 'm nog steeds niet gezienquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die clip...... damn... erg mooi.
Evan rachel wood![]()
Kheb em maar FF gedownload, kon niet wachtenquote:
Ik heb ook maar zitplaatsen. Jammer, omdat ik volgens mij echt net te laat was. Maar ik zit liever dan dat ik thuis blijf, ik wil het niet missen. En je kan altijd nog gaan staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Ja precies, vind ik ook![]()
Maarja, misschien dat we ze toch maar bestellen, beter dan niks.
Hoop 't niet, heeft JEW meer tijdquote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef Nitro_YE het volgende:
komt er eigenlijk voor JEW en Green Day nog een band?
Zwaai je even naar ons ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:45 schreef Ereshkigal het volgende:
Nog 2 dagen...en dan zit ik in londen eindelijk
overigens is er bekend gemaakt dat er tijdens dat concert zeer waarschijnlijk opnames worden gemaakt voor een dvdha en dan was ik er gewoon bij !
Helemaal goed !quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:59 schreef Ereshkigal het volgende:
Tuurlijk !
als je een meisje met een grijs shirt ziet met het WARNING logo en achter op de rug
WARNING i'm green day obsessed... nou...dat ben ik !
Veel plezier !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef Ereshkigal het volgende:
WAHAHA Billie Joe is al voor mijn vriendinnetjes en voor mij
wij regelen gewoon voor 7 juli nog even een date tussendoor enzo![]()
ik heb er zo zin in
tas is ingepakt
we krijgen mooi weer... ruim 30 graden in londen aankomende zaterdag !
dus mensen... ben maar lekker jaloers
ik beloof een dik verslag van londen
dan kunnen jullie je ook mentaal gaan voorbereiden op 7 juli
maar welke foto is dat dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:45 schreef Ereshkigal het volgende:
Nee niet op die foto
op een andere zie je dat t bj zelf is naja dat zijn nog steeds de geruchten
Zozo... toe maar weer :-)quote:Op maandag 20 juni 2005 21:46 schreef Ereshkigal het volgende:
wake me up is superrrr clip op tmf
is jouw avatar eigenlijk een prada motiefjequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Ereshkigal het volgende:
{...}
ahquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:33 schreef Ereshkigal het volgende:
Prada DAMN hoe durf je
haha nee dat is het logo van louis vuitton![]()
op the box komt de lange versie.. als ben ik er niet helemaal uit.. ik heb de lange versie 1 x gezien.. bel ondetrusse ff drinke weze halen.. en ineens kwam het meisje schreeuwend en huilend naar die gozer...; tell my you didn't do it..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:56 schreef Ereshkigal het volgende:
ik ben anti nieuwe clip
ze hebben hem zelfs ingekort ! nu is het hele idee achter die clip weg ...
stelletje rotzakken !
Dat is precies dezelfde set list als toen in HMH?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:35 schreef Ereshkigal het volgende:
Ja inderdaad hoe kun je nou veel oude nummers verwachten als het de american idiot tour is Haha grapjas![]()
hier de setlist van afgelopen zaterdag
Voorlopig enkel de setlist, verslag volgt later als ik wat bijgeslapen heb.
American Idiot
Jesus Of Suburbia
Holiday
Are We The Waiting
St Jimmy
Longview
Brainstew
Jaded
Knowledge
Basket Case
She
King For A Day
Shout
Wake Me Up When September Ends
Minority
Maria
Boulevard Of Broken Dreams
We Are The Champions
Good Riddance (Time Of Your Life)
Euhm... Maria? Ken ik niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:51 schreef Nitro_YE het volgende:
ongeveer wel ja, nu dus Maria
een extra gitaar kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:48 schreef Ixnay het volgende:
Die gitaar wil ik wel graag hebben, vooral als het dezelfde is als in de HMH.
Jimmy Eat Worldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef PsyCha het volgende:
vindt de nieuwe clip echt shit, dat wijf miet niet zo schreeuwen. maarre weet iem wie 7 juli in de voorprogramma staat?
dat d8 ik al, maar had gehoopt van niet. had in de rocksound gelezen dat ze ergens anders zouden zitten, maar cker verkeerd gelezenquote:
helemaal mee eens, gewoon veel Bleed American nummers en het komt helemaal goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:00 schreef RemCOW het volgende:
Afhankelijk van welke nr's ze spelen vind ik JEW erg okay!
Denk ik aan Pain, Sweetness, Nothing Wrong, Get It Faster, Just Tonight, Bleed American, The Middle...
Donald Duckquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef Beaker het volgende:
Nog twee weken en dan is het weer zover![]()
@ Avalanche: je onderschrift![]()
Het was toch "ach en wee, ben ik de klos? Met mijn boog schoot ik een albatros" ????quote:
nog 10 nachtjes hoor! niet dat je straks te vroeg bij de Ahoy staatquote:Op maandag 27 juni 2005 17:00 schreef Ereshkigal het volgende:
nog een weekje
10 nachten man kan niet wachtenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:43 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
nog 10 nachtjes hoor! niet dat je straks te vroeg bij de Ahoy staat
Moet helaas ook gewerkt enzo wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:03 schreef Nitro_YE het volgende:
moet je snel gaan slapen, dan gaat het sneller
Laat me raden, Offspring?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:09 schreef Ixnay het volgende:
En betere...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:26 schreef Nitro_YE het volgende:
pas op he, Ereshkigal! want hier zit nog zo'n grote Offspring fan
ik vind je avatar best breezah, zown meisje dat een tasje heeft gekocht in turkije voor een 10tje ....quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:28 schreef Ereshkigal het volgende:
The offspring HAALT het nog niet eens bij Green Day
Green Day is zo veel toffer dan the offspring
laten we gewoon heel eerlijk zijn
Green Day... zucht zucht aaaaaaaaaah ik hou van green day !!!
Jij hebt er duidelijk zin inquote:
Uiteraardquote:
Kan je mij wat gratis bier verschaffen dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:09 schreef IsaacD het volgende:
Joepie, kom er net achter dat ik bij het concert moet werken, dus misschien schenk ik je biertje wel in donderdag
Ik hoop trouwens op veel van Nimrod; lekker achter de bar meespringen
Kzie nog niets.. zijn ze al geweest?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:19 schreef Ixnay het volgende:
Green Day komt 15 minuten op tv, van 16:35 tot 16:50 als ik het goed gelezen heb, op Nederland 3.
Beetje Queen wannabeequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Ixnay het volgende:
I SAY AHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Als je op je rug getikt wordt ben ik het, dan weet je dat alvastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:40 schreef Beaker het volgende:
Heb de laatste vijf minuten gezienBillie moet geen make-up dragen, want zijn mascara loopt uit
![]()
Heb er ondertussen al wel mega veel zin in
Nog even voor de herkenning, mijn shirtje
[afbeelding]
uuh we zijn wel van plan om ergens vooraan te gaan staan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:48 schreef Ixnay het volgende:
Weten jullie al waar je ongeveer gaat staan donderdag?
We kunnen ook een soort meeting daar organiseren, zoals iDex al voorstelde.
Op zich niks, maar ik heb geen zin om in een mega grote pit terecht te komen. Is gelukkig nog niet gebeurd trouwens. Normale pit is wel leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:34 schreef Ixnay het volgende:
Wat is er mis met een pit?
Jimmy Eat World geloof ik. Wel leuk bandje denk ik, The Middle is wel goed nummer!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef ien_ter_net het volgende:
Jaaa ik ga ook donderdag. In de HMH was het vet dus ik hoop dat het net zo wordt.
Weet iemand trouwens wat het voorprogramma is?
Aah hoe kom je aan die info? Dat zou wel vet zijn, moet je Sweetness ook ff downloadenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jimmy Eat World geloof ik. Wel leuk bandje denk ik, The Middle is wel goed nummer!
Als je het topic even had doorgelezen had je kunnen zien dat dat al minstens 10x gezegd is...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef ien_ter_net het volgende:
Jaaa ik ga ook donderdag. In de HMH was het vet dus ik hoop dat het net zo wordt.
Weet iemand trouwens wat het voorprogramma is?
Kost moeite hèquote:Op zondag 3 juli 2005 20:27 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Als je het topic even had doorgelezen had je kunnen zien dat dat al minstens 10x gezegd is...
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Sport_Life het volgende:
ALs ik Sweetness zo hoor vind ik er niet zo veel aan, maar ik denk dat het Live wel gaaf nummer is, lekker meezingen enzo!. (uuuuuuhoohoooooo
).
Ik heb de hele CD van ze en vind op The middle na dan de nummers niet echt leuk zoals ze op de CD staan.
Vooral Pain en Nothing Wrong vind ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:00 schreef RemCOW het volgende:
Afhankelijk van welke nr's ze spelen vind ik JEW erg okay!
Denk ik aan Pain, Sweetness, Nothing Wrong, Get It Faster, Just Tonight, Bleed American, The Middle...
Coldplay lijkt me een veeeeel beter idee dan Green Day, schijt commercieelenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:53 schreef Klingon het volgende:
Beetje jammer dat ik die dag naar Coldplay ga. Was anders ook naar Green Day gegaan
gelukkig is Coldplay een onbekende underground bandquote:Op maandag 4 juli 2005 01:42 schreef kill3rbunny het volgende:
[..]
Coldplay lijkt me een veeeeel beter idee dan Green Day, schijt commercieelen![]()
![]()
Stretch Armstrongquote:Op maandag 4 juli 2005 00:18 schreef Nitro_YE het volgende:
waarom zou een hardcore band beter bij BJ passen?
Mja ik vind de muziek wel mooier van Coldplay, maar Green Day lijkt me live veel leuker om mee te maken, beetje pitten enzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:53 schreef Klingon het volgende:
Beetje jammer dat ik die dag naar Coldplay ga. Was anders ook naar Green Day gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |