maar welke foto is dat dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:45 schreef Ereshkigal het volgende:
Nee niet op die foto
op een andere zie je dat t bj zelf is naja dat zijn nog steeds de geruchten
Zozo... toe maar weer :-)quote:Op maandag 20 juni 2005 21:46 schreef Ereshkigal het volgende:
wake me up is superrrr clip op tmf
is jouw avatar eigenlijk een prada motiefjequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:02 schreef Ereshkigal het volgende:
{...}
ahquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:33 schreef Ereshkigal het volgende:
Prada DAMN hoe durf je
haha nee dat is het logo van louis vuitton![]()
op the box komt de lange versie.. als ben ik er niet helemaal uit.. ik heb de lange versie 1 x gezien.. bel ondetrusse ff drinke weze halen.. en ineens kwam het meisje schreeuwend en huilend naar die gozer...; tell my you didn't do it..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:56 schreef Ereshkigal het volgende:
ik ben anti nieuwe clip
ze hebben hem zelfs ingekort ! nu is het hele idee achter die clip weg ...
stelletje rotzakken !
Dat is precies dezelfde set list als toen in HMH?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:35 schreef Ereshkigal het volgende:
Ja inderdaad hoe kun je nou veel oude nummers verwachten als het de american idiot tour is Haha grapjas![]()
hier de setlist van afgelopen zaterdag
Voorlopig enkel de setlist, verslag volgt later als ik wat bijgeslapen heb.
American Idiot
Jesus Of Suburbia
Holiday
Are We The Waiting
St Jimmy
Longview
Brainstew
Jaded
Knowledge
Basket Case
She
King For A Day
Shout
Wake Me Up When September Ends
Minority
Maria
Boulevard Of Broken Dreams
We Are The Champions
Good Riddance (Time Of Your Life)
Euhm... Maria? Ken ik niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:51 schreef Nitro_YE het volgende:
ongeveer wel ja, nu dus Maria
een extra gitaar kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:48 schreef Ixnay het volgende:
Die gitaar wil ik wel graag hebben, vooral als het dezelfde is als in de HMH.
Jimmy Eat Worldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:45 schreef PsyCha het volgende:
vindt de nieuwe clip echt shit, dat wijf miet niet zo schreeuwen. maarre weet iem wie 7 juli in de voorprogramma staat?
dat d8 ik al, maar had gehoopt van niet. had in de rocksound gelezen dat ze ergens anders zouden zitten, maar cker verkeerd gelezenquote:
helemaal mee eens, gewoon veel Bleed American nummers en het komt helemaal goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:00 schreef RemCOW het volgende:
Afhankelijk van welke nr's ze spelen vind ik JEW erg okay!
Denk ik aan Pain, Sweetness, Nothing Wrong, Get It Faster, Just Tonight, Bleed American, The Middle...
Donald Duckquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef Beaker het volgende:
Nog twee weken en dan is het weer zover![]()
@ Avalanche: je onderschrift![]()
Het was toch "ach en wee, ben ik de klos? Met mijn boog schoot ik een albatros" ????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |