dat krijg je met al die fanatieke Fokkers die EN Offspring fan zijn en Green Day fanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:42 schreef iDex het volgende:
ik zat vanmiddag te denken, wat me nou gaaf leek, een greenday + offspring fok meet, omdat deze topics in muziek het beste lopen,mgoed wel een vaag idee
Pff een tripje naar Londen zou ik nou net niet voor Green Day over hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef Ereshkigal het volgende:
Terwijl jullie nog in spanning zitten voor 7 juli ga ik ze over 12 dagen alweer zien![]()
Ik heb er echt zo veel zin in.
eerst naar 3 voorprogramma's kijken (ben alweer vergeten wie het allemaal zijn) en dan green day en daarna nog londen in !!
ga met 5 mensen van een green day forum en ik kan haast niet wachten tot het zo ver is
tralala * i'm so fucking happy i could cry*
![]()
Die clip...... damn... erg mooi.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef RemCOW het volgende:
[..]
waar?
En ja, Wake Me Up When September Ends is de laatste single van American Idiot.
Ja precies, vind ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Sport_Life het volgende:
Zitplaatsen lijkt mij persoonlijk niets, ik vind het altijd gaaf om mee te springen enzo.
heb 'm nog steeds niet gezienquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die clip...... damn... erg mooi.
Evan rachel wood![]()
Kheb em maar FF gedownload, kon niet wachtenquote:
Ik heb ook maar zitplaatsen. Jammer, omdat ik volgens mij echt net te laat was. Maar ik zit liever dan dat ik thuis blijf, ik wil het niet missen. En je kan altijd nog gaan staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:22 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Ja precies, vind ik ook![]()
Maarja, misschien dat we ze toch maar bestellen, beter dan niks.
Hoop 't niet, heeft JEW meer tijdquote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef Nitro_YE het volgende:
komt er eigenlijk voor JEW en Green Day nog een band?
Zwaai je even naar ons ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:45 schreef Ereshkigal het volgende:
Nog 2 dagen...en dan zit ik in londen eindelijk
overigens is er bekend gemaakt dat er tijdens dat concert zeer waarschijnlijk opnames worden gemaakt voor een dvdha en dan was ik er gewoon bij !
Helemaal goed !quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:59 schreef Ereshkigal het volgende:
Tuurlijk !
als je een meisje met een grijs shirt ziet met het WARNING logo en achter op de rug
WARNING i'm green day obsessed... nou...dat ben ik !
Veel plezier !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef Ereshkigal het volgende:
WAHAHA Billie Joe is al voor mijn vriendinnetjes en voor mij
wij regelen gewoon voor 7 juli nog even een date tussendoor enzo![]()
ik heb er zo zin in
tas is ingepakt
we krijgen mooi weer... ruim 30 graden in londen aankomende zaterdag !
dus mensen... ben maar lekker jaloers
ik beloof een dik verslag van londen
dan kunnen jullie je ook mentaal gaan voorbereiden op 7 juli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |