Jimmy Eat World geloof ik. Wel leuk bandje denk ik, The Middle is wel goed nummer!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef ien_ter_net het volgende:
Jaaa ik ga ook donderdag. In de HMH was het vet dus ik hoop dat het net zo wordt.
Weet iemand trouwens wat het voorprogramma is?
Aah hoe kom je aan die info? Dat zou wel vet zijn, moet je Sweetness ook ff downloadenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jimmy Eat World geloof ik. Wel leuk bandje denk ik, The Middle is wel goed nummer!
Als je het topic even had doorgelezen had je kunnen zien dat dat al minstens 10x gezegd is...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef ien_ter_net het volgende:
Jaaa ik ga ook donderdag. In de HMH was het vet dus ik hoop dat het net zo wordt.
Weet iemand trouwens wat het voorprogramma is?
Kost moeite hèquote:Op zondag 3 juli 2005 20:27 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Als je het topic even had doorgelezen had je kunnen zien dat dat al minstens 10x gezegd is...
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Sport_Life het volgende:
ALs ik Sweetness zo hoor vind ik er niet zo veel aan, maar ik denk dat het Live wel gaaf nummer is, lekker meezingen enzo!. (uuuuuuhoohoooooo
).
Ik heb de hele CD van ze en vind op The middle na dan de nummers niet echt leuk zoals ze op de CD staan.
Vooral Pain en Nothing Wrong vind ikquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:00 schreef RemCOW het volgende:
Afhankelijk van welke nr's ze spelen vind ik JEW erg okay!
Denk ik aan Pain, Sweetness, Nothing Wrong, Get It Faster, Just Tonight, Bleed American, The Middle...
Coldplay lijkt me een veeeeel beter idee dan Green Day, schijt commercieelenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:53 schreef Klingon het volgende:
Beetje jammer dat ik die dag naar Coldplay ga. Was anders ook naar Green Day gegaan
gelukkig is Coldplay een onbekende underground bandquote:Op maandag 4 juli 2005 01:42 schreef kill3rbunny het volgende:
[..]
Coldplay lijkt me een veeeeel beter idee dan Green Day, schijt commercieelen![]()
![]()
Stretch Armstrongquote:Op maandag 4 juli 2005 00:18 schreef Nitro_YE het volgende:
waarom zou een hardcore band beter bij BJ passen?
Mja ik vind de muziek wel mooier van Coldplay, maar Green Day lijkt me live veel leuker om mee te maken, beetje pitten enzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:53 schreef Klingon het volgende:
Beetje jammer dat ik die dag naar Coldplay ga. Was anders ook naar Green Day gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |