Ik heb nog met 4 van julie aan tafel gezeten in die Ierse pub volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:35 schreef Ereshkigal het volgende:
ik ben echt zo blij !
gister ook nog een meeting gehad in amsterdam met 8 mede green day idioten![]()
was echt super gezellig en iedereen heeft heel erg veel zin in 7 juli...
Ik denk niet dat jij er nog was tegen die tijd, want dan had je wel geweten wie ik wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Ereshkigal het volgende:
wahaha Lol die green day'ers kom je ook overal tegen he !
Spannend moet ik nu raden wie je bent![]()
![]()
Wij zijn er tochquote:Op zondag 10 april 2005 01:27 schreef RemCOW het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik ga, m'n broer staat niet zo te springen met wie ik de vorige keer mee heen ging...
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:12 schreef Ereshkigal het volgende:
@ Heatwave... Ben jij trouwens niets kwijt geraakt gister![]()
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze live spelen in Ahoyquote:ik hoop daarom stiekem met het concert van 7 juli dat ze juist veel oude nummers draaien
quote:
ik heb vandaag mijn kaartje gehaald!quote:Op maandag 11 april 2005 22:01 schreef Beaker het volgende:
Nitrosnel bellen dus en alsnog bestellen
Geen idee of er nog kaarten zijn, maar anders is eerste ring staan ook nog een goede optie
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:32 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn kaartje gehaald!![]()
rank 1quote:Op woensdag 13 april 2005 09:28 schreef Beaker het volgende:
[..]![]()
welke kaarten heb je genomen?? waren er al veel kaarten verkocht, of viel het tegen?
Dat zou erg goed kunnen, Jimmy eat world doet dan een tour, en een paar jaar geleden hebben ze ook met Green Day getourt. Ik zou het in ieder geval erg vet vindenquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:27 schreef Beaker het volgende:
Hoiik heb ergens gelezen of gehoord dat Jimmy eat World in het voorprogramma staat van Green Day als ze in Ahoy spelen! klopt dat??
Kan iemand me hier helpen, want ik kan het nergens meer terug vinden en ik dacht het hier ergens gelezen te hebben
Vanmorgen overigens nog ff het concert zitten beluisteren van het concert in de HMH
Grote kans dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:32 schreef Beaker het volgende:
Ik ook![]()
Op de site van Jimmy eat world staat overigens vermeld dat ze in Engeland in het voorpragramma staan van Green Day en dat is in juni
Ahoy is in Rotterdam, hmh in Amsterdamquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:09 schreef RemCOW het volgende:
OKE! Nu wil ik eigenlijk best graag heenmaar niemand weet ik die mee wil
en kan iemand mij het verschil vertellen tussen ahoy en HMH?? Please?
die make-up is een beetje jammer idd....quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:48 schreef =HellFire= het volgende:
Haha, wat heeft die Billy Joe een imago aangenomen zeg. Vergelijk dat eens met Dookie-beelden. Whahaha..
Gaaf!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:32 schreef Beaker het volgende:
Jimmy Eat world staat in het voorprogramma
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=635
Heb je al kaartjes?quote:
Morgen beslis ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |