Margarath Thatcher was behoorlijk bedreven in de articulatiequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:10 schreef Harry_Sack het volgende:
'n mooie taal, dat engels.
psies, eigenlijk bedoel ik natuurlijk afro-americanquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Alleen uit de mond van stevige negers, uiteraard.
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/ap/20050409/ap_on_go_ca_st_pe/guantanamo_detainees_storiesquote:In another transcript, the unidentified president of a U.S. military tribunal bursts out: "I don't care about international law. I don't want to hear the words 'international law' again. We are not concerned with international law."
Soulfly wil ik nog wel een keer live zien.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:16 schreef Monidique het volgende:
En ik heb gehoord dat er geruchten zijn dat Soulfly mogelijk komt.
Toch, het blijft duur.
Het haalt het absoluut niet bij Sepultura.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Soulfly wil ik nog wel een keer live zien.
Hou eens op met dat gewalg, M.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Monidique het volgende:
Plots bedenk ik mij dat ik toch al een hele poos geen topic heb verneukt met mijn (s)links gezuig. Hulde, M., hulde.
(r)echt(s) gezuig is dan ook de toekomst.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Monidique het volgende:
Plots bedenk ik mij dat ik toch al een hele poos geen topic heb verneukt met mijn (s)links gezuig. Hulde, M., hulde.
Ik zag in zijn postgeschiedenis dat SCH al even meegaat. Impliceert dit bericht dat er voor zijn soort posts geen toekomst meer is op Fok?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
(r)echt(s) gezuig is dan ook de toekomst.
Ik dacht dat jij a-sexueel was.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gewalg, M.
Ik ben links, dus ik heb weinig in te brengen in de rechtse crew, aryaaan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik zag in zijn postgeschiedenis dat SCH al even meegaat. Impliceert dit bericht dat er voor zijn soort posts geen toekomst meer is op Fok?
Is het dan niet eens tijd om de eer aan jezelf te houden? Of regeer je a la D66 gewoon door?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben links, dus ik heb weinig in te brengen in de rechtse crew, aryaaan.
hoe lang gaat sidekick al mee? In de USA mogen presidenten max 8 jaar in het witte huis zittenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is het dan niet eens tijd om de eer aan jezelf te houden? Of regeer je a la D66 gewoon door?
dit is ongetwijfeld zijn grootste bloeperquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick heeft natuurlijk wel eens opvliegers uitgleiders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |