Bedankt, maar ik heb al.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef George-Butters het volgende:
Wie wil er een biertje?
Goed idee, ik heb er zelf maar 4 gehaald voor vandaag, wil je er eerst een van mij of ...welk bier heb je eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef George-Butters het volgende:
Wie wil er een biertje?
Ik heb liever een ijsthee eigenlijk..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef George-Butters het volgende:
Wie wil er een biertje?
Heb ik ook in de aanbieding.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb liever een ijsthee eigenlijk..
Grolsch pils en lentebok,quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb er zelf maar 4 gehaald voor vandaag, wil je er eerst een van mij of ...welk bier heb je eigenlijk?
We sterven ook uit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:41 schreef Monidique het volgende:
Man is obsolete...
SMaakquote:
Wel s koolzuurhoudende fris.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
SMaak![]()
Toch is het feestje niet helemaal hetzelfde als mensen ineens ijsthee gaan drinken. Heb je ooit wel eens ijsthee uit een koperen tap zien lopen?
Volgens mij hoort daar gewoon zo'n belachelijk fastfoodrestaurantenpetje bijquote:
Bier is gewoon niet leker... sorry..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
SMaak![]()
Toch is het feestje niet helemaal hetzelfde als mensen ineens ijsthee gaan drinken. Heb je ooit wel eens ijsthee uit een koperen tap zien lopen?
Drink je wel koffie?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bier is gewoon niet leker... sorry..
'n glaasje anti-vries dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bier is gewoon niet leker... sorry..
Wanneer was je voor het laatst dronken?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef Monidique het volgende:
Koffie drink ik ook niet, zo ik ook alcohol mijd.
Je bedoelt echt dronken? Echt, echt, écht dronken? Vorige week, neem ik aan...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wanneer was je voor het laatst dronken?
PULPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP FICTION!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wanneer was je voor het laatst dronken?
In your face, bitchquote:
Alleen uit de mond van stevige negers, uiteraard.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:10 schreef Harry_Sack het volgende:
'n mooie taal, dat engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |