Alsnog van harte!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met Sjors alles wel. Lesgeven is gaaf, ben nu officieel een kwart eeuw oud en de lente is begonnen
Je mag ook wel een ander label van me krijgen. Je mag zelf kiezen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een label gekregen waar ik me gemakkelijk bij heb gevoeld.
Maar als je een label krijgt bent je een persoon (in iemands ogen) .... het wordt pas echt erg als je geen label krijgt (en nietig bent in de grote meute = 13 in een dozijn)..quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog nooit een label gekregen waar ik me gemakkelijk bij heb gevoeld.
Ik voel me meer dan elke reductie.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:58 schreef George-Butters het volgende:
Je mag ook wel een ander label van me krijgen. Je mag zelf kiezen.
je bent geslaagd. Je mag blijvenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me meer dan elke reductie.
Nijhoff is mijn lievelingsdichter. Maar ik ben óók meer dan een liefhebber van Nijhoff.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Zij houdt ook van Nijhoff, wat mensen altijd prestige geeft in mijn ogen.
Geen nood, we hebben de kerngeleerde en marsbewoner tvlxd nog.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:05 schreef Drugshond het volgende:
Kolere..... Claudia_x heeft ook al geen beta achtergrond.
Zo zal het altijd wel koude kernfusie blijven....
Dostoevsky lesen ist mehr als Physik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:05 schreef Drugshond het volgende:
Maar die hebben een plasser.... die mot ik nie.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Geen nood, we hebben de kerngeleerde en marsbewoner tvlxd nog.
Maar metalogica is geen probleem voor me. Dan knoop ik m'n bloesje wat verder dicht, zet ik een bril op en bespreken we samen de schoonheid van de volledigheidsstelling.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:05 schreef Drugshond het volgende:
Zo zal het altijd wel koude kernfusie blijven....
Zonder Newton's `Principia` was er geen ruimtevaartquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Dostoevsky lesen ist mehr als Physik.
Vertel mij eens iets dat ik niet wist. Zonder slavenarbeid evenmin, trouwens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder Newton's `Principia` was er geen ruimtevaart
Alsof jij tvlxd bent.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:17 schreef Monidique het volgende:
Zonder Monidique bestonden we niet eens.
Bloes dichtquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Maar metalogica is geen probleem voor me. Dan knoop ik m'n bloesje wat verder dicht, zet ik een bril op en bespreken we samen de schoonheid van de volledigheidsstelling.
Pedofiel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bloes dicht![]()
Bril op![]()
Als dit tijdreizen is... gaan we volgens mij de verkeerde kant op. (We moeten terug in de tijd).
en knoop dat nou eens in jullie dovenmansoortjes. Willen we echt gaan lullen over wie de zwaartekracht heeft uitgevonden of willen we meer?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:17 schreef Monidique het volgende:
Zonder Monidique bestonden we niet eens.
Ik wil ook op SBS6quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Pedofiel.
Ja en sambal over je biefstuk is ook een toevoeging. Maar hij zal er echt niet beter door smaken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:22 schreef gelly het volgende:
De Islam is gewoon inmiddels een toevoeging aan onze cultuur, ongeacht of je dat positief of negatief opvat. Dat is alles wat gezegd is lijkt me.
Bedankt, maar ik heb al.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef George-Butters het volgende:
Wie wil er een biertje?
Goed idee, ik heb er zelf maar 4 gehaald voor vandaag, wil je er eerst een van mij of ...welk bier heb je eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef George-Butters het volgende:
Wie wil er een biertje?
Ik heb liever een ijsthee eigenlijk..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef George-Butters het volgende:
Wie wil er een biertje?
Heb ik ook in de aanbieding.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb liever een ijsthee eigenlijk..
Grolsch pils en lentebok,quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb er zelf maar 4 gehaald voor vandaag, wil je er eerst een van mij of ...welk bier heb je eigenlijk?
We sterven ook uit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:41 schreef Monidique het volgende:
Man is obsolete...
SMaakquote:
Wel s koolzuurhoudende fris.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
SMaak![]()
Toch is het feestje niet helemaal hetzelfde als mensen ineens ijsthee gaan drinken. Heb je ooit wel eens ijsthee uit een koperen tap zien lopen?
Volgens mij hoort daar gewoon zo'n belachelijk fastfoodrestaurantenpetje bijquote:
Bier is gewoon niet leker... sorry..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
SMaak![]()
Toch is het feestje niet helemaal hetzelfde als mensen ineens ijsthee gaan drinken. Heb je ooit wel eens ijsthee uit een koperen tap zien lopen?
Drink je wel koffie?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bier is gewoon niet leker... sorry..
'n glaasje anti-vries dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bier is gewoon niet leker... sorry..
Wanneer was je voor het laatst dronken?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef Monidique het volgende:
Koffie drink ik ook niet, zo ik ook alcohol mijd.
Je bedoelt echt dronken? Echt, echt, écht dronken? Vorige week, neem ik aan...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wanneer was je voor het laatst dronken?
PULPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP FICTION!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wanneer was je voor het laatst dronken?
In your face, bitchquote:
Alleen uit de mond van stevige negers, uiteraard.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:10 schreef Harry_Sack het volgende:
'n mooie taal, dat engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |