abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26135355
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:58 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik schat jouw niveau veel lager in eigenlijk, hoeveel jaren heb je aan Yale doorgebracht?
Allereerst: ik beschouw mij zelf niet als intelligent. Groot misverstand. En wat Bush kan, kan ik absoluut niet. Ben een slechter lieger namelijk en in de polititiek is liegen vereist zoals men weet.

Maar hij heeft idd op Yale gezeten. De vraag is natuurlijk of ie daar ook gezeten had als zijn familie niet zo machtig was. Maar okee...
pi_26135361
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Euhm, die heeft niemand nodig volgens mij want het zijn geen geheimen dat Bush nogal gefaald heeft tijdens zijn eerste ambtstermijn. En daarbij hij is dom. Hoef ik geen bron voor te hebben. Dat weet een kind.
Bush is hoogst waarschijnlijk niet dommer dan Kerry. En die boodschap kwam uit de New York Times. Google daar maar es op.
quote:
To Bush-bashers, it may be the most infuriating revelation yet from the military records of the two presidential candidates: the young George W. Bush probably had a higher I.Q. than did the young John Kerry.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_26135419
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Bush is hoogst waarschijnlijk niet dommer dan Kerry. En die boodschap kwam uit de New York Times. Google daar maar es op.
[..]
Uhm, daar staat dus niks. Bush had alleen een officiersfunctie omdat hij uit een invloedrijke familie kwam, hij heeft daadwerkelijk niks gepresteerd itt Kerry.
  zondag 10 april 2005 @ 23:05:27 #104
95608 Speth
Rorschach
pi_26135457
quote:
De CIA, de huisbeveiligingsdienst van Amerika. Ze kunnen niet bewijzen dat er WMD's zijn, maar ze zijn er wel. Chapeau voor dit staaltje van inlichtingen. Doet mij aan een hetze denken, of sterker: een komplottheorie.
Niemand geeft iets om waar dat jou aan doet denken.

Bottom line is wederom dat iedereen een flink staaltje wishful thinking laat zien, met beschuldigingen gaat gooien, cliche's uit de sloot haalt maar geen bewijzen aflevert. Kom eens met cijfers, harde bewijzen, onderzoek. Wat verbeeld je je wel niet als je denkt dat jij kan uitmaken of de regering-Bush oprecht verwachtte dat er WMD's in Irak waren?
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 23:05:33 #105
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26135460
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Uhm, daar staat dus niks. Bush had alleen een officiersfunctie omdat hij uit een invloedrijke familie kwam, hij heeft daadwerkelijk niks gepresteerd itt Kerry.
was die president dan?
Kerry loopt overal achteraan, zijn vrouwtje regelt zelfs de ketchup voor 'm. Die man kan niets.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 10 april 2005 @ 23:07:46 #106
95608 Speth
Rorschach
pi_26135519
quote:
Dat staat er niet en daar gaat het niet om. Bush en Kerry zijn als standaardprocedure van het Amerikaanse leger destijds aan dezelfde IQ test onderworpen, waarbij Bush' uitslag beter was.
pi_26135530
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:03 schreef gelly het volgende:

... niks gepresteerd itt Kerry.
Wat heeft Kerry dan gepresteerd?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_26135541
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:05 schreef Speth het volgende:

[..]

Niemand geeft iets om waar dat jou aan doet denken.

Bottom line is wederom dat iedereen een flink staaltje wishful thinking laat zien, met beschuldigingen gaat gooien, cliche's uit de sloot haalt maar geen bewijzen aflevert. Kom eens met cijfers, harde bewijzen, onderzoek. Wat verbeeld je je wel niet als je denkt dat jij kan uitmaken of de regering-Bush oprecht verwachtte dat er WMD's in Irak waren?
Heb je ook wel eens kritiek op de Bushdynastie gelezen waarvan je dacht: jij dat klopt eigenlijk wel? Want -en je bent niet de enige- het lijkt zo net of George Wanker Bush helemaal niks fout kan doen..
pi_26135547
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:05 schreef Speth het volgende:

[..]

Kom eens met cijfers, harde bewijzen, onderzoek.
Je bedoelt de PowellPoint presentatie ?
quote:
Wat verbeeld je je wel niet als je denkt dat jij kan uitmaken of de regering-Bush oprecht verwachtte dat er WMD's in Irak waren?
Uhm, de regering Bush heeft zelf gezegd dat het 100% duidelijk was dat die wapens er waren, en dat ze zelfs binnen 45 minuten ingezet konden worden. Tot op de dag van vandaag is er 0,0 gevonden. Dus ja, de regering Bush was oprecht in de verondertstelling van het bestaan van deze wapens, niet omdat ze er waren maar om een oorlog te kunnen beginnen.
pi_26135567
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:07 schreef Speth het volgende:

[..]

Dat staat er niet en daar gaat het niet om. Bush en Kerry zijn als standaardprocedure van het Amerikaanse leger destijds aan dezelfde IQ test onderworpen, waarbij Bush' uitslag beter was.
Dat staat er dus niet, er staat "probably", doelend op het feit dat Bush's rang hoger was.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2005 23:09:47 ]
pi_26135592
45 minuten was Blair.
  zondag 10 april 2005 @ 23:10:17 #112
95608 Speth
Rorschach
pi_26135595
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Met genoeg geld en invloed koop je gewoon een diploma. Het zegt dus niks.
Nogmaals: weet je dat, of denk je dat alleen maar? Klopt: Bush Sr. was alumnus aan Yale, wat bepaalde voordelen biedt, maar sluit dat uit dat Bush Jr. intelligent is? Nee. Ondanks alle alumnale voordelen (die vooral van toepassing zijn bij de toelating tot een opleiding en bepaalde commissies en dergelijke) heeft hij toch tijdens zijn opleiding zijn tentamens moeten maken.
pi_26135619
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:08 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat heeft Kerry dan gepresteerd?
Daadwerkelijk gevochten in Vietnam, itt Bush die zijn plicht ontliep d.m.v. invloed van zijn familie ? Bush die zichzelf graag als held en patriot neerzet maar te chicken was om daadwerkelijk iets zelf te doen ?
pi_26135624
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat staat er dus niet, er staat "probably", doelend op het feit dat Bush's rang hoger was.
Ik lees dat z'n IQ hoger was.
pi_26135640
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:10 schreef Monidique het volgende:
45 minuten was Blair.
N.a.v. info van de amerikanen.
pi_26135671
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:11 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik lees dat z'n IQ hoger was.
Dat weet ik. Maar het staat er niet.
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 23:13:06 #117
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26135684
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Daadwerkelijk gevochten in Vietnam, itt Bush die zijn plicht ontliep d.m.v. invloed van zijn familie ? Bush die zichzelf graag als held en patriot neerzet maar te chicken was om daadwerkelijk iets zelf te doen ?
OMFG!

Kerry is een blauwe maandag in Vietnam geweest en dat is nog fijntjes door zijn ex-brothers in arms gemeld.
pi_26135715
Ik wil wel eens de CV van Bush zien... staat die online ergens?
pi_26135765
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:11 schreef gelly het volgende:

[..]

N.a.v. info van de amerikanen.
Dat neem ik wel aan, ja.

Twijfels over of wapenfabrikanten wel geld vragen voor de bommen die Afghanistan terroriseerden, twijfels over of Kerry wel iets gedaan heeft, twijfels over of de zogenaamde bewijzen soms toevallig alleen maar gebruikt worden om een imperialistisch agenda uit te voeren.

De Elsevier zou toch wel trots zijn, vermoed ik.
  zondag 10 april 2005 @ 23:16:04 #120
95608 Speth
Rorschach
pi_26135773
quote:
Heb je ook wel eens kritiek op de Bushdynastie gelezen waarvan je dacht: jij dat klopt eigenlijk wel? Want -en je bent niet de enige- het lijkt zo net of George Wanker Bush helemaal niks fout kan doen..
Ik heb veel kritiek op Bush' binnenlands beleid, ook vind ik dat de bezetting nu langer duurt dan noodzakelijk is. Waar ik nu kritiek op lever is jullie kansloze manier van discussieren. Jullie roepen maar wat, zoals velen op dit forum trouwens.
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 23:17:22 #121
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26135806
Ze weten zeker dat er WMD's liggen in Irak, want die hebben ze zelf gemaakt en geleverd.
pi_26135837
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:16 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik heb veel kritiek op Bush' binnenlands beleid, ook vind ik dat de bezetting nu langer duurt dan noodzakelijk is. Waar ik nu kritiek op lever is jullie kansloze manier van discussieren. Jullie roepen maar wat, zoals velen op dit forum trouwens.
Ik denk altijd waar rook is, is vuur. Ik heb de macht niet om het uit te zoeken. Die heeft Moore zelfs niet. Je moet altijd het gevoel hebben dat je genaaid wordt door haves in deze wereld... want zo werkt het al jaren.
pi_26135912
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je moet altijd het gevoel hebben dat je genaaid wordt door haves in deze wereld... want zo werkt het al jaren.
Haha. Ik word al jaren genaaid door de have nots. Hoe veel belasting betaal ik ook al weer?
pi_26135982
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Haha. Ik word al jaren genaaid door de have nots. Hoe veel belasting betaal ik ook al weer?
Dan word je dus genaaid door de politiek en niet door de fraudeurs. Maar serieus even. De havenots hebben nauwelijks invloed op het wereldgebeuren. Ook al zijn ze in de meerderheid.
  zondag 10 april 2005 @ 23:22:20 #125
95608 Speth
Rorschach
pi_26135990
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik denk altijd waar rook is, is vuur. Ik heb de macht niet om het uit te zoeken. Die heeft Moore zelfs niet. Je moet altijd het gevoel hebben dat je genaaid wordt door haves in deze wereld... want zo werkt het al jaren.
"Haves" zijn helemaal niet genoeg in "have-nots" geinteresseerd om ze te willen naaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')