abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:35:34 #51
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26104488
storm van vrijheid?

ooit gehoord van de patriot act?????
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:42:38 #52
95608 Speth
Rorschach
pi_26106464
Bush (y)
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:55:58 #53
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26106896
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 12:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:

bron?
Nou ik verzamel niet alles wat ik lees, maar je gelooft toch niet echt dat ze in Georgie etc opeens posters, tenten en geld hadden om akties te voeren omdat dat uit de lucht komt vallen?
Het zijn allemaal klassieke manieren om de invloedsfeer te vergroten, en de VS lijkt het van de Russen te winnen.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:57:08 #54
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26106945
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 12:33 schreef Gwunnik het volgende:

De PR is juist het best ontwikkelde element van het team van GW... als ze niet zo fabelachtig hard zouden kunnen spinnen, bang maken en verdraaien had hij niet eens een 2e termijn gehad denk ik. (Dat speelt natuurlijk fantastisch in de hand van de zeer opportunistische bevolking, in dat kader natuurlijk zeer slim uitgedoktert, maar dat is bijzaak).
In het binnenland klopt dat ja, mijn commentaar was meer gericht op hun PR bezigheden in het buitenland.
pi_26107044
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:55 schreef HarigeKerel het volgende:

Nou ik verzamel niet alles wat ik lees, maar je gelooft toch niet echt dat ze in Georgie etc opeens posters, tenten en geld hadden om akties te voeren omdat dat uit de lucht komt vallen?
Het zijn allemaal klassieke manieren om de invloedsfeer te vergroten, en de VS lijkt het van de Russen te winnen.
In de Oekraine was iig geen sprake van een 'volksopstand' maar van een goed gefinancieerde, georganiseerde en geregisseerde campagane. Geen twijfel over de rechtmatigheid op zich van de verkiezing van de nieuwe president maar een volksopstand was het bepaald niet.
Ook in Georgie was het een economische opstand die gefinancierd werdt door degenen die nu de macht hebben, dat zegt op zich niet dat ze het niet goed met het land voor hebben.
pi_26115551
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef DionysuZ het volgende:
storm van vrijheid?

ooit gehoord van de patriot act?????
Jawel, daar heb ik van gehoord. Jij ook? Zo ja, kun je mij dan uitleggen wat die Patriot act inhoudt?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_26118497
't wachten is op een nog zwakkere dollar, en als dat gebeurt is het VS.
Als 't buitenland besluit het tekort op de handelsbalans niet meer te financieren dan zijn de rapen echt gaar voor de VS.

En 'n waarde-oordeel zie je mij hier niet geven, wel 'n feit dat er hoogst waarschijnlijk voor gaat zorgen dat de VS niet zo heel lang meer de baas zullen zijn en eerst hun eigen rommel op orde moeten krijgen.

Ach nou ik toch bezig ben, 'n ode aan Bush... Laat me niet lachen. Die man is zo dom als 'n pinda. ipv z'n eigen land op orde te brengen gaat hij achter de olie aan. Ach ja, alles onder het mom van four more years en dat niemand de brenger van slecht nieuws wil zijn..
Als er iemand schuldig is voor dat deficit van ze is hij het wel. Nou heb ik toch mijn menig gegeven. Nou so be it
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_26118620
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 20:57 schreef HarigeKerel het volgende:

In het binnenland klopt dat ja, mijn commentaar was meer gericht op hun PR bezigheden in het buitenland.
Zelfs de beste spin dokters krijgen het aan de amerikanen niet verkocht dat ze bijna het dubbele betalen aan de pomp nu.

Nu zullen er een aantal gaan roepen "Dan moeten ze de SUV's maar laten staan" maar da's goedkope prietpraat, het probleem is voor Amerikanen structureel omdat er nauwelijks goed openbaar vervoer is met de capaciteit om het auto gebruik terug te dringen plus dat alles, maar dan ook alles, is ingericht op het feit dat men een auto heeft. In de grote steden is dat ietsjes minder overigens maar de grote supermarkten en de strip malls liggen allemaal aan de rand van stedelijke agglomeraties.
pi_26119722
Wat heeft Bush eigenlijk gedaan voor dat ie president werd? Dat hij het presidentsschap in z'n schoot geworpen is (en toen het dreigde te mislukken de verkiezingen met fraude gestolen zijn) dat is bekend, dat zat al jaren in de planning bij de Bush-familie. Het gouverneurschap stelt over het algemeen ook niet veel voor. Je hoeft er weinig voor te kunnen in elk geval (kijk naar Schwarzenegger)...

..er klopt toch iets niet als elke malloot met een beetje veel geld en een machtige familie de machtigste job in de wereld krijgt?
pi_26120009
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:

..er klopt toch iets niet als elke malloot met een beetje veel geld en een machtige familie de machtigste job in de wereld krijgt?
De familie helpt maar wat veel meer helpt is als de kandidaat zo min mogelijk eigen ideeen heeft en gestuurd kan worden door special interest groups, Bush had zijn eigen geld echt niet nodig, zijn campagne werd volledig betaald door de zgn, PAC's. Bush is het prototype van zo'n kandidaat, alle negatieve punten (dronkenschap,born again christian, national guard, familie) kunnen ook een positieve spin gegeven worden tenslotte.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2005 13:01:51 ]
  zondag 10 april 2005 @ 13:16:04 #61
95608 Speth
Rorschach
pi_26120375
quote:
Jij begrijpt duidelijk geen hol van economie.
  zondag 10 april 2005 @ 14:30:04 #62
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26122028
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:51 schreef mister_popcorn het volgende:
Mag jij, geniale naprater van andermans cliches, gaan uitleggen waarom de dollar de laatste tijd aan een opmars bezig is. Helaas voor jou, de Amerikaanse economie zal voorlopig niet instorten. Daar is het tekort, dat niet groter is dan dat van Frankrijk, te klein voor.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 10 april 2005 @ 14:32:18 #63
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26122075
quote:
Op zondag 10 april 2005 12:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat heeft Bush eigenlijk gedaan voor dat ie president werd?
Wat heeft Clinton gedaan voordat hij president werd? Ondre zijn bewind daalde Arkansas op alle anglijsten van Amerikaanse staten. En ze stonden al zo laag. Alleen Mississippi deed het nog slechter.
quote:
Is er iets aan het concept verkiezingen dat jij niet snapt?
pi_26122305
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:32 schreef PJORourke het volgende:

Wat heeft Clinton gedaan voordat hij president werd? Ondre zijn bewind daalde Arkansas op alle anglijsten van Amerikaanse staten. En ze stonden al zo laag. Alleen Mississippi deed het nog slechter.
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij hebben wij het over Bush?
quote:
Is er iets aan het concept verkiezingen dat jij niet snapt?
Ja, ik snap inderdaad iets niet. Hoe er in het meest democratische land ter wereld iemand met minder stemmen en frauduleuze praktijken president kan worden?
pi_26128131
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, ik snap inderdaad iets niet. Hoe er in het meest democratische land ter wereld iemand met minder stemmen en frauduleuze praktijken president kan worden?
Ik neem aan dat je het over de verkiezingen hebt waarbij de briljante Gore, de uitvinder van het internet, verloor van de dumb ass Bush. Gore was vice president onder een nog briljantere president Clinton, die persoonlijk het tekort op de begroting omzette in een overschot en die het terrorisme in de wereld voortvarend aanpakte en vrede stichtte in Kosovo.

Of heb je het over de laatste verkiezingen, waarbij de Roomser dan Roomse John Kerry het onderspit moest delven tegen de net door Michael Moore ontmaskerde evil villain George W. Bush?

Die Amerikanen moeten wel oerstom zijn om iemand te herkiezen die de voorafgaande verkiezingen door frauduleuze praktijken gewonnen had.

Dus over welke frauduleuze praktijken heb je het?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 10-04-2005 19:18:59 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_26128391
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over de verkiezingen hebt waarbij de briljante Gore, de uitvinder van het internet, verloor van de dumb ass Bush. Gore was vice president onder een nog briljantere president Clinton, die het persoonlijk het tekort op de begroting omzette in een overschot en die het terrorisme in de wereld voortvarend aanpakte en vrede stichtte in Kosovo.

Of heb je het over de laatste verkiezingen, waarbij de Roomser dan Roomse John Kerry het onderspit moest delven tegen de net door Michael Moore ontmaskerde evil villain George W. Bush?

Die Amerikanen moeten wel oerstom zijn om iemand te herkiezen die de voorafgaande verkiezingen door frauduleuze praktijken gewonnen had.

Dus over welke frauduleuze praktijken heb je het?
Verkiezingen 2000. Volgens mij zijn de vorige verkiezingen wel eerlijk verlopen...
pi_26128885
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Verkiezingen 2000. Volgens mij zijn de vorige verkiezingen wel eerlijk verlopen...
Wat waren de frauduleuze praktijken dan in 2000?
  zondag 10 april 2005 @ 19:36:01 #68
95608 Speth
Rorschach
pi_26129488
quote:
Het ging wellicht om een kleine duizend stemmen op een paar honderd miljoen. Dat zou ook voor Gore geen doorslaggevende zege zijn geweest als het kiesstelsel zo zou werken. Feit is echter dat het kiesstelsel in Amerika anders werkt. Dat was al zo lang voordat George W. Bush president is geworden, en vele (vaak democratische) presidenten voor hem zijn op dezelfde manier verkozen. De verkiezingen in 2000 waren kosjer volgens het Amerikaanse stelsel. Met dat stelsel kan je het eens zijn of niet, maar daar moet je Bush niet op aankijken.

Voor fraude heb je geen enkel bewijs.
pi_26129506
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:13 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat waren de frauduleuze praktijken dan in 2000?
GODVERDOMME Door die kutserver van FOK moet ik dit verhaal voor de derde keer typen!!

Nog een keer...

http://www.nndb.com/people/236/000059059/ Theresa LePore, beroemd om haar 'vlinder'stembiljet. Zorgde er voor dat in Palm Beach County 3000 voornamelijk oudere joden niet op Gore stemden maar op Buchanan (die later toegaf dat joden nooit op hem zouden stemmen).

LePore is lang lid van de republikeinen geweest toen ze in 1996 opeens lid van de democraten werd om 3 maanden na de verkiezing van Bush in 2000 'onafhankelijk' te worden. Toeval of kwade opzet?

Maar het is niets vergeleken welke macht en invloed de vriendjes van Bush en zijn vader in het Hooggerechtshof en de media hadden.
pi_26129521
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:46 schreef Lyrebird het volgende:

Michael Moore
die was zelf ook niet vies van een smeuige vette leugen
pi_26130656
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef Prego het volgende:

[..]

die was zelf ook niet vies van een smeuige vette leugen
Nee, volgens mij ook niet. Zie bijvoorbeeld http://www.moorelies.com/

Mijn eerdere posting over de heren Gore, Clinton, Kerry en Bush had hier en daar wel een smiley kunnen gebruiken.
pi_26130843
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:

http://www.nndb.com/people/236/000059059/ Theresa LePore, beroemd om haar 'vlinder'stembiljet. Zorgde er voor dat in Palm Beach County 3000 voornamelijk oudere joden niet op Gore stemden maar op Buchanan (die later toegaf dat joden nooit op hem zouden stemmen).
Ik weet niet of die oudere Joden niet op Buchanan zouden willen stemmen. Buchanan is een erg rechtse conservatief, die tegen de oorlog in Irak was en is. We zouden het die oudere Joden moeten vragen.

Ik heb zelf wel eens naar dat vlinderbiljet gekeken en je vraagt je dan af hoe gemakkelijk je het de mensen moet maken. Als men niet eens een gaatje kan prikken...

Haha, deze is leuk: link
quote:
Maar het is niets vergeleken welke macht en invloed de vriendjes van Bush en zijn vader in het Hooggerechtshof en de media hadden.
Vertel?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lyrebird op 10-04-2005 21:07:48 ]
  zondag 10 april 2005 @ 21:12:14 #73
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26132119
Buchanon is ook een oude enge man met enige bewonderings voor de nazi's, ik denk niet dat Joden massaal op hem zouden stemmen

Alhoewel zijn boek over de dood van het Westen wel intressante delen had.
  zondag 10 april 2005 @ 21:23:37 #74
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26132459
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
GODVERDOMME Door die kutserver van FOK moet ik dit verhaal voor de derde keer typen!!

Nog een keer...

LePore is lang lid van de republikeinen geweest toen ze in 1996 opeens lid van de democraten werd om 3 maanden na de verkiezing van Bush in 2000 'onafhankelijk' te worden. Toeval of kwade opzet?

Een vrouw met een mislukt stembiljet en een portie vage insinuaties. Waar blijft je fraude?
pi_26133613
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Een vrouw met een mislukt stembiljet en een portie vage insinuaties. Waar blijft je fraude?
Kun je die link niet zelf leggen? Voor de aardigheid moet je eens Stupid White Men (er staat ook veel onzin in) lezen waar Michael Moore met bronnen van the New York Times uiteenzet hoe de verkiezingen zijn verlopen. Kijk, je kunt simpelweg niet bewijzen dat er gefraudeerd is omdat de republikeinen zo geraffineerd te werk gaan. Maar om alles op 'toeval' te gooien.. dan ben je naief bezig als je alle andere gegevens over die boevenbende daar al kent.
  zondag 10 april 2005 @ 22:07:39 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_26133712
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:23 schreef Lyrebird het volgende:
Haha, deze is leuk: link
Nogal oud, maar ook wel geinig

Click

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 10-04-2005 22:19:35 ]
  zondag 10 april 2005 @ 22:09:27 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26133766
The New York Times, het huisblaadje van de Democraten. Ze kunnen het niet bewijzen maar het was er wel. Chapeau voor deze kwaliteitsjournalistiek. Doet mij aan een hetze denken, of sterker: een komplottheorie.

Dan pak ik idd liever Stupid White Men.

Waar was die fraude nu?
pi_26133854
The New York Times heeft het niet over een fraude. Dat is de conclusie die Moore maakt mbv gegevens van oa the New York Times. Wist trouwens niet dat deze krant ook al af had gedaan voor je? Blijft er niet veel meer over volgens mij.

Verbaast me trouwens dat je em nog niet gelezen hebt, Stupid White Men.
pi_26134023
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
The New York Times heeft het niet over een fraude. Dat is de conclusie die Moore maakt mbv gegevens van oa the New York Times. Wist trouwens niet dat deze krant ook al af had gedaan voor je? Blijft er niet veel meer over volgens mij.
Valt wel mee hoor. De Metro is best aardig en iedere stad heeft zijn eigen "Telegraaf". Gekleurd nieuws, jawel, maar iedereen is daarvan op de hoogte. Dat is weer eens wat anders dan het NRC Handelsblad, waarvan de titel suggereert dat de makers het beste met de economie voorhebben, terwijl ze een linkse agenda voeren.
  zondag 10 april 2005 @ 22:24:50 #80
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26134217
Is dat dezelfde Moore, die financieel voordeel haalde uit de aanslagen op 11 september 2001. Hoeveel geld heeft hij er ook al weer aan over gehouden, 50 miljoen toch?

Een passage uit Stupid White Men:
- 200,000 Americans are dying of Mad Cow Disease, and nobody knows it.

"Americans are not immune from this deadly disease. Some experts estimate that some 200,000 US citizens diagnosed with Alzheimer's may in fact be carrying the alien protein and that their dementia is actually a form of mad cow." (Stupid White Men, p. 137).
pi_26134275
Ik wil niet een offtopicdiscussie starten maar NRC is allerminst links... en wat is er goed aan Metro? De mening van de columnisten? Want de rest komt van ANP. Maar ik geef toe dat in Nederland weinig aan echte onderzoeksjournalistiek wordt gedaan. Alleen Joep Dohmen die bij mijn weten zich daar op stort. Maar tis een klein land voor echte kwaliteit lijkt het wel.
  zondag 10 april 2005 @ 22:27:32 #82
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26134301
Lees maar eens op de volgende site: http://www.bowlingfortruth.com/swm.htm. Dan kun je daarna het boek gelijk de openhaard in gooien.
  zondag 10 april 2005 @ 22:37:03 #83
95608 Speth
Rorschach
pi_26134604
quote:
Kijk, je kunt simpelweg niet bewijzen dat er gefraudeerd is
Ah.
quote:
omdat de republikeinen zo geraffineerd te werk gaan.
Hoe weet je dat als je geen bewijs hebt?
quote:
Maar om alles op 'toeval' te gooien.. dan ben je naief bezig als je alle andere gegevens over die boevenbende daar al kent.
Nee, echt naiief ben je als je Michael Moore gelooft.
pi_26134721
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef -Angel- het volgende:
Is dat dezelfde Moore, die financieel voordeel haalde uit de aanslagen op 11 september 2001. Hoeveel geld heeft hij er ook al weer aan over gehouden, 50 miljoen toch?
Oh vertel, interessant! Wist je trouwens dat Bush z'n herverkiezing daar mede aan te danken heeft?
quote:
Een passage uit Stupid White Men:
- 200,000 Americans are dying of Mad Cow Disease, and nobody knows it.

"Americans are not immune from this deadly disease. Some experts estimate that some 200,000 US citizens diagnosed with Alzheimer's may in fact be carrying the alien protein and that their dementia is actually a form of mad cow." (Stupid White Men, p. 137).
In de Nederlandse vertaling gaat die pagina (en de pagina's ervoor en na) over oa het schoolsysteem. Heb het nog niet helemaal uit, dus misschien kom ik het nog tegen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toffe_Ellende op 10-04-2005 22:46:16 ]
  zondag 10 april 2005 @ 22:44:57 #85
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26134870
quote:
Oh vertel, interessant!
"Mr. Moore, If you are so concerned about helping our troops in Iraq, why don't you donate 100% of the money from your movies to that cause? Michael Moore : I haven't seen a dime from this movie!"

One month later:
"Sept. 11th was a terrible disaster for America and it hit America hard financially. But one person who has benefited financially is filmmaker Michael Moore, who parlayed the disaster into a whopping $50 million for himself.

So reports Vanity Fair in its March profile of the liberal documentary maker and his odyssey with the film that trashed President Bush by placing him in a giant conspiracy involving the Saudis, the bin Laden family and Sept. 11th.

Moore's "Fahrenheit 9/11" which cost $6 million to produce - was a worldwide hit, generating box office sales of more than $200 million. VF says Moore stands to pocket about a quarter of that gross."
pi_26134965
Ik denk dat die miljoenen van More in het niet vallen bij de miljarden die Bush's wapenvrienden aan de oorlog en aanslagen hebben verdiend.
pi_26135027
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:27 schreef -Angel- het volgende:
Lees maar eens op de volgende site: http://www.bowlingfortruth.com/swm.htm. Dan kun je daarna het boek gelijk de openhaard in gooien.
Ziet er niet echt betrouwbaar uit die site. Kijk, ik geloof niemand die Bushliefhebber is. Ik zou graag zien dat iemand onafhankelijk hem helemaal onderuit zien schoffelen. Misschien heb je daar een goed voorbeeld van? En niet zulke
amateuronderzoekers.
pi_26135040
  zondag 10 april 2005 @ 22:51:15 #89
95608 Speth
Rorschach
pi_26135055
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef gelly het volgende:
Ik denk dat die miljoenen van More in het niet vallen bij de miljarden die Bush's wapenvrienden aan de oorlog en aanslagen hebben verdiend.
Denken... Als je geen bewijzen en cijfers hebt kan je beter niet denken.
quote:
Ziet er niet echt betrouwbaar uit die site. Kijk, ik geloof niemand die Bushliefhebber is.
Dit is meteen de reden waarom je hier niemand overtuigt van je gelijk.
  zondag 10 april 2005 @ 22:52:18 #90
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26135084
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]
Ziet er niet echt betrouwbaar uit die site. Kijk, ik geloof niemand die Bushliefhebber is. Ik zou graag zien dat iemand onafhankelijk hem helemaal onderuit zien schoffelen. Misschien heb je daar een goed voorbeeld van? En niet zulke amateuronderzoekers.
Heb jij een betrouwbare site als het gaat om het onderuit schoffelen van Bush?
pi_26135090
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:51 schreef Speth het volgende:

[..]

Denken... Als je geen bewijzen en cijfers hebt kan je beter niet denken.
Je denkt niet dat de wapenindustrie grof geld verdient en verdiende aan de oorlog en de sancties op de aanslagen ? Ik wist persoonlijk niet dat het liefdadigheidsinstellingen waren. Dat de maincontracter van de wederopbouw in Irak een bevriend bedrijf van de Bush kliek is is natuurlijk ook een leugen. Dat er gefraudeerd is met die contracten is natuurlijk ook een leugen. Eigenlijk liegt iederen behalve Bush.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2005 22:53:45 ]
pi_26135094
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:44 schreef -Angel- het volgende:

[..]

"Mr. Moore, If you are so concerned about helping our troops in Iraq, why don't you donate 100% of the money from your movies to that cause? Michael Moore : I haven't seen a dime from this movie!"

One month later:
"Sept. 11th was a terrible disaster for America and it hit America hard financially. But one person who has benefited financially is filmmaker Michael Moore, who parlayed the disaster into a whopping $50 million for himself.

So reports Vanity Fair in its March profile of the liberal documentary maker and his odyssey with the film that trashed President Bush by placing him in a giant conspiracy involving the Saudis, the bin Laden family and Sept. 11th.

Moore's "Fahrenheit 9/11" which cost $6 million to produce - was a worldwide hit, generating box office sales of more than $200 million. VF says Moore stands to pocket about a quarter of that gross."
Hahaha wat een onzin. Je mag dus geen film maken en daar winst uit genereren met een ramp als uitgangspunt. Jezus..
  zondag 10 april 2005 @ 22:53:56 #93
95608 Speth
Rorschach
pi_26135132
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:52 schreef gelly het volgende:

[..]

Je denkt niet dat de wapenindustrie grof geld verdient en verdiende aan de oorlog en de sancties op de aanslagen ? Ik wist persoonlijk niet dat het liefdadigheidsinstellingen waren.
Dat weet ik niet. Dat zou ik uit moeten zoeken, ik ga er niets over denken.
pi_26135148
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:52 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Heb jij een betrouwbare site als het gaat om het onderuit schoffelen van Bush?
Euhm, die heeft niemand nodig volgens mij want het zijn geen geheimen dat Bush nogal gefaald heeft tijdens zijn eerste ambtstermijn. En daarbij hij is dom. Hoef ik geen bron voor te hebben. Dat weet een kind.
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 22:56:01 #95
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26135181
Dom is die zeker niet, hij weet feilloos de mensen voor zijn karretje te spannen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_26135182
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:53 schreef Speth het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Dat zou ik uit moeten zoeken, ik ga er niets over denken.
Logisch nadenken is voldoende hoor. Of denk je dat die wapens en bommen gratis worden weggeven ?
  zondag 10 april 2005 @ 22:56:40 #97
95608 Speth
Rorschach
pi_26135202
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Logisch nadenken is voldoende hoor. Of denk je dat die wapens en bommen gratis worden weggeven ?
Lees mijn edit.
  zondag 10 april 2005 @ 22:58:10 #98
95608 Speth
Rorschach
pi_26135243
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Euhm, die heeft niemand nodig volgens mij want het zijn geen geheimen dat Bush nogal gefaald heeft tijdens zijn eerste ambtstermijn. En daarbij hij is dom. Hoef ik geen bron voor te hebben. Dat weet een kind.
Ik schat jouw niveau veel lager in eigenlijk, hoeveel jaren heb je aan Yale doorgebracht?
pi_26135272
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:09 schreef PJORourke het volgende:
The New York Times, het huisblaadje van de Democraten. Ze kunnen het niet bewijzen maar het was er wel. Chapeau voor deze kwaliteitsjournalistiek. Doet mij aan een hetze denken, of sterker: een komplottheorie.

Dan pak ik idd liever Stupid White Men.

Waar was die fraude nu?
De CIA, de huisbeveiligingsdienst van Amerika. Ze kunnen niet bewijzen dat er WMD's zijn, maar ze zijn er wel. Chapeau voor dit staaltje van inlichtingen. Doet mij aan een hetze denken, of sterker: een komplottheorie.

Waar waren die WMD's nou?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26135321
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:58 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik schat jouw niveau veel lager in eigenlijk, hoeveel jaren heb je aan Yale doorgebracht?
Met genoeg geld en invloed koop je gewoon een diploma. Het zegt dus niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')