hier idemquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:02 schreef livelink het volgende:
Katja is pas televisie gaan kijken toen ik met zwangerschapsverlof thuis was. Voor en na de geboorte van Job heb ik haar regelmatig voor de televisie gezet om te kunnen rusten en om Job rustig te kunnen voeden. Het was toen echt een uitkomst.
's morgens tussen 9 en 12 heb je Nick jrquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:01 schreef bixister het volgende:
ben er wel eens langsgezapt, maar dat was dan denk ik 's middags. vond er toen in ieder geval niks aan.
Wie springt er hoger dan de hoge berg????quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef Leah het volgende:
Ja, Dora is erg leuk, en bijna interactiefen verder allerhande peuterfilmpjes. Echt de moeite waard om eens te bekijken.
Uitleg, Dora is altijd met een konijn (geloof ik..) op pad, en moet dan allerhande raadseltjes oplossen, waarbij ze dan kleine pauzes inlast zodat peuter ook de tijd krijgt om dat te verzinnen.
Oh ja, nou je het zegt! Wel jammer dat ie hetzelfde irritante stemmetje heeft als Jake van de Tweeniesquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:19 schreef Leah het volgende:
Houden zo! Ik word helemaal iebel van die k****tweenies. Heb tegen Freek gezegd dat ze op vakantie zijn....
Ik had daar een paar maanden geleden een vraag over he, weet je dat Sven nu helemaal geïnteresseerd in die filmjes isquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef Lois het volgende:
Owja, volgens mij zijn mijn kinderen de enige Teletubbiesfans die de filmpjes leuker vinden dan die tubbies zelf.![]()
Hahahaha!!! Hier gaat het vragen om Teletubbies als volgt:quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik had daar een paar maanden geleden een vraag over he, weet je dat Sven nu helemaal geïnteresseerd in die filmjes is
En op die dvd staat ook het opstaan ritueel van die 2 zusjesquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:54 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahahaha!!! Hier gaat het vragen om Teletubbies als volgt:
Iris: Mama? Po, Lala ???
Ik: Ja dat is goed Iris, welke wil je kijken?
Iris: Afsassen!!! (afwassen)
Dus dan zoek ik de dvd waar dat filmpje op staat, de rest mag ik doorspoelen.![]()
Bij ons is dat ook hoor .quote:Owja, volgens mij zijn mijn kinderen de enige Teletubbiesfans die de filmpjes leuker vinden dan die tubbies zelf.![]()
ik wil het wel een aantal weken achter elkaar opnemen op dvd voor eva ? Moet je wel ffies melden wanneer het uitgezonden word dan stel ik het in, want anders ken je het wel vergeten dat ik er aan denkquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef Lois het volgende:
Eva vind dat helemaal geweldig maar het is maar 2 maal per week op tv (en niet op dvd) en ze vraagt er dan nog de hele dag om "nog een keer Po met paars". Die gekleurde achtergronden van de die serie vind ze het allermooist, leuker als dat graslandschap denk ik.
das nog makkelijkerquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:09 schreef Lois het volgende:
Dat vind ik lief van je Knor maar ik heb net Jeroen opdracht gegeven dat te regelen.
Dan moet je beter kijken. Ik heb pas nog een potje trivianten gewonnen met dingen die ik weet uit de series. Vooral de shorties en de laatste twee series zijn hartstikke educatief.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
ja inderdaad bassie en adriaan. vanavond nog lag meneer hier helemaal dubbel van het lachen.
ik vind het echt verschrikkelijk en het is zooooooo oud.
(welke ontwikkeling bedoel jij wonderer? dr zit volgens mij niks educatiefs in)
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef babyfeet het volgende:
het is super voor chiara mel het zijn zelfs leerzame tekenfilms zoals dora (die vind ik zelf ook heel erg leuk) peppa pig boohbah blues clues die was ik vergeten die vind kyllian ook heel erg leuk .
noddy pep toet en vroep vroep kleine rode tractor pieterpost thomas de stoomlocomotief zal heus wel wat vergeten hoor maar het is echt superleuk
leah het is een aapje boots
ja maar in de tijd dat ik kind was, vond ik er ook al niks aan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken. Ik heb pas nog een potje trivianten gewonnen met dingen die ik weet uit de series. Vooral de shorties en de laatste twee series zijn hartstikke educatief.
En zooooo oud? Omdat sommige auto's blauwe nummerborden hebben en de haardracht nogal gedateerd is? Want de humor is tijdloos. Ernst en Bobby hebben het nog geprobeerd na te apen, maar ze zijn natuurlijk lang zo leuk niet.
Kijk eens als je kind.
Dat moet je zeker niet afdwingen .Als ze dr eenmaal meebeginnen is t steeds moeilijker om ze dr van af te houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:17 schreef Oblivion het volgende:
Was het maar waar dat onze zoon naar " kinderserie's" keek.
Vooralsnog kijkt hij graag naar Discovery Channel.
American shopper, Rides en scrapheap...![]()
Dat nemen we dan op, want dat is nu bezig.En is dus te laat.
Vanmiddag, hij mag zelf weten waar hij naar kijkt. Dan schakelt ie naar motor-races...![]()
Hij is 4,5.
Maar als ie dan toch naar tekenfilms wil kijken, dan Thomas het treintje, en dat vliegtuigje.
Alles met wielen!
Eigenlijk kijkt hij weinig naar de TV series. Nooit echt interesse naar gehad.
En volgens mij moet je dat ook niet afdwingen.
Dat zei ik tochquote:Op maandag 11 april 2005 15:02 schreef melonovy het volgende:
Vanochtend even naar Dora gekeken, maar om de woorden van Phileine te gebruiken, die zeikstem van Jake daar ben je nog niet van af. Dat aapje wordt door dezelfde gast ingesproken...
Kijk dan alsjeblieft niet naar de Tuttels....quote:Op maandag 11 april 2005 15:02 schreef melonovy het volgende:
Vanochtend even naar Dora gekeken, maar om de woorden van Phileine te gebruiken, die zeikstem van Jake daar ben je nog niet van af. Dat aapje wordt door dezelfde gast ingesproken...
Jah, daar irriteer ik me ook mateloos aan, gelukkig brengt een tubbies dvd hier dan nog uitkomst!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:46 schreef Leah het volgende:
Ik baal er ontzettend van dat er iedere vakantie een andere programmering is trouwens!
Alle peuter TV is dan acuut van de buis af, en Freek snapt er helemaal niets van. Die vraagt iedere morgen heel hoopvol naar Piefer Post...
die is erg, hehquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:18 schreef bixister het volgende:
hihi wij hebben inmiddels ook wel es naar nick jr. gekeken en inderdaad, wat een irritant mannetje van Blues Clues!
leuk vooruitzicht...... mag ik nog zeker 18 jaar tegen die irritante clown en die overjarige acrobaat aankijken (zucht)quote:Op maandag 9 mei 2005 12:01 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Zolang Bassie en Adriaan maar op de buis blijven ben ik tevreden. Erg he, ben 23 jaar
Pluk wordt hier helemaal grijs gedraaid! Christan kent alle liedjes al (met hier en daar een eigen tekstje - Hasselbraam, o braamiedaam, de domste van de groentekraam*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:14 schreef Oblivion het volgende:
Is niet echt een serie, maar zoonlief zit nu "pluk van de petteflet" te kijken.
Wat een leuke film!! Echt!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden de ouders hier van Shin Chan?
quote:Shin Chan
Shin Chan is het vervelende jochie uit de buurt. Hij is onbeleefd, grof en weet niet wat goed of fout is! Hij plaagt de vrienden van zijn moeder, scheert de wenkbrauwen van zijn vader af... Ach ja, hij vermaakt zich tenminste...
Jetixquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Foxkids
haha, Formule 1quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
... net als Formule 1. K3 en aanverwanten zijn niet interessant.
Dat komt er hier ook niet opquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden de ouders hier van Shin Chan?
Vond ik nou ook al. Wel een heel moderne gezinsvorm natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef Leah het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik vind Koning Koos nou ook niet bepaald mannelijk over komen.
Ik heb dan wel geen kinderen en kijk zelf wel eens naar Shin Chan, maar vind het absoluut niet geschikt voor kinderen. De meesten zullen heus wel doorhebben dat het om een tekenfilm gaat, maar het ventje is niet brutaal meer, hij is gewoon grof. Scheldt z'n moeder uit, pest z'n klasgenootjes en gooit er volgens mij ook nog wel eens woorden uit waarvan ik niet zou willen dat mijn kinderen die kenden. Ik vind het geen gedrag waar kinderen naar zouden moeten kijken.quote:Op zondag 10 juli 2005 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat is er nou tegen shin chan? er was laatst ook al zo'n discussie op de ergernissenpagina. ik ben echt niet bang dat luca het over gaat nemen, hij heeft prima in de gaten dat het maar een tekenfilm is. ik heb meer een probleem met dragonball-z en andere vecht-achtige toestanden. daar wordt hij wel zichtbaar aggressief van.
Als ik de verhalen over Freekje hoor, zou je volgens mij best wel eens willen dat Freekje wat appeliger overkomtquote:Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef Leah het volgende:
Ja maar, ze zijn zo appelig als je begrijpt wat ik bedoel... En ik wil idd graag een leuk rolmodel voor mijn zoon,
Als ik er aan denk zal ik eens op de mannelijkheidsgraad van Koning Koos letten vanmiddag Leah.quote:ma. 11 jul 14:05 - 14:20 uur Ned. 3 Hallo!
do. 14 jul 13:45 - 14:00 uur Ned. 3 Hallo!
za. 16 jul 07:30 - 07:45 uur Ned. 3 Hallo!
Nee Poem, dat zie je verkeerdquote:Op maandag 11 juli 2005 09:18 schreef poemojn het volgende:
Als ik er aan denk zal ik eens op de mannelijkheidsgraad van Koning Koos letten vanmiddag Leah.![]()
En misschien kan het helemaal geen kwaad als jongetjes wat slomer worden, is vast goed voor hun schoolcarriere.
Tommie uit Pippi Langkous is anders ook behoorlijk suf...quote:Op maandag 11 juli 2005 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Nils Holgersonn (1 of 2 n-en?) is wel een redelijk mannelijk rolmodel. Maar goed, dat is ook een tekenfilm. Verder komen er wel 'normale' jongens voor in jaren '70 series als de 7-sprong, Q en Q enzo, maar die zijn weer voor oudere kinderen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:30 schreef melonovy het volgende:
Stom toevallig is Chiara weg van veel programma's zonder mama's
Pippi dr mama is in de hemel
Het zandkasteel vindt ze ook zo leuk, eigenlijk geweldig leuk, en ook daarin zit geen mama
En ze vindt de film Finding Nemo zo leuk, ja, ook zonder mama...
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:52 schreef phileine het volgende:
ik kan die aap ook wel de nek omdraaien Belana, maar helaas is Dora er erg weg van. Blues clues vindt ze ook fantastisch, en ze is helemaal verliefd op Ernie.
oe!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef m@x het volgende:
Ik kan wel eens een videoband voor je mee laten lopen. Daar kan je wel een tijdje mee vooruit.
Vanaf 1 juli komt het bij Casema Digitale TV in het pakketquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:26 schreef E.T. het volgende:
ik zag idd op de website een hoop programma's die me wel aanspreken..
Maar helaas.. Casema heeft 't niet![]()
Ik vind Bumba eng...en dan helemaal als die kindjes Bumba gaan roepen en met de handjes bewegen...brrrrquote:
Is dat 's morgens op kindertijd? Met nana enzo? Ik vind het zelf niets aan, maar Simon wel! En Bumba valt ook goed (ik vind alleen die baby zo raar).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:52 schreef wc-eend het volgende:
Mijn dochtertje Floor.. nu 8 maanden ongveer.. is helemaal weg van de wawa'sAls ze bijv ergens ver weg gekropen is.. en je zet dat deuntje op
komt ze echt snel aangekropen
zo snel kruipt ze nooit..
en dan zet je haar in haar wipstoeltje.. gaat ze echt helemaal rechtop zitten
Jah op ned 3 is dat idd.. bumba is ook hot hierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is dat 's morgens op kindertijd? Met nana enzo? Ik vind het zelf niets aan, maar Simon wel! En Bumba valt ook goed (ik vind alleen die baby zo raar).
Sesamstraat gaat nog te vlug voor hem, maar dat kijken we toch soms wel (vind ik zelf leuk)
Komt Tik-Tak eigenlijk nog op televisie?
En Alle digitale TV kanalen van de BBC pluk je gratis uit de lucht met een schoteltje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef poemojn het volgende:
Wij hebben digitaal van UPC en zouden 5 euro per maand moeten betalen voor BabyTV. Vind ik niet erg nodig, maar misschien leuk om te weten voor anderen hier.
De BBC heeft trouwens ook nog leuke kinderprogramma's. Smarteenies, Step inside, Balamory enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/CBeebies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |