quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:52 schreef phileine het volgende:
ik kan die aap ook wel de nek omdraaien Belana, maar helaas is Dora er erg weg van. Blues clues vindt ze ook fantastisch, en ze is helemaal verliefd op Ernie.
oe!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef m@x het volgende:
Ik kan wel eens een videoband voor je mee laten lopen. Daar kan je wel een tijdje mee vooruit.
Vanaf 1 juli komt het bij Casema Digitale TV in het pakketquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:26 schreef E.T. het volgende:
ik zag idd op de website een hoop programma's die me wel aanspreken..
Maar helaas.. Casema heeft 't niet![]()
Ik vind Bumba eng...en dan helemaal als die kindjes Bumba gaan roepen en met de handjes bewegen...brrrrquote:
Is dat 's morgens op kindertijd? Met nana enzo? Ik vind het zelf niets aan, maar Simon wel! En Bumba valt ook goed (ik vind alleen die baby zo raar).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:52 schreef wc-eend het volgende:
Mijn dochtertje Floor.. nu 8 maanden ongveer.. is helemaal weg van de wawa'sAls ze bijv ergens ver weg gekropen is.. en je zet dat deuntje op
komt ze echt snel aangekropen
zo snel kruipt ze nooit..
en dan zet je haar in haar wipstoeltje.. gaat ze echt helemaal rechtop zitten
Jah op ned 3 is dat idd.. bumba is ook hot hierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is dat 's morgens op kindertijd? Met nana enzo? Ik vind het zelf niets aan, maar Simon wel! En Bumba valt ook goed (ik vind alleen die baby zo raar).
Sesamstraat gaat nog te vlug voor hem, maar dat kijken we toch soms wel (vind ik zelf leuk)
Komt Tik-Tak eigenlijk nog op televisie?
En Alle digitale TV kanalen van de BBC pluk je gratis uit de lucht met een schoteltje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef poemojn het volgende:
Wij hebben digitaal van UPC en zouden 5 euro per maand moeten betalen voor BabyTV. Vind ik niet erg nodig, maar misschien leuk om te weten voor anderen hier.
De BBC heeft trouwens ook nog leuke kinderprogramma's. Smarteenies, Step inside, Balamory enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/CBeebies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |