abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 08:48:24 #151
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35142893
Bumba
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_35142922
Bumba!
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:09:25 #153
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_35143104
Bumba wordt ook gekeken door Twan... vindt hij erg leuk. Maar het is momenteel vooral Dora en Blue's Clues dat de klok slaat...
Make love, not war ☮
pi_35143212
Nimué (2,5) kijkt het liefst Pooh's lollifantenfilm ,
mevrouwtjes en meneertjes, alles van KRO's kindertijd eigenlijk
Koekeloere, samson en gert, nijntje..
Alweer 2½ jaar papa!!
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:56:51 #155
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38457204
Grooote schop
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:59:42 #156
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38457314
leuke schop, moest van de week aan dit topic denken..

Mijn dochter is namelijk verliefd volgens mij..
Op Toto van het Zandkasteel

Ze wil de hele dag 'toto kijken' en als ik niet snel genoeg die dvd (5 euro in de koopjesbak, maar z'n geld al dubbel en dwars opgebracht.. ) aanzet wordt 't eerst boos "TOTO kijken" en vervolgens (stampvoetend) "ZANKASEEL KIJ_KEN!!!!!)
Vervolgens "kijk mama, Toto!"

En ik vind Toto toch een sukkeltje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38457371
dat zul je vast nog wel vaker van haar vriendjes vinden
inkoppertje, ik weet 't..

kopietje uit ander topic:
Schooltv wordt hier ook leuk gevonden nu noemt ze alle zuivelproducten dus 'melk' na een aflevering daarover, net als Teletubbies, Sesamstraat, De wereld is mooi, Zandkasteel, Tweenies, Blalala, Dora, noem maar op... van Bob de Bouwer wil ze steeds de titelsong zingen heel erg kieskeurig is ze niet maar gelukkig kan ze erg goed zonder tv spelen dus zo heel vaak kijkt ze niet.
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:38:15 #158
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38458779
Als ik Noah echt zoet wil hebben zet ik hem voor Dribbel of TikTak. Teletubbies vind ie ook geweldig. Dora, BluesClues, Bob de Bouwer, Pep en Vroep-Vroep(?), Het zandkasteel en Tweenies, vindt ie ook leuk, in iets mindere mate. Oh en Sesamstraat niet te vergeten.

Maar hij kijk idd ook niet zoveel tv, hij weet zich prima te vermaken zonder Hij begint wel lichtelijk pc-verslaafd te worden We hebben paar keer spelletjes van de Teletubbies en sesamstraat gedaan dus nu wil ie dat elke keer
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38458891
Is ook leuk
Myrthe kan een beetje met de muis omgaan dus een site als http://home.hccnet.nl/mc.boon/geluid.htm vindt ze geweldig leuk, en ze kan met de pijltjestoetsen overweg dus zo'n spelletje als van Bob de Bouwer met die gele shovel (?) pakketjes ophalen vindt ze ook leuk. Maar ik heb geen cd-rom kunnen vinden die qua moeilijkheid voor haar geschikt is, dus wel die muis- en pijltjesvaardigheden gebruiken maar geen te moeilijke spelletjes (is vaak kleuterniveau wat ik zie, en peuterniveau is dan nog op een willekeurige aanraking).
Dus als iemand een leuk spel weet houd ik me aanbevolen
of was hier ook al een apart topic voor?
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:45:07 #160
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38458984
Fisherprice heeft online een aantal spelletjes, oplopend op leeftijd.

http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=10&e=gamesLanding&mcat=game_infant,game_toddler,game_preschool&site=us

Dreumes kan al heel leuk peek-a-boo .
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:45:56 #161
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38459005
Dat ik jou nog eens een linkje zou geven
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:46:50 #162
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38459024
Ik heb nog geen cd-roms voor Noah gekocht, omdat ik idd dacht dat ie daar nog te klein voor zou zijn.
Ik kijk altijd op internet. Op deze Sesamstraat site zit oa spelletje met toetsenbord, dat onder elke letter een ander geluidje zit. Daar leeft Noah zich altijd op uit En ook fimpjes en liedjes die ie leuk vindt. En een dansende elmo. En hier de Teletubbies vindt ie de dierenoptocht erg leuk
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38459159
Leah ik kende 'm van Myrthe's babytijd maar was 'm kwijt Hij is inderdaad erg leuk! Bij die Toddlers-afd staat wel wat dat geschikt lijkt (bijv het dier aanklikken waarvan je het geluid hoort)

Die andere twee zal ik nog eens bekijken morgen, ga zo slapen

Tex, bijv Nijntje heeft wel cd-roms voor peuters vanaf 2 jaar, maar die speelt automatisch af als je hem op peuter- ipv kleuterstand zet, en Myrthe zit qua moeilijkheidsgraad net ertussen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:34:22 #164
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38460687
Zoë gaat tegenwoordig ook zitten voor Hopla ongeveer hetzelfde genre als Tiktak. Bij worteltv moet ze altijd lachen en heel hard ja of nee gillen.

Nijntje, Teletubbies en idd zandkasteel zijn nog steeds de favorieten. Op de comp de liedjes van de sesamstraatsite en dan het allerliefst het liedje van het lieveheerstbeestje en hondepoep.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:38:43 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_38460826
Luuke is verliefd op Bumba. Als ze de begintune hoort kijkt ze ons altijd heel verliefd aan. "Bupah!" Gevolgd door een diepe zucht. En sinds we Bumba een keer op de computer hebben gekeken denkt ze dat 'ie in de computer woont. Dus voortaan slaapt Bumba als mama achter de computer zit.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_38460912
Hier is Dora het toch wel helemaal! Dylan kent alle namen en zingt ook de liedjes. Dennis en ik worden er lichtelijk gestoord van Dat krijg je als je je kind 5 Dora dvd's geeft Gelukkig doet Bob de Bouwer het ook goed
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 2 juni 2006 @ 07:26:19 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_38463895
Hier ook een dora fixatie sinds een paar weken (en ook 3 dvd's...) ik word voornamelijk gek van de stem van die aap
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 juni 2006 @ 07:52:21 #168
393 phileine
española
pi_38464044
ik kan die aap ook wel de nek omdraaien Belana, maar helaas is Dora er erg weg van. Blues clues vindt ze ook fantastisch, en ze is helemaal verliefd op Ernie.

poejmon, heb je weleens de cd-roms van Robbie Konijn geprobeerd? Daar vind ik vaak wel leuke spelletjes tussen zitten.
mooi he, alles
  vrijdag 2 juni 2006 @ 08:19:46 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_38464260
ach, ik vind het wel heel schattig zoals Liam helemaal IN zo'n aflevering duikt
stormy waters...
sailin'
pi_38464641
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 07:52 schreef phileine het volgende:
ik kan die aap ook wel de nek omdraaien Belana, maar helaas is Dora er erg weg van. Blues clues vindt ze ook fantastisch, en ze is helemaal verliefd op Ernie.
IsaDora?
pi_38465170
Wilyan is nog steeds helemaal Dora en Bob de Bouwer-fan.. Sesamstraat, Tractor Tom en Kleine rode tractor zijn ook nog steeds leuk. Nieuw in het rijtje zijn: Pieter Post (vindt ie geweldig) en BluesClues.

Hanne word helemaal happy (lees: gillen, kirren, schreeuwen! ) als ze Bumba ziet. Ze is werkelijk helemaal gek van die clown. Zelfs als ze reclame ziet waar ie in zit begint ze meteen al te lachen, hupsen en te schreeuwen. Teletubbies vind ze ook heel erg leuk, maar daar is ze toch iets minder wild (letterlijk en figuurlijk) van.
Laatst was ze boos op de Tweenies.. Omdat die niet naar haar terugzwaaiden.
W ~ H ~ T
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:43:23 #172
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_38465654
Pep, Toet en Froepfroep (4.95 Blokker!) is hier momenteel redelijk hot, maar het allerallerallerliefste kijkt ze naar... Boes!

Vriendin van mij heeft een exemplaar gefikt voor ons en die zit dus standaard in de DVD speler! De humor op zich snapt ze nog weinig van, is nog redelijk voor oudere kinderen, alhoewel ik af en toe ook mijn wenkbrouwen frons ("he varken, zou je je koters niet eens fatsoenlijk gaan opvoeden!") maar de beelden vind ze wel heel leuk, een oktopus die lek is en opgepompt moet worden enzo.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:56:21 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38465946
Bumba vindt Noah ook helemaal geweldig idd En barbapappa

NU op ned 3 de dierenoptocht in de teletubbies die ook op de site is die ie zo leuk vindt
©Dumbo
pi_38466283
Phileine, die had ik pas in de bieb gereserveerd maar het werkt niet onder XP (en al helemaal niet onder Linux natuurlijk) maar het lijkt wel erg leuk inderdaad!

En Nijntje was ik dus nog vergeten.. maar er zijn ook zo veel leuke kinderprogramma's, je kunt je kind de hele dag wel voor de tv stallen (en dan neem je een abonnement op BabyTV om de tussenliggende kwartiertjes op te vullen ).
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:38:03 #175
393 phileine
española
pi_38482666
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 08:50 schreef bixister het volgende:

[..]

IsaDora?
ken niet eens de naam van mijn dochter
mooi he, alles
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:09:21 #176
640 snoopy
peanuts
pi_38483392
Hier Bumba, Barbapapa en Sesamstraat.
Het Zandkasteel zet ik gewoon af. Daar kan ik echt niet naar kijken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_38485286
Hier is het nu ook helemaal dora. Bo kan het tussen de middag soms nog even zien, maar meestal niet. Jans is echt helemaal fan.
En zingt altijd mee met alles. Alleen bij rugzak rugzak, zingt Jans rugtas, rugtas

Het zandkasteel vinden ze ook leuk, maar dat vergeet ik meestal.

En bumba ook. Bumbabeloe, wel een vrolijk wijsje vind ik dat.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:02:07 #178
3142 m@x
pi_38488606
Kai is gek op Nick Junior. Hij vindt alles wat ze daarop uitzenden mooi. Ik vind het minder mooi. Soms wordt ik knettergek van dat hysterische gegil van Boots, Dora, kleine Bill en de rest dus als we tv gaan kijken dan zet ik meestal Baby TV aan. De peuter-tv van Nederland 3 (zandkasteel, Bumba, etc) gaat er ook goed in en van Pingu krijgt hij de slappe lach
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:10:34 #179
3011 E.T.
pi_38488912
Dat babyTV is dat op de kabel ofzo?
Of is dat net zoiets als Canal+ ofzo?

Volgens mij hebben wij dat hier niet..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:20:27 #180
3142 m@x
pi_38489263
Wij hebben digitale televisie via Caiway en daar zit Baby TV in het pakket. Ik vind het zelf ook best leuk om te kijken. Rustige filmpjes met klassieke muziek op achtergrond en af en toe zo'n ouderwets kinderliedje er tussendoor. Verder zitten er ook wat leerzame dingen tussen zoals filpmjes over kleuren en vormen. Kai is nu nog te klein om die te kunnen snappen maar misschien pikt hij er toch iets van op.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:26:05 #181
3011 E.T.
pi_38489523
ik zag idd op de website een hoop programma's die me wel aanspreken..
Maar helaas.. Casema heeft 't niet
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:28:13 #182
3142 m@x
pi_38489637
Ik kan wel eens een videoband voor je mee laten lopen. Daar kan je wel een tijdje mee vooruit.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:34:52 #183
3011 E.T.
pi_38489884
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef m@x het volgende:
Ik kan wel eens een videoband voor je mee laten lopen. Daar kan je wel een tijdje mee vooruit.
oe!

alhoewel.. ze heeft al -tig dvd's en video's... er is genoeg op tv en ze hoeft ook weer niet de hele dag tv te kijken
Het had leuk geweest als het hier op de kabel had gezeten.

Vind 't aanbod wel heel lief!
pi_38490483
Wij hebben digitaal van UPC en zouden 5 euro per maand moeten betalen voor BabyTV. Vind ik niet erg nodig, maar misschien leuk om te weten voor anderen hier.

De BBC heeft trouwens ook nog leuke kinderprogramma's. Smarteenies, Step inside, Balamory enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/CBeebies
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:02:39 #185
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38682179
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:26 schreef E.T. het volgende:
ik zag idd op de website een hoop programma's die me wel aanspreken..
Maar helaas.. Casema heeft 't niet
Vanaf 1 juli komt het bij Casema Digitale TV in het pakket En ook nog een speciale Nick Jr. zender....
©Dumbo
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:48:31 #186
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_40616906
Kabouter Plop,Piet Piraat, Bumba
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_40618391
Milou is al een paar jaar grote fan van Ome Willem, we zijn ookal een aantal keer naar het theater met haar geweest naar 'Ome Willem de Grote Jubileum Toer' ..... priceless Milou's hoofd toen ze hem dus in het echt zag!

http://www.geocities.com/upanddown_met_milou/oktober2004.html

(hier foto's...)
Heb nog veel leukere waar ze bij hem op schoot zit, maar nooit ingescand ).

Laatst in de supermarkt ook gelachen, ze was weggerend naar de koekjes, ik loop rustig naar haar toe en vraag me af wat ze aan het doen is.
Stond ze dus voor de Dora-koekjes te zingen en dansen: Didididadedora

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2006 19:33:28 ]
pi_40618563
babytv was hier ook een grote hit
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40618576
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 08:48 schreef m@x het volgende:
Bumba
Ik vind Bumba eng...en dan helemaal als die kindjes Bumba gaan roepen en met de handjes bewegen...brrrr
pi_40620455
Ik vind alle clowns om te griezelen eigenlijk... *ril*

Er wordt hier niet zoveel tv gekeken, dus echt favorieten zijn er niet. Teletubbies vindt ze wel leuk, maar meer in de lala en po pop die ze van m'n nichtje heeft gekregen dan de figuurtjes op TV. Zelfde met Nijntje.

Ik zet idd soms weleens de BBC aan met kinderprogramma's maar laat haar meer zelf spelen en af en toe muziek luisteren.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_49789377
Mijn dochtertje Floor.. nu 8 maanden ongveer.. is helemaal weg van de wawa's Als ze bijv ergens ver weg gekropen is.. en je zet dat deuntje op komt ze echt snel aangekropen zo snel kruipt ze nooit.. en dan zet je haar in haar wipstoeltje.. gaat ze echt helemaal rechtop zitten
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:14:47 #192
3142 m@x
pi_49789896
Barbapapa is hier hot
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:32:03 #193
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49790294
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:52 schreef wc-eend het volgende:
Mijn dochtertje Floor.. nu 8 maanden ongveer.. is helemaal weg van de wawa's Als ze bijv ergens ver weg gekropen is.. en je zet dat deuntje op komt ze echt snel aangekropen zo snel kruipt ze nooit.. en dan zet je haar in haar wipstoeltje.. gaat ze echt helemaal rechtop zitten
Is dat 's morgens op kindertijd? Met nana enzo? Ik vind het zelf niets aan, maar Simon wel! En Bumba valt ook goed (ik vind alleen die baby zo raar).
Sesamstraat gaat nog te vlug voor hem, maar dat kijken we toch soms wel (vind ik zelf leuk )

Komt Tik-Tak eigenlijk nog op televisie?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49790619
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Is dat 's morgens op kindertijd? Met nana enzo? Ik vind het zelf niets aan, maar Simon wel! En Bumba valt ook goed (ik vind alleen die baby zo raar).
Sesamstraat gaat nog te vlug voor hem, maar dat kijken we toch soms wel (vind ik zelf leuk )

Komt Tik-Tak eigenlijk nog op televisie?
Jah op ned 3 is dat idd.. bumba is ook hot hier maar ik vind bumba meer een clown die stoned is
pi_49803697
Tinka (13 mnd) vindt de Wawa's te gek, gevolgd door de teletubbies en Bumba. En verder alles waarin muziekjes of liedjes in voorkomen, al zijn het reclames!
Randy (2 jr, 5mnd) vindt op dit moment het Zandkasteel helemaal te gek, Sesamstraat (Bert en Ernie!), Ome Willem (broodje poep!), Tweenies (en dan vooral Max?! ), Koekeloere, Huisje-boompje-beestje, teletubbies en Bumba. Ongeveer in die volgorde! Eigenlijk alles wel wat op Ned. 3 is, maar dat is ook gewenning natuurlijk.
Meestal staat de tv hier aan op ned. 3 vanaf het moment dat ze beneden zijn (ongeveer 9 uur) en tot na het ontbijt (10 uur) wordt er echt tv gekeken (ff wakker worden). Tot half 11 staat de tv aan maar het laatste half uurtje wordt er gespeeld en komen ze alleen voor de écht leuke dingen even kijken!
pi_49813912
Amber is helemaal gek van de Tubbies, Bumba, Kabouter Plop, K3 en de Wawa's.
En idd, zoals Mammietje zegt, hier staat 's ochtends ook ned. 3 aan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49816229
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef poemojn het volgende:
Wij hebben digitaal van UPC en zouden 5 euro per maand moeten betalen voor BabyTV. Vind ik niet erg nodig, maar misschien leuk om te weten voor anderen hier.

De BBC heeft trouwens ook nog leuke kinderprogramma's. Smarteenies, Step inside, Balamory enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/CBeebies
En Alle digitale TV kanalen van de BBC pluk je gratis uit de lucht met een schoteltje.

Hier is Bumba favoriet bij Kady en Engie benji bij Glenn.
Hoewel Glenn vrij weinig interesse in de TV toont en z'n zusje iets meer. Muziek spreekt beiden meer aan (en dan liefst met gitaren). Rockmuziekzenders op de schotel zijn dan ook altijd goed.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')