abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 11 juli 2005 @ 19:21:46 #126
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28714509
Hier zijn 2 kleine meisjes sinds een paar weken in de ban van Bob de bouwer. Luidkeels wordt de titelsong meegezongen en ze staan juichend voor de tv als er weer een tractor in beeld komt.
Iris is helemaal verliefd op Titus, het katje van Bob, en die gilt dwars door muren heen "tieeeeeeeeeetus!!!!" als hij weer eens in beeld komt.
Het is voor ouders een stuk leuker om naar te kijken als dat oervervelende teletubbies.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 11 juli 2005 @ 19:29:46 #127
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28714768
quote:
Op maandag 11 juli 2005 09:18 schreef poemojn het volgende:

Als ik er aan denk zal ik eens op de mannelijkheidsgraad van Koning Koos letten vanmiddag Leah.
En misschien kan het helemaal geen kwaad als jongetjes wat slomer worden, is vast goed voor hun schoolcarriere.
Nee Poem, dat zie je verkeerd , jongens krijgen problemen in het onderwijs, omdat ze teveel door vrouwen worden opgevoed . Gewoon weer een paar ouderwetse meesters, en het schijnt helemaal goed te komen .
Doet me overigens deugd dat Bix ziet wat ik bedoel .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_28715424
Is er dan geen kinderserie met ferme jongens en stoere knapen? Neem anders eens De Kameleon op video oid (meekijken gewenst onder de 6, helaas)

Verder was ik vandaag net een kwartier te laat, sorry. Donderdag in de herkansing (of toch maar een video programmeren).
  maandag 11 juli 2005 @ 19:55:17 #129
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_28715505
ik zou t zo ook niet weten.
In winx-club zijn wel stoere jongens ,maar die hebben maar n bij rol.

Wij hebben geen jongens ,maar als ik er zo is over nadenk hebben jullie wel gelijk er zijn geen of bijna geen serie's met stoere jongens/mannen.
Of het moeten echt van die vecht filmpjes zijn, vraag me toch af waarom?
  maandag 11 juli 2005 @ 20:31:36 #130
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28716618
Het hoeft van mij niet persé stoer , maar zo sukkelig als de hiervoor aangehaalde voorbeelden vind ik ik dus ook niets. Ik lig er niet wakker van hoor , met zijn mannelijke rolmodellen komt het echt wel goed, maar het viel me ineens op, dat we misschien wat te ver doorgeschoten zijn in de emancipatie van de vrouw .
  maandag 11 juli 2005 @ 20:40:57 #131
116937 reni
pi_28716930
je hebt helemaal gelijk,al was t me nog nooit opgevallen.
Nu begin je dr op te letten .
de meeste zijn echt watjes behalve bob de bouwer die is best oke voor de kleintjes dan
  maandag 11 juli 2005 @ 20:44:46 #132
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28717086
Als je erop gaat letten wordt het ook steeds steeds erger .
  maandag 11 juli 2005 @ 20:48:07 #133
116937 reni
pi_28717201
  maandag 11 juli 2005 @ 21:26:45 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28718582
Nils Holgersonn (1 of 2 n-en?) is wel een redelijk mannelijk rolmodel. Maar goed, dat is ook een tekenfilm. Verder komen er wel 'normale' jongens voor in jaren '70 series als de 7-sprong, Q en Q enzo, maar die zijn weer voor oudere kinderen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 11 juli 2005 @ 21:32:26 #135
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28718770
Freek vind Brum al aan de enge kant, dus ik denk dat we nog maar even wachten met Q en Q .
Heb er zelf ooit slecht van geslapen, jij ook?
  maandag 11 juli 2005 @ 21:38:55 #136
30488 coolbabe
My little pwny
pi_28718993
Jasper is helemaal gek van Bob de Bouwer, Rocket Power, Spongebob, beugelbekke, eigen huis en tuin en life and cooking
Tom maak je blij met natuurfilms, beestjes kijken enzo Ook Bob de Bouwer, teletubbies en het zandkasteel doen het goed bij hem
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_28722644
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Nils Holgersonn (1 of 2 n-en?) is wel een redelijk mannelijk rolmodel. Maar goed, dat is ook een tekenfilm. Verder komen er wel 'normale' jongens voor in jaren '70 series als de 7-sprong, Q en Q enzo, maar die zijn weer voor oudere kinderen.
Tommie uit Pippi Langkous is anders ook behoorlijk suf... Maar in vergelijking met Annika een stoere vent
pi_28722855
brum is ook best eng, omdat er van die karikaturale boeven in voorkomen (beetje bassie & adriaan achtig). en dat drukke muziekje op de achtergrond voert de spanning ook best op. piet vindt kabouter plop trouwens ook vreselijk eng, hij roept dan heel hard 'visie uit!!?' nou dat wil wat zeggen.

poemojn, die ZK-aflevering van vanmiddag was volgens mij dezelfde als die ze de allereerste keer uitzonden; ik vond er toen niks aan en nu ook weer niet. geen verhaal, alleen introductie van de div. personages. maar niet zo leuk gedaan. de andere afleveringen zijn beter rond een thema opgebouwd.

bob de bouwer missen wij op een of andere manier altijd. geen idee ook waar/wanneer dat erop is.

oja en nog iets: ook een stoer meisje kan natuurlijk best als rolmodel voor een jongen fungeren he.
  maandag 11 juli 2005 @ 23:39:59 #139
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28723252
Die serie met die drie broertjes. Dat zijn wel stoertjes vind ik, al janken ze zo af en toe een keer en durven ze niet van de duikplank. Ze doen het maar wel mooi. Of moet je al wat groter zijn voor die serie?
pi_28723523
ohja hoe heet die ook weer, die nederlandse serie met die blonde jochies bedoel je?
  maandag 11 juli 2005 @ 23:58:06 #141
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28723710
Het buurjongetje van Madelief is wel echt een jankerd. Tommy van Seabert is wel een beetje stoer denk ik.

De Daltons, dat is wat ik bedoel Bix. En je hebt ook 'Ik ben Willem' dat is ook best een leuk ventje. Geen sukkeltje.

Disclaimer: Ik ontving vroeger postkaarten van Ko de Boswachter en Anton Gleuf omdat ik ze zoveel post en knutselwerkjes stuurde. Als we het over anti-helden hebben dus trek je niks van mij aan.
pi_28724433
jaa de Daltons! en Willem vind ik ook super!
nou en Ko de Boswachter vond ik ook altijd een schatje hoor! stoer dat je daar kaartjes van kreeg!
  Jubileum moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 21:11:36 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28749404
Vandaag heb ik voor Eva de nieuwe dvd van Nijntje gekocht (in de aanbieding bij de Bruna)
Er staan 2 themaverhalen op, die weer opgedeeld zijn in kleine hoofdstukjes.
Ik vind het 1 van de leukste dvd's tot nu toe, 1 thema is Nijntjes verjaardag en het 2e thema in Kleine Pluis. Erg leuk als je een broertje of zusje verwacht voor je kind.

Eva is helemaal weg van Nijntje en vond deze dvd ook helemaal geweldig. Iris was gelijk verliefd op de baby-eendjes en heeft het daar de hele dag over gehad "beeeeeeeeeebie-eentie"

Deze dvd bevat twee extra lange avonturen van Nijntje.

Nijntje is jarig
Voorbereidingen, uitnodigingen rondbrengen, taart bakken, dan naar bed en de volgende dag... is Nijntje jarig! Nijntje geeft een feestje voor al haar vriendjes en samen zingen ze het verjaardagsliedje. Oom vliegenier komt wat later maar brengt een heel bijzonder cadeau mee voor Nijntje: een telescoop. Die avond, midzomernacht, slaapt Nijntje met haar vriendjes in de tent. Gelukkig maakt Snuffie ze wakker zodat ze samen met oom vliegenier en de telescoop van de schitterende sterren kunnen genieten.

Kleine Pluis
Moeder Pluis verwacht een baby. Samen met Nijntje leven we toe naar dat spannende moment. Nijntje is opgetogen maar kan eigenlijk niet wachten tot de baby er is. We zien o.a. hoe Nijntje allerlei leuke dingen doet om het wachten korter te maken. Als Nijntje bij opa en oma gaat logeren voelt ze dat het niet lang meer kan duren en als zij dan op vaderdag weer naar huis gaat is daar voor haar de grote verrassing.

Elk verhaal van 24 minuten is opgedeeld in voor alle kinderen begrijpelijke hoofdstukjes van ca. 4 minuten. De hoofdstukjes worden met themaliedjes verbonden.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:30:33 #144
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28857593
Nijntje is jarig werd laatst in zn geheel uitgezondenop tv omdat Nijntje 50 is geworden. Ik hem 'm dus maar opgenomen, want Nijntje vinden er hier best leuk en rustig.

Stom toevallig is Chiara weg van veel programma's zonder mama's
Pippi dr mama is in de hemel
Het zandkasteel vindt ze ook zo leuk, eigenlijk geweldig leuk, en ook daarin zit geen mama
En ze vindt de film Finding Nemo zo leuk, ja, ook zonder mama...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 19:40:51 #145
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28865349
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:30 schreef melonovy het volgende:

Stom toevallig is Chiara weg van veel programma's zonder mama's
Pippi dr mama is in de hemel
Het zandkasteel vindt ze ook zo leuk, eigenlijk geweldig leuk, en ook daarin zit geen mama
En ze vindt de film Finding Nemo zo leuk, ja, ook zonder mama...
  Jubileum moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 19:58:51 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28865904
Hahahaha
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 21 juli 2005 @ 14:07:18 #147
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29008885
Ik heb gisteren de leeuwenkoning 2 met haar gekeken, dat kleine leeuwtje heet Kiara, dus dat is helemaal geweldig voor onze Chiara. En gelukkig heeft het leeuwtje nog beide ouders
En op Samson en Gert is ze gelukkig uit gekeken, mijn kind heeft smaak

[ Bericht 3% gewijzigd door melonovy op 21-07-2005 14:12:24 ]
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29013779
Misschien wat meer voor de oudere kinderen maar ik vind "de taarten van Abel" echt heel erg leuk.
Abel (een bakker) maakt dan met een kind een mooie taart voor iemand die ze willen bedanken, met een link naar het onderwerp van de aflevering. Kind verteld het voor wie en waarom verhaal tijdens het versieren.

http://villa-achterwerk.v(...)html?2936067+9963025
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:53:59 #149
122357 www.marjol3in.com

Ze komen ook elke dag op de tv.
pi_35142833
smaken verschillen! ik vind die poppen van de symfollies zo vreselijk lelijk, en die hele animatie van hun bewegingen vind ik ook niks. van dribbel hebben we een dvd maar die vinden zowel piet als ik vreselijk saaaaai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')