abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28619092
Wij kijken ook steeds minder tv (komt ook door het seizoen). Damon kijkt nog steeds wel graag, vooral naar Spongebob, maar die is blijkbaar ook op vakantie

Af en toe zet ik een film voor hem op...

Laatst trok hij ET uit de kast, we hebben hem in het nederlands opgezet. Vindt hij geweldig! (en ik ook weer)
pi_28619445
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Foxkids
Jetix
staat hier ook nooit op

Maar het is wel waardeloos dat die peuterseries altijd van de tv gehaald worden als het vakantietijd is
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:37:29 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28619546
Indy kijkt het liefst de originele film van Pipi Langkous (inclusief keurig jaren '70 taalgebruik). Op tv Sandmann (duitse kinderkanaal: verhaaltje voor het slapen gaan), het Zandkasteel (heel populair, maar is nu alweer voorbij geloof ik?), soms de Teletubbies en de Tweenies. Kabouter Plop vindt ze ook wel oke, net als Formule 1 . K3 en aanverwanten zijn niet interessant.

THomas interesseert zich niet voor de tv.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_28620077
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
... net als Formule 1 . K3 en aanverwanten zijn niet interessant.
haha, Formule 1
ik heb nooit begrepen dat iemand dat leuk vindt ookal kijkt mijn halve vriendenkring ernaar

K3 is hier een hele tijd favoriet geweest. Gelukkig is dat voorbij want het kwam ondertussen mijn neus uit...
pi_28620332
Myrthe vindt de Teletubbies (vooral de zon) en het Zandkasteel wel leuk (en de laatste serie vind ik ook nog wel leuk om mee te kijken). Maar ze is nog erg klein, dus de tv staat vrijwel nooit aan. Jetix, Nick ed kijken we nooit.
Oja, de vingerpoppetjes in Sesamstraat vindt ze ook leuk.
pi_28622443
Jenthe (14 maanden) vindt de Tweenies en de Teletubbies leuk, maar haar favoriet is sesamstraat! Als ze de tune hoort dan laat ze alles vallen en kruipt ze snel naar de televisie.
Gisteren zat ze opeens erg aandachtig naar het jeugdjournaal te kijken, maar na 5 minuten was ze in slaap gevallen.
Verder reageert ze ook heel leuk als er dieren in een programma voorkomen.
pi_28634330
Onze dochter van 15 maanden vindt de Teletubbies heel erg leuk, behalve het filmpje tussendoor. Tenzij er een hond of een bal in voorkomt , dat zijn momenteel haar favoriete dingen.
Verder hebben we een DVD van Nijntje die ook een groot succes is.
Sesamstraat kijken we hier nooit, dat wordt helaas precies onder onze etenstijd uitgezonden. Het lijkt me wel een leuk programma voor haar!

Verder houdt ze erg van alles waar muziek in voorkomt. Zoals de tune van het journaal, dan gaat ze meteen dansen .

Zelf vind ik Beugelbekkie leuk .
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:34:39 #108
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28637254
Thnx Bix , ik was te lui om hem zelf op te zoeken , dus vandaar de offtopic.
Helaas is al onze opname aparatuur recent overleden, dus Freek zal het even zonder Dora moeten doen .
Overigens vind ik het Zandkasteel best leuk, maar stoort het me vreselijk dat het jongetje weer zo'n sukkelig gevalletje is.. Het valt me wel vaker op in kinderseries, meisjes zijn vaak van die haaibaaien en de jongetjes sukkelen daar een beetje achteraan (zie ook de Tweenies).
Of ben ik de enige die dat opvalt?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 08:30:54 #109
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_28646536
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden de ouders hier van Shin Chan?
Dat komt er hier ook niet op
Nu staat hier jetix ook nooit aan .

Hier zijn ze op t moment helemaal weg van puk van de petteflat vind ik zelf ook wel leuk
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2005 @ 09:27:51 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28674743
hier wordt met vlagen shinchan gekeken.
ik heb niet de indruk dat luca er slechter van wordt. we kijken vaak samen, want ik vind het zelf ook lachwekkend

ik moet doordeweeks altijd vroeg op (vriendje moet altijd vroeg beginnen) en dan kruip ik om 7 uur nog even gezellig bij luca in bed en gaan we samen (ik met een half oog en oor ) zappflat kijken.
we vinden het allebei een heel gezellig wakker worden zo

maar wat is er nou tegen shin chan? er was laatst ook al zo'n discussie op de ergernissenpagina. ik ben echt niet bang dat luca het over gaat nemen, hij heeft prima in de gaten dat het maar een tekenfilm is. ik heb meer een probleem met dragonball-z en andere vecht-achtige toestanden. daar wordt hij wel zichtbaar aggressief van.

maar echt het allerergste vind ik eerlijk gezegd nog de reclames tussen de filmpjes door. ik weet niet of het herkenbaar is, maar hier worden wel eens hele veldslagen geleverd omdat meneer iets wil hebben wat hij op de reclame gezien heeft. gisteren hadden we nog een huil-en-drein-campagne omdat meneer geen kellogs kreeg waar een laser-zwaard in zou moeten zitten.
en ben ik al weken op zoek waar ze rocketpower koekjes verkopen , maar op het ogenblik zijn de zoop-koekjes ook goed.
gek wordt ik van die reclames
pi_28678732
Leah, het jongetje in het Zandkasteel is toch ook een stuk jonger?
Verder is het mij niet zo opgevallen, maar ik heb geen zoons en zoek dus ook geen rolmodellen voor jongens oid.
  zondag 10 juli 2005 @ 19:40:44 #112
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28688183
Ja maar, ze zijn zo appelig als je begrijpt wat ik bedoel... En ik wil idd graag een leuk rolmodel voor mijn zoon , alhoewel zijn vader een prima voorbeeld is , stoort het me op TV toch wel een beetje.

Moet je maar eens opletten, het is niet alleen bij het Zandkasteel zo namelijk.
Nu ik erover nadenk, ik vind Koning Koos nou ook niet bepaald mannelijk over komen .
pi_28688316
Shin Chan
  zondag 10 juli 2005 @ 20:15:56 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_28689218
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef Leah het volgende:

Nu ik erover nadenk, ik vind Koning Koos nou ook niet bepaald mannelijk over komen .
Vond ik nou ook al. Wel een heel moderne gezinsvorm natuurlijk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 10 juli 2005 @ 20:25:37 #115
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28689489
Hartstikke , maar als dat zo doorgaat moet mijn zoon over 15 jaar a la Dolle Mina (voor de oudjes onder ons ) op de barricaden om zich te emanciperen....
pi_28690550
Hier kijken ze naar Dora, jettix (maar chinchan vinden ze nix) en nickeloeon en we hebben hier een formule 1 fan (van 4 jaar) Ook andere sporten kan meneer prima weerstaan. (wielrennen mometneel maar hij kijkt ook rustig naar tennis)
De nederlandse flims (kameleon, pluk etc) doen het hier ook prima.
Ouderwetse tekenfilms vinde nze ook leuk, smurfen en tom en jerry
De freggels (of ze nu nederlands of engels zijn maakt niet uit) vinden ze ook geinig.

Momenteel is de jongste in de ban van HERBIE

[ Bericht 35% gewijzigd door Stout op 10-07-2005 21:23:32 ]
pi_28691574
quote:
Op zondag 10 juli 2005 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
maar wat is er nou tegen shin chan? er was laatst ook al zo'n discussie op de ergernissenpagina. ik ben echt niet bang dat luca het over gaat nemen, hij heeft prima in de gaten dat het maar een tekenfilm is. ik heb meer een probleem met dragonball-z en andere vecht-achtige toestanden. daar wordt hij wel zichtbaar aggressief van.
Ik heb dan wel geen kinderen en kijk zelf wel eens naar Shin Chan, maar vind het absoluut niet geschikt voor kinderen. De meesten zullen heus wel doorhebben dat het om een tekenfilm gaat, maar het ventje is niet brutaal meer, hij is gewoon grof. Scheldt z'n moeder uit, pest z'n klasgenootjes en gooit er volgens mij ook nog wel eens woorden uit waarvan ik niet zou willen dat mijn kinderen die kenden. Ik vind het geen gedrag waar kinderen naar zouden moeten kijken.
  zondag 10 juli 2005 @ 21:42:39 #118
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28691745
Dan nog liever Koning Koos .
pi_28691775
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:40 schreef Leah het volgende:
Ja maar, ze zijn zo appelig als je begrijpt wat ik bedoel... En ik wil idd graag een leuk rolmodel voor mijn zoon ,
Als ik de verhalen over Freekje hoor, zou je volgens mij best wel eens willen dat Freekje wat appeliger overkomt
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 10 juli 2005 @ 21:43:52 #120
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28691785
Sanne(bijna 5 mnd) reageert heel leuk op de Tweenies
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 10 juli 2005 @ 21:44:36 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28691816
  zondag 10 juli 2005 @ 21:45:16 #122
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28691829
Toevoeging, ik reageerde op Easy .
pi_28696580
tip: morgenmiddag 14.05u weer een zandkasteel-aflevering (de enige deze week).
ik vind Koning Koos geen appel maar meer een ei. en ik vind de karakters van Sassa en Toto ook wat te scherp verdeeld. dat slome van Toto is natuurlijk deels doordat hij jonger is, maar leuk is anders. Piet vond 't van de week echt erg dat Toto moest huilen (omdat ie een natte broek had), hij had 't er nog heel vaak over.
pi_28699490
Wel lastige tijden deze week want Myrthe slaapt dan meestal. Ik heb even op de website gekeken Bix, en daar staan nu nog 2 afleveringen ingepland voor deze week:
quote:
ma. 11 jul 14:05 - 14:20 uur Ned. 3 Hallo!
do. 14 jul 13:45 - 14:00 uur Ned. 3 Hallo!
za. 16 jul 07:30 - 07:45 uur Ned. 3 Hallo!
Als ik er aan denk zal ik eens op de mannelijkheidsgraad van Koning Koos letten vanmiddag Leah.
En misschien kan het helemaal geen kwaad als jongetjes wat slomer worden, is vast goed voor hun schoolcarriere.
pi_28700937
ah, had ik de gids toch niet goed gescand. maar ik neem 't vanmiddag dus op want dit zijn ook precies tijden dat Piet in bed ligt. dan kijken we 't wanneer het uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')