hier wordt met vlagen shinchan gekeken.
![]()
ik heb niet de indruk dat luca er slechter van wordt. we kijken vaak samen, want ik vind het zelf ook lachwekkend
![]()
ik moet doordeweeks altijd vroeg op (vriendje moet altijd vroeg beginnen) en dan kruip ik om 7 uur nog even gezellig bij luca in bed en gaan we samen (ik met een half oog en oor
![]()
) zappflat kijken.
we vinden het allebei een heel gezellig wakker worden zo
![]()
maar wat is er nou tegen shin chan? er was laatst ook al zo'n discussie op de ergernissenpagina. ik ben echt niet bang dat luca het over gaat nemen, hij heeft prima in de gaten dat het maar een tekenfilm is. ik heb meer een probleem met dragonball-z en andere vecht-achtige toestanden. daar wordt hij wel zichtbaar aggressief van.
maar echt het allerergste vind ik eerlijk gezegd nog de reclames tussen de filmpjes door. ik weet niet of het herkenbaar is, maar hier worden wel eens hele veldslagen geleverd omdat meneer iets wil hebben wat hij op de reclame gezien heeft. gisteren hadden we nog een huil-en-drein-campagne omdat meneer geen kellogs kreeg waar een laser-zwaard in zou moeten zitten.
en ben ik al weken op zoek waar ze rocketpower koekjes verkopen , maar op het ogenblik zijn de zoop-koekjes ook goed.
gek wordt ik van die reclames