abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:24:05 #51
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26109901
Ja Zuster, Nee Zuster ga ik zeker vragen voor mijn verjaardag. Lijkt me wel erg leuk. Ik had al eerder gehoord dat kinderen hem leuk vonden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:48:56 #52
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26110595
Mijn kinderen hebben echt een gruwelijke hekel aan Dora. Dan is het 'Ik ga 't echt niet zeggen hoor! Als ik niks zeg dan gaat 't filmpje toch gewoon door, ik ben niet achterlijk!' Tja...
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef babyfeet het volgende:
het is super voor chiara mel het zijn zelfs leerzame tekenfilms zoals dora (die vind ik zelf ook heel erg leuk) peppa pig boohbah blues clues die was ik vergeten die vind kyllian ook heel erg leuk .
noddy pep toet en vroep vroep kleine rode tractor pieterpost thomas de stoomlocomotief zal heus wel wat vergeten hoor maar het is echt superleuk

leah het is een aapje boots
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:56:08 #53
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26110830
Tristan ook niet? Want idd is Dora voor oudere kinderen helemaal niets, lijkt me.

Over Villa Achterwerk, er is een filmpje al vrij vroeg op de ochtend met een vampier, dat vind ikzelf al "eng" (de manier waarop het getekend is), dus dat laat ik Freek ook niet kijken. Ik vind idd niet alles van VA geschikt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 10:10:16 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26117169
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dan moet je beter kijken. Ik heb pas nog een potje trivianten gewonnen met dingen die ik weet uit de series. Vooral de shorties en de laatste twee series zijn hartstikke educatief.

En zooooo oud? Omdat sommige auto's blauwe nummerborden hebben en de haardracht nogal gedateerd is? Want de humor is tijdloos. Ernst en Bobby hebben het nog geprobeerd na te apen, maar ze zijn natuurlijk lang zo leuk niet.

Kijk eens als je kind.
ja maar in de tijd dat ik kind was, vond ik er ook al niks aan.
maar als luca het leuk vindt, moet hij vooral zijn gang gaan. ik zeg hem niet dat ik het stom vind, ik hou me gewoon op de vlakte.
  maandag 11 april 2005 @ 09:24:54 #55
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_26140662
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:17 schreef Oblivion het volgende:
Was het maar waar dat onze zoon naar " kinderserie's" keek.
Vooralsnog kijkt hij graag naar Discovery Channel.
American shopper, Rides en scrapheap...
Dat nemen we dan op, want dat is nu bezig. En is dus te laat.
Vanmiddag, hij mag zelf weten waar hij naar kijkt. Dan schakelt ie naar motor-races...
Hij is 4,5.

Maar als ie dan toch naar tekenfilms wil kijken, dan Thomas het treintje, en dat vliegtuigje.
Alles met wielen!
Eigenlijk kijkt hij weinig naar de TV series. Nooit echt interesse naar gehad.
En volgens mij moet je dat ook niet afdwingen.
Dat moet je zeker niet afdwingen .Als ze dr eenmaal meebeginnen is t steeds moeilijker om ze dr van af te houden.
En ach van discovery kunnen ze niks anders dan nog wat van opsteken dus waarom niet?
pi_26142321
Wilyan keek eerder alleen 's middags om een uur of vier TV, dan kwam op Ketnet (de belg, ja) eerst Piet Piraat en daarna Bob de Bouwer.
Tot dus Bob de Bouwer vervangen werd door Dierendokter Tom... Ik heb Wilyan nog nooit zó verontwaardigd gezien..
Wilyan ziet Dierendokter Tom "Neh.. Boh! Neh! Bóóóóh! Mammaaa Bóóóóh!

Nu kijkt hij 's ochtends soms even naar Jetix Play. Daar zijn wat "jongens"-tekenfilmpjes op.
Hij kijkt graag naar Tractor Tom, de Koala broertjes, de Symfollies vind hij ook wel leuk en niet te vergeten Bob de Bouwer. De teletubbies vind hij ook erg leuk, maar die ziet hij niet zo heel vaak.
Oja, en Sesamstraat! Dat begint hij ook steeds leuker te vinden!
W ~ H ~ T
  maandag 11 april 2005 @ 15:02:23 #57
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26147929
Vanochtend even naar Dora gekeken, maar om de woorden van Phileine te gebruiken, die zeikstem van Jake daar ben je nog niet van af. Dat aapje wordt door dezelfde gast ingesproken...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 april 2005 @ 15:12:47 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26148192
Symfollies vindt Christan helemaal geweldig! Ikzelf ook trouwens, die filmpjes zijn echt ontzettend leuk Heb al eens gezocht maar er zijn helaas geen DVD's van

Verder is momenteel Franklin helemaal favoriet. Pippi wil hij ook tig keer zien, net als Thomas. Bob is wat minder populair geworden

's Morgens vroeg als ik ga douchen en hij al wakker is kijkt hij even naar Dora. Hij spreekt inmiddels al wat woordjes Engels

Rocket Power vindt hij ook helemaal te gek (hebben we ook een DVD van). En Nemo.

Het lijkt nu net of hij heel vaak tv kijkt, maar dat is gelukkig niet zo. Hij heeft gewoon een brede tv-belangstelling

Nog veel leuker dan tv kijken is spelen met Lego en tekenen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 april 2005 @ 19:58:53 #59
116937 reni
pi_26154909
En wat vinden jullie nu van al die spullen in de winkels?
Waar je ook maar komt ze hebben er iets liggen van je kinds favorite serie/film
Bij ons zijn ze op t moment dus gek van winx club . Daar hebben ze nu dus poppen van Serissa werd helemaal gek ze moest en zou die hebben nu zijn we hier ook weer niet helemaal gek nu mag ze zondag afzwemmen en daar hoort n cadeautje bij natuurlijk drie x raden wat ze wou.
Toen we hoorde dat ze mocht ik naar de winkel zijn die dingen in 3 dagen tijd compleet uitverkocht
Na 4 x in die winkel te hebben gestaan waren er nieuwe binnen ikke m weg laten zetten.
Ik kom haar de volgende dag zonder serissa natuurlijk halen is t weer de laatste.
Dan vraag ik me toch af. ....... Hoe zit dat nou ?
  maandag 11 april 2005 @ 20:08:34 #60
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26155200
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:02 schreef melonovy het volgende:
Vanochtend even naar Dora gekeken, maar om de woorden van Phileine te gebruiken, die zeikstem van Jake daar ben je nog niet van af. Dat aapje wordt door dezelfde gast ingesproken...
Dat zei ik toch , gelukkig heb je er de rest van die ***poppen er dan niet bij (Bella kan ik ook wel schieten).
  Jubileum moderator vrijdag 6 mei 2005 @ 21:15:48 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26788078
Iris is helemaal verzot op Sesamstraat sinds een paar dagen. Vandaag hoorde ze de begintune en begon gelijk te gillen "Jaaaaaaaaaaa!!!!! Seehstaat met Bet en Emmie!!! "

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26788569
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:02 schreef melonovy het volgende:
Kijk dan alsjeblieft niet naar de Tuttels....

Die eekhoorn is dus ook door die Tweenies-Jake/Dora-Boots - inspreekfiguur ingesproken..
Maar dan alleen nóg hysterischer......
W ~ H ~ T
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:46:52 #63
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26788822
Ik baal er ontzettend van dat er iedere vakantie een andere programmering is trouwens!

Alle peuter TV is dan acuut van de buis af, en Freek snapt er helemaal niets van . Die vraagt iedere morgen heel hoopvol naar Piefer Post...
pi_26789019
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:46 schreef Leah het volgende:
Ik baal er ontzettend van dat er iedere vakantie een andere programmering is trouwens!

Alle peuter TV is dan acuut van de buis af, en Freek snapt er helemaal niets van . Die vraagt iedere morgen heel hoopvol naar Piefer Post...
Jah, daar irriteer ik me ook mateloos aan, gelukkig brengt een tubbies dvd hier dan nog uitkomst!

en weet je wat ik een irritante stem vind, die ieniemienie stem (ik denk iig dat het ieniemienie is), die zit ook in wel meer kinderprogramma's.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_26789024
Dat heb ik hier dus met Boohbah. Naar aanleiding van jullie omschrijvingen ook eens gekeken op nick junior. En Janneke vind Boohbah zoooooooooo leuk. Kijken we net 2 weken komt het niet meer. Bo vind dat blue's clues schitterend. En ik vind het vre-se-lijk!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:06:29 #66
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26789352
Blue's clues, is dat met dat irritante joch in dat getekende decor?
pi_26789687
hihi wij hebben inmiddels ook wel es naar nick jr. gekeken en inderdaad, wat een irritant mannetje van Blues Clues! en heel vervelend die veranderde programmering tijdens de vakantie ja! we hebben de peuterTV-videoband die ik ooit heb opgenomen inmiddels iets te vaak achter elkaar gezien... boohbah is hier trouwens niet zo'n groot succes, de PC-versie vindt Piet tot nu toe veel leuker (en ik ook eigenlijk, wat een boel niksige spacey tijdvulling zeg. wel mooi gemaakt hoor, maar er mag wel íets meer gebeuren wat mij betreft).
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:24:22 #68
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26789851
Ik heb vandaag een dvd van Doha (Freek kan de r niet zeggen) op de kop getikt . Helaas is de video een tijdje geleden overleden, want Doha is er nog wel om half 7 's morgens. Dan zijn wij dus nog niet beneden al zou Freek dat graag anders zien.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:26:43 #69
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26789912
vind dat ook klote hoor dat ze het nu niet uitzenden snap niet dat ze het voor die kleine kinderen gewoon op de buis laten is toch leuk...
nou kan kyllian gelukkig snel overschakelen en is dol gelukkig dat spongebob extra vaak komt
hij weet dan ook hoe laat dus als de tv uit staat vraagt hij opdat hij spongebob mag kijken en dan denk ik ja tuurlijk jongen zet je de tv aan en hij heeft nog gelijk ook en stoor hem dan maar niet want dat n is het ben even spongebob aan het kijken
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:33:35 #70
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26790085
Ik denk dat oudere kinderen gevoeliger zijn voor de reclame die tussendoor komt... Kassa voor de speelgoedfabrikanten dus .
Nu ook kassa trouwens want anders had ik die dvd van Dora niet gekocht . Helaas vind Freek spongebob maar niks.
pi_26790146
Dora vind ik eigenlijk ook niks aan. en Piet ook nog niet, gelukkig.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 22:40:26 #72
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26790260
Ik vind Dora ook niks aan hoor , maar ja, alles wat mijn sloper een halfuurtje aan de buis geplakt houdt is goehoed!!!! Kan baby ook eens een fles zonder onderbrekingen leeglurken .
  maandag 9 mei 2005 @ 08:20:17 #73
116937 reni
pi_26844282
Hier zijn ze in elk geval wel heeel gevoelig voor alle reclame.
tussen alle filmpjes is het ooooh en aaahhh dat is mooi en dat wil ik graag hebben mam
Ja da, mam is gek.
Maar ze denken ook vaak dat het gene dat ze zien ook echt zo beweegt en doet als op de reclame en dat is vaak 'n grote tegenvaller.
Hebben ze iets en dan beweegt het niet echt
leg ze maar is uit dat dat product in het echt niks doet.
pi_26845260
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:18 schreef bixister het volgende:
hihi wij hebben inmiddels ook wel es naar nick jr. gekeken en inderdaad, wat een irritant mannetje van Blues Clues!
die is erg, heh

Damon kijkt graag naar Spongebob en Rocketpower, dat soort series.
Het afgelopen half jaar is hij echt in rap tempo gegroeid/ouder/temperamentvoller/eigenwijzer geworden. Sinds hij op school zit helemaal.
Zijn smaak is ook meteen veranderd....
  maandag 9 mei 2005 @ 11:58:52 #75
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26848383
Teletubbies. Zonder enige twijfel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26848453
Zolang Bassie en Adriaan maar op de buis blijven ben ik tevreden. Erg he, ben 23 jaar
  maandag 9 mei 2005 @ 13:00:57 #77
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26849978
Zet Léon in zijn stoel voor de tv. Even kijkt hij je verbaasd aan. Zet vervolgens de Teletubbies aan en hoor vervolgens: "Hehehehe... hehehehe....hehehehe..."
Dit alles met een mega-grote grijns op zijn smoeltje en een blik van .
Dit houdt hij tot aan de filmpjes vol en dan vindt hij het wel genoeg.

Bruine Beer in het Blauwe Huis heeft overigens hetzelfde effect.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2005 @ 13:03:38 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_26850064
Cas houdt van Ibbeltje

Schijnt als serie op tv geweest te zijn, maar wij hebben de DVD
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 9 mei 2005 @ 13:42:02 #79
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_26851227
Mijn kinderen kijken graag naar Sesamstraat en Rail Away.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 9 mei 2005 @ 15:21:29 #80
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_26853991
Mijn dochtertjes kijken graag naar Winx club, Totally Spies, Weerwolf Willem en Rocket Power. Mijn zoontje is gek op Dora, Bumpa (ofzo? Met dan clowtje op Ketnet) en Kabouter Plop. Hij was eerst helemaal into de Teletubbies en Tweenies, maar da's plots minder geworden. Maar het wisselt nogal vaak hier
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  maandag 9 mei 2005 @ 23:08:04 #81
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_26868909
Hallo allemaal, ben nieuw op dit gedeelte van Fok! Mijn zoon Twan is 3 jaar en kijkt graag naar Zappflat smorgens. Dan lig ik nog heerlijk te dommelen en hij kijkt tv in bed. Verder vindt hij Nemo toch ook wel heel erg leuk, vooral de bonusdvd waarop je dingen kunt kiezen.
Maar net als de kinderen van Angelic1 wisselt zijn interesse ook nog wel eens. Ow ja Snoopy vindt hij ook heel erg gaaf. Die hebben we op dvd want die krijg je bijna niet op tv.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2005 @ 08:59:42 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_26874164
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:01 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Zolang Bassie en Adriaan maar op de buis blijven ben ik tevreden. Erg he, ben 23 jaar
leuk vooruitzicht...... mag ik nog zeker 18 jaar tegen die irritante clown en die overjarige acrobaat aankijken (zucht)
pi_26880744
Is niet echt een serie, maar zoonlief zit nu "pluk van de petteflet" te kijken.

Wat een leuke film!! Echt!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:20:12 #84
116937 reni
pi_26880930
issie echt zo leuk stond dr gisteren mee in mn hand bij de videotheek.

spijt spijt we hadden m niet mee genomen
Serissa wou graag The incredibles kijken nog meer spijt
Hij is n beetje te spannend voor de meiden.
pi_26880989
Ja hoor, heel erg leuk!
Ik zit zelf ook te kijken...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 mei 2005 @ 13:22:46 #86
13151 crew  Rewimo
pi_26881007
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:14 schreef Oblivion het volgende:
Is niet echt een serie, maar zoonlief zit nu "pluk van de petteflet" te kijken.

Wat een leuke film!! Echt!
Pluk wordt hier helemaal grijs gedraaid! Christan kent alle liedjes al (met hier en daar een eigen tekstje - Hasselbraam, o braamiedaam, de domste van de groentekraam* ). Vorige week tijdens onze vakantie werden we gewekt met het Pluklied - om 6 uur 's morgens

* Hasselbraam, o braam met naam, de mooiste van de groentekraam
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:25:49 #87
116937 reni
pi_26881093
straks of morgen maar even terug dan
Deze mochten we n week houden ,maar ik geloof nooit dat ze hem n 2 x willen zien
pi_27075233
Heeeeel af en toe kijk ik nog wel eens naar Tom & Jerry. Lachen man!!!
pi_28606870
leah, hier nog ff over nickelodeon deze week: ik zie hier in de gids dat er maar erg weinig peuterprogramma's op nickelodeon zijn deze week. misschien iets om de video voor te programmeren: blues clues om 6.05 en dora om 6.25u. 18.05 bassie & adriaan (ieks) en middenindenacht herhaaldelijk calimero en de bereboot.

en een beetje meer ontopic: Piet vindt 'Het zandkasteel' momenteel heel leuk. en de Tweenies ook steeds leuker (hmmz.). hij kent ze nu allevier bij naam ( ) en moet altijd erg lachen om de hond Doodles. (dat ie in beeld is is al genoeg, en die gekke hese stem doet ie graag na ).
pi_28607020
Wat vinden de ouders hier van Shin Chan?
pi_28607069
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden de ouders hier van Shin Chan?

Vre-se-lijk...
Tv gaat spontaan uit, als ik dat deuntje al hoor....
pi_28607080
ken het niet.
pi_28607205
quote:
Shin Chan

Shin Chan is het vervelende jochie uit de buurt. Hij is onbeleefd, grof en weet niet wat goed of fout is! Hij plaagt de vrienden van zijn moeder, scheert de wenkbrauwen van zijn vader af... Ach ja, hij vermaakt zich tenminste...

Bron.
pi_28607271
Ik vind het wel grappig maar ik kan me voorstellen dat je kinderen daar niet aan wil blootstellen.
Shin-Chan geilt geregeld op zijn schooljuf en moeder...
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:33:19 #95
30488 coolbabe
My little pwny
pi_28607416
Shin Chan mag hier niet gekeken worden. Baggerserie!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_28608277
Bo kijkt er wel naar zo half. Mam hij laat zijn blote billen weer zien zegt ze dan. Ik vind t niet zo kwaad kunnen. Ze kijkt er niet elke dag naar. Als het toevallig op staat.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28609454
tv kan jadey niet erg boeien op het ogenblik volgens mij. Tenminste wat er op is niet, ze loopt er langs staat af en toe ff stil. Sesamstraat is momenteel favoriet, heerlijk nasoezelen van het eten en de dag. Maar ik heb het idee dat het journaal net zo goed werkt of ATWT zoals er nu vaak op is
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:25:15 #98
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28615008
Shin-chan komt er hier niet op.
De oudste zet hem zelfs uit als het er wel op is. Dan gaat het als volgt:

mam, ik zet hem uit hoor. Sjinjen ie op de tv. En dat mogen wij niet zien he?

En dan staat hij uit ook.
Ik vind het een vreselijke serie. Hij scheld zijn moeder geregeld uit, en haalt de meest debiele fratsen uit. Niet echt leerzaam voor kinderen t/m 4. Ook niet voor oudere kinderen is mijn mening.

Maar het is weer vakantie en ja hoor: Alle peuter-en kleuterseries zijn weer van Nick jr afgekieperd.
Heb er hier 2 verontwaardigd dat Dora en Little Peoples er niet op zijn.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 juli 2005 @ 09:33:01 #99
13151 crew  Rewimo
pi_28615102
Christan krijgt nu belangstelling voor het Klokhuis en het Jeugdjournaal (jammer dat Villa Achterwerk eerst nog na Sesamstraat komt ). Naar het Jeugdjournaal kijk ik dan wel altijd mee.

Geen Shinchan hier, Foxkids staat hier sowieso bijna nooit op.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 09:37:31 #100
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28615151
Wij kijken alleen naar Nederland 3 dat nieuwe fox komt er hier niet op en steeds als ik kijk of Nick jr uitzendt, zap ik 'mis'...
Het Zandkasteel is hot bij Chiara, ze speelt het helemaal na, maar de laatste tijd kijken we niet meer zo veel TV...
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')