quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zoek eens ff op 2600 en "Captain Crunch". 2600 staat voor 2600 Hz.
Nee, serieusquote:
Hier verderop staat er één. as me nog nooit opgevallen, ondanks dat ik daar een paar keer per week loop.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Skv het volgende:
Telefooncellen bestaan verder volges mij geeneens meer.
Bijna niet meer iig.
Is volgens mij standaard iets van XX0000X, waarbij X voor sterretje of hekje staat. Moet je er wel een hebben waar ze de code nog niet hebben veranderd. Maar, het werkt. M'n broer werd er een keer over getipt op het tankstation waar ie werkte. Verklaarde meteen waarom er zo vaak werd gebeld door de plaatselijke allochtoontjes...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:50 schreef petre86 het volgende:
via bepaalde codes kun je bij de coinfox telefoon in het onderhoudsmenu komen.. en testen of de telefoon het doet... gratis bellen dus..
ben ik alleen de code kwijt
Kijk eens op een station? De beste plek op tip 1 te gebruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Skv het volgende:
Telefooncellen bestaan verder volges mij geeneens meer.
Bijna niet meer iig.
L E E S ! ! !quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:46 schreef _oxygen_ het volgende:
Een smsje is toch echt makkelijker...
ik HAAT mensen die niet lezen en commentaar geven!quote:stel je wilt even kort een boodschap aan iemand doorgeven, maar je hebt je mobiele telefoon niet bij je, of je wilt het gewoon gratis doen....
Executeren zeg ik je !quote:Op zondag 10 april 2005 12:42 schreef B4CO het volgende:
[..]
L E E S ! ! !
[..]
ik HAAT mensen die niet lezen en commentaar geven!
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 12:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Werken de tips hier ook op die Telfort dingen die op het station staan?
quote:Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort tip eens maar eens bekijken.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 18:50 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
Hey Oversight,
leuk topic, ik heb het met veel plezier gelezen, misschien dat het nog een keer van pas komt.
ik vraag me toch af wat tip3 is. je zegt de hele tijd dat dit misschien in strijd is met de wet.
nou, moet je eens een willekeurig computerblad openslaan, die staan vol met illegale tips:
hacken, illegale software/muziek/games downloaden. noem maar op..
dat mag ook niet, maar ze schrijven er wel over, dan kan jij dat toch ook doen!?!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:49 schreef RIVDSL het volgende:
Heb het niet getest, maar zal dat truckje hiermee ook werken?
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:44 schreef blessed19 het volgende:
maar het ziet er natuurlijk helemaal niet verdacht uit dat je aan zo'n telefoontoestel op het centraal station gaat rommelen
verkapte tvpquote:Op zondag 10 april 2005 12:20 schreef kikoooooo het volgende:
wat een paupertopic
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
No offense Oversight, maar dit is wel een beetje het herkauwen van 15 tot 20 jaar oude truken. Het lijkt een beetje op een heruitgave van de good old Hacktic. Ik zou het wel aardig vinden om eens iets nieuws te lezen, bijvoorbeeld over mobiele telefonie, satelliettelefonie of VoIP. Daar is immers ook het een en ander mee mogelijk. Met prepaid kan je bijvoorbeeld niet alleen gratis bellen, maar zelfs geld verdienen. Ik weet niet of het legaal is dus ik vertel er helaas niets over.
bij mij wordt er niet opgehangen maar wordt die tekst die die man zegt oneindig lang herhaaldquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef GSMboy het volgende:
Als ik 0800-0000 bel hoor ik:
Vrouwenstem: Toszkanezses...
Man: Lutzen king kozonestjenezEn ik heb alles al ingetikt, en vanzelf wordt er opgehangen.........
Wat is dit
idd. Had t foutquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:07 schreef Dskedar het volgende:
[..]
bij mij wordt er niet opgehangen maar wordt die tekst die die man zegt oneindig lang herhaald
wiehiequote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef amaranta het volgende:
Ik kan 0800 0101 ook bellen...voor nederlands toets 1.............
Ik heb hier geen telefooncel in de buurt staan, maar als ik hem thuis bel dan krijg ik de ingesprekstoon.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef Oversight het volgende:
Tip 2
loop naar een telefooncel, stop er géén kaart in en kies het Gratis nummer:
0800 0005 (of mogelijk 0800 00005) weet ik ff niet zeker, maar kijk ik vanavond even na.....
je hoort nu éérst een hele vriendelijke dame die 1 woord noemt in een buitenlandse taal, waarna een vriendelijke heer een heel verhaal ophangt in een even onverstaanbare taal.
enige verstaanbare deel is het woord "pin"
lijkt erop dat ie je hier vraagt om een pincode in te toetsen....
dat doe ik dan maar, want dat is het enige dat ik kon verstaan.
zou het toeval zijn dat mijn pincode ( van mijn bankpasje ) wordt geaccepteerd door deze automaat ?
verdere details post ik hier niet over want dat zou weer te ver gaan vind ik zelf.....
maar als ik een kiestoon hoor, na intoetsen van mijn pincode dan mag ik bellen !
Geldt niet voor 0800 nummers, meen ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb hier geen telefooncel in de buurt staan, maar als ik hem thuis bel dan krijg ik de ingesprekstoon.
Waar is trouwens die irritante "Hat nummer is bezat" gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |