quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:48 schreef boebiedoe het volgende:
Poeh, de tip in de openingspost gebruikte ik acht jaar geleden al om me op te laten halen van het station..
Toch grappig topic..
Oversight.quote:
nou nu je het zegt, in einhoven hebben ze er wel, maar daar kom ik niet zo vaakquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
it was'nt me !
heb je een NS station in de buurt ?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oversight..
Voortaan maar hier in GC posten, in ONZ zijn ze chronisch chagerijnig geloof ik..
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:01 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja ik ook..
Je moet nog terug mailen..
Daar staat er een van Telfortquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
it was'nt me !
heb je een NS station in de buurt ?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jij moet je smoel houden met je stompzinnige doodverwensingen tegenoversight
.
ohh ja als je je naam moet inspreken zeker ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:32 schreef Oversight het volgende:
[..]de ontvanger hoort éérst jouw ingesproken boodschap, en kiest er daarna voor om geen kosten te accepteren, en dus ook geen 2-weg verbinding tot stand te bregen....
maar dat is ook nergens voor nodig, want de boodschap is al doorgegeven !
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:18 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ohh ja als je je naam moet inspreken zeker ?
quote:nu komt het, let op:
in plaats van je naam, spreek je de korte boodschap in die je wilde doorgeven.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:20 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic. Iemand enig idee waar die 0800-nummers van zijn?
Ja joh? Staat dat er?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:18 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ohh ja als je je naam moet inspreken zeker ?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:29 schreef heiden6 het volgende:
0800-1872 is een reclamenummertje van UPC, weet ik toevallig, dus dat scheelt er weer een van je 9999.
O ja, de T-mobile factuurservice of hoe het ook heet is op 0800-7113. Die heb ik vorige week nog moeten bellen.
hehehequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:33 schreef heiden6 het volgende:
0800-2222 is niet in gebruik.
0800-3333 ook niet.
0800-4444 ook niet.
0800-5555 ook niet.
Hehe, 't is wel duidelijk dat ik me vandaag de graftyfus verveel.
laatste aanwijzing voordat het strafbaar zou kunnen worden.....quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:33 schreef heiden6 het volgende:
0800-2222 is niet in gebruik.
0800-3333 ook niet.
0800-4444 ook niet.
0800-5555 ook niet.
Hehe, 't is wel duidelijk dat ik me vandaag de graftyfus verveel.
* Mirage wijst op grens !quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:36 schreef Oversight het volgende:
voor alle duidelijkheidzodra je verbinding hebt, kun je door toetsen in te drukken "menu's" van het programma benaderen.
er zijn (bijna) altijd mogelijkheden om de boodschap te onderbreken, en functies uit te voeren.
er zijn váák mogelijkheden om functies opnieuw te programeren.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:30 schreef heiden6 het volgende:
0800-1111, ABN Amro.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage wijst op grens !
straks ben je weer je topic kwijt![]()
engeltje van me... jij neemt zo kipstukjes mee ?
quote:http://www.telecomvergelijker.nl/thread/8594
KPN biedt mobiele bellers vandaag de mogelijkheid om de ontvanger van het gesprek de kosten te laten betalen.
De invoering van Collect Call voor mobiel is geheel nieuw en geldt voor bellen naar een vast toestel.
De beller legt contact met het gratis centrale nummer 0800-0101. De gesprekskosten komen op de gewone telefoonrekening van de gebelde, mits hij of zij het Collect gesprek aanneemt.
"Dit kan een uitkomst zijn voor bijvoorbeeld PrePay bellers van wie het beltegoed bijna op is, of voor (veelal jeugdige) bellers, die naar huis willen bellen, zonder daarvoor zelf de kosten te dragen", zegt KPN.
Collect Calls vanaf het mobieltje kosten de gebelde papa of mama of andere kennis 75 eurocent per minuut.
Orange doet ook mee met de dienst en krijgt een niet nader genoemd percentage van de gesprekskosten overgemaakt van KPN. Vodafone en T-Mobile konden niet zeggen of ze ook Collect Call zullen aanbieden, Telfort zegt in elk geval dat niet te zullen doen:
"Er zijn al zo veel nieuwe diensten. Laat deze zich eerst maar eens bewijzen, ook technisch. als het een succes wordt begint Telfort er misschien alsnog mee."
Volgens de woordvoerder van KPN is de dienst, die wordt geleverd door
KPN-dochter SNT, beschikbaar voor alle mobiele operators en bellers: "Het
is een open 0800-nummer dus alle operators kunnen meedoen en voor zover we
weten doen ze ook mee."
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:49 schreef RIVDSL het volgende:
Heb het niet getest, maar zal dat truckje hiermee ook werken?
[..]
Slaap ze..quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:54 schreef Oversight het volgende:
kan ff niet meer reageren,....
![]()
tot morgen !!!
Slapen ?quote:
Ik heb geen mail van je. Mail me eens op het adres waar ik je eerst vanaf mailde.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:54 schreef Oversight het volgende:
kan ff niet meer reageren,....
![]()
tot morgen !!!
een uur in de taxi?? nou dat worden dure kipstukjesquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:03 schreef Mirage het volgende:
Slapen ?
Hij slaapt maar een uurtje hoor ( in de taxi ) en daarna moet hij mijmijn kipstukjes brengen.
Zoek eens ff op 2600 en "Captain Crunch". 2600 staat voor 2600 Hz.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:05 schreef luciferist het volgende:
nu denk ik aan de film hackers, die 2 chinezen of jappaners ofzo die namen een geluid van een gratis nummer op ofzo en met die "geluidscode" kon je gratis bellen. nu herinner ik me nog vaags dat een kennis dat jaren geleden ook deed. maar dat check ik wel ff na
Plagiaat zeg ik je. Plagiaat!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef Skv het volgende:
Wat de fok.
Dat hele verhal uit de OP heb ik gisterenmiddag zelf verzonnen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zoek eens ff op 2600 en "Captain Crunch". 2600 staat voor 2600 Hz.
quote:Nog een tipje voor de nieuwsgierige bellertjes:
Kijk eens even naar het toetsenbord van je telefoon(cel). Je ziet als het goed is 4 rijen met ieder drie toetsen. Iedere rij correspondeert met een toon van een bepaalde toonhoogte (frequentie), en iedere kolom ook. Iedere toets correspondeert dus met twee tonnen van bepaalde hoogte. Nu is de matrix op je toetsenbord niet compleet, want eigenlijk is er nog een vierde kolom waarvan de toetsen niet zijn aangesloten. Sommige telefooncellen reageren misschien echter wel op.... ?
disclaimer: bovenstaande is uiteraard alleen ter vermaak en dient niet uitgeprobeerd te worden![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef Barcelona het volgende:
Je kan trouwens met collectcall alleen een zeer kort berichtje inspreken, alleen hallo + naam. Dus je moet wel héél snel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |