???quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:21
De ontvanger kiest er nu uiteraard voor om de kosten [b]NIET te accepteren.Boodschap is doorgegeven, en het kosste je geen cent !
een berichtje aap, met ik ben om 8 uur in de coffeeshop. al je zin hebt kom je maar. Handig als je geen beltegoed hebt ofzo, of geen mobielquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:29 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
???
dat als de ontvanger de kosten niet accepteert dan kan je niet praten hoor![]()
wel. Voordat je een collect call accepteert krijgt de beller de kans zich te identificeren. ( wat dnek je nou dat mensen een collect call accepteren als ze niet weten wie er aan de andere kant van de lijn is ?? )quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:29 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
???
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:29 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
???
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:51 schreef Mirage het volgende:
Hmmm, ik als naïef tutje heb dan een vraag...
"wat nou als ik mijn pincode vergeten ben en per ongeluk een verkeerde intoets ? "
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is een typisch ONZtopic
Sterker nog, ik denk dat TS een kl00n is vanCroupouque
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:51 schreef Mirage het volgende:
Hmmm, ik als naïef tutje heb dan een vraag...
"wat nou als ik mijn pincode vergeten ben en per ongeluk een verkeerde intoets ? "
Dan worden de gesprekskosten niet afgeschreven van mijn rekening maar van de rekening van iemand anders.
En daarna komt er een gast aan, die je pasje steelt als je klaar bent met bellen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef Oversight het volgende:
Tip 2
maar als ik een kiestoon hoor, na intoetsen van mijn pincode dan mag ik bellen !
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:57 schreef hond_in_de_goot het volgende:
En daarna komt er een gast aan, die je pasje steelt als je klaar bent met bellen.
Flash? Kijk eens in ONZ FB? Zij willen hem niet hebben. En waarom ONZ? En for god's sake leer eens wat users kennen man.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry, ik heb ooglepra.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
denken is niet je sterkste punt, hèquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Leg deze nog eens uit, want ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef Oversight het volgende:
Tip 2
loop naar een telefooncel, stop er géén kaart in en kies het Gratis nummer:
0800 0005 (of mogelijk 0800 00005) weet ik ff niet zeker, maar kijk ik vanavond even na.....
je hoort nu éérst een hele vriendelijke dame die 1 woord noemt in een buitenlandse taal, waarna een vriendelijke heer een heel verhaal ophangt in een even onverstaanbare taal.
enige verstaanbare deel is het woord "pin"
lijkt erop dat ie je hier vraagt om een pincode in te toetsen....
dat doe ik dan maar, want dat is het enige dat ik kon verstaan.
zou het toeval zijn dat mijn pincode ( van mijn bankpasje ) wordt geaccepteerd door deze automaat ?
verdere details post ik hier niet over want dat zou weer te ver gaan vind ik zelf.....
maar als ik een kiestoon hoor, na intoetsen van mijn pincode dan mag ik bellen !
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:19 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Leg deze nog eens uit, want ik snap hem niet.
Het deel met de pincode. Je hoeft er geen kaart in te stoppen, maar hij herkent wel je pincodequote:
Het nummer dat hij intoetst komt toevallig overeen met een bestaande code in hun database.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:23 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Het deel met de pincode. Je hoeft er geen kaart in te stoppen, maar hij herkent wel je pincode![]()
aha sure... geen bruikbare tip voor ons dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het nummer dat hij intoetst komt toevallig overeen met een bestaande code in hun database.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:27 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
aha sure... geen bruikbare tip voor ons dus
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:08 schreef Oversight het volgende:
tip 3
wordt op dit moment nagekeken door een jurist, die ff voor me uitzoekt of het strafbaar zou kunnen zijn.....
even geduld dus.......
als het niet strafbaar blijkt te zijn dan post ik hem straks hier !
Nummer buiten gebruik.......quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef Oversight het volgende:
Tip 2
loop naar een telefooncel, stop er géén kaart in en kies het Gratis nummer:
0800 0005 (of mogelijk 0800 00005) weet ik ff niet zeker, maar kijk ik vanavond even na.....
je hoort nu éérst een hele vriendelijke dame die 1 woord noemt in een buitenlandse taal, waarna een vriendelijke heer een heel verhaal ophangt in een even onverstaanbare taal.
enige verstaanbare deel is het woord "pin"
lijkt erop dat ie je hier vraagt om een pincode in te toetsen....
dat doe ik dan maar, want dat is het enige dat ik kon verstaan.
zou het toeval zijn dat mijn pincode ( van mijn bankpasje ) wordt geaccepteerd door deze automaat ?
verdere details post ik hier niet over want dat zou weer te ver gaan vind ik zelf.....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:47 schreef onderjas het volgende:
maar die telefooncellen verdwijnen nogal, ik zou er zo niet goed een kunnen vinden hier in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |