quote:http://www.telecomvergelijker.nl/thread/8594
KPN biedt mobiele bellers vandaag de mogelijkheid om de ontvanger van het gesprek de kosten te laten betalen.
De invoering van Collect Call voor mobiel is geheel nieuw en geldt voor bellen naar een vast toestel.
De beller legt contact met het gratis centrale nummer 0800-0101. De gesprekskosten komen op de gewone telefoonrekening van de gebelde, mits hij of zij het Collect gesprek aanneemt.
"Dit kan een uitkomst zijn voor bijvoorbeeld PrePay bellers van wie het beltegoed bijna op is, of voor (veelal jeugdige) bellers, die naar huis willen bellen, zonder daarvoor zelf de kosten te dragen", zegt KPN.
Collect Calls vanaf het mobieltje kosten de gebelde papa of mama of andere kennis 75 eurocent per minuut.
Orange doet ook mee met de dienst en krijgt een niet nader genoemd percentage van de gesprekskosten overgemaakt van KPN. Vodafone en T-Mobile konden niet zeggen of ze ook Collect Call zullen aanbieden, Telfort zegt in elk geval dat niet te zullen doen:
"Er zijn al zo veel nieuwe diensten. Laat deze zich eerst maar eens bewijzen, ook technisch. als het een succes wordt begint Telfort er misschien alsnog mee."
Volgens de woordvoerder van KPN is de dienst, die wordt geleverd door
KPN-dochter SNT, beschikbaar voor alle mobiele operators en bellers: "Het
is een open 0800-nummer dus alle operators kunnen meedoen en voor zover we
weten doen ze ook mee."
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:49 schreef RIVDSL het volgende:
Heb het niet getest, maar zal dat truckje hiermee ook werken?
[..]
Slaap ze..quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:54 schreef Oversight het volgende:
kan ff niet meer reageren,....
![]()
tot morgen !!!
Slapen ?quote:
Ik heb geen mail van je. Mail me eens op het adres waar ik je eerst vanaf mailde.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:54 schreef Oversight het volgende:
kan ff niet meer reageren,....
![]()
tot morgen !!!
een uur in de taxi?? nou dat worden dure kipstukjesquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:03 schreef Mirage het volgende:
Slapen ?
Hij slaapt maar een uurtje hoor ( in de taxi ) en daarna moet hij mijmijn kipstukjes brengen.
Zoek eens ff op 2600 en "Captain Crunch". 2600 staat voor 2600 Hz.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:05 schreef luciferist het volgende:
nu denk ik aan de film hackers, die 2 chinezen of jappaners ofzo die namen een geluid van een gratis nummer op ofzo en met die "geluidscode" kon je gratis bellen. nu herinner ik me nog vaags dat een kennis dat jaren geleden ook deed. maar dat check ik wel ff na
Plagiaat zeg ik je. Plagiaat!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef Skv het volgende:
Wat de fok.
Dat hele verhal uit de OP heb ik gisterenmiddag zelf verzonnen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zoek eens ff op 2600 en "Captain Crunch". 2600 staat voor 2600 Hz.
quote:Nog een tipje voor de nieuwsgierige bellertjes:
Kijk eens even naar het toetsenbord van je telefoon(cel). Je ziet als het goed is 4 rijen met ieder drie toetsen. Iedere rij correspondeert met een toon van een bepaalde toonhoogte (frequentie), en iedere kolom ook. Iedere toets correspondeert dus met twee tonnen van bepaalde hoogte. Nu is de matrix op je toetsenbord niet compleet, want eigenlijk is er nog een vierde kolom waarvan de toetsen niet zijn aangesloten. Sommige telefooncellen reageren misschien echter wel op.... ?
disclaimer: bovenstaande is uiteraard alleen ter vermaak en dient niet uitgeprobeerd te worden![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef Barcelona het volgende:
Je kan trouwens met collectcall alleen een zeer kort berichtje inspreken, alleen hallo + naam. Dus je moet wel héél snel zijn.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zoek eens ff op 2600 en "Captain Crunch". 2600 staat voor 2600 Hz.
Nee, serieusquote:
Hier verderop staat er één. as me nog nooit opgevallen, ondanks dat ik daar een paar keer per week loop.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Skv het volgende:
Telefooncellen bestaan verder volges mij geeneens meer.
Bijna niet meer iig.
Is volgens mij standaard iets van XX0000X, waarbij X voor sterretje of hekje staat. Moet je er wel een hebben waar ze de code nog niet hebben veranderd. Maar, het werkt. M'n broer werd er een keer over getipt op het tankstation waar ie werkte. Verklaarde meteen waarom er zo vaak werd gebeld door de plaatselijke allochtoontjes...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:50 schreef petre86 het volgende:
via bepaalde codes kun je bij de coinfox telefoon in het onderhoudsmenu komen.. en testen of de telefoon het doet... gratis bellen dus..
ben ik alleen de code kwijt
Kijk eens op een station? De beste plek op tip 1 te gebruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Skv het volgende:
Telefooncellen bestaan verder volges mij geeneens meer.
Bijna niet meer iig.
L E E S ! ! !quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:46 schreef _oxygen_ het volgende:
Een smsje is toch echt makkelijker...
ik HAAT mensen die niet lezen en commentaar geven!quote:stel je wilt even kort een boodschap aan iemand doorgeven, maar je hebt je mobiele telefoon niet bij je, of je wilt het gewoon gratis doen....
Executeren zeg ik je !quote:Op zondag 10 april 2005 12:42 schreef B4CO het volgende:
[..]
L E E S ! ! !
[..]
ik HAAT mensen die niet lezen en commentaar geven!
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 12:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Werken de tips hier ook op die Telfort dingen die op het station staan?
quote:Op zondag 10 april 2005 20:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort tip eens maar eens bekijken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |