te ver rijdenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Waarom ga JIJ niet naar dat killer bos... ipv hier onzinnig te lopen doen?
Qwea is lief!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Omdat Emmen - Bergen op Zoom een flink stuk is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
ONZ was de andere kant op!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Klazienaveen & Erica, beiden wannabee-Emmen dorpen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:32 schreef Y3PP3R het volgende:
whehe, kla'veen is niet te ver :p
Oh nee.. jij moest al wat van r....quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef Rolfxx het volgende:
Qwea wil met mij neuken, dus ze is lief
OT: SBS gaat ook gebeld worden
zullen we nu gewoon even ontopic blijven? Dank u!quote:
Nou, klazienaveen heeft anders evenveel inwoners als de gemeente borger odoorn en statistisch gezien is het al een stadquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Klazienaveen & Erica, beiden wannabee-Emmen dorpen..
Ik zou je dolgraag antwoord willen geven, maar ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:36 schreef JaWi het volgende:
Krijg ik antwoord op mijn vraag, of baggeren jullie door?
O.a. Viperdesign, BJD, reul, Muis en Rocco zijn er heen, geloof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
Wie zijn er op pad dan?
Ik volg het niet meer.
lynx666quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
Wie zijn er op pad dan?
Ik volg het niet meer.
[last-offtopic]quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:35 schreef Y3PP3R het volgende:
[offtopic]
[..]
Nou, klazienaveen heeft anders evenveel inwoners als de gemeente borger odoorn en statistisch gezien is het al een stad
[/offtopic]
Het verhaal erbij/erachter denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Want er gaan een aantal Fok!-users een boswandeling maken en dát is nieuws, zeg!
reul nie, rocco ook nie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
O.a. Viperdesign, BJD, reul, Muis en Rocco zijn er heen, geloof ik.
[offtopic]Emmenaren gaan ook naar de nacht van NWA?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:40 schreef Fwnk het volgende:
Wat een boel emmenaren
Ik ben benieuwd wat ze vanmiddag vinden
Hotel californiaquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:40 schreef Kjew het volgende:
On-topic? Wat is het topic-onderwerp dan? Wat kan er worden bijgedragen? Wanneer is er contact met het zoekteam? => Als dat nog lang duurt kan het tot die tijd ook wel op slot... Dit topic is al een ONZ-topic op zich.... maar goed: heeft er al iemand contact gehad met het team? Waar is Nolius?![]()
Weten ze NU welk bos?quote:
geen contact.Ik zal zo viper es sms'en. Nolius? Ergens in de greppelquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:40 schreef Kjew het volgende:
On-topic? Wat is het topic-onderwerp dan? Wat kan er worden bijgedragen? Wanneer is er contact met het zoekteam? => Als dat nog lang duurt kan het tot die tijd ook wel op slot... Dit topic is al een ONZ-topic op zich.... maar goed: heeft er al iemand contact gehad met het team? Waar is Nolius?![]()
Hebben we die niet al eens besproken, en werd afgedaan als onrealistisch? Ik snap de onrealisme niet, maargoedquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef djayzz het volgende:
volgens mij is het allemaal de schuld van de KILLERBUNNIES!!!!!!!!
jawel, maar toen begon men te zeuren over wapens e.d. dus dat werd saai.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:47 schreef Choices het volgende:
[..]
Hebben we die niet al eens besproken, en werd afgedaan als onrealistisch? Ik snap de onrealisme niet, maargoed![]()
ik geen antwoord op de posts, das OTquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:43 schreef JaWi het volgende:
Qwea, je kan wel lopen miepen, maar als er iemand offtopic loopt te baggeren, ben je het zelf.
NWA?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
[offtopic]Emmenaren gaan ook naar de nacht van NWA?[/offtopic]
Ryan ???quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Die 5 Vlaardingers zijn gisteren toch Martijn (DOLF) en nog iemand tegengekomen bij dat bos?
Yvonne is de ex van Ryan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |