te ver rijdenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Waarom ga JIJ niet naar dat killer bos... ipv hier onzinnig te lopen doen?
Qwea is lief!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Omdat Emmen - Bergen op Zoom een flink stuk is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
ONZ was de andere kant op!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:31 schreef Kjew het volgende:
[..]
Klazienaveen & Erica, beiden wannabee-Emmen dorpen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:32 schreef Y3PP3R het volgende:
whehe, kla'veen is niet te ver :p
Oh nee.. jij moest al wat van r....quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef Rolfxx het volgende:
Qwea wil met mij neuken, dus ze is lief
OT: SBS gaat ook gebeld worden
zullen we nu gewoon even ontopic blijven? Dank u!quote:
Nou, klazienaveen heeft anders evenveel inwoners als de gemeente borger odoorn en statistisch gezien is het al een stadquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Klazienaveen & Erica, beiden wannabee-Emmen dorpen..
Ik zou je dolgraag antwoord willen geven, maar ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:36 schreef JaWi het volgende:
Krijg ik antwoord op mijn vraag, of baggeren jullie door?
O.a. Viperdesign, BJD, reul, Muis en Rocco zijn er heen, geloof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
Wie zijn er op pad dan?
Ik volg het niet meer.
lynx666quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
Wie zijn er op pad dan?
Ik volg het niet meer.
[last-offtopic]quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:35 schreef Y3PP3R het volgende:
[offtopic]
[..]
Nou, klazienaveen heeft anders evenveel inwoners als de gemeente borger odoorn en statistisch gezien is het al een stad
[/offtopic]
Het verhaal erbij/erachter denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Want er gaan een aantal Fok!-users een boswandeling maken en dát is nieuws, zeg!
reul nie, rocco ook nie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
O.a. Viperdesign, BJD, reul, Muis en Rocco zijn er heen, geloof ik.
[offtopic]Emmenaren gaan ook naar de nacht van NWA?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:40 schreef Fwnk het volgende:
Wat een boel emmenaren
Ik ben benieuwd wat ze vanmiddag vinden
Hotel californiaquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:40 schreef Kjew het volgende:
On-topic? Wat is het topic-onderwerp dan? Wat kan er worden bijgedragen? Wanneer is er contact met het zoekteam? => Als dat nog lang duurt kan het tot die tijd ook wel op slot... Dit topic is al een ONZ-topic op zich.... maar goed: heeft er al iemand contact gehad met het team? Waar is Nolius?![]()
Weten ze NU welk bos?quote:
geen contact.Ik zal zo viper es sms'en. Nolius? Ergens in de greppelquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:40 schreef Kjew het volgende:
On-topic? Wat is het topic-onderwerp dan? Wat kan er worden bijgedragen? Wanneer is er contact met het zoekteam? => Als dat nog lang duurt kan het tot die tijd ook wel op slot... Dit topic is al een ONZ-topic op zich.... maar goed: heeft er al iemand contact gehad met het team? Waar is Nolius?![]()
Hebben we die niet al eens besproken, en werd afgedaan als onrealistisch? Ik snap de onrealisme niet, maargoedquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:46 schreef djayzz het volgende:
volgens mij is het allemaal de schuld van de KILLERBUNNIES!!!!!!!!
jawel, maar toen begon men te zeuren over wapens e.d. dus dat werd saai.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:47 schreef Choices het volgende:
[..]
Hebben we die niet al eens besproken, en werd afgedaan als onrealistisch? Ik snap de onrealisme niet, maargoed![]()
ik geen antwoord op de posts, das OTquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:43 schreef JaWi het volgende:
Qwea, je kan wel lopen miepen, maar als er iemand offtopic loopt te baggeren, ben je het zelf.
NWA?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
[offtopic]Emmenaren gaan ook naar de nacht van NWA?[/offtopic]
Ryan ???quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Die 5 Vlaardingers zijn gisteren toch Martijn (DOLF) en nog iemand tegengekomen bij dat bos?
Yvonne is de ex van Ryan?
Kan je dat even uittikken, ik kan het afspelen noch luisteren hier... plz?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:50 schreef Qwea het volgende:
Wahahareul heb SBS gebelt.
<reul|sbs> http://www.yourforum.nl/raoul/fok/gespreksbs.mp3![]()
![]()
![]()
Huh?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Die 5 Vlaardingers zijn gisteren toch Martijn (DOLF) en nog iemand tegengekomen bij dat bos?
Yvonne is de ex van Ryan?
hahahaahaquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:50 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
Tekst?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:52 schreef Qwea het volgende:GE-WEL-DIG die mp3 van hart van nederland. Ik lig hier werkelijk dubbel.Ik ga vanaaf die uitzending kijken
![]()
DOMIEN!!?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:51 schreef Kjew het volgende:
[..]
Kan je dat even uittikken, ik kan het afspelen noch luisteren hier... plz?![]()
Fun dit!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:53 schreef Kjew het volgende:
Ik ving ook al op dat Yvonne de ex van Ryan is... meer mensen?
Ik kan em niet downloaden of luisterenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:52 schreef Qwea het volgende:GE-WEL-DIG die mp3 van hart van nederland. Ik lig hier werkelijk dubbel.Ik ga vanaaf die uitzending kijken
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:50 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
ik hoop dat ik bij mijn vriendin het kan zien, want thuis heb ik niet eens sbs 6quote:
Geloof me, je mist niets als je geen sbs hebtquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik hoop dat ik bij mijn vriendin het kan zien, want thuis heb ik niet eens sbs 6![]()
En alle andere zenders dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:56 schreef knox_ het volgende:
[..]
Geloof me, je mist niets als je geen sbs hebt
Hmmmm, kay...quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:57 schreef djayzz het volgende:
Raoul legt uit wat er gebeurd is aan hart van nederland, en zei kunnen misschien wat meer info er over vinden.
Raoul verteld wat er de afgelopen 15 topics is gebeurd, verder niks bijzonders in het mp3-tje, tis alleen wel lol dat ie echt heeft gebeld
staat boven je, een samevattingquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Heeft iemand de tekst van dat bestandje , of een linkje oid ?
die tekst staat een stukje terug, ik denk 2e pagina van topic 15quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmmm, kay...
Misschien een linkje naar een tweede telefoontje dan ? Er zou toch na 15 minuten weer teruggebeld worden ? Ze waren net op de vlucht voor wilde honden
Call himquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:59 schreef Kjew het volgende:
Ik ken iemand persoonlijk bij sbs6... dat is alop zich... maar kunnen we daar wat mee?
Ja, om het te ontkennen!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:56 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ja, volgens mij een topic terug... je reageerde er nog op volgens mij...
lol thanks. Link was stuk oid ? Geinig accentje heeft die kerel...quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:59 schreef Xalopalyps het volgende:
http://www.yourforum.nl/raoul/fok/gespreksbs.mp3
jah, dat zou voor mij ook wel handig zijnquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:02 schreef tommy4487 het volgende:
lol kan iemand hart van nederland opnemen oid want ik ben vanavond niet bij machten om het te kijken
de ex van mn zus heeft ooit een gebelt dat er dooie mussen ( 2 hele mussen) op de grond lagen. En zelfs dat gingen ze uitzendenquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:02 schreef djayzz het volgende:
Wie denk er uberhaupt dat dit vanavond word uitgezonden?
Ik ook niet , please???quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:51 schreef Kjew het volgende:
Kan je dat even uittikken, ik kan het afspelen noch luisteren hier... plz?![]()
totdat er schade claims komenquote:
OP: http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=20quote:Bent u ooit het slachtoffer geworden van de gaslek-babbeltruc en hierdoor gedupeerd? Of kent u iemand die dat is overkomen? Neemt u dan contact op met onze redactie: hart@sbs6.nl
En wie of wat geeft dan aan dat het op televisie komt ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:02 schreef tommy4487 het volgende:
lol kan iemand hart van nederland opnemen oid want ik ben vanavond niet bij machten om het te kijken
zozo, der ligt dus een hoge drempel voor de ondewerpen, stelletje debielen daaro.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
de ex van mn zus heeft ooit een gebelt dat er dooie mussen ( 2 hele mussen) op de grond lagen. En zelfs dat gingen ze uitzendenso, you never know
dat gaat toch niet hier over?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Kjew het volgende:
CHECK DIT!
[..]
OP: http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=20![]()
![]()
OMFG!
ik zie niks?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Kjew het volgende:
CHECK DIT!
[..]
OP: http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=20![]()
![]()
OMFG!
LEZENquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |