22 uur achter elkaar slapen?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:![]()
je gaat even op bed liggen, en valt in slaap om vervolgens 22 uur later wakker te worden![]()
Zo lang Blind trainer is bij ajax is zal Davids niet komen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er waar van de Davids naar Ajax roddel btw? Even gemist...
Hoor trouwens net dat 1 van de overledenen van die ontplofte vissersboot een neef van mijn vader was...
Jij staat al 22 jaar in de slaapstand toch?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
22 uur achter elkaar slapen?
Dat is mij nog nooit gelukt.
WTFquote:Op donderdag 7 april 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:![]()
je gaat even op bed liggen, en valt in slaap om vervolgens 22 uur later wakker te worden![]()
was nog niet wakker zie ik wel, maak er maar 2 vanquote:Op donderdag 7 april 2005 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
22 uur achter elkaar slapen?
Dat is mij nog nooit gelukt.
22 uur? moet jij dan niet al aan t werk zijn ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:![]()
je gaat even op bed liggen, en valt in slaap om vervolgens 2 uur later wakker te worden![]()
Wat heeft dit te betekenen Spidey?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef Spideyman het volgende:
Zij stuurt me kaarten uit Madrid
En uit Moskou komt een brief.
is die vrouw miss fok gewordenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:56 schreef golfer het volgende:
Jammer voor Blumchen.
Al het gelobby door de Hools heeft toch niet geholpen:
Winnaars MissFok! en MisterFok!
ochquote:Op donderdag 7 april 2005 19:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was nog niet wakker zie ik wel, maak er maar 2 van![]()
Je buien zijn de wolken aan mijn hemelsblauw humeurquote:
quote dan ook goedquote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
22 uur? moet jij dan niet al aan t werk zijn ofzo?
Vind ik ook al vreemd. Ik denk dat ze gekozen is op basis van foto 1. Wie was de jury eigenlijk?quote:
Laten we danSCHen , LiefSCHtequote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
Want de letters van je naam
Blijven in het zand niet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |