Bespaar je de moeite van het bijlezen.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik besloot
Wat een mooie dag...
Ik denk, ik lees de pottenkijkers topicreeks nog even bij...
15 delen
Ik was gisteren nog in Hilversum. En zaterdag weer. En volgende week weer.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Gaan we een keer koffiedrinken appelsientje in Hilversum?
Nou bussen is wat overdreven natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2005 18:46 schreef SCH het volgende:
Gaan er nou bussen uit Zeeland als die poezienichten in Amsterdam optreden?
ben er ook maar nooit aan begonnenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite van het bijlezen..
dank voor de tip!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite van het bijlezen..
Totáááál nietquote:Op donderdag 7 april 2005 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Niets gebeurt dus JaWi?
Waarom kom je nooit langschquote:Op donderdag 7 april 2005 18:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Hilversum. En zaterdag weer. En volgende week weer..
22 uur achter elkaar slapen?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:![]()
je gaat even op bed liggen, en valt in slaap om vervolgens 22 uur later wakker te worden![]()
Zo lang Blind trainer is bij ajax is zal Davids niet komen denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er waar van de Davids naar Ajax roddel btw? Even gemist...
Hoor trouwens net dat 1 van de overledenen van die ontplofte vissersboot een neef van mijn vader was...
Jij staat al 22 jaar in de slaapstand toch?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
22 uur achter elkaar slapen?
Dat is mij nog nooit gelukt.
WTFquote:Op donderdag 7 april 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:![]()
je gaat even op bed liggen, en valt in slaap om vervolgens 22 uur later wakker te worden![]()
was nog niet wakker zie ik wel, maak er maar 2 vanquote:Op donderdag 7 april 2005 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
22 uur achter elkaar slapen?
Dat is mij nog nooit gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |