22 uur? moet jij dan niet al aan t werk zijn ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:51 schreef pascalheister het volgende:![]()
je gaat even op bed liggen, en valt in slaap om vervolgens 2 uur later wakker te worden![]()
Wat heeft dit te betekenen Spidey?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef Spideyman het volgende:
Zij stuurt me kaarten uit Madrid
En uit Moskou komt een brief.
is die vrouw miss fok gewordenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:56 schreef golfer het volgende:
Jammer voor Blumchen.
Al het gelobby door de Hools heeft toch niet geholpen:
Winnaars MissFok! en MisterFok!
ochquote:Op donderdag 7 april 2005 19:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was nog niet wakker zie ik wel, maak er maar 2 van![]()
Je buien zijn de wolken aan mijn hemelsblauw humeurquote:
quote dan ook goedquote:Op donderdag 7 april 2005 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
22 uur? moet jij dan niet al aan t werk zijn ofzo?
Vind ik ook al vreemd. Ik denk dat ze gekozen is op basis van foto 1. Wie was de jury eigenlijk?quote:
Laten we danSCHen , LiefSCHtequote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
Want de letters van je naam
Blijven in het zand niet staan
Met de prachtigste verhalenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef Spideyman het volgende:
Zij stuurt me kaarten uit Madrid
En uit Moskou komt een brief.
Wat zou je doenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Laten we danSCHen , LiefSCHte
DanSCHen aan Zee![]()
Een afSCHeidSCHwalSCH
aan de waterlijn .....
wat een mooie dag....wat een mooie dag....quote:Op donderdag 7 april 2005 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zou je doen
Als ik met mijn mond dichtbij de jouwe kwam?
Wat zou je doen, als ik dat deed?
![]()
Had ik maar nooit naar jou gekekenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat een mooie dag....wat een mooie dag....
....voor de dood![]()
bestquote:Op donderdag 7 april 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Gaan we een keer koffiedrinken appelsientje in Hilversum?
Ik heb de hele nacht liggen dromenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik maar nooit naar jou gekeken
Dan was ik niet voor jou bezweken
Dan had ik ’s nachts niet liggen dromen
En had mijn hart geen pijn gedaan
Ik werk op diwodo bij een collegaomroep, een betere uiteraardquote:Op donderdag 7 april 2005 19:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
best
jij zit er in de buurt ??
100.000 usres en dan dit.Hoelelijk zal de rest dan wel niet zijnquote:
o okequote:Op donderdag 7 april 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werk op diwodo bij een collegaomroep, een betere uiteraard
Sandman komt bij onsch stage lopen, bij Jochem van Gelder denk ik, wij nemen echt iedereen aanquote:Op donderdag 7 april 2005 19:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o oke![]()
ook publiek ? hebben jullie toevallig ook studenten van Mediatechnologie?
Ik kom echt overal klasgenoten tegen in Hilversum
Welke is de stoel?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft een nieuwe stoel gekocht. Heb last van een slechte rug en moest iets stevigs hebben. Wat vinden jullie ervan ? Let niet op de huishoudster.
[afbeelding]
Staat leuk bij de rest van 't huis!quote:Op donderdag 7 april 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft een nieuwe stoel gekocht. Heb last van een slechte rug en moest iets stevigs hebben. Wat vinden jullie ervan ? Let niet op de huishoudster.
[afbeelding]
Ze wilde niet met haar gezicht op de fotoquote:
De botox zat toch weer op zijn plek?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze wilde niet met haar gezicht op de foto
Nee die is allang weg.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Tong, die huishoudster, was dat die illegale Bulgaarse waar je laatst over sprak, toen je MSN nog werkte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |