Yessiree.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef DJKoster het volgende:
Verder heb ik hier topografische kaarten van Nederland liggen, ik zal eens een kijkje nemen op de kaart van Bergen op Zoom (dat was het toch?)
Achter = noord, oost, zuid of westquote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
Nee maar achter de wouwse plantage ligt nog een bos als het goed is
Niet de wouwse plantage zelf.
Nog niet toegegeven/duidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef Gelderland het volgende:
is het nou een grap of niet....of iig is het al duidelijk/toegegeven of het een grap is of niet![]()
Ik ook, inbreuk in privacy etc,quote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja.. ik weet waar het over gaat.. mn baas is er iig niet blij mee
Persoonlijk had ik de grap nu wel opgehelderd, als mensen de politie gaan bellen enzo. Dan gaat het toch wel ver hoor..
Tja.. moeten ze maar geen compleet fotoverslag van hun real-life avonturen posten, inclusief info over waar hun kind verblijft..quote:
Ja, dat vind ik sowieso belachelijk. 100.000 volstrekt onbekenden je hele priveleven laten weten. Dan vraag je om dit soort gezeik (als het een grap is).quote:Op woensdag 6 april 2005 22:29 schreef faithlesz het volgende:
[..]
Tja.. moeten ze maar geen compleet fotoverslag van hun real-life avonturen posten, inclusief info over waar hun kind verblijft..
Is dat het juiste bos? Dit bos is nog een heel eind van de grens af..quote:
Iemand als vermist opgeven is inbreuk op hun privacy?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, inbreuk in privacy etc,
maar goed, we horen het wel
Het houdt me iig bezig en heel FOK
Grotendeels wel maar de randen van een evt oud oefenterrein oid zijn lang niet altijd heel goed aangegeven.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:32 schreef RSM het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=144008
enne een militair vliegveld is echt wel herkenbaar enzo,
Iemand die een dag niet online is geweest is niet automatisch vermist hoor...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:33 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Iemand als vermist opgeven is inbreuk op hun privacy?
Je kunt ook doorslaan natuurlijk
Je bent toch niet echt bezorgd he!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:34 schreef xstatic1975 het volgende:
Als het een grap is vind ik em eigenlijk behoorlijk triest en kinderachtig, zoveel mensen zo bezorgd/lang in onwetendheid laten, dat doe je toch niet? Als je weer tevoorschijn komt dan weet je lijkt me dat je hier niet veel vrienden mee maakt.
quote:Elke maand wordt de grondwaterstand opgemeten in Kortenhoeff. In de tabel kan je de evolutie volgen.
Feit, niemand kent ze.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:36 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Iemand die een dag niet online is geweest is niet automatisch vermist hoor...
Mèn, misschien liggen ze te krikken, is zijn moeder opgenomen in het ziekenhuis, is de hond kwijt, is ie het vergeten, who cares.
Iemand waarvan je niet eens weet waar 'ie woont als vermist opgeven...![]()
of juisrt wel...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aangezien er door een aantal mensen politie is bijgehaald zou je verwachten dat als het een hoax is, de grappenmakers snel met een verklaring komen. Ik neem toch aan dat ze niet willen dat er politie wordt bijgehaald?
Als het wat lang duurt, dan denkt iedereen aan een grap. Duurt het dan nog langer, dan is het misschien toch wel echt..quote:Op woensdag 6 april 2005 22:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Feit, niemand kent ze.
Maar gezien de topics weten we wel wat ze aan het doen (zouden) zijn. Nu kan het best een grap betreffen, maar mocht dat zo zijn, dan is nu toch wel de tijd aangebroken om dat te vertellen..
En hoe langer dat niet gebeurd, des te gekker de gedachtes hier. Zo gaat dat nou eenmaal
Volgens mij heb ik gelezen dat het in het grensgebied was, dit is echt tientallen kilometers daar van daan.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:45 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Daar staat, links onder het woord Wouwse, een verklaring voor de test.
Iets meer naar links zijn:
a) een golfbaan
b) een miltair oefending
Dit verklaart alle engheid
Klaar.
En duurt het te lang, dan gaan mensen de politie bellen en is het niet grappig meer.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:45 schreef Cataclysm_Child het volgende:
[..]
Als het wat lang duurt, dan denkt iedereen aan een grap. Duurt het dan nog langer, dan is het misschien toch wel echt..
ik ga pas denken dat het echt is als er lichamen worden gevonden of dat wanneer het groot nieuws wordt... (dus een nieuwsitem op de grote nederlandse zenders en nieuwssites )quote:Op woensdag 6 april 2005 22:45 schreef Cataclysm_Child het volgende:
[..]
Als het wat lang duurt, dan denkt iedereen aan een grap. Duurt het dan nog langer, dan is het misschien toch wel echt..
Dan hoop ik voor ze dat ze een grote zak geld achter de hand hebben... Het voor de gek houden van politie is namelijk geen goedkope business.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
of juisrt wel...
sensatiezoekers..
kijken of ze het NOS journaal van 20:00 halen![]()
Ja of het nou die watersnuffel is weet ik niet. Maar BoZ en grensgebied betekent automatisch dat grenspark eigenlijk.quote:
Precies, ik ben dan wel behoorlijk goedgelovig, denk ook wel dat het een grap is, maar de lol is er al een paar uur geleden af zo. (waarom me dit topic boeit is me ook volledig onduidelijk, als het wachten op een ontknoping van een serie haha)quote:Op woensdag 6 april 2005 22:47 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En duurt het te lang, dan gaan mensen de politie bellen en is het niet grappig meer.
en duurt het een maand dan hoor je er niemand meer overquote:Op woensdag 6 april 2005 22:45 schreef Cataclysm_Child het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer fokkers uit BoZ, ga even bij die buurvrouw langsquote:Op woensdag 6 april 2005 22:53 schreef Julien het volgende:
[..]
en duurt het een maand dan hoor je er niemand meer over
maar goed ik wil toch wel de afloop weten van dit lekker vage verhaal
en de online stats zijn verborgenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:52 schreef Gelderland het volgende:
dus die vriend + vriendin zijn beide geregistreerd hier op FOK! ooow vandaar
naja, ze hebben gewoon telefoon uitgezet en niet meer op FOK! verschenen....is dat zo erg
Dat zegt ook niet alles. Ze zouden ook gewoon kunnen uitloggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
en de online stats zijn verborgenverdacht
maar ik houd het op een grap, misschien ietwat uit de hand gelopen...
Heb je elk topic gelezen?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:59 schreef Gelderland het volgende:
ik denk, er zal daar heus wel IETS zijn...maar ze hebben gewoon een dag hun telefoon uitgezet en niets gepost....
Je bent deze nog vergeten, de foto waarop alles duidelijk werd:quote:Op woensdag 6 april 2005 22:23 schreef Y-ref het volgende:
Sjonge jonge, dit is wel een heel goedkope rip-off van die Engelse site , een tijd geleden.
Korte samenvatting :
dus niet echt origineel :-)
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:02 schreef sjak het volgende:
[..]
Je bent deze nog vergeten, de foto waarop alles duidelijk werd:
[kutafbeelding]
godverdomme, ik schrok me doodquote:Op woensdag 6 april 2005 23:02 schreef sjak het volgende:
[..]
Je bent deze nog vergeten, de foto waarop alles duidelijk werd:
[afbeelding]
leukquote:Op woensdag 6 april 2005 23:00 schreef shoegal het volgende:
stali, fotoboek linkje Fotoboek van Stali.
iddquote:Op woensdag 6 april 2005 21:41 schreef MacBeth het volgende:
Dat jullie daar niet dwars doorheen zien. Die jongen zit thuis, misschien met z'n telefoon 'n dagje uit, te gieren van het lachen.
Ik bedoel te zeggen history is niet verborgen, email adres ook niet (bij frontpage linkje).quote:
dan blijft het 640x480quote:Op woensdag 6 april 2005 23:07 schreef Choices het volgende:
de resolutie was hoger.. maar wegens bandbreedte is dit kleiner gemaakt. Je kan als je erop klikt High Resolutie bekijken
net te laat met mn editjequote:
Wsl een kleine stick ofzo, hebben ze gezegd, was een ruimte verhaal, zo konden ze meer photo's maken.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:06 schreef menesis het volgende:
Waarom hebben ze die foto's met zon lage reolutie genomen. In de image tag kun je zien dat het een sony cybershot U is en die kan wel iets hoger dan 640x480...
staat trouwens ook in dat de fotos op 31-3-2005, 12:06 zijn genomen. Hij ging toch op 1 april het bos in? (kan natuurlijk ook verkeerd zijn ingesteld)
>spuit elf
Neenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef pekel het volgende:
Toch een geniale grap.
Zijn er nog steeds mensen die het geloven?.
is er dan niet ene betere foto om dit detail te zien? http://members.home.nl/mastertje/verbodentoegangpit.jpgquote:Op woensdag 6 april 2005 23:08 schreef Choices het volgende:
[..]
net te laat met mn editje. Maargoed, het was vanwege ruimte idd. Want in het begin -goeie oude tijd:P- toen waren er wel de grote foto's beschikbaar
Blijkbaar...het houdt heel Fok! wakker, zelfs mij.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:09 schreef pekel het volgende:
Toch een geniale grap.
Zijn er nog steeds mensen die het geloven?.
Informatie proberen inwinnen kan geen kwaad lijkt me...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef BrauN het volgende:
Wat zitten er hier toch een hoop geestelijk labiele figuren.
De politie bellen, vent hoe haal je het in je kop?
Dan verschillen jouw en mijn mening over humor!quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef kikoooooo het volgende:
dat plaatje was dus niet grappig sjak
ik schrok me de teringquote:Op woensdag 6 april 2005 23:15 schreef sjak het volgende:
[..]
Dan verschillen jouw en mijn mening over humor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |