Ja of het nou die watersnuffel is weet ik niet. Maar BoZ en grensgebied betekent automatisch dat grenspark eigenlijk.quote:
Precies, ik ben dan wel behoorlijk goedgelovig, denk ook wel dat het een grap is, maar de lol is er al een paar uur geleden af zo. (waarom me dit topic boeit is me ook volledig onduidelijk, als het wachten op een ontknoping van een serie haha)quote:Op woensdag 6 april 2005 22:47 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En duurt het te lang, dan gaan mensen de politie bellen en is het niet grappig meer.
en duurt het een maand dan hoor je er niemand meer overquote:Op woensdag 6 april 2005 22:45 schreef Cataclysm_Child het volgende:
[..]
Als het wat lang duurt, dan denkt iedereen aan een grap. Duurt het dan nog langer, dan is het misschien toch wel echt..
Er zijn vast wel meer fokkers uit BoZ, ga even bij die buurvrouw langsquote:Op woensdag 6 april 2005 22:53 schreef Julien het volgende:
[..]
en duurt het een maand dan hoor je er niemand meer over
maar goed ik wil toch wel de afloop weten van dit lekker vage verhaal
en de online stats zijn verborgenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:52 schreef Gelderland het volgende:
dus die vriend + vriendin zijn beide geregistreerd hier op FOK! ooow vandaar
naja, ze hebben gewoon telefoon uitgezet en niet meer op FOK! verschenen....is dat zo erg
Dat zegt ook niet alles. Ze zouden ook gewoon kunnen uitloggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
en de online stats zijn verborgenverdacht
maar ik houd het op een grap, misschien ietwat uit de hand gelopen...
Heb je elk topic gelezen?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:59 schreef Gelderland het volgende:
ik denk, er zal daar heus wel IETS zijn...maar ze hebben gewoon een dag hun telefoon uitgezet en niets gepost....
Je bent deze nog vergeten, de foto waarop alles duidelijk werd:quote:Op woensdag 6 april 2005 22:23 schreef Y-ref het volgende:
Sjonge jonge, dit is wel een heel goedkope rip-off van die Engelse site , een tijd geleden.
Korte samenvatting :
dus niet echt origineel :-)
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:02 schreef sjak het volgende:
[..]
Je bent deze nog vergeten, de foto waarop alles duidelijk werd:
[kutafbeelding]
godverdomme, ik schrok me doodquote:Op woensdag 6 april 2005 23:02 schreef sjak het volgende:
[..]
Je bent deze nog vergeten, de foto waarop alles duidelijk werd:
[afbeelding]
leukquote:Op woensdag 6 april 2005 23:00 schreef shoegal het volgende:
stali, fotoboek linkje Fotoboek van Stali.
iddquote:Op woensdag 6 april 2005 21:41 schreef MacBeth het volgende:
Dat jullie daar niet dwars doorheen zien. Die jongen zit thuis, misschien met z'n telefoon 'n dagje uit, te gieren van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |