Op mijn topografische kaart is duidelijk te zien dat de Wouwse Plantage niet over de grens heengaat.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
Op mijn kaartje zie je dat er achter de wouwse plantage nog een groot bos ligt die doorloopt tot over de grens.
Meende ik ergens gelezen te hebben, en ik moet toch iets verzinnen ?quote:Viperdesign, hoe kom je aan de naam angela?
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zal het gesprek even uittypen:
CopGirl: Zoiets is hier inderdaad wel doorgekomen, maar meer kan ik er niet over kwijt.
#fokradio gaat er over.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:36 schreef Troel het volgende:
Is er nou al een irckanaal geopend?
Heb het gesprek ook als een .wav, maar gezien mijn kutstem en de onduidelijkheid pleur ik die niet online.quote:Copper: Politie Zeist, goedenavond waar kan ik u mee van dienst zijn?
Me: Goedenavond, ik ben op zoek naar de politie van Bergen op Zoom.
Copper:Moment.
----Doorverbonden----
CopGirl: Politie Bergen op Zoom.
Me: Goedenavond, met ******. Ik bel naar aanleiding van het volgende.
Er zouden mogelijk twee personen al meer dan 24 uur vermist zijn in de bossen nabij Bergen op Zoom. Heef u daar iets van gehoord of weet u er iets van?
CopGirl: Waar gaat het om?
Me: Het zou om een ene Ryan en Angela gaan.
CopGirl: Heeft u een achternaam voor mij?
Me: Die heb ik helaas niet.
CopGirl: En waar komen ze vandaan?
Me: Als het goed is uit de omgeving van Bergen op Zoom.
CopGirl: En zijn ze als vermist opgegeven?
Me: Naar mijn weten niet, maar het is wel zo dat ze in ieder geval al meer dan 24 uur weg zijn zonder iets van zich te laten horen. En om uit te zoeken of het één grote grap is of niet bel ik om te informeren of jullie iets weten van een vermissing of niet.
CopGirl: Ik moet dit even overleggen, moment.
(direct daarna)
CopGirl: En waar belt u vandaan mevrouw?
Me: Eh, ik bel uit Zeist en het is overigens meneer.
----3 minuten gewacht----
CopGirl: En wat is u relatie tot deze personen?
Me: Ehm, ja. Ik ben slechts een halve bekende. Ik maak mij een beetje zorgen, vandaar dit telefoontje. Het laatste wat ik van ze gehoord heb was gisteravond, tegen een uur of twaalf.
CopGirl: Ik kan natuurlijk niet zomaar informatie verstrekken (..)
Me: Nee dat begrijp ik. Ik wil gewoon graag weten of u iets weet van twee vermiste personen rondom Bergen op Zoom, u hoeft er geen namen in te betrekken.
CopGirl: Zoiets is hier inderdaad wel doorgekomen, maar meer kan ik er niet over kwijt.
Me: Als mijn informatie juist is dan zouden ze in de bossen van Bergen op Zoom zijn verdwenen.
CopGirl: Dat weet ik niet, en ik heb er ook al even de communicatieadviseur over gesproken.
Me: Oke, in ieder geval vriendelijk bedankt voor uw reactie.
CopGirl: Prima.
Me. Daag.
Volgens mij is haar naam Amber (dat meen ik ergens gelezen te hebben)quote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Meende ik ergens gelezen te hebben, en ik moet toch iets verzinnen ?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:42 schreef bupatH het volgende:
wie zij net dat gedoe over teletekst ? kan nix vinden namenljk
Toch een redelijke gok dus.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is haar naam Amber (dat meen ik ergens gelezen te hebben)
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Nogmaals:
VIper> hoe kom je aan de naam Angela?
kunnen we geen chatkanaaltje aanmaken waar we verder praten?
Amberquote:Op woensdag 6 april 2005 21:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Meende ik ergens gelezen te hebben, en ik moet toch iets verzinnen ?
huig zie irc.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:42 schreef bupatH het volgende:
wie zij net dat gedoe over teletekst ? kan nix vinden namenljk
Veel wordt er niet gezegd.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:44 schreef sannydude het volgende:
iig topic van het jaar so far.
Ik kan helaas niet mee![]()
kan er af en toe een zooi irc tekst geplakt worden in dit topic mocht het wat aanvullen op dit 'mystery' ? Alvast bedankt. Zo mist niemand wat
Je stinkt.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:47 schreef maniack28 het volgende:
Waarom word ik gebanned uit #pottenkijkers ?
Ik ben er heel actief mee bezig juist...
omdat we met zijn alleen nu in #vermist zittenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:47 schreef maniack28 het volgende:
Da's iedereen.. kom naar #vermist.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:47 schreef maniack28 het volgende:
ja he, droom maar lekker verder over deze hoax..quote:Op woensdag 6 april 2005 21:40 schreef Viperdesign het volgende:
Nog even het gesprek
[..]
Heb het gesprek ook als een .wav, maar gezien mijn kutstem en de onduidelijkheid pleur ik die niet online.
ik weet dat het een pure fake is maar het is gewoon leuk om mee te gaan in de massaquote:Op woensdag 6 april 2005 21:41 schreef MacBeth het volgende:
Dat jullie daar niet dwars doorheen zien. Die jongen zit thuis, misschien met z'n telefoon 'n dagje uit, te gieren van het lachen.
of het was de zoveelste die belde en dat het nu vervelend begint te worden...quote:Op woensdag 6 april 2005 21:49 schreef Carport het volgende:
N.a.v. het telefoongesprek denk ik dat er toch wel het één en ander bekend is bij de politie. Als ze er niks van weten had ze wel gezegd dat er niks was en of je eventueel een vermissing door wilt geven. Het feit dat ze naar iemand anders toe gaat hiervoor lijkt mij toch niet een standaardprocedure
NIETSquote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Rolfxx het volgende:
Voor degene die net weg waren he...wat is er vanavond allemaal gebeurd?
Zeg het nog een paar keer, het komt nog niet geloofwaardig over.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Viperdesign het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik heb serieus gebeld. Geen BS.
Zou me inderdaad niks verbazen. Al zou ik het geen leuke grap vinden.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat het een pure fake is maar het is gewoon leuk om mee te gaan in de massa
ow en die gast zal thuis zitte te fokken onder een ander account
Die logo's en alles zijn door andere users gemaakt slimpie. Dat hebben ze echt niet zelf gedaan..quote:Op woensdag 6 april 2005 21:41 schreef MacBeth het volgende:
Wat een beroerde hoax. En 'n slechte ook.
Een echte vermissing wordt bloedserieus behandeld. Zo concreet en zoveel mogelijk informatie, in plaats van dit slecht geschreven cliffhanger-script. Bij een echte vermissing wordt geen hele show gemaakt, met geplande "onthullingen", flitsende logo's en nauwkeurig georganiseerde foto-galerijen.
Dat jullie daar niet dwars doorheen zien. Die jongen zit thuis, misschien met z'n telefoon 'n dagje uit, te gieren van het lachen.
Geen fuck, die mensen zijn nog steeds pleite, of doet net alsof.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Rolfxx het volgende:
Voor degene die net weg waren he...wat is er vanavond allemaal gebeurd?
Euhm yvonne heeft onderhand wel een IP check gedaan denk ik hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat het een pure fake is maar het is gewoon leuk om mee te gaan in de massa
ow en die gast zal thuis zitte te fokken onder een ander account
Het maakt me niet eens zoveel uit, wil gewoon duidelijk zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:55 schreef TrenTs het volgende:
Zeg het nog een paar keer, het komt nog niet geloofwaardig over.
ik wil je het foon gesprek van mij we laten hore? gimme your numberquote:Op woensdag 6 april 2005 21:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zeg het nog een paar keer, het komt nog niet geloofwaardig over.
Morgen zijn we al driehonderd topics verder.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:57 schreef shady1983 het volgende:
Deze moet ff in mijn active topics... Ga nu bowling for columbine kijken.
Ga morgen zeker verder lezen. Laters !
Flikker dan gewoon op, het enigste wat je te vertellen hebt is dat je het niet gelooft en dat anderen dat ook niet hoeven te doenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:58 schreef mschol het volgende:
m'n server begint het neiet leuk meer te vinden, me plaatje wil nie meer laden
en me teller is gereset (gebeurd alleen bij heel veel mensen die em opvragen)
Volgens mij zei ryan3 en Stali daar ook wat over?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:00 schreef DerBolle het volgende:
wat mij opvlat (damn ik ga hier egt in mee) zijn die kabels, die kabels moeten minstens uitgerold worden mbv kubota (mini graafmachine), en die past nooit tusse die 2 bome door, of draaf ik nu door
Omda het geen kutpubers zoals jullie zijn maar volwassen mensen?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef StephanL het volgende:
Yeah right 2 mensen van fok zijn wegZouden dan niet eerst de ouders eerst de vermissing opgeven of zijn het Fok! nerds die geen sociaal leven meer hebben.
![]()
Niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
hoe kom je @ die webbased irc in #vermist?
Oh dus hebben ze geen bezorge ouders meerquote:Op woensdag 6 april 2005 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omda het geen kutpubers zoals jullie zijn maar volwassen mensen?
O, dus nu zijn ineens alle pubers kutquote:Op woensdag 6 april 2005 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dat bij kaarslicht, schaarsgekleed en in een ongedwongen sfeer plaatsvindt dan ben ik daar best toe bereid.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil je het foon gesprek van mij we laten hore? gimme your number
Hoi Yvonnequote:Op woensdag 6 april 2005 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klik op de link naar de webbased irc, vul bij Channel vermist in, Bij nickname je nick en klik op connect; 't werkt iig hier ook goed.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
hoe kom je @ die webbased irc in #vermist?
Nee maar achter de wouwse plantage ligt nog een bos als het goed isquote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Op mijn topografische kaart is duidelijk te zien dat de Wouwse Plantage niet over de grens heengaat.
Ik neem aan dat jij de Stali. en Ryantopics ook kent,quote:Op woensdag 6 april 2005 22:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hoi Yvonne
Wat denk jij er eigenlijk van?
Doe eens eerlijk zeggen,.
Ja.. ik weet waar het over gaat.. mn baas is er iig niet blij meequote:Op woensdag 6 april 2005 22:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij de Stali. en Ryantopics ook kent,
en ik weet nu werkelijk niet wat ik moet denken,
als dit een grap is, zit hij GENIAAL in elkaar!
Meen ik,
maar wat me tegen staat is het bemoei nu van users in mensen's prive leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |