Je zal nog verbaasd staan.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:38 schreef kreischer2000 het volgende:
Stormlooptopic
Volgens mij wordt dit de meest saaie wedstrijd ooit...
wat een onzin ! dit is pas echt een klassieker in tegenstelling tot chelsea-bayern ! Schandalig dat deze match niet wordt getoond ! Belgie en NL konden ten minste afgesproken hebben ...quote:Op woensdag 6 april 2005 20:38 schreef kreischer2000 het volgende:
Stormlooptopic
Volgens mij wordt dit de meest saaie wedstrijd ooit...
ja agh het lijkt me ook nog niet allesquote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd. Lijkt me saai, maar kan ook verschrikkelijk boeiend worden.
Pufff die counter is dodelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Joh
Inter heeft een lichte overhand,dat zegt genoeg
Hij scoort op een moment waar hij dat niet moet doen.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
was er nou weer met stam? Hij speelt al tijden werelds
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Internazionale is veel groter
Klopt nietquote:en mooier
en ook foutquote:en beter en de shirts zijn mooier
Inter vind ik dus echt de Willem II van de serie A....quote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
2-0.
Ik haatte het dat de drie Nederlanders naar Milan gingen. Heb er nooit van kunnen genieten. Nu weer verdomme. Internazionale is veel groter en mooier en beter en de shirts zijn mooier en en en ....
e maken geen kans of die adriano moet het op zijn heupen krijgen en stam moet ondertussen zijn heupen breken of zo ..anders zit het er echt niet in. Als Milan verdedigend weer compleet is dan hebben ze niks te vrezen van welke club dan ook in Europa.quote:
Verdiepje in hun historie voordat je ionzin uitkraamt.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inter vind ik dus echt de Willem II van de serie A....
Dus je hoort je eerst in een club's historie te verdiepen? Een club moet mensen boeien met hun spel en niet met hun historie...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verdiepje in hun historie voordat je ionzin uitkraamt.
de laatste titel van inter dateert van 1989. Een grotere ploeg yeh rightquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
2-0.
Ik haatte het dat de drie Nederlanders naar Milan gingen. Heb er nooit van kunnen genieten. Nu weer verdomme. Internazionale is veel groter en mooier en beter en de shirts zijn mooier en en en ....
Materazzi zat op de bank daarom ging het misquote:Op woensdag 6 april 2005 23:40 schreef BramK het volgende:
[..]
de laatste titel van inter dateert van 1989. Een grotere ploeg yeh rightFORZA MILAN !!!! Sheva Magico !
Joh je bent kansloos, Inter heeft in 3 x 90 minuten tegen Milan dit seizoen exact 0 keer gescoord, Adriano zal nog geblesseerd zijn, ik denk zelfs dat Milan met de 2-0 op zak spelers zal laten rusten en bv spelers als Ambrossini, Rui Costa, Kaladze etc.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is nog niet voorbij , maar het zal wel moeilijk worden.
Hehe laten we het hopen jaquote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef pascalheister het volgende:
Ac Milan wordt dus de tegenstander voor PSV
Deportivo deed het ons voor vorig jaarquote:Op donderdag 7 april 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh je bent kansloos, Inter heeft in 3 x 90 minuten tegen Milan dit seizoen exact 0 keer gescoord, Adriano zal nog geblesseerd zijn, ik denk zelfs dat Milan met de 2-0 op zak spelers zal laten rusten en bv spelers als Ambrossini, Rui Costa, Kaladze etc.
Inter heeft nog nooit dit seizoen 1 wedstrijd gespeeld waarin het de tegenstander flink onder druk zette en de boel achterin solide hield, daarvoor heeft de ploeg de spelers niet, is de balans er niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Deportivo deed het ons voor vorig jaar
Dus er is nog altijd kans.
Wat een (droom)finalequote:Op donderdag 7 april 2005 16:37 schreef PyTh het volgende:
Ik verwacht dan ook een (droom)finale Chelsea - Milan
Al hoop ik natuurlijk op Chelsea - PSV
Die ken je beter in het sfeerfoto's topic kwijt. (De Milan actie was duidelijk sterker, eens kijken of volgende week de rollen omgedraaid zijn)quote:Op donderdag 7 april 2005 14:07 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"11 Leeuwen, vandaag meer dan ooit."
[afbeelding]
"Wie zich waagt wint, en wij winnen."
Van de ploegen die er nu nog inzitten is dit wel de droomfinale ja.quote:
Alles beter dan antivoetbal 1 (Chelsea) vs antivoetbal 2 (PSV)quote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jou droomfinale is natuurlijk Lyon - Juventus?
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:29 schreef fayakill het volgende:
[..]
Alles beter dan antivoetbal 1 (Chelsea) vs antivoetbal 2 (PSV)
Welke andere club scort in deze fase van de CL gewoon even 2 keer op rij 4 goals tegen topploegen?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:29 schreef fayakill het volgende:
[..]
Alles beter dan antivoetbal 1 (Chelsea)
Volgens mij kun je hem hier wel bij vinden:quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:54 schreef Truck het volgende:
Offtopic - Geen idee in welk topic dit te plaatsen, hier maar even proberen..?
Zit met een klein probleempje, probeer nu al de gehele middag m'n collegae ervan te overtuigen dat de mooiste voetbal actie van dit CL seizoen toch wel die passeer-aktie van Adriano is (vs. Valencia 20.10.2004) maar kan nergens het filmpje vinden. Google geeft veel mooie pics maar geen beelden.
Weet zeker dat deze bestaat, heeft toen weken na deze wedstrijd op verschillende sites gestaan,
heeft iemand een idee waar deze te vinden? Thx!
Bayern v Chelseaquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wordt dit uitgezonden of weer Chelsea?
Goed werk Gquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:20 schreef golfer het volgende:
TT omgedraaid zodat dit topic recycled door kan voor de return van vanavond.
Bah. De Belg ook zeker...?quote:
Je moet op het voetbalkanaal of Sky Italia zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah volgens sporza.be inderdaad ja...
* Da_Sandman vind Inter - AC een veel mooier affiche...
Op het voetbalkanaal wordt het wel uitgezonden.,quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wordt dit uitgezonden of weer Chelsea?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:17 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 dus?
Kan inderdaad best lastig worden voor Lyon om AC als tegenstander te krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:25 schreef appelsientje het volgende:
oke dan is AC dus de tegenstander van PSV
Hmmm lastig..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan inderdaad best lastig worden voor Lyon om AC als tegenstander te krijgen.
[..]
[..]
die kreeg hij uit de tweede ringquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef DutchGooner het volgende:En Dida wordt geraakt door vuurwerk
klopt,een gat in zijn shirt is het gevolgquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:21 schreef pekel het volgende:
Volgens LdL heeft Dida een flinke brandwond op z'n schouder.
idd,wat extra actie kan geen kwaad. [handeninelkaarwrijfsmiley]quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:24 schreef Chadi het volgende:
Wat een mongolen ook Ik zou de ME erop sturen en dat hele vak vol gooien met traangas.
Altijd gezellig daar in Milaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
klopt,een gat in zijn shirt is het gevolg
hinderen van de keeper maar ik vond het zwaar bestraftquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef PyTh het volgende:
Op basis waar van werd die 1-1 afgekeurt dan?
Die ex feyenoorder liet een scheet in de 5 meter .. of zoiets. Begrijp ook niet waarom ze die goal gepikt hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef PyTh het volgende:
Op basis waar van werd die 1-1 afgekeurt dan?
vblkanaalquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:32 schreef PyTh het volgende:
Waar kijk jij DG?
toch netjes? Kunnen ze gelijk het vuurwek dovenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:33 schreef Chadi het volgende:
Er kwamen ook niet zo weinig flessen naar benee . Als je die tegen je harses krijgt is het echt over en uit.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
toch netjes? Kunnen ze gelijk het vuurwek doven
20 minuten of zoietsquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang moeten ze officieel nog?
0 minutenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang moeten ze officieel nog?
Ja dit wordt 2 jaar uitsluitingquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die werd alsnog gespeeld in Berlijn
Zekers, die zat er lekker in, wat een pegel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie goal hoor.
Ik vond die kopstoot mooier,vooral tegen die grafhondquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie goal hoor.
Wat een sukkel zeg, de grootste schopper op het westelijk halfrond gaat ook meteen liggen janken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vond die kopstoot mooier,vooral tegen die grafhond
Ik krijg hier tenminste niks meer te zien aangezien 't domein is gebanned. Lijkt mij een gevolg van geslashdot. Of het moet de bedoeling zijn van degene die 't post dat je eerst het URL moet proberen te achterhalen en daarna uit zien te vogelen hoe je 'm op je scherm krijgtquote:
Tja leuk met oud en nieuw.... maar dit gaat echt nergens over....quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef SqueaK het volgende:
woohoow !!
heel dat strafschopgebied bij wijze van spreke in de fik !
Niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:56 schreef golfer het volgende:
Inter dus maar een jaartje of 3 uitsluiten van internationaal voetbal?
Supporters ??? nou sorry hoor maar als dit je ploeg supporten heet... dan ben ik gekquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:58 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Wat een MONGOLEN!!!! die groep inter-supporters.![]()
hmm ik zag het wel maar dat komt denk ik omdat ie in mn cache staat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik krijg hier tenminste niks meer te zien aangezien 't domein is gebanned. Lijkt mij een gevolg van geslashdot. Of het moet de bedoeling zijn van degene die 't post dat je eerst het URL moet proberen te achterhalen en daarna uit zien te vogelen hoe je 'm op je scherm krijgt
Ja daar heb je gelijk in,quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Supporters ??? nou sorry hoor maar als dit je ploeg supporten heet... dan ben ik gek![]()
Het is maar een kleine scheiding tussen bloedfanatiek en gestoord.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:04 schreef SqueaK het volgende:
dat is wel, die sfeer alleen vooraf al.... dat zul je hier nooit zien...
en wat als inter gewoon voor stond ? dan zouden ze die fakkels wel op de tribune af steken.... dat zou er mooi uit hebben gezien... sfeer is gewoon niet normaal daar..
maar desondanks, dit is niet normaal en niet goed te praten...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Maar de voetbalbeleving in Italië bij Inter is zo mooi.
Debielen.
Juist niet, een brandwond doet meer pijn dan een gat in je kop hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een ijzeren staaf lijkt me erger inderdaad.
Waarom? Stel dat deze fakkel in zijn gezicht was terecht gekomen, dat kan levenslang letsel opleveren, net zo goed als een ijzeren stang, dus allebei evenzwaar straffen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een ijzeren staaf lijkt me erger inderdaad.
Zo zouden de supporters ook met elkaar kunnen omgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Zo kan wat ook? Da's gewoon een ordinaire elleboog
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een staaf op je kop kan ook dodelijk zijn of een levenslange verminking opleveren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Juist niet, een brandwond doet meer pijn dan een gat in je kop hoor.
Zondag zal Hugo vertellen wat eraan scheeltquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Maar er zijn geen 50 staven op het veld gegooid destijds.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een staaf op je kop kan ook dodelijk zijn of een levenslange verminking opleveren.
idd er is een verschil tussen 1 mongool en een vak vol mongolenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar er zijn geen 50 staven op het veld gegooid destijds.
Er is daar dus een heel vak dat niet heeft ingegrepen toen ze maar fakkels bleven gooien.
Nee echt ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Kdenk ook dat dat afgekeurde doelpunt een grote reden hiervan is geweest
Ja, daar noem je ook een keeper!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:16 schreef Chadi het volgende:
jezus bij het NOS weten ze niet eens dat Buffon bij Juve in het doel staat.
Nee, je moet de bron aanpakken, dus zorgen dat het vuurwerk niet eens het stadion in komt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dida is natuurlijk wel iets gewend.
Maar tegen zo iets kan Inter natuurlijk niks doen, je kan moeilijk hekken van 50 meter hoog neerzetten lijkt me.
foulleeren is misschien een optiequote:Op dinsdag 12 april 2005 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dida is natuurlijk wel iets gewend.
Maar tegen zo iets kan Inter natuurlijk niks doen, je kan moeilijk hekken van 50 meter hoog neerzetten lijkt me.
ze staan 3e in de competitie dusquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoe zit dat als Inter geen Europees voetbal haalt? Neem aan dat een eventuele straf van wedstrijden dan pas ingaat?
Ja tot twee keer toe uitgeroepen worden tot keeper van het jaar en dan nog weten ze zijn naam nietquote:
En Materazzi naar de theaterschool en de grensrechter naar de oogarts? Zo kun je nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Shevchenko mag ook wel een jaartje eruit van mij
ik zit aan de goede kant zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is maar een kleine scheiding tussen bloedfanatiek en gestoord.
Ik zat bij de Belg, wat zei 'ie?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wijze woorden van Clarence.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |