de laatste titel van inter dateert van 1989. Een grotere ploeg yeh rightquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
2-0.
Ik haatte het dat de drie Nederlanders naar Milan gingen. Heb er nooit van kunnen genieten. Nu weer verdomme. Internazionale is veel groter en mooier en beter en de shirts zijn mooier en en en ....
Materazzi zat op de bank daarom ging het misquote:Op woensdag 6 april 2005 23:40 schreef BramK het volgende:
[..]
de laatste titel van inter dateert van 1989. Een grotere ploeg yeh rightFORZA MILAN !!!! Sheva Magico !
Joh je bent kansloos, Inter heeft in 3 x 90 minuten tegen Milan dit seizoen exact 0 keer gescoord, Adriano zal nog geblesseerd zijn, ik denk zelfs dat Milan met de 2-0 op zak spelers zal laten rusten en bv spelers als Ambrossini, Rui Costa, Kaladze etc.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is nog niet voorbij , maar het zal wel moeilijk worden.
Hehe laten we het hopen jaquote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef pascalheister het volgende:
Ac Milan wordt dus de tegenstander voor PSV
Deportivo deed het ons voor vorig jaarquote:Op donderdag 7 april 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh je bent kansloos, Inter heeft in 3 x 90 minuten tegen Milan dit seizoen exact 0 keer gescoord, Adriano zal nog geblesseerd zijn, ik denk zelfs dat Milan met de 2-0 op zak spelers zal laten rusten en bv spelers als Ambrossini, Rui Costa, Kaladze etc.
Inter heeft nog nooit dit seizoen 1 wedstrijd gespeeld waarin het de tegenstander flink onder druk zette en de boel achterin solide hield, daarvoor heeft de ploeg de spelers niet, is de balans er niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Deportivo deed het ons voor vorig jaar
Dus er is nog altijd kans.
Wat een (droom)finalequote:Op donderdag 7 april 2005 16:37 schreef PyTh het volgende:
Ik verwacht dan ook een (droom)finale Chelsea - Milan
Al hoop ik natuurlijk op Chelsea - PSV
Die ken je beter in het sfeerfoto's topic kwijt. (De Milan actie was duidelijk sterker, eens kijken of volgende week de rollen omgedraaid zijn)quote:Op donderdag 7 april 2005 14:07 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"11 Leeuwen, vandaag meer dan ooit."
[afbeelding]
"Wie zich waagt wint, en wij winnen."
Van de ploegen die er nu nog inzitten is dit wel de droomfinale ja.quote:
Alles beter dan antivoetbal 1 (Chelsea) vs antivoetbal 2 (PSV)quote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jou droomfinale is natuurlijk Lyon - Juventus?
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:29 schreef fayakill het volgende:
[..]
Alles beter dan antivoetbal 1 (Chelsea) vs antivoetbal 2 (PSV)
Welke andere club scort in deze fase van de CL gewoon even 2 keer op rij 4 goals tegen topploegen?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:29 schreef fayakill het volgende:
[..]
Alles beter dan antivoetbal 1 (Chelsea)
Volgens mij kun je hem hier wel bij vinden:quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:54 schreef Truck het volgende:
Offtopic - Geen idee in welk topic dit te plaatsen, hier maar even proberen..?
Zit met een klein probleempje, probeer nu al de gehele middag m'n collegae ervan te overtuigen dat de mooiste voetbal actie van dit CL seizoen toch wel die passeer-aktie van Adriano is (vs. Valencia 20.10.2004) maar kan nergens het filmpje vinden. Google geeft veel mooie pics maar geen beelden.
Weet zeker dat deze bestaat, heeft toen weken na deze wedstrijd op verschillende sites gestaan,
heeft iemand een idee waar deze te vinden? Thx!
Bayern v Chelseaquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wordt dit uitgezonden of weer Chelsea?
Goed werk Gquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:20 schreef golfer het volgende:
TT omgedraaid zodat dit topic recycled door kan voor de return van vanavond.
Bah. De Belg ook zeker...?quote:
Je moet op het voetbalkanaal of Sky Italia zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah volgens sporza.be inderdaad ja...
* Da_Sandman vind Inter - AC een veel mooier affiche...
Op het voetbalkanaal wordt het wel uitgezonden.,quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wordt dit uitgezonden of weer Chelsea?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:17 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |