Hij scoort op een moment waar hij dat niet moet doen.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
was er nou weer met stam? Hij speelt al tijden werelds
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Internazionale is veel groter
Klopt nietquote:en mooier
en ook foutquote:en beter en de shirts zijn mooier
Inter vind ik dus echt de Willem II van de serie A....quote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
2-0.
Ik haatte het dat de drie Nederlanders naar Milan gingen. Heb er nooit van kunnen genieten. Nu weer verdomme. Internazionale is veel groter en mooier en beter en de shirts zijn mooier en en en ....
e maken geen kans of die adriano moet het op zijn heupen krijgen en stam moet ondertussen zijn heupen breken of zo ..anders zit het er echt niet in. Als Milan verdedigend weer compleet is dan hebben ze niks te vrezen van welke club dan ook in Europa.quote:
Verdiepje in hun historie voordat je ionzin uitkraamt.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inter vind ik dus echt de Willem II van de serie A....
Dus je hoort je eerst in een club's historie te verdiepen? Een club moet mensen boeien met hun spel en niet met hun historie...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verdiepje in hun historie voordat je ionzin uitkraamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |