Zo zouden de supporters ook met elkaar kunnen omgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Zo kan wat ook? Da's gewoon een ordinaire elleboog
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een staaf op je kop kan ook dodelijk zijn of een levenslange verminking opleveren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Juist niet, een brandwond doet meer pijn dan een gat in je kop hoor.
Zondag zal Hugo vertellen wat eraan scheeltquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Maar er zijn geen 50 staven op het veld gegooid destijds.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een staaf op je kop kan ook dodelijk zijn of een levenslange verminking opleveren.
idd er is een verschil tussen 1 mongool en een vak vol mongolenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar er zijn geen 50 staven op het veld gegooid destijds.
Er is daar dus een heel vak dat niet heeft ingegrepen toen ze maar fakkels bleven gooien.
Nee echt ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:17 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Kdenk ook dat dat afgekeurde doelpunt een grote reden hiervan is geweest
Ja, daar noem je ook een keeper!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:16 schreef Chadi het volgende:
jezus bij het NOS weten ze niet eens dat Buffon bij Juve in het doel staat.
Nee, je moet de bron aanpakken, dus zorgen dat het vuurwerk niet eens het stadion in komt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dida is natuurlijk wel iets gewend.
Maar tegen zo iets kan Inter natuurlijk niks doen, je kan moeilijk hekken van 50 meter hoog neerzetten lijkt me.
foulleeren is misschien een optiequote:Op dinsdag 12 april 2005 23:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dida is natuurlijk wel iets gewend.
Maar tegen zo iets kan Inter natuurlijk niks doen, je kan moeilijk hekken van 50 meter hoog neerzetten lijkt me.
ze staan 3e in de competitie dusquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hoe zit dat als Inter geen Europees voetbal haalt? Neem aan dat een eventuele straf van wedstrijden dan pas ingaat?
Ja tot twee keer toe uitgeroepen worden tot keeper van het jaar en dan nog weten ze zijn naam nietquote:
En Materazzi naar de theaterschool en de grensrechter naar de oogarts? Zo kun je nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Shevchenko mag ook wel een jaartje eruit van mij
ik zit aan de goede kant zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is maar een kleine scheiding tussen bloedfanatiek en gestoord.
Ik zat bij de Belg, wat zei 'ie?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wijze woorden van Clarence.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |