quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan inderdaad best lastig worden voor Lyon om AC als tegenstander te krijgen.
[..]
[..]
die kreeg hij uit de tweede ringquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef DutchGooner het volgende:En Dida wordt geraakt door vuurwerk
klopt,een gat in zijn shirt is het gevolgquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:21 schreef pekel het volgende:
Volgens LdL heeft Dida een flinke brandwond op z'n schouder.
idd,wat extra actie kan geen kwaad. [handeninelkaarwrijfsmiley]quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:24 schreef Chadi het volgende:
Wat een mongolen ook Ik zou de ME erop sturen en dat hele vak vol gooien met traangas.
Altijd gezellig daar in Milaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
klopt,een gat in zijn shirt is het gevolg
hinderen van de keeper maar ik vond het zwaar bestraftquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef PyTh het volgende:
Op basis waar van werd die 1-1 afgekeurt dan?
Die ex feyenoorder liet een scheet in de 5 meter .. of zoiets. Begrijp ook niet waarom ze die goal gepikt hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef PyTh het volgende:
Op basis waar van werd die 1-1 afgekeurt dan?
vblkanaalquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:32 schreef PyTh het volgende:
Waar kijk jij DG?
toch netjes? Kunnen ze gelijk het vuurwek dovenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:33 schreef Chadi het volgende:
Er kwamen ook niet zo weinig flessen naar benee . Als je die tegen je harses krijgt is het echt over en uit.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
toch netjes? Kunnen ze gelijk het vuurwek doven
20 minuten of zoietsquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang moeten ze officieel nog?
0 minutenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang moeten ze officieel nog?
Ja dit wordt 2 jaar uitsluitingquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die werd alsnog gespeeld in Berlijn
Zekers, die zat er lekker in, wat een pegel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie goal hoor.
Ik vond die kopstoot mooier,vooral tegen die grafhondquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie goal hoor.
Wat een sukkel zeg, de grootste schopper op het westelijk halfrond gaat ook meteen liggen janken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik vond die kopstoot mooier,vooral tegen die grafhond
Ik krijg hier tenminste niks meer te zien aangezien 't domein is gebanned. Lijkt mij een gevolg van geslashdot. Of het moet de bedoeling zijn van degene die 't post dat je eerst het URL moet proberen te achterhalen en daarna uit zien te vogelen hoe je 'm op je scherm krijgtquote:
Tja leuk met oud en nieuw.... maar dit gaat echt nergens over....quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef SqueaK het volgende:
woohoow !!
heel dat strafschopgebied bij wijze van spreke in de fik !
Niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:56 schreef golfer het volgende:
Inter dus maar een jaartje of 3 uitsluiten van internationaal voetbal?
Supporters ??? nou sorry hoor maar als dit je ploeg supporten heet... dan ben ik gekquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:58 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Wat een MONGOLEN!!!! die groep inter-supporters.![]()
hmm ik zag het wel maar dat komt denk ik omdat ie in mn cache staat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik krijg hier tenminste niks meer te zien aangezien 't domein is gebanned. Lijkt mij een gevolg van geslashdot. Of het moet de bedoeling zijn van degene die 't post dat je eerst het URL moet proberen te achterhalen en daarna uit zien te vogelen hoe je 'm op je scherm krijgt
Ja daar heb je gelijk in,quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Supporters ??? nou sorry hoor maar als dit je ploeg supporten heet... dan ben ik gek![]()
Het is maar een kleine scheiding tussen bloedfanatiek en gestoord.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:04 schreef SqueaK het volgende:
dat is wel, die sfeer alleen vooraf al.... dat zul je hier nooit zien...
en wat als inter gewoon voor stond ? dan zouden ze die fakkels wel op de tribune af steken.... dat zou er mooi uit hebben gezien... sfeer is gewoon niet normaal daar..
maar desondanks, dit is niet normaal en niet goed te praten...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Maar de voetbalbeleving in Italië bij Inter is zo mooi.
Debielen.
Juist niet, een brandwond doet meer pijn dan een gat in je kop hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een ijzeren staaf lijkt me erger inderdaad.
Waarom? Stel dat deze fakkel in zijn gezicht was terecht gekomen, dat kan levenslang letsel opleveren, net zo goed als een ijzeren stang, dus allebei evenzwaar straffen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een ijzeren staaf lijkt me erger inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |