abonnement Unibet Coolblue
pi_26014068
Live it!
pi_26014089
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_26014097
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
Live it!
pi_26014113
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
je bent jong en je wilt wat
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_26014199
Okay..kheb er ook nog wel eentje.

Tijdje terug alweer...

Maar goed ik ging dus met een vriendin en haar ouders naar de camping.
Mijn vriend mocht ook een paar dgn langskomen mits hij in zijn eigen tentje bleef (lees wel: waren net 17 geloof ik

Maar goed daar ga je je natuurlijk niet aanhouden..dus vriend bij ons de tent in..
haha beetje geil geworden enzo dus denken vriendin slaapt toch we fozelen wel ff wat...maar dat werd meer en meer..en uiteindelijk sexen dus...zit ik bovenop em etc etc.
Krijg ik ineens een kussen in me gezicht geslagen...haha ja hoor me vriendin!! 'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!! ik dacht al!! word elke keer paar cm verder gelanceerd

[ Bericht 2% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 06-04-2005 01:56:29 ]
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  woensdag 6 april 2005 @ 08:21:00 #6
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_26016016
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!!
Ik kan me nog wat andere teksten indenken
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  woensdag 6 april 2005 @ 09:17:16 #7
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_26016652
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Okay..kheb er ook nog wel eentje.

Tijdje terug alweer...
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 6 april 2005 @ 11:43:55 #8
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_26019669
Mjah, inderdaad... Ik had jullie er allebei met een noodgang uitgeflikkerd...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_26022416
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
Ja en dat je laken dan ook nog onder zit En je moeder die dingen altijd opvalt
  woensdag 6 april 2005 @ 13:49:51 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_26022459
Nog 1 van mij in het kort;

paar weken geleden, zaterdagnacht, uurtje of 2, in de huiskamer van haar huis, op de bank bezig zijn, met bijna geen licht, horen we de achterdeur, wij gauw alle spullen pakken en naar boven gerend, bleek haar broertje stomdronken te zijn en niet gezien te hebben dat me gf haar t-shirt nog op de grond lag, en het een klerezooi was

[ Bericht 2% gewijzigd door Scorpie op 06-04-2005 16:47:35 ]
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_26022501
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
verhaal
whehe, ik had jullie dr gewoon uitgeschopt, of triootje
Jupiler is goed
  woensdag 6 april 2005 @ 16:40:59 #12
92655 Ferdi81
omdat............
pi_26027014
quote:
Op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Nog 1 van mij in het kort;

paar weken geleden, zaterdagnacht, uurtje of 2, in de huiskamer van haar huis, op de bank bezig zijn, met bijna geen licht, horen we de achterdeur, wij gauw alle spullen pakken en naar boven gerend, bleek die gozer stomdronken te zijn en niet gezien te hebben dat me gf haar t-shirt nog op de grond lag, en het een klerezooi was
Die gozer ???? haar :

- OPa
- Vader
- Broertje
- Buurman
- Postbode ??????
  woensdag 6 april 2005 @ 16:46:58 #13
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_26027181
soryr, was broertje
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 6 april 2005 @ 22:49:51 #14
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26035456
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Okay..kheb er ook nog wel eentje.

Tijdje terug alweer...

Maar goed ik ging dus met een vriendin en haar ouders naar de camping.
Mijn vriend mocht ook een paar dgn langskomen mits hij in zijn eigen tentje bleef (lees wel: waren net 17 geloof ik

Maar goed daar ga je je natuurlijk niet aanhouden..dus vriend bij ons de tent in..
haha beetje geil geworden enzo dus denken vriendin slaapt toch we fozelen wel ff wat...maar dat werd meer en meer..en uiteindelijk sexen dus...zit ik bovenop em etc etc.
Krijg ik ineens een kussen in me gezicht geslagen...haha ja hoor me vriendin!! 'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!! ik dacht al!! word elke keer paar cm verder gelanceerd

tevens tvp'tje
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:09:11 #15
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26048865
quote:
Op woensdag 6 april 2005 13:47 schreef Big_Gigolo het volgende:

[..]

Ja en dat je laken dan ook nog onder zit En je moeder die dingen altijd opvalt
Ergens nog.. gewoon op jezelf wonen en het fucking bed moeten verschonen en alles zelf wassen....


owwwww.. was ik maaaaaaar bij moeder thuisgebleeeeheeeven...
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Shreever het volgende:
tevens tvp'tje


[ Bericht 13% gewijzigd door avotar op 07-04-2005 15:16:38 ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:29:20 #16
117690 Kleefpasta3
Ik ben Kleefpasta 1,2 & 3
pi_26090047
Ik ook maar even dan, tis nu toch al nacht (logisch )

Ik ben 18, mn vriendin 17, en dan ligt ze je heerlijk te pijpen. Komt mn broertje van 12 binnen... Ik wat ongemakkelijk: "Hey Dino" (ik bleef vriendelijk)... hij: "o doei" en doet zo d deur weer dicht... Dus mn vriendin en ik helemaal bezorgd om dat arme ventje, dachten dattie er een trauma aan zou hebben ofzo
Volgende dag... We liggen te neuken, en mn broertje komt weer mn kamer binnen, zonder kloppen, even heel onnuttig een cdtje terugbrengen... Wat bezielt hem? Affijn dat is nog een x gebeurd, volgens mij vindtie t wel interessant ofzo , tis ook wel interessant maar da komt voor hem vast nog wel

Goed, blundertje 2...
Vriendin en ik komen zondagavond beneden, mn schoonvader "Ik d8 er vanacht inbrekers waren"... hij was serieus naar beneden gelopen om t kijken waar dat gekraak en gestommel vandaan kwam... en eenmaal in d woonkamer keek hij omhoog naar t plafond... recht onder de kamer van mn vriendin en ik , tjah kan gebeuren... Nachtgymnastieken noemde hij het

Overigens had ik mn schoonvader pas aan de telefoon met het bericht dat hij zou zijn uitgegleden over een latex rubbertje gevuld met wit spul... Hij had t weggegooit, maar wilde het toch even kwijt gezien hij ze zelf altijd hergebruikte zo zei hij... ... ach tis een Fries dus ik moet met deze schoonvader leren leven...

Mn schoonmoeder is ook een geval apart... Zo waren mn vriendin en ik door haar bed gezakt (lagen gewoon stil, ter voorbereiding van een heftige neukpartij) en lagen ineens met lattenbodem en al 1 meter lager... Dus wij dat eerst beneden even melden, mn schoonmoeder natuurlijk helemaal in een deuk... wij ook
Maar wij hadden alle2 noggal zin, dus gingen weer naar boven, matras los op de grond gegooit, wij erin, onder de dekens en gaan!! , en jawelllll, perfect getimed staat haar moeder uit het niets in haar kamer met 4 schroeven en schroevendraaier voor onze neus... Om het bed te maken, in de veronderstelling dat ik ook wel even op zou staan en er meteen aan t beginnen... Na een aantal seconden viel gelukkig het kwartje dat ik waarschijnlijk niet voor niets onder de dekens lag en liet ze zenuwachtig de schroeven en schroevendraaier maar op t bureau achter en ging snel (en giechelend) weg...

En dat in 2 maanden... K vind t niet echt blunders, gewoon leuke situaties, want mn schoonouders hebben nergens iets op tegen en sinds mn vriendin en ik het doen ruimt mn schoonmoeder regelmatig haar kamer op in de hoop "spannende dingen tegen te komen" , zo zegt ze zelf

GENOEG! Als me nog wat te binnenschiet meldt ik dat wel even
pi_26090640
Kvind het wel een euh, 'grappige' omgang daar
Iig geen moeilijk gedoe, nais
pi_26098056
Moet er niet aan denken dat mn schoonmoeder in de slaapkamer staat opeens zeg , *ril*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_26098565
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Okay..kheb er ook nog wel eentje.

Tijdje terug alweer...

Maar goed ik ging dus met een vriendin en haar ouders naar de camping.
Mijn vriend mocht ook een paar dgn langskomen mits hij in zijn eigen tentje bleef (lees wel: waren net 17 geloof ik

Maar goed daar ga je je natuurlijk niet aanhouden..dus vriend bij ons de tent in..
haha beetje geil geworden enzo dus denken vriendin slaapt toch we fozelen wel ff wat...maar dat werd meer en meer..en uiteindelijk sexen dus...zit ik bovenop em etc etc.
Krijg ik ineens een kussen in me gezicht geslagen...haha ja hoor me vriendin!! 'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!! ik dacht al!! word elke keer paar cm verder gelanceerd
Bwhaha
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_26114412
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:29 schreef Kleefpasta3 het volgende:
Ik ook maar even dan, tis nu toch al nacht (logisch )

GENOEG! Als me nog wat te binnenschiet meldt ik dat wel even
LOL, jou schoonfamilie is wel lekker makkelijk Ik zou t toch niet zo tof vinden als mn ouders ineens mn kamer binnen kwamen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 10 april 2005 @ 01:14:34 #21
111336 Koekjesbeest
Koekenbakker.
pi_26114434
quote:
matras los op de grond gegooit, wij erin,
Wow! hoe doe je dat
Wish yo'momma was this smart.
  zondag 10 april 2005 @ 02:02:43 #22
117690 Kleefpasta3
Ik ben Kleefpasta 1,2 & 3
pi_26115033
Ik heb wat dat betreft best relaxte schoonouders ja. En dat terwijl ze de jongste thuis is en enig meisje is... We wonen ver uit elkaar en daarom slapen we zovaak samen (als we dan bij elkaar zijn) en k vind de situatie ook wel lekker zo. Gewoon geen gezeur nergens om, en echt schamen doen we ons er ook al niet meer voor...
Haar broer heeft trouwens ook een x geklaagd (ze wonen in een zogenaamd houd-skelet-woning waar de wandjes niet echt geluidsdicht zijn)... waardoor we het nu na 24:00 niet meer mogen doen van haar broer
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:14 schreef Koekjesbeest het volgende:

[..]

Wow! hoe doe je dat

In bed, tja, in t matras, lekker wakker
pi_26123562
lol
pi_26133249
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:02 schreef Kleefpasta3 het volgende:
Ik heb wat dat betreft best relaxte schoonouders ja. En dat terwijl ze de jongste thuis is en enig meisje is... We wonen ver uit elkaar en daarom slapen we zovaak samen (als we dan bij elkaar zijn) en k vind de situatie ook wel lekker zo. Gewoon geen gezeur nergens om, en echt schamen doen we ons er ook al niet meer voor...
Haar broer heeft trouwens ook een x geklaagd (ze wonen in een zogenaamd houd-skelet-woning waar de wandjes niet echt geluidsdicht zijn)... waardoor we het nu na 24:00 niet meer mogen doen van haar broer
[..]


In bed, tja, in t matras, lekker wakker
Laat hem een keer meedoen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 11 april 2005 @ 09:44:17 #25
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_26140995
Was een keer met mijn vriend op mijn kamer. (Woon nog thuis.)
We hadden ons uitgekleed, waren nog een beetje aan het knuffelen enzo.
Wil mijn vader iets in mijn kamer leggen, wat ie had geleend.
Ik riep nog zo: "Niet binnenkomen!"
Zegt ie: "Ik kan me niet voorstellen dat jullie iets geheims aan het doen zijn."
Komt ie dus toch binenn...

Wij met ons hoofd onder de dekens. Nadat ie het geleende terug had gelegd ging hij weer weg. Een bezoekje van 10 seconden, maar toch...
Heb helaas geen slot op mijn deur.
Mijn vriend vond het wel grappig, ik was op zich boos, omdat hij geen respect had voor mij en dus toch naar binnen ging. Maar goed, achteraf kan ik er ook wel om lachen...
pi_26143754
pi_26147218
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
Voices tell me I'm the shit.
pi_26147727
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:44 schreef Vla het volgende:
Zegt ie: "Ik kan me niet voorstellen dat jullie iets geheims aan het doen zijn."
Komt ie dus toch binenn...
Hmmm, ik denk dat jouw vader nog wat uitleg nodig heeft...
Beetje jammer om zo je dochter te verstoren...
  maandag 11 april 2005 @ 15:55:08 #29
113996 Dreaddie
Luv My Babe !
pi_26149166
me vriendin en ik waren net klaar met sexen en we lagen naakt op bed en ik begin haar weer een beetje te likken... wat gebeurdt er nou ( ze heeft de samsung D500 *schuiftelefoon ) ze rolde op haar telefoon en die ging dus open en belde dus mij thuis.... we hoorde de telefoon gaan maar wij doorgaan nam me moeder beneden dus op..... hoorde wat rare dingen en hing weer op toen niemand wat zei... me vriendin had het opeens door wat er aan de hand was en toen kwamen we erachter dat we dus naar beneden hadden gebelt.... dus ik bel me ma via intercom... ja ben lui *en naakt*... en vroeg hey ma hoorde je net wat ??? zei zo nee ik zei nog hallo maar hing toen op... ik zo weet je het zeker... ze zei dat ze echt niks gehoord had aan de foon.... maar ik weet het nog net zo niet me vriendin lag aardig te kreunen...

best wel klein blundertje dus
pi_26149310
hehe zo'n blunder zou zo in zo'n meet the fockers film script kunnen
Jupiler is goed
pi_26149311
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:55 schreef Dreaddie het volgende:
me vriendin en ik waren net klaar met sexen en we lagen naakt op bed en ik begin haar weer een beetje te likken... wat gebeurdt er nou ( ze heeft de samsung D500 *schuiftelefoon ) ze rolde op haar telefoon en die ging dus open en belde dus mij thuis.... we hoorde de telefoon gaan maar wij doorgaan nam me moeder beneden dus op..... hoorde wat rare dingen en hing weer op toen niemand wat zei... me vriendin had het opeens door wat er aan de hand was en toen kwamen we erachter dat we dus naar beneden hadden gebelt.... dus ik bel me ma via intercom... ja ben lui *en naakt*... en vroeg hey ma hoorde je net wat ??? zei zo nee ik zei nog hallo maar hing toen op... ik zo weet je het zeker... ze zei dat ze echt niks gehoord had aan de foon.... maar ik weet het nog net zo niet me vriendin lag aardig te kreunen...

best wel klein blundertje dus
zo iets heb ik ook een keer gehad ik had mn foon in mn zak en we waren ehh... bezig zeg maar en ik had op een manier een knopje op mn foon in gedrukt, en hoor ik in ene iemand vaag ergens roepen... was het mn pa die door de foon zat te roepen dat mn foon aanstond (hij kwam alleen niet op het idee om op te hangen zo slim is ie niet met die telefoons ) later niks meer over gehoord gelukkig
Bram! Boterham!
  maandag 11 april 2005 @ 19:03:45 #32
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_26153457
ik heb een tijd terug ook wat heel genants beleefd.
Mijn ex en ik hadden nog niet zo lang wat. We lagen op bed en ik was hem aan het pijpen. Het ging hem blijkbaar niet diep genoeg, dus hij duwde tegen mijn achterhoofd. Op een of andere manier kon ik dat niet hebben en ik begon te kokhalzen.
Ik probeerde zijn handen nog weg te trekken, ik probeerde nog te zeggen dat ie dat niet moest doen, maar hij bleef maar door douwen. Tja, op een gegeven moment duwde hij gewoon écht te ver door en kwam mijn maag in opstand

Inmiddels ben ik een paar jaar verder en kan ik het wél aan hoor;)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_26155495
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:03 schreef Muck het volgende:
ik heb een tijd terug ook wat heel genants beleefd.
Mijn ex en ik hadden nog niet zo lang wat. We lagen op bed en ik was hem aan het pijpen. Het ging hem blijkbaar niet diep genoeg, dus hij duwde tegen mijn achterhoofd. Op een of andere manier kon ik dat niet hebben en ik begon te kokhalzen.
Ik probeerde zijn handen nog weg te trekken, ik probeerde nog te zeggen dat ie dat niet moest doen, maar hij bleef maar door douwen. Tja, op een gegeven moment duwde hij gewoon écht te ver door en kwam mijn maag in opstand

Inmiddels ben ik een paar jaar verder en kan ik het wél aan hoor;)
Een vriendje die jouw hoofd even flink gaat aandrukken als je hem pijpt?
Nice vriendje
pi_26160255
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:34 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

  maandag 11 april 2005 @ 23:34:54 #35
71115 Rnej
I walk the line
pi_26160280
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:20 schreef Enil het volgende:

[..]

Een vriendje die jouw hoofd even flink gaat aandrukken als je hem pijpt?
Nice vriendje
op zich dan wel weer terecht dat er dan over zijn piel heen is gekotst
  dinsdag 12 april 2005 @ 00:55:51 #36
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_26161849
Oke dan ook maar eentje van mij... niet echt een hele erge maar wel grappig..

M'n vriend die ik toen had waren leker aan de gang.. verschillende standjes enzo..
Willen we standje 69 gaan doen dus het vriendje draaide zich om met z'n hoofd richting voeteneind.
Hij kreeg een beetje kramp in z'n been dus ging ie ff z'n been strekken.. Knalt ie met z'n voet dwars door de lamp op het nachtkastje ( zo'n papieren lamp ) en zit muurvast met z'n voet! Hebben heel hard moeten lachen..


Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_26162027
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
Je bedoelt; lichten uit, kaarslicht aan, je vriendin vingeren, wilde seks, lichten weer aan en er achterkomen dat je een mooi rood gevingerverft kunstwerk op de lakens hebt achtergelaten.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26162175
Keer met mijn ex.
we waren bezig... ik lag op dr.. en naast mij op de muur hing een brede plank met wat boeken en dvd's erop.... nou wij lekker bezig... en we dachten ''tis wel tijd voor een ander standje'' dus ik ga omhoog, stoot ik keihard met mijn rug tegen dat plank aan.. t gevolg: alles donderde naar beneden o.a. een dikke encyclopedie die op mn ex viel..

viel gelukkig allemaal wel mee..ze heeft wel een blauwe plek dr aan over gehouden

my bad

tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 12 april 2005 @ 01:25:24 #39
49894 POLL
Pathetisch
pi_26162216
Niet echt een blunder, maar als je vriendin niet doorheeft dat je klaarkomt als ze je berijd is dat best een grappig moment. Moet je haar vertellen dat ze moet stoppen? Ze was nog zo lekker bezig. Moet je haar door laten gaan? Een keer overdreven faken? Ik kreeg de slappe lach.
The Black Knight always triumphs!
pi_26166969
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

pi_26167039
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

  dinsdag 12 april 2005 @ 11:40:23 #42
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_26167165
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

OMFG HAHA OMG Ik zit op me werk gek ik lig helemaal dubbel hahaha
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_26167296
LOL ja kinders, nooit dronken anaal neuken, blijkt maar weer

ohja...ik speel zelf een spel, neverwinter nights...en daar heb ik je ook van die persistent worlds.
een dm is onzichtbaar voor de spelers..dus altijd oppassen met wat je doet.
nou zijn er spelers 'bezig' geweest en dan krijg je dit gepost;
(de 2 personen op de bank zijn de dms, dit was een screen shot door een dm gemaakt)



en dit was een deel van de gamelog;

Thorfinn Hausselkiff
Rika.. I'm so sorry.. *pulls her into a hug again*

Rika Vandor
*hugs him tightly*
I need to get out of this..

Pelar
[DM] *offers popcorn*

Thorfinn Hausselkiff
*nods* yes..
*helps her out of her armor*

Dra'Nar
[DM] Oh, thank you! *takes some popcorn and watches*

Thorfinn Hausselkiff
*frowns at all the webs*

Pelar
[DM] might make a nice screenie Smile

Thorfinn Hausselkiff
*stuffs her armor into a bag*

Rika Vandor
*drops the armor ont he floor, and slips into a robe*

Dra'Nar
[DM] I already did Razz

Pelar
[DM] Oo

Thorfinn Hausselkiff
here.. let me change too..

Dra'Nar
[DM] Ack!

Pelar
[DM] *covers eyes*

Dra'Nar
[DM] *looks away from the screen*
[DM] they should get cookied at some point Razz
[DM] That should scare them

[ Bericht 92% gewijzigd door Girlysprite op 12-04-2005 12:22:03 ]
pi_26168206
you look like a retard, you sound like a retard
pi_26169541
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

WHAHAHAHAHHA
Te frikking erg
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:35:46 #46
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26169684
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:46 schreef Girlysprite het volgende:
LOL ja kinders, nooit dronken anaal neuken, blijkt maar weer

ohja...ik speel zelf een spel, neverwinter nights...en daar heb ik je ook van die persistent worlds.
cool...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26171572
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

HAHAHAHA
Hygiënisch vooral
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_26172178
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

Dat is gewoon freaky men!!!!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_26172493
Ik was op zich al redelijk huiverig voor anale sex om die reden...
Weet nu dus helemaal zeker dat ik er niet aan begin
Jupiler is goed
pi_26172576
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

pi_26174937
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

OMG jezus, gadveredamme
pi_26175055
gadverredamme! Maar wel erg
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26186923
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

OMFG
Briljant dit.
tvp.
  woensdag 13 april 2005 @ 09:08:43 #54
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_26188394
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:20 schreef Enil het volgende:

[..]

Een vriendje die jouw hoofd even flink gaat aandrukken als je hem pijpt?
Nice vriendje
ja, het is dan ook al weer een tijdje uit
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 13 april 2005 @ 10:33:04 #55
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_26189750
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.



[ Bericht 5% gewijzigd door PM-girl op 13-04-2005 18:30:04 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 13 april 2005 @ 12:00:35 #56
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_26191812
Doet me denken aan die scene uit 'Trainspotting' dat ie het bed heeft ondergescheten en die moeder dat laken uit zijn klauwen trekt, tijdens het ontbijt....
Nou doe je het weer!
  woensdag 13 april 2005 @ 12:03:46 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26191878
Even wat nutteloze reacties verwijderd.
  woensdag 13 april 2005 @ 14:36:38 #58
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_26195969
Ik weet nou niet of ik nou bepaald om dat ondergescheten laken kan lachen... Als je zo dronken bent dat je het waarschijnlijk hebt laten lopen, dan ben je toch wel erg ver...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  woensdag 13 april 2005 @ 15:48:46 #59
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_26197894
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:55 schreef Enil het volgende:

[..]

Hmmm, ik denk dat jouw vader nog wat uitleg nodig heeft...
Beetje jammer om zo je dochter te verstoren...
Mja... Ik vond het erger dat hij mijn kamer binnenkwam, terwijl ik zei dat het niet mocht, dan dat ik het erg vond om betrapt te worden...
Maar goed, hij heeft onlangs mijn pilstrippen opgehaald bij de apotheek, misschien snapt ie het nu wel.
pi_26197995
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Vla het volgende:

[..]

Mja... Ik vond het erger dat hij mijn kamer binnenkwam, terwijl ik zei dat het niet mocht, dan dat ik het erg vond om betrapt te worden...
Maar goed, hij heeft onlangs mijn pilstrippen opgehaald bij de apotheek, misschien snapt ie het nu wel.
Mjah, met dat verstoren bedoel ik dus het inlopen van je kamer, terwijl je zei dat het niet mocht, en hij heus wel weet wat er binnen gebeurd. Misschien had ie even last van 'zin in zijn jeugd' ofzo, dattie weer even dat gevoel wou hebben, dunno, maar kvind het niet liev
pi_26199687
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

..en toen je in de spiegel keek had je opeens een bruine ringbaard?
  woensdag 13 april 2005 @ 21:33:31 #62
19456 bolk
Tweaker :P
pi_26205954
quote:
Op woensdag 13 april 2005 17:15 schreef Nr.G het volgende:

[..]

..en toen je in de spiegel keek had je opeens een bruine ringbaard?
moehaha lol
  woensdag 13 april 2005 @ 21:54:11 #63
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_26206685
quote:
Op woensdag 13 april 2005 17:15 schreef Nr.G het volgende:

[..]

..en toen je in de spiegel keek had je opeens een bruine ringbaard?
whahaha lache!
Make love not war!
  woensdag 13 april 2005 @ 22:16:50 #64
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26207428
Dan heb je vast wel geleerd dat je vriendin de volgende keer eerst maar even naar de wc moet
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_26208092
ga echt kapot van t lachen hier
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_26209036
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:36 schreef Aurelium het volgende:
Ik was op zich al redelijk huiverig voor anale sex om die reden...
Weet nu dus helemaal zeker dat ik er niet aan begin
Ja men ik durf ook niet meer (het is wel altijd goed gegaan die paar keer dat ik het heb geprobeerd), maar als mij dit zou overkomen zou ik me zo ongelooooflijk schamen, dit is gewoon geen blunder meer maar beyond...
pi_26209182
Bij het uitrekken van je broek al je kleingeld op de grond laten vallen in de slaapkamer van je vriendin. En dan de moeder maar roepen "maak je geen rotzooi"
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 14 april 2005 @ 10:37:23 #68
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_26216325
LOL 'Doe je voorzichtig, schat?'
Nou doe je het weer!
pi_26295331
hahahaha dit is hylarisch
pi_26314326
ROFLMAO @ analeshit.
Lambo of Rekt
pi_26383771
En bedankt weer mensen, heb dit topic een aantal weken niet gelezen en de tranen lopen weer over mijn wangen: Vooral het anale sex verhaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26383818
Hoe ziek die darmspoeling zonder slang ge-wel-dig! Damn jullie zullen wel flink dronken geweest zijn ofniet?!
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
  woensdag 20 april 2005 @ 20:01:33 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26383865
Je werd niet eerder wakker van de stank?? Dit kan sowieso alleen maar als ze flink aan de racekak is. Anders kan ik me dat echt niet voorstellen
pi_26384120
Een stuk banaan kwijt.

En dat is alles wat ik erover kwijt wil.
pi_26384817
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een stuk banaan kwijt.

En dat is alles wat ik erover kwijt wil.
ik wil hem wel zoeken
pi_26385323
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:36 schreef beffelholt het volgende:
ik wil hem wel zoeken
Het is jaren geleden en ik heb 'm toen nog wel gevonden hoor. We hadden niet bedacht dat je een banaan beter niet kunt schillen alvorens...
pi_26481086
wij hebben nog nooit een échte blunder meegemaakt.

Wél dat we lekker bezig waren en dat hij een vinger in mijn mond stopte. Ik was zo wild dat ik mijn vriend ineens in zijn vinger beet toen ik 'kwam' en dat hij het uitschreewde van de pijn :S (en ik deed het geeneens bewust/express )
Haleloeja
pi_26488217
ik dus gisteren mijn eerste..

vriendin lag onderop, we waren met wat handwerk bezig, op het moment dat ik op haar kom, val ik half voorover en nog geen seconde later voel ik wat tegen mijn oog aan spatten ik had gelukkig mijn oog dicht!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_26502220
hmm, ergste blooper, gepaald worden door mijn toenmalige vriend, dat ik zo hard klaarkwam dat zijn penis er uitfloepte en knakte
mama van Myrddin
pi_26504372
Ik wil me nog wel eens verslikken bij het diep inademen vlakvoor een kreun/hijg
pi_26506579
Dat anale gedoe is wel freaky
  maandag 2 mei 2005 @ 01:51:02 #82
118927 _Dax_
Not just a man...
pi_26656091
Beetje stil in dit topic, zal hem wel weer ff kicken want reacties lezen hier vind ik toch wel geweldig

Paar weken geleden lag ik met mijn vriendin in mijn bed op mijn kamer. Maar mijn kamer heeft een probleem, hij kan niet op slot. Dus ik moet op mijn huisgenoten dat ze niet zomaar even binnenkomen rushen met een grappige melding, wat dus laatst wel gebeurde.

We lagen dus in mijn bed, beetje met elkaar te spelen.. je kent het wel, gaat ineens de deur van mijn kamer open. Staat mijn broer in de deuropening met een grappig maar toch wel heel merkwaardig bericht: "Ik hoorde wat raars, ik dacht dat er een wild beest op je kamer was, een hond of kat ofzo"

Daarop had ik maar 1 reactie:

Bleef die ook nog ff 5 seconden staan ofzo! Toen werd ik toch wel pissig "ROT NOU MAAR OP"
pi_26656111
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:51 schreef _Dax_ het volgende:
Beetje stil in dit topic, zal hem wel weer ff kicken want reacties lezen hier vind ik toch wel geweldig

Paar weken geleden lag ik met mijn vriendin in mijn bed op mijn kamer. Maar mijn kamer heeft een probleem, hij kan niet op slot. Dus ik moet op mijn huisgenoten dat ze niet zomaar even binnenkomen rushen met een grappige melding, wat dus laatst wel gebeurde.

We lagen dus in mijn bed, beetje met elkaar te spelen.. je kent het wel, gaat ineens de deur van mijn kamer open. Staat mijn broer in de deuropening met een grappig maar toch wel heel merkwaardig bericht: "Ik hoorde wat raars, ik dacht dat er een wild beest op je kamer was, een hond of kat ofzo"

Daarop had ik maar 1 reactie:

Bleef die ook nog ff 5 seconden staan ofzo! Toen werd ik toch wel pissig "ROT NOU MAAR OP"
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26669774
Toen mijn ex nog thuis woonde hadden we wel eens de gewoonte om overdag met elkaar aan de gang te gaan.
hij zijn muziek aangezet en wij lekker bezig. Op een gegeven moment hoorde we tik tik tik tik tik tik.
Verder geen aandacht aan besteed tot we het weer hoorden maar dan harder TIK TIK TIK TIK TIK. Iemand zat aan de andere kant van de deur hard op een toetsenbord te rammen.
Bleek nu dat zijn stiefvader thuis was gekomen, en hij had zijn werkkamer op zolder naast de kamer van mijn ex. En die kon dus behoorlijk goed horen wat wij aan het doen waren.
mama van Myrddin
pi_26669891
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:29 schreef Kleefpasta3 het volgende:
blaad


En dat in 2 maanden... K vind t niet echt blunders, gewoon leuke situaties, want mn schoonouders hebben nergens iets op tegen en sinds mn vriendin en ik het doen ruimt mn schoonmoeder regelmatig haar kamer op in de hoop "spannende dingen tegen te komen" , zo zegt ze zelf

GENOEG! Als me nog wat te binnenschiet meldt ik dat wel even
of als je vriendin wat te binnen schiet hè
  maandag 2 mei 2005 @ 18:45:59 #86
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_26672437
"Je moet je ogen dicht doen"
"Waarom?"
"Nou uuuhm omdat ik nogal uuuhm ver kan komen en niet zo goed kan richten"
"Doe niet zo gek"

...

"Ik had je nog zo gewaarschuwd"

Het deed erg veel pijn werd me later verteld.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 2 mei 2005 @ 19:00:55 #87
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26672867
Dat lijkt me best komisc
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_26675530
Gepost in een ander topic, maar vond het hier wel goed passen eik
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef dolledingo het volgende:
ik heb wel eens per ongeluk over mijn toenmalige vriendin heen gekotst tijdens het neuken, we waren allebei dronken, ze merkte er geen zak van. Heb haar maar snel volgeblaft, me omgedraaid en ben gaan slapen, alsof er niks gebeurt was. Volgende dag schaamde zij zich dood omdat ze in haar eigen kots wakker werd.
pi_26679982
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:19 schreef SanyoSoft het volgende:
Gepost in een ander topic, maar vond het hier wel goed passen eik
[..]


hoe ziek ben je dan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:45:07 #90
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_26696792
Gadverrrrredammme! Ik zou het toch wel effe schoonmaken. Een vriend van me vertelde me dat ie ooit bij zijn toenmalige vriendin een keer recht in haar oor heeft gespoten. Sindsdien is zijn gevleugelde uitspraak: 'Zal ik effe in je oor spuiten'? Ik hoef niet te vertellen dat hij daar niet zoveel succes mee heeft bij de vrouwen?
Nou doe je het weer!
pi_26699729
hm... Ik had een knipperlicht relatie, en "ertussen" hadden hij en ik wel een andere relatie gehad.
Hij zegt 's middags "zullen we?" ik zeg "ik wil wel, maar heb er niet zo'n goed gevoel over, misschien omdat het 's middags is ofzo? misschien komt er iemand langs?" hij wuifde dat weg als onzin, en dat we dat wel op de trap zouden horen.
Dus wij zitten zo'n beetje achter de PC naakt, hij was mij net een beetje lekker oraal aan't bevredigen, gaat de deur ineens open, je raad het al, die jongen waar ik tussen mijn "lange knipperlicht" wat mee had gehad. Gelukkig stond er nog een beetje een tafel tussen. ik ging figuurlijk door de grond, en raakte hem letterlijk.
And the druids turn to stone...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:11:12 #92
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_26701874
Goh...wat een briljante verhalen

En 't dan raar vinden dat sommige mensen niet zo van anale seks gediend zijn....:s Kots/braak-blunders zijn ook niet echt om jaloers op te zijn... Hoe ver ben je heen als je over je vriendin heen kosts en zij het niet eens merkt....

Ik zit nu diep na te denken of ik ook blunders heb meegemaakt... maar ik kom niet verder dan tijdens het 'omdraaien' voor 69 met m'n elleboog m'n vriend een dreun voor z'n hoofd geven... (Sorry schat!) En qua 'betrappingen'... in spanje op 't strand was ik nogal aan mn vriends jeweetwel aan 't frummelen, dat ging niet onopgemerkt aan zo'n neger-die-zonnebrillen-verkoopt voorbij... Een andere avond, in hetzelfde spanje, liggen mn vriend en ik nog al van elkaar te genieten op 't balkon toen we opeens *flits* zagen Weer een andere nacht, na 't stappen, liggen we weer op dat balkon, en ligt mn vriend z'n orale kunstje te doen, wanneer ik even mn ogen open do kijk ik recht in het badkamerraampje van de buren waar een vrouw 'toevallig' even naar buiten stond te kiijken... Tsja, zulke dingen krijgje he als je niet van elkaar af kunt blijven buiten het bed...
...en das terecht :)
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:29:10 #93
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_26705578
Schiet me nog iets te binnen.... 't Gaat niet over mezelf (nee echt niet!), en 't is ook niet echt een blunder, maar ik vind toch dat ie hier wel thuispast

Ik ken dus iemand die met z'n toenmalige vriendin een stukje ging rijden met de auto. Toen hielden ze een stop bij een of andere parkeerplaats, en van 't een kwam 't ander... Maar toen ze allebei zonder onderkleding, met de stoelen naar beneden lagen/zaten, kregen ze de schik van hun leven... En stond namelijk iemand voor 't raam te kijken. En nee, geen politie-agentje ofzo, maar een of ander vies ventje met z'n rechterhand gevuld...
...en das terecht :)
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:08:09 #94
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_26736839
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef --Roos-- het volgende:
Schiet me nog iets te binnen.... 't Gaat niet over mezelf (nee echt niet!), en 't is ook niet echt een blunder, maar ik vind toch dat ie hier wel thuispast

Ik ken dus iemand die met z'n toenmalige vriendin een stukje ging rijden met de auto. Toen hielden ze een stop bij een of andere parkeerplaats, en van 't een kwam 't ander... Maar toen ze allebei zonder onderkleding, met de stoelen naar beneden lagen/zaten, kregen ze de schik van hun leven... En stond namelijk iemand voor 't raam te kijken. En nee, geen politie-agentje ofzo, maar een of ander vies ventje met z'n rechterhand gevuld...
Als ze reden had het de Rijdende Rukker kunnen zijn... Al maakte die de fout door zichzelf te bevredigen terwijl er een agente naast 'm reed... Leuk, agentes in burgerkleding
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:46:37 #95
3869 David
Drum the drums
pi_26738023
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.



Man dat is echt goor
pi_26740213
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef --Roos-- het volgende:
Schiet me nog iets te binnen.... 't Gaat niet over mezelf (nee echt niet!), en 't is ook niet echt een blunder, maar ik vind toch dat ie hier wel thuispast

Ik ken dus iemand die met z'n toenmalige vriendin een stukje ging rijden met de auto. Toen hielden ze een stop bij een of andere parkeerplaats, en van 't een kwam 't ander... Maar toen ze allebei zonder onderkleding, met de stoelen naar beneden lagen/zaten, kregen ze de schik van hun leven... En stond namelijk iemand voor 't raam te kijken. En nee, geen politie-agentje ofzo, maar een of ander vies ventje met z'n rechterhand gevuld...
Redelijke kans dat het wel een blunder was van degene die je kent.
Dat die parkeerplaats ook wel bekend is als sexparkeerplaats, waar "vieze ventjes" kunnen kijken naar of zelfs meedoen met "vieze vrouwtjes met hun vieze partners". Volgens mij is dat "vies ventje" in zo'n geval ook een beetje een nare benaming, dan betreft het alleen maar een mannetje die wel houdt van wat kijken, net als er "vieze vrouwtjes" bestaan die wel houden van bekeken te worden.
  donderdag 5 mei 2005 @ 01:48:49 #97
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_26745842
voyeurisme?
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:03:53 #98
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26748011
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:42 schreef frederik het volgende:

[..]

Redelijke kans dat het wel een blunder was van degene die je kent.
Dat die parkeerplaats ook wel bekend is als sexparkeerplaats, waar "vieze ventjes" kunnen kijken naar of zelfs meedoen met "vieze vrouwtjes met hun vieze partners". Volgens mij is dat "vies ventje" in zo'n geval ook een beetje een nare benaming, dan betreft het alleen maar een mannetje die wel houdt van wat kijken, net als er "vieze vrouwtjes" bestaan die wel houden van bekeken te worden.
Te moeilijk...
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:19:14 #99
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26748238
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef --Roos-- het volgende:
Schiet me nog iets te binnen.... 't Gaat niet over mezelf (nee echt niet!), en 't is ook niet echt een blunder, maar ik vind toch dat ie hier wel thuispast

Ik ken dus iemand die met z'n toenmalige vriendin een stukje ging rijden met de auto. Toen hielden ze een stop bij een of andere parkeerplaats, en van 't een kwam 't ander... Maar toen ze allebei zonder onderkleding, met de stoelen naar beneden lagen/zaten, kregen ze de schik van hun leven... En stond namelijk iemand voor 't raam te kijken. En nee, geen politie-agentje ofzo, maar een of ander vies ventje met z'n rechterhand gevuld...
Ha
Dat is toch net ietsje erger dan als er tegen de ruit getikt word door een politieagent die het nodig vind om zijn zaklamp even op je witte billen te laten schijnen
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_26794613
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef --Roos-- het volgende:
Schiet me nog iets te binnen.... 't Gaat niet over mezelf (nee echt niet!), en 't is ook niet echt een blunder, maar ik vind toch dat ie hier wel thuispast

Ik ken dus iemand die met z'n toenmalige vriendin een stukje ging rijden met de auto. Toen hielden ze een stop bij een of andere parkeerplaats, en van 't een kwam 't ander... Maar toen ze allebei zonder onderkleding, met de stoelen naar beneden lagen/zaten, kregen ze de schik van hun leven... En stond namelijk iemand voor 't raam te kijken. En nee, geen politie-agentje ofzo, maar een of ander vies ventje met z'n rechterhand gevuld...
volgens HW ging dat wel over jezelf hoor....
De beat gaat steeds maar door.... GEWELDIG!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:25:51 #101
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_26813551
quote:
volgens HW ging dat wel over jezelf hoor....
Dan heb jij 't verhaal toch echt niet helemaal goed begrepen
...en das terecht :)
pi_26904644
Behoorlijk genant:
Ben je iemand oraal een beetje aan het verwennen, hou je even op omdat er een haartje in je mond zit, en voor de 'vorm' meld je dat ook even aan degene die ligt te genieten. Vraagt diegene opeens: 'valt je snor uit?'

Ik kwam niet meer bij van het lachen.... de 'zin' was wel weg, maar het was een totaal niet-verwachte opmerking!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26905107
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:19 schreef Shreever het volgende:

[..]

Ha
Dat is toch net ietsje erger dan als er tegen de ruit getikt word door een politieagent die het nodig vind om zijn zaklamp even op je witte billen te laten schijnen
Nog genanter als het andersom is. Vriend van me heeft dat wel eens gehad. Hij betrapte dus 2 agenten die in hun dienstauto bezig waren op een parkeerplaats
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  woensdag 11 mei 2005 @ 10:09:53 #104
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_26905703
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 09:33 schreef egilio het volgende:

[..]

Nog genanter als het andersom is. Vriend van me heeft dat wel eens gehad. Hij betrapte dus 2 agenten die in hun dienstauto bezig waren op een parkeerplaats
Kodak-moment
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:13:35 #105
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_26907514
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 09:33 schreef egilio het volgende:

[..]

Nog genanter als het andersom is. Vriend van me heeft dat wel eens gehad. Hij betrapte dus 2 agenten die in hun dienstauto bezig waren op een parkeerplaats
En dan maar roepen dat er 'meer blauw op straat moet'
...en das terecht :)
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:27:37 #106
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_26907916
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:36 schreef Gelderland het volgende:
wij hebben nog nooit een échte blunder meegemaakt.

Wél dat we lekker bezig waren en dat hij een vinger in mijn mond stopte. Ik was zo wild dat ik mijn vriend ineens in zijn vinger beet toen ik 'kwam' en dat hij het uitschreewde van de pijn :S (en ik deed het geeneens bewust/express )
nogzoiets...
Ik zat bovenop en lig zo half op hem... ik denk ik bijt in een kussen dus ook echt hard, hij opeens "auw! gvd!" was het zijn schouder
Voices tell me I'm the shit.
pi_26909198
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:27 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

nogzoiets...
Ik zat bovenop en lig zo half op hem... ik denk ik bijt in een kussen dus ook echt hard, hij opeens "auw! gvd!" was het zijn schouder

Of voor het eerst bij iemand blijven slapen... hele romantische nacht... word ik 's ochtends wakker en lig ik gewoon heel onbehoorlijk te kwijlen! En dat doe ik (voor zover ik weet) nooit!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26911339
Keer een blunder gehad, liep daarna uit naar een hele vervelende ervaring.

Ik had een dame leren kennen in een cafe en we wisselden toen telefoon nummer en e-mail adres uit. Daarna hadden we een paar keer ontmoet in hetzelfde cafe en het klikte wel. Na een paar weken gingen we samen naar mijn huis op haar verzoek en ik liet haar een beetje het huis zien. Daarna ff wat te drinken gepakt, was allemaal heel gezellig.

Ze vroeg later of ze mijn kamer mocht zien. Ik nam haar mee naar boven naar mijn extreem kleine kamer (2 bij 4 meter, ruim gemeten). Het was vrij donker bij mij op de kamer en zij vroeg of ik zin had in iets spannends. Ik toegestemd en na een tijdje flikflooien vroeg ze aan mij hoe mannen mastuberen. Beetje vreemde vraag, maarja gewoon ff uitgelegd. Ze wou het ook een keer proberen, dus zij grijpt mijn leuter en ik probeer aanwijzigingen te geven. Meteen begon mijn leuter verschrikkelijk pijn te doen en ik gaf een schreeuw. Zij kijkt op en vroeg of ik klaar was, want haar hele hand was nat. Ik doe het licht aan, zit haar hele hand onder het bloed.

Gevolg, een snee van bijna een centimeter onder me leuter....

Het meest lullige komt nog,
Het herstel duurde vrij lang en na een week kwam ik er bij toeval achter dat ze er met een ander vandoor was gegaan terwijl ik lag te herstellen.

Ben dus nu nog steeds vrijgezel
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_26911450
Wat een kut streek ! Maar wat deed ze dan? je voorhuid te ver omlaag getrokken ?
Jupiler is goed
pi_26913088
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Aurelium het volgende:
Wat een kut streek ! Maar wat deed ze dan? je voorhuid te ver omlaag getrokken ?
Het was vrij donker, maar ik denk dat het de lange nagels waren...
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_26913239
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Pain_Elemental het volgende:
Keer een blunder gehad, liep daarna uit naar een hele vervelende ervaring.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26915818
ik werk bij een bedrijf waarvan de inrit in het bos ligt, regelmatig komt het dan ook voor dat als ik aan het werk ben mensen kan gaan wegsturen die de hele weg blokkeren omdat ze zich niet in kunnen houden of thuis niks mogen. Altijd leuk om te zien hoe mensen reageren als ze druk bezig zijn, en dan denken weg te duiken voor je auto omdat ze verwachten dat je voorbij rijd. En dan vooral de gezichten als je naast ze stopt. weten ze meteen geen woord uit te brengen. en aankleden snappen ze op zo'n moment ook niet meer geweldig!
pi_26916444
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef jakoko het volgende:
ik werk bij een bedrijf waarvan de inrit in het bos ligt, regelmatig komt het dan ook voor dat als ik aan het werk ben mensen kan gaan wegsturen die de hele weg blokkeren omdat ze zich niet in kunnen houden of thuis niks mogen. Altijd leuk om te zien hoe mensen reageren als ze druk bezig zijn, en dan denken weg te duiken voor je auto omdat ze verwachten dat je voorbij rijd. En dan vooral de gezichten als je naast ze stopt. weten ze meteen geen woord uit te brengen. en aankleden snappen ze op zo'n moment ook niet meer geweldig!
pi_26917990
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 09:00 schreef Blinky het volgende:
Behoorlijk genant:
Ben je iemand oraal een beetje aan het verwennen, hou je even op omdat er een haartje in je mond zit, en voor de 'vorm' meld je dat ook even aan degene die ligt te genieten. Vraagt diegene opeens: 'valt je snor uit?'

Ik kwam niet meer bij van het lachen.... de 'zin' was wel weg, maar het was een totaal niet-verwachte opmerking!
pi_26922059
Godzijdank geen blunder van mezelf, net gehoord van m'n vriendin en ik blijf er om lachen. .

Vriendin had gister een man opgepikt, hele nacht goed liggen seksen, ochtendseks, haske leuk. Opgegeven moment ging ze zich douchen en terwijl ze net druk bezig was alle snot uit d'r neus te snuiven en pulken (doet ze altijd onder de douche) komt die man de badkamer binnen. . Staat ze daar met een sliert uit d'r neus.

Daarna heeft ze hem maar snel met een smoesje de deur uit gezet, ze schaamde zich dood.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26922425
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:56 schreef Insomaniac het volgende:
Godzijdank geen blunder van mezelf, net gehoord van m'n vriendin en ik blijf er om lachen. .

Vriendin had gister een man opgepikt, hele nacht goed liggen seksen, ochtendseks, haske leuk. Opgegeven moment ging ze zich douchen en terwijl ze net druk bezig was alle snot uit d'r neus te snuiven en pulken (doet ze altijd onder de douche) komt die man de badkamer binnen. . Staat ze daar met een sliert uit d'r neus.

Daarna heeft ze hem maar snel met een smoesje de deur uit gezet, ze schaamde zich dood.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

[ Bericht 16% gewijzigd door Insomaniac op 11-05-2005 19:14:11 (De lay-out, wat doe je!) ]
pi_26925992
Ik snuif ook altijd snot uit mn neus in de douche
cool

pi_26935973
vieze gewoonte
TheWhiteTiger
pi_26937588
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 09:00 schreef Blinky het volgende:
Behoorlijk genant:
Ben je iemand oraal een beetje aan het verwennen, hou je even op omdat er een haartje in je mond zit, en voor de 'vorm' meld je dat ook even aan degene die ligt te genieten. Vraagt diegene opeens: 'valt je snor uit?'

Ik kwam niet meer bij van het lachen.... de 'zin' was wel weg, maar het was een totaal niet-verwachte opmerking!
Hahaha! Damn, moet hier op mn werk zo hard lachen dat iedereen me aankijkt.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26938451
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snuif ook altijd snot uit mn neus in de douche
cool

je bent niet de enige.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26939328
Tijd terug alweer, maar ook erg lachwekkend: je kent het wel, beetje lui en lekker uitslapen op zondagochtend. Vaag om je heen hoor je buiten de buurtkinderen plezier maken op fietsjes en steps.
Van het een komt het ander en als je besluit iemand handmatig te verwennen (denk je de beweging in die je hand maakt) en nét op dat moment besluit zo'n k*tkind op zijn toeter te drukken, een paar keer achter elkaar: pèp-pèp-pèèèèppp.... (en denk hierbij aan de beweging in combinatie met het geluid)

Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26939427
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Blinky het volgende:
Tijd terug alweer, maar ook erg lachwekkend: je kent het wel, beetje lui en lekker uitslapen op zondagochtend. Vaag om je heen hoor je buiten de buurtkinderen plezier maken op fietsjes en steps.
Van het een komt het ander en als je besluit iemand handmatig te verwennen (denk je de beweging in die je hand maakt) en nét op dat moment besluit zo'n k*tkind op zijn toeter te drukken, een paar keer achter elkaar: pèp-pèp-pèèèèppp.... (en denk hierbij aan de beweging in combinatie met het geluid)

Zo reed ik met de trein van emmen naar zwolle, en daar kom je een golfbaan tegen.

Net als zo'n kerel wil slaan, toetert de machinist keihard Was echt lachen Jackass the movie style
pi_26939490
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Zo reed ik met de trein van emmen naar zwolle, en daar kom je een golfbaan tegen.

Net als zo'n kerel wil slaan, toetert de machinist keihard Was echt lachen Jackass the movie style
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26940092
lig je in 69 stijl elkaar te verwennen komt zoonlief (4) binnen en vraagt "waarom ligt papa daar? "
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_26940857
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Funksoldier het volgende:
lig je in 69 stijl elkaar te verwennen komt zoonlief (4) binnen en vraagt "waarom ligt papa daar? "
pi_26941285
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Funksoldier het volgende:
lig je in 69 stijl elkaar te verwennen komt zoonlief (4) binnen en vraagt "waarom ligt papa daar? "
Ik was ook rond die leeftijd, mijn ouders en ik zaten in een vakantiehuisje (ik sliep bij hen op de kamer) en mijn ouders waren blijkbaar ook een beetje bezig. Sta ik opeens rechtop in mijn ledikant en zeg dat ze stil moeten doen.
Het is maar goed dat ik er niets meer van weet.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26943059
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Funksoldier het volgende:
lig je in 69 stijl elkaar te verwennen komt zoonlief (4) binnen en vraagt "waarom ligt papa daar? "
pi_26944351
3 jaar geleden was ik met mn exvriendin en haar familie een weekendje in centerparcs .
Ze hadden daar ook een sauna, maar om in de sauna te komen moest je eerst een klein halletje doorlopen, waar een wandverwarming hing.
Afijn mn ex en ik zaten in de Sauna te neuken, maar het was allemaal een beetje ongemakkelijk en we wilden ons verplaatsen naar de badkamer om daar in het bad alles aftemaken. Dus ik met mn stijve pik op 3 uur liep ik die sauna uit, maar met mn half stijve pik die recht naar voren stond, loop ik gvd met mn eikel recht tegen die gloeiend hete wandverwarming aan
Pijn was onbeschrijvelijk en heb de rest van de week mn pik niet meer omhoog gekregen....
pi_26946453
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Maart85 het volgende:
3 jaar geleden was ik met mn exvriendin en haar familie een weekendje in centerparcs .
Ze hadden daar ook een sauna, maar om in de sauna te komen moest je eerst een klein halletje doorlopen, waar een wandverwarming hing.
Afijn mn ex en ik zaten in de Sauna te neuken, maar het was allemaal een beetje ongemakkelijk en we wilden ons verplaatsen naar de badkamer om daar in het bad alles aftemaken. Dus ik met mn stijve pik op 3 uur liep ik die sauna uit, maar met mn half stijve pik die recht naar voren stond, loop ik gvd met mn eikel recht tegen die gloeiend hete wandverwarming aan
Pijn was onbeschrijvelijk en heb de rest van de week mn pik niet meer omhoog gekregen....
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 15:23:53 #130
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_26946680
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Blinky het volgende:
Tijd terug alweer, maar ook erg lachwekkend: je kent het wel, beetje lui en lekker uitslapen op zondagochtend. Vaag om je heen hoor je buiten de buurtkinderen plezier maken op fietsjes en steps.
Van het een komt het ander en als je besluit iemand handmatig te verwennen (denk je de beweging in die je hand maakt) en nét op dat moment besluit zo'n k*tkind op zijn toeter te drukken, een paar keer achter elkaar: pèp-pèp-pèèèèppp.... (en denk hierbij aan de beweging in combinatie met het geluid)

Die toetertjes op die kinderfietsjes zouden verboden moeten worden!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_26949586
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Maart85 het volgende:
3 jaar geleden was ik met mn exvriendin en haar familie een weekendje in centerparcs .
Ze hadden daar ook een sauna, maar om in de sauna te komen moest je eerst een klein halletje doorlopen, waar een wandverwarming hing.
Afijn mn ex en ik zaten in de Sauna te neuken, maar het was allemaal een beetje ongemakkelijk en we wilden ons verplaatsen naar de badkamer om daar in het bad alles aftemaken. Dus ik met mn stijve pik op 3 uur liep ik die sauna uit, maar met mn half stijve pik die recht naar voren stond, loop ik gvd met mn eikel recht tegen die gloeiend hete wandverwarming aan
Pijn was onbeschrijvelijk en heb de rest van de week mn pik niet meer omhoog gekregen....
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26950710
Heb dit verhaal van een vriend van mij gehoord:

Anale sex op de bank en daarna zat er ook wat schijt op de bank...
Ouders kwamen thuis en vroegen wie dat gedaan had...
Logische reactie is natuurlijk de hond, of wat moet je dan zeggen ?
Keer derop komt die vriend thuis en kwam erachter dat de hond afgemaakt was omdat ie op de bank had gepoept..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_26950875
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef THeeF het volgende:
Heb dit verhaal van een vriend van mij gehoord:

Anale sex op de bank en daarna zat er ook wat schijt op de bank...
Ouders kwamen thuis en vroegen wie dat gedaan had...
Logische reactie is natuurlijk de hond, of wat moet je dan zeggen ?
Keer derop komt die vriend thuis en kwam erachter dat de hond afgemaakt was omdat ie op de bank had gepoept..
Tsss, wat een asociale mensen! Als een van zijn ouders een keer diarree heeft zou ik als ik hem was de betreffende persoon meteen een spuitje geven.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:37:34 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26950935
Volgens mij is dat een broodje poep aap- verhaal
pi_26950968
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:37 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is dat een broodje poep aap- verhaal
Ik hoop het.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26951548
leuk topic!! tvp
Let love be your energy
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:21:02 #137
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26955471
Geweldige verhalen weer hier
patat ftw :)
pi_26966373
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef THeeF het volgende:
Heb dit verhaal van een vriend van mij gehoord:

Anale sex op de bank en daarna zat er ook wat schijt op de bank...
Ouders kwamen thuis en vroegen wie dat gedaan had...
Logische reactie is natuurlijk de hond, of wat moet je dan zeggen ?
Keer derop komt die vriend thuis en kwam erachter dat de hond afgemaakt was omdat ie op de bank had gepoept..
Lekkere kut ouders heb je dan:S
TheWhiteTiger
pi_26968924
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Zo reed ik met de trein van emmen naar zwolle, en daar kom je een golfbaan tegen.

Net als zo'n kerel wil slaan, toetert de machinist keihard Was echt lachen Jackass the movie style
pi_26989158
Lig je net half bezig te zijn op bed, trui, bh, schoenen uit enzo... komt opeens de kat er aan, en hoor je opeens een keihard geschreeuwd "AUW!" vanuit dr mond. Besloot de kat in haar voet te bijten.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 22:13:32 #141
118565 bouncing
Come Together
pi_26990739
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 21:02 schreef koetjesfreak het volgende:
Lig je net half bezig te zijn op bed, trui, bh, schoenen uit enzo... komt opeens de kat er aan, en hoor je opeens een keihard geschreeuwd "AUW!" vanuit dr mond. Besloot de kat in haar voet te bijten.
ik hoop voor je dat ze niet haar tanden op elkaar zette?
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
  zondag 15 mei 2005 @ 23:57:39 #142
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_27041243
Mehe, ik was niet de gepakte maar dan nog..

Oudejaarsavond, nieuwjaarsnacht.

Lekker gezopen, in het huis van een vriend rondstrompelen, echt geweldig.
Zij het zo dat onderaan de trap meteen de huiskamer volgt
En die vriend was dus bezig in die huiskamer.
Voel je 'm al?
Ik ben dus van de trap geflikkert en zo de huiskamer ingerolt.
Ik heb niks gezien óf gehoort, en schijn zo naar de plee zijn gegaan en weer naar boven.
Leuk om 's ochtens te horen hoe jij als circus clown mensen de schrik van het leven bezorgt.
Op zondag 30 juli 2006 01:20 schreef Chiwakka het volgende:
Ik ben ooit Cremi-Clown geweest, maar toen ik binnenkwam en "verassing" riep, was de pret er blijkbaar al snel af ...
  maandag 16 mei 2005 @ 00:22:06 #143
120883 PureOwnage
Ownage to the Max
pi_27042055
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:03 schreef Aventura het volgende:

Even wat nutteloze reacties verwijderd.
uhm is deze mededeling van jouw dan niet zwaar nutteloos ofzo?


maargoed back to topic die anale schijt verhaal omfg :| wat KAPOTTTTT smerig
Known as O_O
pi_27044168
Ik ben met pasen een keer gestopt naast een andere auto en was met mijn vriendin in Zandvoort. Dus we stappen uit en kijken naar de auto naast ons want de voorstoelen waren weg. Ja hoor een stelletje lag daar te vrijen dus wij uitgebreidt gezwaaid en zij terug zwaaien en zij lachen en wij ook. Ik weet niet hoe de sex verder daar nog aan toe ging. Toen wij terug kwamen waren ze al weg.

Ik heb een keer meegemaakt toen met mijn vriendin en we waren bezig en klaar met de sex en draaien ons om te gaan slapen. Plots horen we grrrrrr en kaboem door het bed gezakt. Dat was een houten vloer eronder(3 hoog op zolder) en het was 1 uur s'nachts en we sliepen bij haar familie. Niemand had het gehoord en was echt een enorme knal. In de ochtend gevraagd en niemand had wat gehoord. Gelukkig zakte iemand anders 2 maanden daarna door dat bed.

Ik lag met mijn vriendin naakt in bed beetje klaar voor de sex maar meer knuffelen. MIjn moeder was toch weg dus even lekker rustig aan, maar mijn moeder was wat vroeger naar huis toegekomen maar zag licht aan dus was heel zachtjes naar binnen gekomen. Ok dat ging fout maar geen sex maar mijn vriendin en ik lagen naakt.
pi_27053324
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:27 schreef itsalex het volgende:

Ik lag met mijn vriendin naakt in bed beetje klaar voor de sex maar meer knuffelen. MIjn moeder was toch weg dus even lekker rustig aan, maar mijn moeder was wat vroeger naar huis toegekomen maar zag licht aan dus was heel zachtjes naar binnen gekomen. Ok dat ging fout maar geen sex maar mijn vriendin en ik lagen naakt.


pi_27080204
OMG wat heb ik zitten lachen blijft leuke kost om bij je ontbijt te lezen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:53:49 #147
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27080263
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:52 schreef OuTPuT het volgende:
OMG wat heb ik zitten lachen blijft leuke kost om bij je ontbijt te lezen
't is net de krant
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:57:26 #148
27074 Dezz
The Dog
pi_27082245
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef THeeF het volgende:
Heb dit verhaal van een vriend van mij gehoord:

Anale sex op de bank en daarna zat er ook wat schijt op de bank...
Ouders kwamen thuis en vroegen wie dat gedaan had...
Logische reactie is natuurlijk de hond, of wat moet je dan zeggen ?
Keer derop komt die vriend thuis en kwam erachter dat de hond afgemaakt was omdat ie op de bank had gepoept..
Kom je uit de omgeving Valkenswaard/Waalre?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_27129781
Nou okee nog maar een blunder dan.
Mijn vriend en ik lekker stukje rijden in de auto afijn we hadden behoorlijk zin dus parkeren op een rustig plekje. Eerst knuffelen, kusjes ,kleerdjes uit. toen draaide mijn vriend zit om op zijn stoel om naar mij toe te komen, maar leunde IETS te ver naar achter en ging dus met z'n kont op de toeter zitten . Hij vloog bijna door de auto van de schrik en ik kwam niet meer bij van het lachen .
  zaterdag 21 mei 2005 @ 08:34:47 #150
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_27208515
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:21 schreef superwella het volgende:
Nou okee nog maar een blunder dan.
Mijn vriend en ik lekker stukje rijden in de auto afijn we hadden behoorlijk zin dus parkeren op een rustig plekje. Eerst knuffelen, kusjes ,kleerdjes uit. toen draaide mijn vriend zit om op zijn stoel om naar mij toe te komen, maar leunde IETS te ver naar achter en ging dus met z'n kont op de toeter zitten . Hij vloog bijna door de auto van de schrik en ik kwam niet meer bij van het lachen .
patat ftw :)
  zondag 22 mei 2005 @ 13:43:22 #151
121300 Goldfishie
life is what you make of it
pi_27242510
mijn ergste sexblunder was met mijn ex. die had een heel krakende hoogslaper dus wij gingen op de deken onder de hoogslaper op de grond neuken. vlak voordat hij klaarkomt trekt hij zn pik terug en knijpt erin om zijn orgasme uit te stellen maar dat was al te laat. ik kon nog net ala matrix style in slow motion opzij duiken om de kwak te ontwijken. we kijken om ons heen..waar is ie gebleven. toen keek ik naar zn starwars poppetjes plank..wat hangt er aan Obi Wans lichtzwaard... precies ja!!!!
Don't drink the water... Fish fuck in it!
  zondag 22 mei 2005 @ 14:41:46 #152
118565 bouncing
Come Together
pi_27243938
Klaarkomen en echt niet weten waar het is gebleven en overal zoeken maar het toch echt niet kunnen vinden
komt misschien bekend voor bij menig man ?
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
pi_27244395
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:41 schreef bouncing het volgende:
Klaarkomen en echt niet weten waar het is gebleven en overal zoeken maar het toch echt niet kunnen vinden
komt misschien bekend voor bij menig man ?
nooit last van...
  zondag 22 mei 2005 @ 15:09:33 #154
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27244599
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:02 schreef Enil het volgende:

[..]

nooit last van...
Nee, inderdaad... Weleens op m'n eigen kin, tegen de muur bij m'n hoofd en in het gezicht van m'n vriendin, maar nog nooit kwijtgeraakt...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 22 mei 2005 @ 15:13:01 #155
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27244699
Ik had vroeger (was toen een jaar of 6) het probleem, dat een stukje van mijn voorhuid aan mijn eikel vastgegroeid zat (1mm ofzo). Enkele keren daarvoor naar de dokter geweest, was niks speciaals.. en zou vanzelf weggaan naarmate ik ouder werd.

Toen was ik inmiddels een jaartje ouder of zo (weet niet meer precies), en zat ik in de douche een beetje m;n zaakje te verkennen. Ik werd een beetje moe van m'n voorhuid die aan mijn eikel vastzat, dus ik denk.. snijden erin .
Toen heb ik serieus een paar minuten met een schaartje bij mijn lul gezeten, om het stukkie toch maar niet door te knippen.

Blijkt het later dat mijn velletje al lang losgegroeid was, en ik bijna mijn toompje doorgeknipt had .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_27248525
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:43 schreef Goldfishie het volgende:
mijn ergste sexblunder was met mijn ex. die had een heel krakende hoogslaper dus wij gingen op de deken onder de hoogslaper op de grond neuken. vlak voordat hij klaarkomt trekt hij zn pik terug en knijpt erin om zijn orgasme uit te stellen maar dat was al te laat. ik kon nog net ala matrix style in slow motion opzij duiken om de kwak te ontwijken. we kijken om ons heen..waar is ie gebleven. toen keek ik naar zn starwars poppetjes plank..wat hangt er aan Obi Wans lichtzwaard... precies ja!!!!
vind je dat eng dan ofzo?


pi_27250495
ik denk dat het punt is dat ie aan dat lichtzwaard hing ofzo .. glow in the dark kwakje
  zondag 22 mei 2005 @ 19:26:55 #158
61258 Aurelium
Aurelius
pi_27251941
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:13 schreef Ondergrond het volgende:
Ik had vroeger (was toen een jaar of 6) het probleem, dat een stukje van mijn voorhuid aan mijn eikel vastgegroeid zat (1mm ofzo). Enkele keren daarvoor naar de dokter geweest, was niks speciaals.. en zou vanzelf weggaan naarmate ik ouder werd.

Toen was ik inmiddels een jaartje ouder of zo (weet niet meer precies), en zat ik in de douche een beetje m;n zaakje te verkennen. Ik werd een beetje moe van m'n voorhuid die aan mijn eikel vastzat, dus ik denk.. snijden erin .
Toen heb ik serieus een paar minuten met een schaartje bij mijn lul gezeten, om het stukkie toch maar niet door te knippen.

Blijkt het later dat mijn velletje al lang losgegroeid was, en ik bijna mijn toompje doorgeknipt had .
OMFG !
Dat was lekker gaan bloeden joh
Jupiler is goed
  zondag 22 mei 2005 @ 20:46:48 #159
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27254567
wat dacht je van je vriendin beffen en terwijl je nog een kauwgom in je mond hebt.....en die je ineens kwijt bent en in het beetje schaamhaar wat er nog zat zit vast geplakt !?
Born this way
  zondag 22 mei 2005 @ 21:39:12 #160
52606 Damzzz
Asjemenou
pi_27256380
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:46 schreef keizerpinguin het volgende:
wat dacht je van je vriendin beffen en terwijl je nog een kauwgom in je mond hebt.....en die je ineens kwijt bent en in het beetje schaamhaar wat er nog zat zit vast geplakt !?
Dude
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_27258774
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:13 schreef Ondergrond het volgende:
Ik had vroeger (was toen een jaar of 6) het probleem, dat een stukje van mijn voorhuid aan mijn eikel vastgegroeid zat (1mm ofzo). Enkele keren daarvoor naar de dokter geweest, was niks speciaals.. en zou vanzelf weggaan naarmate ik ouder werd.

Toen was ik inmiddels een jaartje ouder of zo (weet niet meer precies), en zat ik in de douche een beetje m;n zaakje te verkennen. Ik werd een beetje moe van m'n voorhuid die aan mijn eikel vastzat, dus ik denk.. snijden erin .
Toen heb ik serieus een paar minuten met een schaartje bij mijn lul gezeten, om het stukkie toch maar niet door te knippen.

Blijkt het later dat mijn velletje al lang losgegroeid was, en ik bijna mijn toompje doorgeknipt had .
freaking pijnlijk
pi_27279666
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
Een echte schipper bevaart ook de rode zee
pi_27280089
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Pain_Elemental het volgende:
Keer een blunder gehad, liep daarna uit naar een hele vervelende ervaring.
.....................
..............
Gevolg, een snee van bijna een centimeter onder me leuter....
.................
Ben dus nu nog steeds vrijgezel
Is al een keer gepost :S
TheWhiteTiger
  maandag 23 mei 2005 @ 17:17:49 #164
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27280691
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef Larafairy het volgende:

[..]

Een echte schipper bevaart ook de rode zee
heb wel eens van een vriendin gehoord dat ze het eens had gedaan terwijl ze ...... was en ze vond het heerlijk, ze was zo geil!!! en het was echt super een van de betere keren!!
Daarna douche en je hebt er geen last van oude handoek onder je kont en gaan met die banaan.....
Born this way
  maandag 23 mei 2005 @ 17:20:42 #165
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27280772
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Pain_Elemental het volgende:
Keer een blunder gehad, liep daarna uit naar een hele vervelende ervaring.

Ik had een dame leren kennen in een cafe en we wisselden toen telefoon nummer en e-mail adres uit. Daarna hadden we een paar keer ontmoet in hetzelfde cafe en het klikte wel. Na een paar weken gingen we samen naar mijn huis op haar verzoek en ik liet haar een beetje het huis zien. Daarna ff wat te drinken gepakt, was allemaal heel gezellig.

Ze vroeg later of ze mijn kamer mocht zien. Ik nam haar mee naar boven naar mijn extreem kleine kamer (2 bij 4 meter, ruim gemeten). Het was vrij donker bij mij op de kamer en zij vroeg of ik zin had in iets spannends. Ik toegestemd en na een tijdje flikflooien vroeg ze aan mij hoe mannen mastuberen. Beetje vreemde vraag, maarja gewoon ff uitgelegd. Ze wou het ook een keer proberen, dus zij grijpt mijn leuter en ik probeer aanwijzigingen te geven. Meteen begon mijn leuter verschrikkelijk pijn te doen en ik gaf een schreeuw. Zij kijkt op en vroeg of ik klaar was, want haar hele hand was nat. Ik doe het licht aan, zit haar hele hand onder het bloed.

Gevolg, een snee van bijna een centimeter onder me leuter....

Het meest lullige komt nog,
Het herstel duurde vrij lang en na een week kwam ik er bij toeval achter dat ze er met een ander vandoor was gegaan terwijl ik lag te herstellen.

Ben dus nu nog steeds vrijgezel
een snee onder je leuter? ummmm hoe kwam dat dan?! had ze een ring aan? trok ze je piercing er uit?!
Born this way
pi_27280931
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:17 schreef keizerpinguin het volgende:
heb wel eens van een vriendin gehoord dat ze het eens had gedaan terwijl ze ...... was en ze vond het heerlijk, ze was zo geil!!! en het was echt super een van de betere keren!!
Daarna douche en je hebt er geen last van oude handoek onder je kont en gaan met die banaan.....
Inderdaad, het is maar bloed. Als je niet vies bent van anaal, waarom dan wel van ongesteld? Je kunt trouwens ook speciale dingetjes kopen die je inbrengt zodat je tijdens het neuken niet bloedt.
  maandag 23 mei 2005 @ 17:29:32 #167
120982 GekkeMat
Loonslaaf
pi_27281025
JAJA afgelopen vrijdag had ik der ook eentje ... Ik ging met een meisje naar de bios en toen we terug reden vond ze het een goed plan om een rustig landweggetje op te zoeken .. zo gezegd zo gedaan.

Wij dus op de achterbank beetje bezig bh los ed zien we opeens 2 zaklantaarns aankomen in de achteruit . Dus ik SUPER snel naar voren en motor starten en weg rijden ...

was er gewoon een fucking Spooktocht aan de gang om 1:30
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_27281120
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:29 schreef GekkeMat het volgende:
was er gewoon een fucking Spooktocht aan de gang om 1:30
Kwestie van being in the wrong place at the wrong time.
  maandag 23 mei 2005 @ 18:33:26 #169
92982 Kim456
Pour Toi.
pi_27283023
snachts terugkome van t stappe, zat, geil, op de oprit nog ff snel sigaret roke (binne mag je bij me vriend niet roke ), tusse de auto en een muurtje beetje frummelen zoene etc.., naar binne, naar boven, alles geweldig.. loop ik de volgende dag naar buiten om weer te gaan roken.. zie ik ineens dat de buurman cameras aan t huis heeft die precies gericht was op waar wij stonden:{ .

verder niet echt blunders gehad nog, beetje elleboog in zn oog duwe per ongeluk e.d. ..
wel kan ik vertellen dat sex op een half opgeblazen luchtbed geen feest is, vooral niet als ze een gehorig huis hebben en de volgende dag die moeder sneaky opmerkinge maakt :9
I'm a Newbie. I know
  maandag 23 mei 2005 @ 19:25:07 #170
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27284558
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Inderdaad, het is maar bloed. Als je niet vies bent van anaal, waarom dan wel van ongesteld? Je kunt trouwens ook speciale dingetjes kopen die je inbrengt zodat je tijdens het neuken niet bloedt.
ja van die sponsjes die gebruiken die hoeren ook allemaal!!! voelt de man niks van!
Born this way
  maandag 23 mei 2005 @ 20:11:39 #171
52525 tiez
Ayetoo
pi_27286258
bij me ex. toen we nog niet zo lang wat hadde.
lekker gesext maar condoom gescheurt. (gelukkig was ze ook aan de pil)
een dag of 2 erna lig ik der te vingeren en je raad het al ik kwam het toppie van de condoom tegen.
maar weggefrummelt anders schaamt ze zich dood.
ze weet het nog niet btw
he buur!
pi_27287694
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:11 schreef tiez het volgende:
maar weggefrummelt anders schaamt ze zich dood.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:54:10 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_27287783
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Inderdaad, het is maar bloed. Als je niet vies bent van anaal, waarom dan wel van ongesteld? Je kunt trouwens ook speciale dingetjes kopen die je inbrengt zodat je tijdens het neuken niet bloedt.
Van anaal gaat over het algemeen niet je complete leuter onderzitten met plakkerige rotzooi.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27287864
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:54 schreef speknek het volgende:
Van anaal gaat over het algemeen niet je complete leuter onderzitten met plakkerige rotzooi.
Plakkerig? Hm, bij mij is er geen sprake van plakkerigheid.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:58:40 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_27287934
Het was helemaal aan het einde van de ongesteldheid. Ze dacht dat het wel over was. Niet dus. .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27287994
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:58 schreef speknek het volgende:
Het was helemaal aan het einde van de ongesteldheid. Ze dacht dat het wel over was. Niet dus. .
Ja, dan wil je nog wel eens wat 'oud bloed' tegenkomen en dat kan idd wat plakkerig zijn. Met lekkere stolsels ertussen.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:01:02 #177
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27288031
Ik heb ooit een teek in mijn zak gehad.
pi_27288059
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik heb ooit een teek in mijn zak gehad.


Wat zielig...
  maandag 23 mei 2005 @ 21:07:14 #179
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27288250
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]



Wat zielig...
Toen was ik 14 of zo.
En gewoon er uit trekken durfde ik niet, want stel dat het kopje los laat en in mn huid blijf zitten, dan krijg ik de ziekte van Lyme!
"Mama!"
Mijn zus loopt de badkamer in terwijl ik daar sta met mn teek: "Wat is er?"
"NEE! JIJ NIET!"

Met een speciaal teek-uittrek-tangetje van mn moeder is het toch nog goed gekomen.
pi_27288329
Agossie, wat een traumatische ervaring voor zo'n manneke...
  maandag 23 mei 2005 @ 21:11:26 #181
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_27288404
Auch
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:19:46 #182
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27288679
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:03 schreef Muck het volgende:
ik heb een tijd terug ook wat heel genants beleefd.
Mijn ex en ik hadden nog niet zo lang wat. We lagen op bed en ik was hem aan het pijpen. Het ging hem blijkbaar niet diep genoeg, dus hij duwde tegen mijn achterhoofd. Op een of andere manier kon ik dat niet hebben en ik begon te kokhalzen.
Ik probeerde zijn handen nog weg te trekken, ik probeerde nog te zeggen dat ie dat niet moest doen, maar hij bleef maar door douwen. Tja, op een gegeven moment duwde hij gewoon écht te ver door en kwam mijn maag in opstand

Inmiddels ben ik een paar jaar verder en kan ik het wél aan hoor;)
Je kan het wel aan?
Je doet net alsof dat goed is.
Hij moet gewoon niet door drukken.
En minder porno kijken.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:20:28 #183
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27288705
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:11 schreef daNpy het volgende:
Auch
Viel mee. twas eerder vernederend.
pi_27288851
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef -DailaLama- het volgende:
Je kan het wel aan?
Je doet net alsof dat goed is.
Hij moet gewoon niet door drukken.
En minder porno kijken.
My thought exactly. Die kerel heeft zeker naar Deep Throat gekeken ofzo. Ik vind dat echt gewoon varkensgedrag eigenlijk...
  maandag 23 mei 2005 @ 21:36:44 #185
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27289290
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

My thought exactly. Die kerel heeft zeker naar Deep Throat gekeken ofzo. Ik vind dat echt gewoon varkensgedrag eigenlijk...
Ik vind het jammer dat dat meisje zich schuldig voelt. En zelfs na jaren nog trots is wanneer ze het eindelijk kan.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:37:49 #186
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27289342
Ik vraag me af of het niet een kloon is.
pi_27290047
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:37 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik vraag me af of het niet een kloon is.
Dat hoop ik eigenlijk wel, anders is het gewoon heel triest...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:47:04 #188
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27296438
wat dacht je van deze:
Bleef mijn ex bij me slapen voor het eerst zijn we in het donker aan het sexen gaat hij ineens op mijn paal zitten zonder rubber! ging een paar keer op en neer en zei hem doe maar niet zonder!
vervolgens haalt hij hem er uit en we liggen wat te zoenen, dan gat hij nar beneden om me te pijpen!
Springt hij omhoog en rent naar de badkamer................

Ik dacht denkt hij nou dat ik ben klaar gekomen?! komt hij terug zegt hij Gatver ik denk dat je pik vol poep zit , dus ik onder de dekens kijken met het licht aan en er zaten inderdaad nog wat spoortjes op ......iieeuuuwwwww arme hij!!
Born this way
pi_27296948
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:07 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Toen was ik 14 of zo.
En gewoon er uit trekken durfde ik niet, want stel dat het kopje los laat en in mn huid blijf zitten, dan krijg ik de ziekte van Lyme!
"Mama!"
Mijn zus loopt de badkamer in terwijl ik daar sta met mn teek: "Wat is er?"
"NEE! JIJ NIET!"

Met een speciaal teek-uittrek-tangetje van mn moeder is het toch nog goed gekomen.
Wat ik me eigenlijk afvraag...hoe is die teek daar gekomen??
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_27297992
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:07 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Toen was ik 14 of zo.
En gewoon er uit trekken durfde ik niet, want stel dat het kopje los laat en in mn huid blijf zitten, dan krijg ik de ziekte van Lyme!
"Mama!"
Mijn zus loopt de badkamer in terwijl ik daar sta met mn teek: "Wat is er?"
"NEE! JIJ NIET!"

Met een speciaal teek-uittrek-tangetje van mn moeder is het toch nog goed gekomen.
God straft onmiddellijk soms. En hij heeft mij gestraft omdat ik je heb uitgelachen. Ik werd vanmorgen wakker, stapte uit bed en voelde iets jeuken aan de binnenkant van mijn dij. Er liep dus een teek richting mijn kruis. Gelukkig was ik er op tijd bij.

Edit: de teek was waarschijnlijk afkomstig van een van mijn twee katten. Die slapen op mijn bed.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:03:25 #191
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27298534
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 02:53 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Wat ik me eigenlijk afvraag...hoe is die teek daar gekomen??
We waren vlaggenroof aan het spelen in het bos op kamp en toen ik verstopt in de bosjes stond moest ik nodig pissen ...

Tenminste, ik denk dat hij er zo gekomen is.
pi_27299845
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef keizerpinguin het volgende:

[..]

een snee onder je leuter? ummmm hoe kwam dat dan?! had ze een ring aan? trok ze je piercing er uit?!
Geloof dat ik die vraag al een keer eerder had beantwoord, maar goed.
Het was vrij donker, maar ik vermoed dat het haar lange nagels waren....
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_27312040
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:43 schreef Goldfishie het volgende:
mijn ergste sexblunder was met mijn ex. die had een heel krakende hoogslaper dus wij gingen op de deken onder de hoogslaper op de grond neuken. vlak voordat hij klaarkomt trekt hij zn pik terug en knijpt erin om zijn orgasme uit te stellen maar dat was al te laat. ik kon nog net ala matrix style in slow motion opzij duiken om de kwak te ontwijken. we kijken om ons heen..waar is ie gebleven. toen keek ik naar zn starwars poppetjes plank..wat hangt er aan Obi Wans lichtzwaard... precies ja!!!!
Hij heet ook niet voor niks Obi Swanz

Ohw sorrie dit is echt heel flauw
pi_27315979
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:13 schreef Elvander het volgende:

[..]

Hij heet ook niet voor niks Obi Swanz

Ohw sorrie dit is echt heel flauw


('t is maar goed dat je het zelf doorhebt. Anders druk je voortaan op ctrl-a, delete als je die laatste zin tikt )
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:42:19 #195
84328 Lllaura
painting pictures
pi_27318592
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:47 schreef keizerpinguin het volgende:
wat dacht je van deze:
Bleef mijn ex bij me slapen voor het eerst zijn we in het donker aan het sexen gaat hij ineens op mijn paal zitten zonder rubber! ging een paar keer op en neer en zei hem doe maar niet zonder!
vervolgens haalt hij hem er uit en we liggen wat te zoenen, dan gat hij nar beneden om me te pijpen!
Springt hij omhoog en rent naar de badkamer................

Ik dacht denkt hij nou dat ik ben klaar gekomen?! komt hij terug zegt hij Gatver ik denk dat je pik vol poep zit , dus ik onder de dekens kijken met het licht aan en er zaten inderdaad nog wat spoortjes op ......iieeuuuwwwww arme hij!!
't Was in elk geval z'n eigen stront...

Ik ben een optimist...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_27319987
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:47 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik dacht denkt hij nou dat ik ben klaar gekomen?! komt hij terug zegt hij Gatver ik denk dat je pik vol poep zit , dus ik onder de dekens kijken met het licht aan en er zaten inderdaad nog wat spoortjes op ......iieeuuuwwwww arme hij!!
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:23:00 #197
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27327195
mijm eerst keer met een vrouw was ook achter af wel grappig!!

ik kom klaar in haar (wel met condoom om) en we blijven nog even op elkaar na genieten haal ik mijn leuter er uit condoom foetsie!!!

was hij af geschoven op het eind , maar na ff vissen toch weer terug gevonden
Born this way
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:47:10 #198
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27327435
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:23 schreef keizerpinguin het volgende:
mijm eerst keer met een vrouw was ook achter af wel grappig!!

ik kom klaar in haar (wel met condoom om) en we blijven nog even op elkaar na genieten haal ik mijn leuter er uit condoom foetsie!!!

was hij af geschoven op het eind , maar na ff vissen toch weer terug gevonden
En de hamvraag natuurlijk.

Wat vond je nou lekkerder?

Man of vrouw?

Algeheel plaatje eh?
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_27347594
Van de week lag ik met m'n vriend na het sexen nog een tijdje bloot op bed toen z'n telefoon ging, een vriend van 'm belde. Gaat op een gegeven moment opeens de deur open (geen slot ), staat de huisgenoot van m'n vriend in de deuropening, ook aan de telefoon (die had iets nodig en dacht dat we er niet waren, hij had 't zo druk met bellen dat ie ons ook helemaal niet had gehoord). Beetje jammer dat m'n vriend net wijdbeens op de rand van 't bed zat richting de deur, beetje tussen z'n benen zat te frutselen (heel onschuldig, zoals mannen dat wel vaker doen..) Ik lag er naast, met m'n hoofd op z'n bovenbeen. Zal er voor die huisgenoot heel leuk uit hebben gezien, m'n vriend met z'n hand tussen z'n benen, mijn gezicht er naast en dan nog aan de telefoon ook..
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:36:29 #200
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27349714
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:47 schreef LaZZ het volgende:

[..]

En de hamvraag natuurlijk.

Wat vond je nou lekkerder?

Man of vrouw?

Algeheel plaatje eh?
Met een vrouw was het op zich wel lekker maar miste toch iets...........zo'n 15cm gemiddeld

Dus heb het maar bij de mannen gehouden dat geeft me toch een prettiger gevoel dus....
Born this way
pi_27351915
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:36 schreef keizerpinguin het volgende:
Met een vrouw was het op zich wel lekker maar miste toch iets...........zo'n 15cm gemiddeld
Hee, mijn kut is ook wel 15 centimeter diep hoor.



Maar ik geef je helemaal gelijk, ik ben ook dol op mannen.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:08:22 #202
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27352846
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hee, mijn kut is ook wel 15 centimeter diep hoor.



Maar ik geef je helemaal gelijk, ik ben ook dol op mannen.
ja diep maar ik moet lengte hebben!! haha
Born this way
pi_27366076
-offtopic-
Vrouw+voorbinddildo?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_27370508
Da's ook een optie. Ik zou best wel eens een man van achteren willen nemen met een dildo.
pi_27370568
\o/ jááh ik ook wel
And the druids turn to stone...
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:27:20 #206
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_27370593
Vertel je het hem wel eerst even?
Nou doe je het weer!
pi_27370602
dat weet hij wel
And the druids turn to stone...
pi_27370620
Nee, we doen het stiekem!
pi_27370641
"draai je om schat, oogjes dicht! Ik heb een verrassing..."
And the druids turn to stone...
pi_27370671
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:29 schreef Panthera1984 het volgende:
"draai je om schat, oogjes dicht! Ik heb een verrassing..."
En dan zo'n enorme dildo van een halve meter doorsnee.
pi_27370718
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En dan zo'n enorme dildo van een halve meter doorsnee.
Waarom denk ik nou dat dat de laatste keer is dat je hem zou zien?
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:12:25 #212
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27381852
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En dan zo'n enorme dildo van een halve meter doorsnee.
you are so mean!!!
I love it!!!!

maar ja dan scheurt hij lang alle kanten in............
en om on toppic te blijven hoe leg je dat uit bij de spoedeisende hulp bij het ziekenhuis?!
Born this way
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:14:02 #213
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27381898
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's ook een optie. Ik zou best wel eens een man van achteren willen nemen met een dildo.
jammer dat de meeste er niet van gediend zijn omdat ze zich dan gelijk vergelijken met homo... wat bull shit is natuurlijk!
Born this way
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:11:23 #214
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_27383270
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Da's ook een optie. Ik zou best wel eens een man van achteren willen nemen met een dildo.
Ik denk dat ie het dan bij je terugdoet.
.
..
...
....
pi_27383390
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik denk dat ie het dan bij je terugdoet.
Graag.

Wel gewoon met z'n piemol tuuk.
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:20:38 #216
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_27383491
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Graag.

Wel gewoon met z'n piemol tuuk.
waarom een dildo als je zelf een echte hebt.
.
..
...
....
pi_27383540
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:12 schreef keizerpinguin het volgende:
en om on toppic te blijven hoe leg je dat uit bij de spoedeisende hulp bij het ziekenhuis?!
Ken je het topic van Anus niet? [med] wat ik vandaag toch weer mee maakte
  donderdag 26 mei 2005 @ 20:03:12 #218
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27384680
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ken je het topic van Anus niet? [med] wat ik vandaag toch weer mee maakte
oh my god die kende ik nog niet nee hahaha

ik ga ook op de EHBO werken hahah
Born this way
pi_27390190
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ken je het topic van Anus niet? [med] wat ik vandaag toch weer mee maakte
hahaha wat heb ik daar om gelachen
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_27390235
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef Mute_Me het volgende:
hahaha wat heb ik daar om gelachen
Het is een van mijn favoriete topics allertijden.
pi_27391058
me zus werkt bij de eerste hulp op de vu amsterdam.
te erg wat ze daar er allemaal uit moet vissen.
you name it she find it
he buur!
pi_27391400
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:13 schreef tiez het volgende:
me zus werkt bij de eerste hulp op de vu amsterdam.
te erg wat ze daar er allemaal uit moet vissen.
you name it she find it
Misschien kan ze hier ook een topic openen?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 00:26:00 #223
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_27393432
Ik wil niet lullig doen, maar jouw zus mag dat niet vertellen... Er bestaat zoiets als beroepsgeheim...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_27393452
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 00:26 schreef DanielBo het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar jouw zus mag dat niet vertellen... Er bestaat zoiets als beroepsgeheim...
Moraalridder
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_27396655
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 00:26 schreef Beach het volgende:
Moraalridder
Het mag wel degelijk, zolang het maar anoniem is.
pi_27400330
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 00:26 schreef DanielBo het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar jouw zus mag dat niet vertellen... Er bestaat zoiets als beroepsgeheim...
Ah volgens mij hebben we iemand gevonden die je zus persoonlijk kent!
  vrijdag 27 mei 2005 @ 13:28:13 #227
50062 UsurPia
smelly cat
pi_27405275
ook wel een mooie .. niet echt een blunder, maar wel leuk

paar weken geleden met vriendin onderweg naar huis toe, lekker rustig parkeerplaatsje opgezocht (in de middle of nowhere). wij aan de slag, op gegeven moment komt er een auto aanrijden, die de hele tijd loopt te klootviolen met z'n lichten .. groot licht, dimlicht, groot licht, dimlicht .. ik denk "het zal wel" en ga vrolijk verder..

auto komt nog een keer voorbij, en nog een keer voorbij .. ik doe mn raampje open om te kijken wat er aan de hand is (ruitjes waren een beetje beslagen) en ik zie geen weiland met koeien, maar ik zit tegen het jasje van oom agent aan te kijken.. die vraagt nog vriendelijk "wat zijn wij aan het doen?" terwijl ik en mijn vriendin daar nakend op de bijrijders stoel liggen
boete moet nog binnenkomen, maar we hadden wel lol
pi_27406333
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 13:28 schreef UsurPia het volgende:

boete moet nog binnenkomen, maar we hadden wel lol
Toch vreemd, zolang je niet midden overdag tussen allemaal mensen/kleine kinderen gaat staan mag je geloof ik gewoon in je eigen auto neuken.
pi_27406365
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 13:28 schreef UsurPia het volgende:
boete moet nog binnenkomen
Je mag niet in je eigen auto neuken?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:17:08 #230
50062 UsurPia
smelly cat
pi_27408489
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je mag niet in je eigen auto neuken?
volgens oom agent duidelijk niet ..
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:20:57 #231
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27408605
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 15:17 schreef UsurPia het volgende:

[..]

volgens oom agent duidelijk niet ..
Had oom agent z'n leuter in z'n handen?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_27410601
Vannacht zij onder, ik boven...
Zij bezig met d'r mond en d'r hand, op een gegeven moment ter hoogte van d'r kruis gaan zitten om het niet over d'r gezicht heen te spuiten, maar 'helaas' m'n afstandsrecord verbroken.
Ze wil (voorlopig) geen sperma in d'r mond hebben, maar het ging vanaf d'r kruis recht d'r mond in, d'r wang op en over het kussen, d'r borst en d'r buik...
We hebben even heeel hard gelachen
  vrijdag 27 mei 2005 @ 17:58:52 #233
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27413329
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef Enil het volgende:
Vannacht zij onder, ik boven...
Zij bezig met d'r mond en d'r hand, op een gegeven moment ter hoogte van d'r kruis gaan zitten om het niet over d'r gezicht heen te spuiten, maar 'helaas' m'n afstandsrecord verbroken.
Ze wil (voorlopig) geen sperma in d'r mond hebben, maar het ging vanaf d'r kruis recht d'r mond in, d'r wang op en over het kussen, d'r borst en d'r buik...
We hebben even heeel hard gelachen
jummie......altijd leuk als het sperma flets kledder flets.......... door het huis heen vliegt hahaha..
Born this way
pi_27433227
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 00:26 schreef DanielBo het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar jouw zus mag dat niet vertellen... Er bestaat zoiets als beroepsgeheim...
]ja dat klopt maar soms glipt er wel war tussen door.
en trouwens ze laat geen gegevens los of iets dergelijks
he buur!
pi_27469675
OK... zal ook ff een blundertje plaatsen...

Had via MSN een meisje uit mijn toenmalige woonplaats "geregeld", en was er met de Fiat Panda van moeders naar toe gereden. Uiteindelijk allebei zo geil, ik die skelter geparkeerd op een afgelegen stukje en [knip] we stonden tegen de motorkap aan de voorzijde te rommelen. Ze had een rokje aan, dus dat was allemaal niet moeilijk. Zodra ik goed en wel in haar was, bleek dat ik had vergeten die Pinda op de handrem te zetten... Konden we langzaam al neukend achter die wagen aanlopen

't Is 'm niet helemaal geworden...
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door
  maandag 30 mei 2005 @ 00:31:51 #236
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27470062
Hij is mooi!
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  maandag 30 mei 2005 @ 01:13:38 #237
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_27470736
quote:
Op maandag 30 mei 2005 00:15 schreef Dutchman22 het volgende:
OK... zal ook ff een blundertje plaatsen...

Had via MSN een meisje uit mijn toenmalige woonplaats "geregeld", en was er met de Fiat Panda van moeders naar toe gereden. Uiteindelijk allebei zo geil, ik die skelter geparkeerd op een afgelegen stukje en [knip] we stonden tegen de motorkap aan de voorzijde te rommelen. Ze had een rokje aan, dus dat was allemaal niet moeilijk. Zodra ik goed en wel in haar was, bleek dat ik had vergeten die Pinda op de handrem te zetten... Konden we langzaam al neukend achter die wagen aanlopen

't Is 'm niet helemaal geworden...
Dat moet er echt volslagen idioot uitgezien hebben....
En wat was het record voor de 100meter Pinda-motorkap-wip?
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_27472482
Een meisje 'geregeld' via MSN...
  maandag 30 mei 2005 @ 10:47:48 #239
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_27475395
quote:
Op maandag 30 mei 2005 08:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een meisje 'geregeld' via MSN...
das nieuw kan je een escort-girl regelen via MSN, eerst ff kijken wat je wil en dan kan je ze laten bezorgen
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_27476437
Die optie zit onder die tabjes aan de linkerkant
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  maandag 30 mei 2005 @ 14:09:17 #241
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27481242
zo liggen te kronkelen van genot dat je hem perongeluk een knietje in zijn ballen geeft

hij probeert je te deepthroaten maar krijgt dan kots neigingen
Born this way
pi_27481439
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:09 schreef keizerpinguin het volgende:
zo liggen te kronkelen van genot dat je hem perongeluk een knietje in zijn ballen geeft
auw
quote:
hij probeert je te deepthroaten maar krijgt dan kots neigingen
duh..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  maandag 30 mei 2005 @ 14:35:36 #243
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27481919
quote:
Op maandag 30 mei 2005 14:15 schreef addie84 het volgende:

[..]

auw
[..]

duh..
whoehhhaahhhaaa
Born this way
pi_27559589
Ok!
We lagen op haar slaapbank beetje voor het raam, ze slaapt aan de voorkant, en ze was me oraal aan het bevredigen. Ik voelde dat er wat aan zat te komen, maar wilde haar toch even waarschuwen. Wist niet goed wat ik moest zeggen dus zei maar "kijk uit schatje"... Toen keek ze ineens naar het raam en zei "Nah niemand kan ons zien"...omdat je de buren kon horen en ze dacht dat ik dat bedoelde. Toen was het opkomende gevoel wel verdwenen


hehe :p
pi_27560983
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 01:25 schreef POLL het volgende:
Niet echt een blunder, maar als je vriendin niet doorheeft dat je klaarkomt als ze je berijd is dat best een grappig moment. Moet je haar vertellen dat ze moet stoppen? Ze was nog zo lekker bezig. Moet je haar door laten gaan? Een keer overdreven faken? Ik kreeg de slappe lach.
Hehe dat heb ik ook wel eens gehad..."eh schatje..ben al klaar hoor"
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:39:06 #246
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27563605
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:03 schreef Parvus het volgende:

[..]

Hehe dat heb ik ook wel eens gehad..."eh schatje..ben al klaar hoor"
net zo lang laten rijden tot ze ook komt
of laten rijden tot je slappe er uit rolt!
Born this way
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:42:39 #247
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27563686
Dat is inderdaad rampzalig. Ik moet dan ook altijd lachen, want dan ben ik net heerlijk gekomen, geniet ik en word mijn genotsstaaf nog steeds bereden. Dat kietelt en opeens is zo'n gebeuren ook nog lachwekkend.

Genieten dus.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:57:29 #248
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_27564065
Mwahh mijn blunders vallen best mee. 1 keer kan ik me nog herinneren, dat was wel een pijnlijk moment;
Ik lag bij haar in bed op m'n rug en het werd steeds gezelliger. Langzaam ging ze naar beneden en begon me een beet je te pijpen. Naja ik lag daar heerlijk; kussen in m'n rug en boven ons hoofd een televisie dat zo hangt aan het plafond, drankje binnen handbereik; kortom ik was even de koning te rijk.
Zij doet vol overgave haar best, maar ik kon m'n ogen niet van de tv houden. Toen was er 1 of andere Monty Python film bezig, waarbij een wit konijntje een horde sterke ridders vermoorde. Het was zó hilarisch dat ik m'n lachen niet kon inhouden. Dus ik begin hevig te schokken, waarschijnlijk dacht dacht ze dat ik al keihard aan het klaarkomen was, terwijl ik meestal even waarschuw. Maarja toen ze omhoog keek en mijn roodaangelopen pretlettergezicht zag, was ze geloof ik niet helemaal blij met me , op de één of andere manier twijfelde ze opeens aan haar orale vaardigheden, haha. En dat was echt nergens voor nodig.
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
  donderdag 2 juni 2005 @ 01:01:59 #249
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27564168
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
Mwahh mijn blunders vallen best mee. 1 keer kan ik me nog herinneren, dat was wel een pijnlijk moment;
Ik lag bij haar in bed op m'n rug en het werd steeds gezelliger. Langzaam ging ze naar beneden en begon me een beet je te pijpen. Naja ik lag daar heerlijk; kussen in m'n rug en boven ons hoofd een televisie dat zo hangt aan het plafond, drankje binnen handbereik; kortom ik was even de koning te rijk.
Zij doet vol overgave haar best, maar ik kon m'n ogen niet van de tv houden. Toen was er 1 of andere Monty Python film bezig, waarbij een wit konijntje een horde sterke ridders vermoorde. Het was zó hilarisch dat ik m'n lachen niet kon inhouden. Dus ik begin hevig te schokken, waarschijnlijk dacht dacht ze dat ik al keihard aan het klaarkomen was, terwijl ik meestal even waarschuw. Maarja toen ze omhoog keek en mijn roodaangelopen pretlettergezicht zag, was ze geloof ik niet helemaal blij met me , op de één of andere manier twijfelde ze opeens aan haar orale vaardigheden, haha. En dat was echt nergens voor nodig.
lachen mag toch in de slaapkamer, alleen wijzen niet heb ik altijd geleerd!
Born this way
pi_27571716
Ik heb liever dat met lacht hoor ipv te moeten horen je kunt er niets van
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27571765
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
lief wit konijntjesverhaal
It's terrible! Look out! There it is!! The killer rabbit!
pi_27589123
Ik heb er ook nog eentje die op dat moment wel Fucking scary was... Ik rijd laatst met een meisje op weg naar huis midden in de nacht en we waren allebei nogal geil. We kwamen langs een industrieterrein waarlangs gebouwd werd dus op de gegeven moment de auto aan de ingang van het bouwterrein gezet. Het lag nogal afgelegen dus wij aan de gang. Hoor ik op een gegeven moment het geluid van andere auto's en het dicht slaan van deuren. Wordt er ineens keihard op de deuren gebonkt en daarna hoorde je de deuren van de auto's weer dichtslaan. Nou dat grietje en ik schrokken ons echt wezenloos, vooral omdat die auto's ons ook nog eens vrijwel hadden ingesloten. Wat het helemaal creepy maakte is dat de auto's verder niet wegreden. Ik durfde niet uit te stappen om te gaan kijken wat voor figuren er in die auto's zaten, ben er met halsbrekende toeren weggekomen maar de zin in sex was natuurlijk helemaal weg. Het meisje in kwestie was ook helemaal over de flos. Voor mij geen sex meer op afgelegen plaatsen midden in de nacht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:26:40 #253
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27589609
Wow, raar verhaal.

Ik heb ook wat raars mee gemaakt. We waren met vrienden weg, veel, we reden met meerdere auto's. Zien we opeens een auto met niemand er in heen en weer bewegen. !!! Ik stap er uit, klop op de deur om te kijken of er iemand in zat .... lagen er twee lijken in

Dus ik weer snel terug in de auto en ik vertel het aan iemand anders .... BEGINT DIE AUTO OPEENS UIT ZICHZELF TE RIJDEN
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:35:35 #254
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_27589888
Wow scary man!!

Beetje "spelen" in het bos als er van die kinderen van de scouting rondrennen is ook wel lachen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_27591507
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:26 schreef -DailaLama- het volgende:
Wow, raar verhaal.

Ik heb ook wat raars mee gemaakt. We waren met vrienden weg, veel, we reden met meerdere auto's. Zien we opeens een auto met niemand er in heen en weer bewegen. !!! Ik stap er uit, klop op de deur om te kijken of er iemand in zat .... lagen er twee lijken in

Dus ik weer snel terug in de auto en ik vertel het aan iemand anders .... BEGINT DIE AUTO OPEENS UIT ZICHZELF TE RIJDEN
WTF, waren het nou lijken of niet, (vraag me ineens af wat dit in het sexblundertopic doet trouwens )

Necrofiel misschien?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 00:31:29 #256
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27595188
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 22:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

WTF, waren het nou lijken of niet, (vraag me ineens af wat dit in het sexblundertopic doet trouwens )

Necrofiel misschien?
Hij doet alsof hij met z'n vrienden jou en je meisje hebben klemgereden en op je deur hebben staan bonken Feitelijk noem je jezelf een necrofiel..
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 23:14:11 #257
105992 Veskander
Metaalhoofd
pi_27623700
goed .. ik volg dit al een tijdje en ik dacht laat ik dan ook maar eens mijn ziel blootleggen...

We lagen samen op bed en nou goed .. lekker zoenen en vrijen .. langzaam kusjes gevend naar beneden en dan beginnen met beffen.
Tijdens het befwerk ineens gigantisch hard moeten niezen ... vul de rest zelf maar in
" We cease to exist as an object of Recreation "
  zaterdag 4 juni 2005 @ 07:10:24 #258
122057 Jeugdcrimineel
Jongen met een opvoedprobleem
pi_27627812
Mijn blunder, zit ik nou nog steeds over te bekvechten.
Ik had ervoor nog gepist, dan mens begint te pijpen, en hoplake hele pisstraal over het bed heen.
Ik blijf er gewoon bij dat ze aan mn lul "ZOOG" [Letterlijk m'n pis eruitgezogen dus], maar ze denkt dat ik gewoon te lui was om naar de wc te lopen...
Lach hier 2 josti's uit
1 van de josti's leest zelfs mee!
pi_27629230
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 07:10 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Mijn blunder, zit ik nou nog steeds over te bekvechten.
Ik had ervoor nog gepist, dan mens begint te pijpen, en hoplake hele pisstraal over het bed heen.
Ik blijf er gewoon bij dat ze aan mn lul "ZOOG" [Letterlijk m'n pis eruitgezogen dus], maar ze denkt dat ik gewoon te lui was om naar de wc te lopen...
als je net was geweest lijkt het me al helemaal sterk, maar het hele verhaal lijkt me sowieso sterk
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  maandag 6 juni 2005 @ 13:09:56 #260
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27672595
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 07:10 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Mijn blunder, zit ik nou nog steeds over te bekvechten.
Ik had ervoor nog gepist, dan mens begint te pijpen, en hoplake hele pisstraal over het bed heen.
Ik blijf er gewoon bij dat ze aan mn lul "ZOOG" [Letterlijk m'n pis eruitgezogen dus], maar ze denkt dat ik gewoon te lui was om naar de wc te lopen...
right!
Born this way
pi_27674046
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 07:10 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Mijn blunder, zit ik nou nog steeds over te bekvechten.
Ik had ervoor nog gepist, dan mens begint te pijpen, en hoplake hele pisstraal over het bed heen.
Ik blijf er gewoon bij dat ze aan mn lul "ZOOG" [Letterlijk m'n pis eruitgezogen dus], maar ze denkt dat ik gewoon te lui was om naar de wc te lopen...
zei hij om 7.10 's ochtends...
pi_27676920
gavter hahahaha
is daar trouwens iets aan te doen?
ain't nO hOlla back Girl
  maandag 6 juni 2005 @ 15:21:59 #263
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27677216
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:14 schreef -eLaine het volgende:
gavter hahahaha
is daar trouwens iets aan te doen?
normaal gesproken kunnen ze er echt geen urine uit zuigen!!! je blaas heeft twee kringspieren een die pas open gaat als de blaas vol is en dan krijg je pas de prikkel dat je moet plassen dan ga je naar de wc en loos je het door je andere spier te ontspannen...

dus als hij in haar bek heeft geplast kan dat een aantal dingen betekenen:

1. het was gewoon een grote hoeveelheid voorvocht
2. hij deed het express
3. hij heeft een ernstige afwijking aan zijn blaas
4. het is verzonnen!

Born this way
  maandag 6 juni 2005 @ 15:26:03 #264
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_27677369
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef keizerpinguin het volgende:

[..]

normaal gesproken kunnen ze er echt geen urine uit zuigen!!! je blaas heeft twee kringspieren een die pas open gaat als de blaas vol is en dan krijg je pas de prikkel dat je moet plassen dan ga je naar de wc en loos je het door je andere spier te ontspannen...

dus als hij in haar bek heeft geplast kan dat een aantal dingen betekenen:

1. het was gewoon een grote hoeveelheid voorvocht
2. hij deed het express
3. hij heeft een ernstige afwijking aan zijn blaas
4. het is verzonnen!

Daarnaast is het zo dat de urinebuis afgeknelt wordt wanneer de penis in erecte vorm is, om dit soort 'verzonnen' dingen te voorkomen
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  maandag 6 juni 2005 @ 15:57:56 #265
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27678604
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Daarnaast is het zo dat de urinebuis afgeknelt wordt wanneer de penis in erecte vorm is, om dit soort 'verzonnen' dingen te voorkomen
Das niet waar... Dat gebeurt pas op het moment vlak voor het klaarkomen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_27678958
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Daarnaast is het zo dat de urinebuis afgeknelt wordt wanneer de penis in erecte vorm is, om dit soort 'verzonnen' dingen te voorkomen
Ik kan pissen met een stijve
  maandag 6 juni 2005 @ 16:50:24 #267
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27680559
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik kan pissen met een stijve
die zakt daarna wel meteen weer in
Born this way
  maandag 6 juni 2005 @ 16:51:08 #268
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27680598
Hoeft niet hoor keizerpinguin
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  maandag 6 juni 2005 @ 16:58:15 #269
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27680826
meestal wel...... ook als je nodig moet krijg je wel eens een stijve een zogenaamde plaspiemel om te zorgen dat je geen urine verliest ook is het plassen opgang krijgen moeilijker en duurt gemiddeld net iets langer dan normaal
Born this way
pi_27705997
Ik moet altijd zo enorm zeiken na het klaarkomen, nog meer mensen hier last van?

Allebei is mij nog niet gelukt hoor, misschien moet je het eens filmen dude! Ligt misschien 'n carriere op je te wachten in hollywood!
pi_27706892
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef DeBastaard het volgende:
Ik moet altijd zo enorm zeiken na het klaarkomen, nog meer mensen hier last van?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:01:30 #272
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_27726285
Hmm ik weet nog wel wat, nietecht een sexblooper maar tis hetzelfde genre zullen we maar zeggen

's avonds hoorde ik echt een vaag geluid in de kamer, dus manlief en ik zoeken door het huis en in de keuken hoorden we het wel het meest duidelijk, bij de verwarming. Nou vaag! Een beetje brommend geluid en best hard. In de kamer hoorde je het ook (appartement, niet groot ofzo) Voor hetzelfde geld zit er een lek in de verwarmingsbuis, dus ik paps gebeld die overal wel verstand van heeft maar het brommende geluid kwam hem niet bekend voor hoe ik het had uitgelegd en hij zou er de volgende dag wel even naar komen kijken. Goed wij naar bed.
Toen ik de slaapkamerdeur open deed hoorde ik het geluid wel heel erg hard uit de hoek komen, ik kijken, blijkt dat een vibo aan de achterkant van het kastje (zo'n ikea-ding met open achterkant) eruit was gevallen, tegen de verwarmingsbuis aan en blijkbaar daardoor aan is gegaan Aan de andere kant van de muur daar zit de keuken dus niet zo raar dat de brom door alle buizen galmde..
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_27726390
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bibikuif22 het volgende:
-Vibrator en verwarmingsbuisverhaal-
Dies wel leuk
Zelf ff geen bloopers meer, mgoed Komen wel weer
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:18:02 #274
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_27726899
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:13 schreef DeBastaard het volgende:
Ik moet altijd zo enorm zeiken na het klaarkomen, nog meer mensen hier last van?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_27734874
Heb eens een keer gehad dat mijn vriendin en ik bezig waren in het ouderlijk huis, wat nogal gehorig is. Hebben we daarna weken lang opmerkingen over gekregen omdat iedereen in huis mee heeft kunnen genieten, en dat zelfs de tv harder zetten niet hielp
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:10:28 #276
112480 Sweet-Me
WOEPIE DE POEPIE!!!
pi_27753124
Nadat ik zoveel gelezen en gelachen heb kan ik natuurlijk niet meer achterblijven en zal zelf iets plaatsen.
Het is niet echt een grote blunder.
We waren op vakantie en vriendje lief was mee:) samen in een kamertje met een stapelbed, beide natuurlijk onderin, beetje spelen met elkaar, werd iets te luidruchtig...
Hoor ik me mams heel hard schreeuwen van *SWEET-ME'S NAAM*!
Oeps.. hihi, maar ja nachtje later nog wel zachter over gedaan
Wees gerust jezelf, er zijn anderen genoeg....
pi_27754675
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:10 schreef Sweet-Me het volgende:
Nadat ik zoveel gelezen en gelachen heb kan ik natuurlijk niet meer achterblijven en zal zelf iets plaatsen.
Het is niet echt een grote blunder.
We waren op vakantie en vriendje lief was mee:) samen in een kamertje met een stapelbed, beide natuurlijk onderin, beetje spelen met elkaar, werd iets te luidruchtig...
Hoor ik me mams heel hard schreeuwen van *SWEET-ME'S NAAM*!
Oeps.. hihi, maar ja nachtje later nog wel zachter over gedaan
Mjah, horen hoe je dochter 'genomen wordt' lijkt me ook voor paps-lief nou niet echt fyn
't Blijft toch je dochter
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:02:40 #278
112480 Sweet-Me
WOEPIE DE POEPIE!!!
pi_27754771
Hihi twas geeneens genomen worden twas gewoon meer strelen en het handwerk...
Wees gerust jezelf, er zijn anderen genoeg....
pi_27778022
Ik zat ooit bij de ouders van een vriendje thuis, het was de eerste keer dat ik daar over de vloer kwam. Op een gegeven moment hadden we het over roken. Ik vertelde dat ik het niet lekker vond en ook dat ik het niet lekker vond ruiken, behalve de geur van sigaren en pijp.
Zegt die moeder opeens: 'ja, ik hou ook van pijpen'.

Ik wist niet waar ik kijken moest en heb heel hard in mijn onderlip moeten bijten om niet in lachen uit te barsten.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_27778482
Ik lag in bed met een jongen, en ik wilde gaan pijpen, tot mijn kaak op slot ging
Heb ik helaas wel meer dan 1 keer last van gehad
And the druids turn to stone...
pi_27782099
Auwieeee!!
Empathy was yesterday. Today you're wasting my motherfuckin' time...
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:25:12 #282
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_27787135
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:15 schreef Blinky het volgende:
Ik zat ooit bij de ouders van een vriendje thuis, het was de eerste keer dat ik daar over de vloer kwam. Op een gegeven moment hadden we het over roken. Ik vertelde dat ik het niet lekker vond en ook dat ik het niet lekker vond ruiken, behalve de geur van sigaren en pijp.
Zegt die moeder opeens: 'ja, ik hou ook van pijpen'.

Ik wist niet waar ik kijken moest en heb heel hard in mijn onderlip moeten bijten om niet in lachen uit te barsten.
Ik had mn broek volgepist.
.
..
...
....
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:34:38 #283
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27787464
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 00:31 schreef Roa het volgende:

[..]

Hij doet alsof hij met z'n vrienden jou en je meisje hebben klemgereden en op je deur hebben staan bonken Feitelijk noem je jezelf een necrofiel..
Jij hebt me door.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:37:20 #284
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27787562
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 22:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

WTF, waren het nou lijken of niet, (vraag me ineens af wat dit in het sexblundertopic doet trouwens )

Necrofiel misschien?
Goed lezen en dan je eigen verhaal lezen ....
pi_27790842
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik kan pissen met een stijve
Ik ook, ik probeer het echter wel te voorkomen, want het mikken is wel een stuk lastiger...
Power perceived is power achieved.
pi_27790963
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:06 schreef Modwire het volgende:

[..]

Ik ook, ik probeer het echter wel te voorkomen, want het mikken is wel een stuk lastiger...
juist

Daarom ga ik altijd zitten, helemaal achterop de wc en dan druk ik em naar beneden, niet echt prettig maar beter dan mikken met een harde!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 03:20:43 #287
122508 Stefan026
Alle Dagen Heel Druk!
pi_27794750
En dan mijn blunder!!!
Wonen in Arnhem, daten in Amsterdam en met trein....
Nou, ikke trio met twee jongens, beetje ruig doen...kinky... Eentje zit me onwijs lekker en hard te pijpen..... Voel ik iets groeien, dacht mijn paal wel erg groot werd... Nee, er was bloedvat geknapt binnen...en deed verekte zeer!!!

Punt is dat ik pas een maand eerder geleden besneden was, en "te vroeg"weer heb laten pijpen. Zei de arts toen ik gelijk na dat pijpen... helemaal naar EHBO moest in Arnhem. Blijkt dat wond was losgeraakt werd en ik weer gehecht moest worden!!!
Alle dagen heel druk!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 03:22:55 #288
122508 Stefan026
Alle Dagen Heel Druk!
pi_27794761
Vervolg...
Gelukkig was het midden in de winter en behoorlijk freeze was. En ik leren broek aanhebben, dus blijft de boel ook wat koud....en ik ook met mijn koude handen erin om het te "afkoelen"
Alle dagen heel druk!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 04:42:23 #289
122057 Jeugdcrimineel
Jongen met een opvoedprobleem
pi_27794993
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 10:44 schreef addie84 het volgende:

[..]

als je net was geweest lijkt het me al helemaal sterk, maar het hele verhaal lijkt me sowieso sterk
Niet *net*, maar voor dat we begonnen.
En die pisvlek zit nogsteeds in het laken, weet niet of het laken nog in huis ligt, maar je mag hem best komen bekijken als je zo zeker van je zaak bent
Lach hier 2 josti's uit
1 van de josti's leest zelfs mee!
pi_27802870
Je hebt je lakens nog steeds niet verschoond??!!!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:19:35 #291
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_27805351
Nee hoor, hij heeft dat laken ingelijst en opgehangen, als herinnering
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  vrijdag 10 juni 2005 @ 17:26:28 #292
17729 SP
I hate my interests
pi_27811167
Jaartje of twaalf, lekker aan het scrabbelen met paps en mams, ma legt het woord 'bef' neer, waarna ik met trots verkondig dat vervoegingen van werkwoorden niet mogen.
Duurde even voor ik hun rare blik doorhad.....
pi_27813229
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:37 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Goed lezen en dan je eigen verhaal lezen ....
Ik heb 'm

Het heeft even geduurd maar beter laat dan nooit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_27813232
altijd weer lachen dit
pi_27813381
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 07:10 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Mijn blunder, zit ik nou nog steeds over te bekvechten.
Ik had ervoor nog gepist, dan mens begint te pijpen, en hoplake hele pisstraal over het bed heen.
Ik blijf er gewoon bij dat ze aan mn lul "ZOOG" [Letterlijk m'n pis eruitgezogen dus], maar ze denkt dat ik gewoon te lui was om naar de wc te lopen...
pi_27813893
Hehe goed topic!! Weet -gelukkig- op dit moment eigenlijk niks toe te voegen... Als ik nog even nadenk komt er vast wel wat....
pi_27827373
geweldig dit topic, erg veel herkenbare situaties!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 06:40:12 #298
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_27827383
Ik wacht even op de blunders van een maat van me, die me vannacht vertelde dat hij omdat ik dit topic soms las, speciaal daarvoor een kloon moest nemen...
Wat op zich mooi uitkomt want zo 1 2 3 kan ik me geen enkele blunder herinneren, ook niet na al die idiote situaties die al de revue zijn gepasseerd.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_27832746
Dat zal dan weer een mooie blunder zijn
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:54:04 #300
27074 Dezz
The Dog
pi_27833839
Nou ook maar een 'blunder' van mij

Ik ben vannacht bij m'n vriendin blijven slapen en als je dan wakker wordt hoort daar natuurlijk heerlijke ochtendsex bij

So far, so good. Op een gegeven moment bracht ik twee vingers bij haar naar binnen om haar vaginaal te vingeren
Het ging super, tot ik op een gegeven moment wat langs m'n hand naar m'n been voelde stromen. Wat bleek, ik werd gewoon potverdikkie ondergeplast door haar

De geur bleef zelfs na behandeling met warm water en zeep hangen, sterk spul dus die urine!

Misschien pak ik haar vannacht maar ff stiekem terug
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 14:56:11 #301
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27833879
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:54 schreef Dezz het volgende:
Nou ook maar een 'blunder' van mij

Ik ben vannacht bij m'n vriendin blijven slapen en als je dan wakker wordt hoort daar natuurlijk heerlijke ochtendsex bij

So far, so good. Op een gegeven moment bracht ik twee vingers bij haar naar binnen om haar vaginaal te vingeren
Het ging super, tot ik op een gegeven moment wat langs m'n hand naar m'n been voelde stromen. Wat bleek, ik werd gewoon potverdikkie ondergeplast door haar

De geur bleef zelfs na behandeling met warm water en zeep hangen, sterk spul dus die urine!

Misschien pak ik haar vannacht maar ff stiekem terug
Gelijk volschijten die hap...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')