abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26014068
Live it!
pi_26014089
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_26014097
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Live it!
pi_26014113
quote:
je bent jong en je wilt wat
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_26014199
Okay..kheb er ook nog wel eentje.

Tijdje terug alweer...

Maar goed ik ging dus met een vriendin en haar ouders naar de camping.
Mijn vriend mocht ook een paar dgn langskomen mits hij in zijn eigen tentje bleef (lees wel: waren net 17 geloof ik

Maar goed daar ga je je natuurlijk niet aanhouden..dus vriend bij ons de tent in..
haha beetje geil geworden enzo dus denken vriendin slaapt toch we fozelen wel ff wat...maar dat werd meer en meer..en uiteindelijk sexen dus...zit ik bovenop em etc etc.
Krijg ik ineens een kussen in me gezicht geslagen...haha ja hoor me vriendin!! 'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!! ik dacht al!! word elke keer paar cm verder gelanceerd

[ Bericht 2% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 06-04-2005 01:56:29 ]
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  woensdag 6 april 2005 @ 08:21:00 #6
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_26016016
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!!
Ik kan me nog wat andere teksten indenken
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_26016652
quote:

Tijdje terug alweer...
  woensdag 6 april 2005 @ 11:43:55 #8
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_26019669
Mjah, inderdaad... Ik had jullie er allebei met een noodgang uitgeflikkerd...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_26022416
quote:
Ja en dat je laken dan ook nog onder zit En je moeder die dingen altijd opvalt
pi_26022459
Nog 1 van mij in het kort;

paar weken geleden, zaterdagnacht, uurtje of 2, in de huiskamer van haar huis, op de bank bezig zijn, met bijna geen licht, horen we de achterdeur, wij gauw alle spullen pakken en naar boven gerend, bleek haar broertje stomdronken te zijn en niet gezien te hebben dat me gf haar t-shirt nog op de grond lag, en het een klerezooi was

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2005 16:47:35 ]
pi_26022501
quote:
verhaal
whehe, ik had jullie dr gewoon uitgeschopt, of triootje
Jupiler is goed
  woensdag 6 april 2005 @ 16:40:59 #12
92655 Ferdi81
omdat............
pi_26027014
quote:
Op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Nog 1 van mij in het kort;

paar weken geleden, zaterdagnacht, uurtje of 2, in de huiskamer van haar huis, op de bank bezig zijn, met bijna geen licht, horen we de achterdeur, wij gauw alle spullen pakken en naar boven gerend, bleek die gozer stomdronken te zijn en niet gezien te hebben dat me gf haar t-shirt nog op de grond lag, en het een klerezooi was
Die gozer ???? haar :

- OPa
- Vader
- Broertje
- Buurman
- Postbode ??????
pi_26027181
soryr, was broertje
  woensdag 6 april 2005 @ 22:49:51 #14
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26035456
quote:

Tijdje terug alweer...

Mijn vriend mocht ook een paar dgn langskomen mits hij in zijn eigen tentje bleef (lees wel: waren net 17 geloof ik

Maar goed daar ga je je natuurlijk niet aanhouden..dus vriend bij ons de tent in..
haha beetje geil geworden enzo dus denken vriendin slaapt toch we fozelen wel ff wat...maar dat werd meer en meer..en uiteindelijk sexen dus...zit ik bovenop em etc etc.
Krijg ik ineens een kussen in me gezicht geslagen...haha ja hoor me vriendin!! 'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!! ik dacht al!! word elke keer paar cm verder gelanceerd

tevens tvp'tje
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:09:11 #15
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26048865
quote:
Op woensdag 6 april 2005 13:47 schreef Big_Gigolo het volgende:

[..]

Ja en dat je laken dan ook nog onder zit En je moeder die dingen altijd opvalt
Ergens nog.. gewoon op jezelf wonen en het fucking bed moeten verschonen en alles zelf wassen....

owwwww.. was ik maaaaaaar bij moeder thuisgebleeeeheeeven...
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Shreever het volgende:
tevens tvp'tje

[ Bericht 13% gewijzigd door avotar op 07-04-2005 15:16:38 ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zaterdag 9 april 2005 @ 02:29:20 #16
117690 Kleefpasta3
Ik ben Kleefpasta 1,2 & 3
pi_26090047
Ik ook maar even dan, tis nu toch al nacht (logisch )

Ik ben 18, mn vriendin 17, en dan ligt ze je heerlijk te pijpen. Komt mn broertje van 12 binnen... Ik wat ongemakkelijk: "Hey Dino" (ik bleef vriendelijk)... hij: "o doei" en doet zo d deur weer dicht... Dus mn vriendin en ik helemaal bezorgd om dat arme ventje, dachten dattie er een trauma aan zou hebben ofzo
Volgende dag... We liggen te neuken, en mn broertje komt weer mn kamer binnen, zonder kloppen, even heel onnuttig een cdtje terugbrengen... Wat bezielt hem? Affijn dat is nog een x gebeurd, volgens mij vindtie t wel interessant ofzo , tis ook wel interessant maar da komt voor hem vast nog wel

Goed, blundertje 2...
Vriendin en ik komen zondagavond beneden, mn schoonvader "Ik d8 er vanacht inbrekers waren"... hij was serieus naar beneden gelopen om t kijken waar dat gekraak en gestommel vandaan kwam... en eenmaal in d woonkamer keek hij omhoog naar t plafond... recht onder de kamer van mn vriendin en ik , tjah kan gebeuren... Nachtgymnastieken noemde hij het

Overigens had ik mn schoonvader pas aan de telefoon met het bericht dat hij zou zijn uitgegleden over een latex rubbertje gevuld met wit spul... Hij had t weggegooit, maar wilde het toch even kwijt gezien hij ze zelf altijd hergebruikte zo zei hij... ... ach tis een Fries dus ik moet met deze schoonvader leren leven...

Mn schoonmoeder is ook een geval apart... Zo waren mn vriendin en ik door haar bed gezakt (lagen gewoon stil, ter voorbereiding van een heftige neukpartij) en lagen ineens met lattenbodem en al 1 meter lager... Dus wij dat eerst beneden even melden, mn schoonmoeder natuurlijk helemaal in een deuk... wij ook
Maar wij hadden alle2 noggal zin, dus gingen weer naar boven, matras los op de grond gegooit, wij erin, onder de dekens en gaan!! , en jawelllll, perfect getimed staat haar moeder uit het niets in haar kamer met 4 schroeven en schroevendraaier voor onze neus... Om het bed te maken, in de veronderstelling dat ik ook wel even op zou staan en er meteen aan t beginnen... Na een aantal seconden viel gelukkig het kwartje dat ik waarschijnlijk niet voor niets onder de dekens lag en liet ze zenuwachtig de schroeven en schroevendraaier maar op t bureau achter en ging snel (en giechelend) weg...

En dat in 2 maanden... K vind t niet echt blunders, gewoon leuke situaties, want mn schoonouders hebben nergens iets op tegen en sinds mn vriendin en ik het doen ruimt mn schoonmoeder regelmatig haar kamer op in de hoop "spannende dingen tegen te komen" , zo zegt ze zelf

GENOEG! Als me nog wat te binnenschiet meldt ik dat wel even
pi_26090640
Kvind het wel een euh, 'grappige' omgang daar
Iig geen moeilijk gedoe, nais
pi_26098056
Moet er niet aan denken dat mn schoonmoeder in de slaapkamer staat opeens zeg , *ril*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_26098565
quote:

Tijdje terug alweer...

Bwhaha
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_26114412
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:29 schreef Kleefpasta3 het volgende:
Ik ook maar even dan, tis nu toch al nacht (logisch )

LOL, jou schoonfamilie is wel lekker makkelijk Ik zou t toch niet zo tof vinden als mn ouders ineens mn kamer binnen kwamen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 10 april 2005 @ 01:14:34 #21
111336 Koekjesbeest
Koekenbakker.
pi_26114434
quote:
matras los op de grond gegooit, wij erin,
Wow! hoe doe je dat
Wish yo'momma was this smart.
  zondag 10 april 2005 @ 02:02:43 #22
117690 Kleefpasta3
Ik ben Kleefpasta 1,2 & 3
pi_26115033
Ik heb wat dat betreft best relaxte schoonouders ja. En dat terwijl ze de jongste thuis is en enig meisje is... We wonen ver uit elkaar en daarom slapen we zovaak samen (als we dan bij elkaar zijn) en k vind de situatie ook wel lekker zo. Gewoon geen gezeur nergens om, en echt schamen doen we ons er ook al niet meer voor...
Haar broer heeft trouwens ook een x geklaagd (ze wonen in een zogenaamd houd-skelet-woning waar de wandjes niet echt geluidsdicht zijn)... waardoor we het nu na 24:00 niet meer mogen doen van haar broer
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:14 schreef Koekjesbeest het volgende:

[..]

Wow! hoe doe je dat

In bed, tja, in t matras, lekker wakker
pi_26123562
lol
pi_26133249
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:02 schreef Kleefpasta3 het volgende:
Ik heb wat dat betreft best relaxte schoonouders ja. En dat terwijl ze de jongste thuis is en enig meisje is... We wonen ver uit elkaar en daarom slapen we zovaak samen (als we dan bij elkaar zijn) en k vind de situatie ook wel lekker zo. Gewoon geen gezeur nergens om, en echt schamen doen we ons er ook al niet meer voor...
Haar broer heeft trouwens ook een x geklaagd (ze wonen in een zogenaamd houd-skelet-woning waar de wandjes niet echt geluidsdicht zijn)... waardoor we het nu na 24:00 niet meer mogen doen van haar broer
[..]

In bed, tja, in t matras, lekker wakker
Laat hem een keer meedoen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 11 april 2005 @ 09:44:17 #25
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_26140995
Was een keer met mijn vriend op mijn kamer. (Woon nog thuis.)
We hadden ons uitgekleed, waren nog een beetje aan het knuffelen enzo.
Wil mijn vader iets in mijn kamer leggen, wat ie had geleend.
Ik riep nog zo: "Niet binnenkomen!"
Zegt ie: "Ik kan me niet voorstellen dat jullie iets geheims aan het doen zijn."
Komt ie dus toch binenn...

Wij met ons hoofd onder de dekens. Nadat ie het geleende terug had gelegd ging hij weer weg. Een bezoekje van 10 seconden, maar toch...
Heb helaas geen slot op mijn deur.
Mijn vriend vond het wel grappig, ik was op zich boos, omdat hij geen respect had voor mij en dus toch naar binnen ging. Maar goed, achteraf kan ik er ook wel om lachen...
pi_26143754
pi_26147218
quote:
Voices tell me I'm the shit.
pi_26147727
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:44 schreef Vla het volgende:
Zegt ie: "Ik kan me niet voorstellen dat jullie iets geheims aan het doen zijn."
Komt ie dus toch binenn...
Hmmm, ik denk dat jouw vader nog wat uitleg nodig heeft...
Beetje jammer om zo je dochter te verstoren...
  maandag 11 april 2005 @ 15:55:08 #29
113996 Dreaddie
Luv My Babe !
pi_26149166
me vriendin en ik waren net klaar met sexen en we lagen naakt op bed en ik begin haar weer een beetje te likken... wat gebeurdt er nou ( ze heeft de samsung D500 *schuiftelefoon ) ze rolde op haar telefoon en die ging dus open en belde dus mij thuis.... we hoorde de telefoon gaan maar wij doorgaan nam me moeder beneden dus op..... hoorde wat rare dingen en hing weer op toen niemand wat zei... me vriendin had het opeens door wat er aan de hand was en toen kwamen we erachter dat we dus naar beneden hadden gebelt.... dus ik bel me ma via intercom... ja ben lui *en naakt*... en vroeg hey ma hoorde je net wat ??? zei zo nee ik zei nog hallo maar hing toen op... ik zo weet je het zeker... ze zei dat ze echt niks gehoord had aan de foon.... maar ik weet het nog net zo niet me vriendin lag aardig te kreunen...

best wel klein blundertje dus
pi_26149310
hehe zo'n blunder zou zo in zo'n meet the fockers film script kunnen
Jupiler is goed
pi_26149311
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:55 schreef Dreaddie het volgende:
me vriendin en ik waren net klaar met sexen en we lagen naakt op bed en ik begin haar weer een beetje te likken... wat gebeurdt er nou ( ze heeft de samsung D500 *schuiftelefoon ) ze rolde op haar telefoon en die ging dus open en belde dus mij thuis.... we hoorde de telefoon gaan maar wij doorgaan nam me moeder beneden dus op..... hoorde wat rare dingen en hing weer op toen niemand wat zei... me vriendin had het opeens door wat er aan de hand was en toen kwamen we erachter dat we dus naar beneden hadden gebelt.... dus ik bel me ma via intercom... ja ben lui *en naakt*... en vroeg hey ma hoorde je net wat ??? zei zo nee ik zei nog hallo maar hing toen op... ik zo weet je het zeker... ze zei dat ze echt niks gehoord had aan de foon.... maar ik weet het nog net zo niet me vriendin lag aardig te kreunen...

best wel klein blundertje dus
zo iets heb ik ook een keer gehad ik had mn foon in mn zak en we waren ehh... bezig zeg maar en ik had op een manier een knopje op mn foon in gedrukt, en hoor ik in ene iemand vaag ergens roepen... was het mn pa die door de foon zat te roepen dat mn foon aanstond (hij kwam alleen niet op het idee om op te hangen zo slim is ie niet met die telefoons ) later niks meer over gehoord gelukkig
Bram! Boterham!
  maandag 11 april 2005 @ 19:03:45 #32
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_26153457
ik heb een tijd terug ook wat heel genants beleefd.
Mijn ex en ik hadden nog niet zo lang wat. We lagen op bed en ik was hem aan het pijpen. Het ging hem blijkbaar niet diep genoeg, dus hij duwde tegen mijn achterhoofd. Op een of andere manier kon ik dat niet hebben en ik begon te kokhalzen.
Ik probeerde zijn handen nog weg te trekken, ik probeerde nog te zeggen dat ie dat niet moest doen, maar hij bleef maar door douwen. Tja, op een gegeven moment duwde hij gewoon écht te ver door en kwam mijn maag in opstand

Inmiddels ben ik een paar jaar verder en kan ik het wél aan hoor;)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_26155495
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:03 schreef Muck het volgende:
ik heb een tijd terug ook wat heel genants beleefd.
Mijn ex en ik hadden nog niet zo lang wat. We lagen op bed en ik was hem aan het pijpen. Het ging hem blijkbaar niet diep genoeg, dus hij duwde tegen mijn achterhoofd. Op een of andere manier kon ik dat niet hebben en ik begon te kokhalzen.
Ik probeerde zijn handen nog weg te trekken, ik probeerde nog te zeggen dat ie dat niet moest doen, maar hij bleef maar door douwen. Tja, op een gegeven moment duwde hij gewoon écht te ver door en kwam mijn maag in opstand

Inmiddels ben ik een paar jaar verder en kan ik het wél aan hoor;)
Een vriendje die jouw hoofd even flink gaat aandrukken als je hem pijpt?
Nice vriendje
pi_26160255
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:34 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

maandag 11 april 2005 @ 23:34:54 #35
71115 Rnej
I walk the line
pi_26160280
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:20 schreef Enil het volgende:

[..]

Nice vriendje
op zich dan wel weer terecht dat er dan over zijn piel heen is gekotst
  dinsdag 12 april 2005 @ 00:55:51 #36
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_26161849
Oke dan ook maar eentje van mij... niet echt een hele erge maar wel grappig..

M'n vriend die ik toen had waren leker aan de gang.. verschillende standjes enzo..
Willen we standje 69 gaan doen dus het vriendje draaide zich om met z'n hoofd richting voeteneind.
Hij kreeg een beetje kramp in z'n been dus ging ie ff z'n been strekken.. Knalt ie met z'n voet dwars door de lamp op het nachtkastje ( zo'n papieren lamp ) en zit muurvast met z'n voet! Hebben heel hard moeten lachen..

Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_26162027
quote:
Je bedoelt; lichten uit, kaarslicht aan, je vriendin vingeren, wilde seks, lichten weer aan en er achterkomen dat je een mooi rood gevingerverft kunstwerk op de lakens hebt achtergelaten.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26162175
Keer met mijn ex.
we waren bezig... ik lag op dr.. en naast mij op de muur hing een brede plank met wat boeken en dvd's erop.... nou wij lekker bezig... en we dachten ''tis wel tijd voor een ander standje'' dus ik ga omhoog, stoot ik keihard met mijn rug tegen dat plank aan.. t gevolg: alles donderde naar beneden o.a. een dikke encyclopedie die op mn ex viel..

viel gelukkig allemaal wel mee..ze heeft wel een blauwe plek dr aan over gehouden

my bad

tvp
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 12 april 2005 @ 01:25:24 #39
49894 POLL
Pathetisch
pi_26162216
Niet echt een blunder, maar als je vriendin niet doorheeft dat je klaarkomt als ze je berijd is dat best een grappig moment. Moet je haar vertellen dat ze moet stoppen? Ze was nog zo lekker bezig. Moet je haar door laten gaan? Een keer overdreven faken? Ik kreeg de slappe lach.
The Black Knight always triumphs!
pi_26166969
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

pi_26167039
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.

De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.

pi_26167165
quote:

OMFG HAHA OMG Ik zit op me werk gek ik lig helemaal dubbel hahaha

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2005 11:41:18 ]
pi_26167296
LOL ja kinders, nooit dronken anaal neuken, blijkt maar weer

ohja...ik speel zelf een spel, neverwinter nights...en daar heb ik je ook van die persistent worlds.
een dm is onzichtbaar voor de spelers..dus altijd oppassen met wat je doet.
nou zijn er spelers 'bezig' geweest en dan krijg je dit gepost;
(de 2 personen op de bank zijn de dms, dit was een screen shot door een dm gemaakt)

en dit was een deel van de gamelog;

Thorfinn Hausselkiff
Rika.. I'm so sorry.. *pulls her into a hug again*

Rika Vandor
*hugs him tightly*
I need to get out of this..

Pelar
[DM] *offers popcorn*

Thorfinn Hausselkiff
*nods* yes..
*helps her out of her armor*

Dra'Nar
[DM] Oh, thank you! *takes some popcorn and watches*

Thorfinn Hausselkiff
*frowns at all the webs*

Pelar
[DM] might make a nice screenie Smile

Thorfinn Hausselkiff
*stuffs her armor into a bag*

Rika Vandor
*drops the armor ont he floor, and slips into a robe*

Dra'Nar
[DM] I already did Razz

Pelar
[DM] Oo

Thorfinn Hausselkiff
here.. let me change too..

Dra'Nar
[DM] Ack!

Pelar
[DM] *covers eyes*

Dra'Nar
[DM] *looks away from the screen*
[DM] they should get cookied at some point Razz
[DM] That should scare them

[ Bericht 92% gewijzigd door Girlysprite op 12-04-2005 12:22:03 ]
pi_26168206
you look like a retard, you sound like a retard
pi_26169541
quote:

WHAHAHAHAHHA
Te frikking erg
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:35:46 #46
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26169684
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:46 schreef Girlysprite het volgende:
LOL ja kinders, nooit dronken anaal neuken, blijkt maar weer

ohja...ik speel zelf een spel, neverwinter nights...en daar heb ik je ook van die persistent worlds.
cool...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26171572
quote:

HAHAHAHA
Hygiënisch vooral
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_26172178
quote:

Dat is gewoon freaky men!!!!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_26172493
Ik was op zich al redelijk huiverig voor anale sex om die reden...
Weet nu dus helemaal zeker dat ik er niet aan begin
Jupiler is goed
pi_26172576
quote:

pi_26174937
quote:

OMG jezus, gadveredamme
pi_26175055
gadverredamme! Maar wel erg
pi_26186923
quote:

OMFG
Briljant dit.
tvp.
  woensdag 13 april 2005 @ 09:08:43 #54
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_26188394
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:20 schreef Enil het volgende:

[..]

Nice vriendje
ja, het is dan ook al weer een tijdje uit
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 13 april 2005 @ 10:33:04 #55
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_26189750
quote:

[ Bericht 5% gewijzigd door PM-girl op 13-04-2005 18:30:04 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 13 april 2005 @ 12:00:35 #56
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_26191812
Doet me denken aan die scene uit 'Trainspotting' dat ie het bed heeft ondergescheten en die moeder dat laken uit zijn klauwen trekt, tijdens het ontbijt....
Nou doe je het weer!
  woensdag 13 april 2005 @ 12:03:46 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26191878
Even wat nutteloze reacties verwijderd.
  woensdag 13 april 2005 @ 14:36:38 #58
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_26195969
Ik weet nou niet of ik nou bepaald om dat ondergescheten laken kan lachen... Als je zo dronken bent dat je het waarschijnlijk hebt laten lopen, dan ben je toch wel erg ver...
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
  woensdag 13 april 2005 @ 15:48:46 #59
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_26197894
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:55 schreef Enil het volgende:

[..]

Hmmm, ik denk dat jouw vader nog wat uitleg nodig heeft...
Beetje jammer om zo je dochter te verstoren...
Mja... Ik vond het erger dat hij mijn kamer binnenkwam, terwijl ik zei dat het niet mocht, dan dat ik het erg vond om betrapt te worden...
Maar goed, hij heeft onlangs mijn pilstrippen opgehaald bij de apotheek, misschien snapt ie het nu wel.
pi_26197995
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Vla het volgende:

[..]

Mja... Ik vond het erger dat hij mijn kamer binnenkwam, terwijl ik zei dat het niet mocht, dan dat ik het erg vond om betrapt te worden...
Maar goed, hij heeft onlangs mijn pilstrippen opgehaald bij de apotheek, misschien snapt ie het nu wel.
Mjah, met dat verstoren bedoel ik dus het inlopen van je kamer, terwijl je zei dat het niet mocht, en hij heus wel weet wat er binnen gebeurd. Misschien had ie even last van 'zin in zijn jeugd' ofzo, dattie weer even dat gevoel wou hebben, dunno, maar kvind het niet liev
pi_26199687
quote:

..en toen je in de spiegel keek had je opeens een bruine ringbaard?
  woensdag 13 april 2005 @ 21:33:31 #62
19456 bolk
Tweaker :P
pi_26205954
quote:
Op woensdag 13 april 2005 17:15 schreef Nr.G het volgende:

[..]

moehaha lol
  woensdag 13 april 2005 @ 21:54:11 #63
97175 ChillyM
Geloof in jezelf!
pi_26206685
quote:
Op woensdag 13 april 2005 17:15 schreef Nr.G het volgende:

[..]

whahaha lache!
Make love not war!
  woensdag 13 april 2005 @ 22:16:50 #64
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26207428
Dan heb je vast wel geleerd dat je vriendin de volgende keer eerst maar even naar de wc moet
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_26208092
ga echt kapot van t lachen hier
pi_26209036
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:36 schreef Aurelium het volgende:
Ik was op zich al redelijk huiverig voor anale sex om die reden...
Weet nu dus helemaal zeker dat ik er niet aan begin
Ja men ik durf ook niet meer (het is wel altijd goed gegaan die paar keer dat ik het heb geprobeerd), maar als mij dit zou overkomen zou ik me zo ongelooooflijk schamen, dit is gewoon geen blunder meer maar beyond...
pi_26209182
Bij het uitrekken van je broek al je kleingeld op de grond laten vallen in de slaapkamer van je vriendin. En dan de moeder maar roepen "maak je geen rotzooi"
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 14 april 2005 @ 10:37:23 #68
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_26216325
LOL 'Doe je voorzichtig, schat?'
Nou doe je het weer!
pi_26295331
hahahaha dit is hylarisch
pi_26314326
ROFLMAO @ analeshit.
Lambo of Rekt
pi_26383771
En bedankt weer mensen, heb dit topic een aantal weken niet gelezen en de tranen lopen weer over mijn wangen: Vooral het anale sex verhaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26383818
Hoe ziek die darmspoeling zonder slang ge-wel-dig! Damn jullie zullen wel flink dronken geweest zijn ofniet?!
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
  woensdag 20 april 2005 @ 20:01:33 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26383865
Je werd niet eerder wakker van de stank?? Dit kan sowieso alleen maar als ze flink aan de racekak is. Anders kan ik me dat echt niet voorstellen
pi_26384120
Een stuk banaan kwijt.

En dat is alles wat ik erover kwijt wil.
pi_26384817
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een stuk banaan kwijt.

En dat is alles wat ik erover kwijt wil.
ik wil hem wel zoeken
pi_26385323
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:36 schreef beffelholt het volgende:
ik wil hem wel zoeken
Het is jaren geleden en ik heb 'm toen nog wel gevonden hoor. We hadden niet bedacht dat je een banaan beter niet kunt schillen alvorens...
pi_26481086
wij hebben nog nooit een échte blunder meegemaakt.

Wél dat we lekker bezig waren en dat hij een vinger in mijn mond stopte. Ik was zo wild dat ik mijn vriend ineens in zijn vinger beet toen ik 'kwam' en dat hij het uitschreewde van de pijn :S (en ik deed het geeneens bewust/express )
Haleloeja
pi_26488217
ik dus gisteren mijn eerste..

vriendin lag onderop, we waren met wat handwerk bezig, op het moment dat ik op haar kom, val ik half voorover en nog geen seconde later voel ik wat tegen mijn oog aan spatten ik had gelukkig mijn oog dicht!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_26502220
hmm, ergste blooper, gepaald worden door mijn toenmalige vriend, dat ik zo hard klaarkwam dat zijn penis er uitfloepte en knakte
mama van Myrddin
pi_26504372
Ik wil me nog wel eens verslikken bij het diep inademen vlakvoor een kreun/hijg
pi_26506579
Dat anale gedoe is wel freaky
  maandag 2 mei 2005 @ 01:51:02 #82
118927 _Dax_
Not just a man...
pi_26656091
Beetje stil in dit topic, zal hem wel weer ff kicken want reacties lezen hier vind ik toch wel geweldig

Paar weken geleden lag ik met mijn vriendin in mijn bed op mijn kamer. Maar mijn kamer heeft een probleem, hij kan niet op slot. Dus ik moet op mijn huisgenoten dat ze niet zomaar even binnenkomen rushen met een grappige melding, wat dus laatst wel gebeurde.

We lagen dus in mijn bed, beetje met elkaar te spelen.. je kent het wel, gaat ineens de deur van mijn kamer open. Staat mijn broer in de deuropening met een grappig maar toch wel heel merkwaardig bericht: "Ik hoorde wat raars, ik dacht dat er een wild beest op je kamer was, een hond of kat ofzo"

Daarop had ik maar 1 reactie:

Bleef die ook nog ff 5 seconden staan ofzo! Toen werd ik toch wel pissig "ROT NOU MAAR OP"
pi_26656111
quote:
Op maandag 2 mei 2005 01:51 schreef _Dax_ het volgende:
Beetje stil in dit topic, zal hem wel weer ff kicken want reacties lezen hier vind ik toch wel geweldig

Paar weken geleden lag ik met mijn vriendin in mijn bed op mijn kamer. Maar mijn kamer heeft een probleem, hij kan niet op slot. Dus ik moet op mijn huisgenoten dat ze niet zomaar even binnenkomen rushen met een grappige melding, wat dus laatst wel gebeurde.

We lagen dus in mijn bed, beetje met elkaar te spelen.. je kent het wel, gaat ineens de deur van mijn kamer open. Staat mijn broer in de deuropening met een grappig maar toch wel heel merkwaardig bericht: "Ik hoorde wat raars, ik dacht dat er een wild beest op je kamer was, een hond of kat ofzo"

Daarop had ik maar 1 reactie:

Bleef die ook nog ff 5 seconden staan ofzo! Toen werd ik toch wel pissig "ROT NOU MAAR OP"
pi_26669774
Toen mijn ex nog thuis woonde hadden we wel eens de gewoonte om overdag met elkaar aan de gang te gaan.
hij zijn muziek aangezet en wij lekker bezig. Op een gegeven moment hoorde we tik tik tik tik tik tik.
Verder geen aandacht aan besteed tot we het weer hoorden maar dan harder TIK TIK TIK TIK TIK. Iemand zat aan de andere kant van de deur hard op een toetsenbord te rammen.
Bleek nu dat zijn stiefvader thuis was gekomen, en hij had zijn werkkamer op zolder naast de kamer van mijn ex. En die kon dus behoorlijk goed horen wat wij aan het doen waren.
mama van Myrddin
pi_26669891
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 02:29 schreef Kleefpasta3 het volgende:
blaad

En dat in 2 maanden... K vind t niet echt blunders, gewoon leuke situaties, want mn schoonouders hebben nergens iets op tegen en sinds mn vriendin en ik het doen ruimt mn schoonmoeder regelmatig haar kamer op in de hoop "spannende dingen tegen te komen" , zo zegt ze zelf

of als je vriendin wat te binnen schiet hè
  maandag 2 mei 2005 @ 18:45:59 #86
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_26672437
"Je moet je ogen dicht doen"
"Waarom?"
"Nou uuuhm omdat ik nogal uuuhm ver kan komen en niet zo goed kan richten"
"Doe niet zo gek"

...

"Ik had je nog zo gewaarschuwd"

Het deed erg veel pijn werd me later verteld.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 2 mei 2005 @ 19:00:55 #87
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26672867
Dat lijkt me best komisc
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_26675530
Gepost in een ander topic, maar vond het hier wel goed passen eik
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef dolledingo het volgende:
ik heb wel eens per ongeluk over mijn toenmalige vriendin heen gekotst tijdens het neuken, we waren allebei dronken, ze merkte er geen zak van. Heb haar maar snel volgeblaft, me omgedraaid en ben gaan slapen, alsof er niks gebeurt was. Volgende dag schaamde zij zich dood omdat ze in haar eigen kots wakker werd.
pi_26679982
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:19 schreef SanyoSoft het volgende:
Gepost in een ander topic, maar vond het hier wel goed passen eik
[..]

hoe ziek ben je dan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:45:07 #90
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_26696792
Gadverrrrredammme! Ik zou het toch wel effe schoonmaken. Een vriend van me vertelde me dat ie ooit bij zijn toenmalige vriendin een keer recht in haar oor heeft gespoten. Sindsdien is zijn gevleugelde uitspraak: 'Zal ik effe in je oor spuiten'? Ik hoef niet te vertellen dat hij daar niet zoveel succes mee heeft bij de vrouwen?
Nou doe je het weer!
pi_26699729
hm... Ik had een knipperlicht relatie, en "ertussen" hadden hij en ik wel een andere relatie gehad.
Hij zegt 's middags "zullen we?" ik zeg "ik wil wel, maar heb er niet zo'n goed gevoel over, misschien omdat het 's middags is ofzo? misschien komt er iemand langs?" hij wuifde dat weg als onzin, en dat we dat wel op de trap zouden horen.
Dus wij zitten zo'n beetje achter de PC naakt, hij was mij net een beetje lekker oraal aan't bevredigen, gaat de deur ineens open, je raad het al, die jongen waar ik tussen mijn "lange knipperlicht" wat mee had gehad. Gelukkig stond er nog een beetje een tafel tussen. ik ging figuurlijk door de grond, en raakte hem letterlijk.
And the druids turn to stone...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 17:11:12 #92
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_26701874
Goh...wat een briljante verhalen

En 't dan raar vinden dat sommige mensen niet zo van anale seks gediend zijn....:s Kots/braak-blunders zijn ook niet echt om jaloers op te zijn... Hoe ver ben je heen als je over je vriendin heen kosts en zij het niet eens merkt....

Ik zit nu diep na te denken of ik ook blunders heb meegemaakt... maar ik kom niet verder dan tijdens het 'omdraaien' voor 69 met m'n elleboog m'n vriend een dreun voor z'n hoofd geven... (Sorry schat!) En qua 'betrappingen'... in spanje op 't strand was ik nogal aan mn vriends jeweetwel aan 't frummelen, dat ging niet onopgemerkt aan zo'n neger-die-zonnebrillen-verkoopt voorbij... Een andere avond, in hetzelfde spanje, liggen mn vriend en ik nog al van elkaar te genieten op 't balkon toen we opeens *flits* zagen Weer een andere nacht, na 't stappen, liggen we weer op dat balkon, en ligt mn vriend z'n orale kunstje te doen, wanneer ik even mn ogen open do kijk ik recht in het badkamerraampje van de buren waar een vrouw 'toevallig' even naar buiten stond te kiijken... Tsja, zulke dingen krijgje he als je niet van elkaar af kunt blijven buiten het bed...
...en das terecht :)
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:29:10 #93
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_26705578
Schiet me nog iets te binnen.... 't Gaat niet over mezelf (nee echt niet!), en 't is ook niet echt een blunder, maar ik vind toch dat ie hier wel thuispast

Ik ken dus iemand die met z'n toenmalige vriendin een stukje ging rijden met de auto. Toen hielden ze een stop bij een of andere parkeerplaats, en van 't een kwam 't ander... Maar toen ze allebei zonder onderkleding, met de stoelen naar beneden lagen/zaten, kregen ze de schik van hun leven... En stond namelijk iemand voor 't raam te kijken. En nee, geen politie-agentje ofzo, maar een of ander vies ventje met z'n rechterhand gevuld...
...en das terecht :)
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:08:09 #94
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_26736839
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef --Roos-- het volgende:
Schiet me nog iets te binnen.... 't Gaat niet over mezelf (nee echt niet!), en 't is ook niet echt een blunder, maar ik vind toch dat ie hier wel thuispast

Ik ken dus iemand die met z'n toenmalige vriendin een stukje ging rijden met de auto. Toen hielden ze een stop bij een of andere parkeerplaats, en van 't een kwam 't ander... Maar toen ze allebei zonder onderkleding, met de stoelen naar beneden lagen/zaten, kregen ze de schik van hun leven... En stond namelijk iemand voor 't raam te kijken. En nee, geen politie-agentje ofzo, maar een of ander vies ventje met z'n rechterhand gevuld...
Als ze reden had het de Rijdende Rukker kunnen zijn... Al maakte die de fout door zichzelf te bevredigen terwijl er een agente naast 'm reed... Leuk, agentes in burgerkleding
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:46:37 #95
3869 David
Drum the drums
pi_26738023
quote:

Man dat is echt goor
pi_26740213
quote:

Redelijke kans dat het wel een blunder was van degene die je kent.
Dat die parkeerplaats ook wel bekend is als sexparkeerplaats, waar "vieze ventjes" kunnen kijken naar of zelfs meedoen met "vieze vrouwtjes met hun vieze partners". Volgens mij is dat "vies ventje" in zo'n geval ook een beetje een nare benaming, dan betreft het alleen maar een mannetje die wel houdt van wat kijken, net als er "vieze vrouwtjes" bestaan die wel houden van bekeken te worden.
  donderdag 5 mei 2005 @ 01:48:49 #97
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_26745842
voyeurisme?
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:03:53 #98
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26748011
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:42 schreef frederik het volgende:

[..]

Redelijke kans dat het wel een blunder was van degene die je kent.
Dat die parkeerplaats ook wel bekend is als sexparkeerplaats, waar "vieze ventjes" kunnen kijken naar of zelfs meedoen met "vieze vrouwtjes met hun vieze partners". Volgens mij is dat "vies ventje" in zo'n geval ook een beetje een nare benaming, dan betreft het alleen maar een mannetje die wel houdt van wat kijken, net als er "vieze vrouwtjes" bestaan die wel houden van bekeken te worden.
Te moeilijk...
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:19:14 #99
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_26748238
quote:

Ha
Dat is toch net ietsje erger dan als er tegen de ruit getikt word door een politieagent die het nodig vind om zijn zaklamp even op je witte billen te laten schijnen
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_26794613
quote:

volgens HW ging dat wel over jezelf hoor....
De beat gaat steeds maar door.... GEWELDIG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')