quote:Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
je bent jong en je wilt watquote:Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik kan me nog wat andere teksten indenkenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!!
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Okay..kheb er ook nog wel eentje.
Tijdje terug alweer...
Ja en dat je laken dan ook nog onder zitquote:Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
whehe, ik had jullie dr gewoon uitgeschopt, of triootjequote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
verhaal
Die gozer ???? haar :quote:Op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Nog 1 van mij in het kort;
paar weken geleden, zaterdagnacht, uurtje of 2, in de huiskamer van haar huis, op de bank bezig zijn, met bijna geen licht, horen we de achterdeur, wij gauw alle spullen pakken en naar boven gerend, bleek die gozer stomdronken te zijn en niet gezien te hebben dat me gf haar t-shirt nog op de grond lag, en het een klerezooi was
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Tijdje terug alweer...
Maar goed ik ging dus met een vriendin en haar ouders naar de camping.
Mijn vriend mocht ook een paar dgn langskomen mits hij in zijn eigen tentje bleef (lees wel: waren net 17 geloof ik
Maar goed daar ga je je natuurlijk niet aanhouden..dus vriend bij ons de tent in..
haha beetje geil geworden enzo dus denken vriendin slaapt toch we fozelen wel ff wat...maar dat werd meer en meer..en uiteindelijk sexen dus...zit ik bovenop em etc etc.
Krijg ik ineens een kussen in me gezicht geslagen...haha ja hoor me vriendin!! 'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!! ik dacht al!! word elke keer paar cm verder gelanceerd![]()
Ergens nog.. gewoon op jezelf wonen en het fucking bed moeten verschonen en alles zelf wassen....quote:Op woensdag 6 april 2005 13:47 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Ja en dat je laken dan ook nog onder zitEn je moeder die dingen altijd opvalt
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef Shreever het volgende:
tevens tvp'tje
Bwhahaquote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Tijdje terug alweer...
Maar goed ik ging dus met een vriendin en haar ouders naar de camping.
Mijn vriend mocht ook een paar dgn langskomen mits hij in zijn eigen tentje bleef (lees wel: waren net 17 geloof ik
Maar goed daar ga je je natuurlijk niet aanhouden..dus vriend bij ons de tent in..
haha beetje geil geworden enzo dus denken vriendin slaapt toch we fozelen wel ff wat...maar dat werd meer en meer..en uiteindelijk sexen dus...zit ik bovenop em etc etc.
Krijg ik ineens een kussen in me gezicht geslagen...haha ja hoor me vriendin!! 'HALLO laat mij ff slapen joh stelletje seksbeesten!! ik dacht al!! word elke keer paar cm verder gelanceerd![]()
LOL, jou schoonfamilie is wel lekker makkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:29 schreef Kleefpasta3 het volgende:
Ik ook maar even dan, tis nu toch al nacht (logisch)
GENOEG!Als me nog wat te binnenschiet meldt ik dat wel even
![]()
quote:
Laat hem een keer meedoen.quote:Op zondag 10 april 2005 02:02 schreef Kleefpasta3 het volgende:
Ik heb wat dat betreft best relaxte schoonouders ja. En dat terwijl ze de jongste thuis is en enig meisje is... We wonen ver uit elkaar en daarom slapen we zovaak samen (als we dan bij elkaar zijn) en k vind de situatie ook wel lekker zo. Gewoon geen gezeur nergens om, en echt schamen doen we ons er ook al niet meer voor...![]()
Haar broer heeft trouwens ook een x geklaagd (ze wonen in een zogenaamd houd-skelet-woning waar de wandjes niet echt geluidsdicht zijn)... waardoor we het nu na 24:00 niet meer mogen doen van haar broer![]()
[..]
In bed, tja, in t matras, lekker wakker![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Hmmm, ik denk dat jouw vader nog wat uitleg nodig heeft...quote:Op maandag 11 april 2005 09:44 schreef Vla het volgende:
Zegt ie: "Ik kan me niet voorstellen dat jullie iets geheims aan het doen zijn."
Komt ie dus toch binenn...
zo iets heb ik ook een keer gehadquote:Op maandag 11 april 2005 15:55 schreef Dreaddie het volgende:
me vriendin en ik waren net klaar met sexen en we lagen naakt op bed en ik begin haar weer een beetje te likken... wat gebeurdt er nou ( ze heeft de samsung D500 *schuiftelefoon ) ze rolde op haar telefoon en die ging dus open en belde dus mij thuis.... we hoorde de telefoon gaan maar wij doorgaan nam me moeder beneden dus op..... hoorde wat rare dingen en hing weer op toen niemand wat zei... me vriendin had het opeens door wat er aan de hand was en toen kwamen we erachter dat we dus naar beneden hadden gebelt.... dus ik bel me ma via intercom... ja ben lui *en naakt*... en vroeg hey ma hoorde je net wat ??? zei zo nee ik zei nog hallo maar hing toen op... ik zo weet je het zeker... ze zei dat ze echt niks gehoord had aan de foon.... maar ik weet het nog net zo niet me vriendin lag aardig te kreunen...
best wel klein blundertje dus
Een vriendje die jouw hoofd even flink gaat aandrukken als je hem pijpt?quote:Op maandag 11 april 2005 19:03 schreef Muck het volgende:
ik heb een tijd terug ook wat heel genants beleefd.
Mijn ex en ik hadden nog niet zo lang wat. We lagen op bed en ik was hem aan het pijpen. Het ging hem blijkbaar niet diep genoeg, dus hij duwde tegen mijn achterhoofd. Op een of andere manier kon ik dat niet hebben en ik begon te kokhalzen.
Ik probeerde zijn handen nog weg te trekken, ik probeerde nog te zeggen dat ie dat niet moest doen, maar hij bleef maar door douwen. Tja, op een gegeven moment duwde hij gewoon écht te ver door en kwam mijn maag in opstand![]()
Inmiddels ben ik een paar jaar verder en kan ik het wél aan hoor;)
op zich dan wel weer terecht dat er dan over zijn piel heen is gekotstquote:Op maandag 11 april 2005 20:20 schreef Enil het volgende:
[..]
Een vriendje die jouw hoofd even flink gaat aandrukken als je hem pijpt?
Nice vriendje![]()
Je bedoelt; lichten uit, kaarslicht aan, je vriendin vingeren, wilde seks, lichten weer aan en er achterkomen dat je een mooi rood gevingerverft kunstwerk op de lakens hebt achtergelaten.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.
De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.![]()
Ik was dus een avond uitgeweest met mijn toenmalige vriendin, en we hadden flink wat gezopen. We waren ubergeil dus nadat we thuis waren gekomen zijn we gelijk het bed ingedoken. We waren allebei dus behoorlijk dronken en ik besloot d'r voor de verandering eens anaal te neuken. Na een heerlijke neukpartij van een half uur vielen we allebei in slaap.
De volgende ochtend toen ik wakker werd sloeg ik de deken van ons af en zag tot mijn afgrijzen dat het hele bed onder de schijt zat! En mijn hele schaamstreek zat er ook onder, en haar hele onderlichaam zowat.![]()
WHAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
cool...quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:46 schreef Girlysprite het volgende:
LOL ja kinders, nooit dronken anaal neuken, blijkt maar weer
ohja...ik speel zelf een spel, neverwinter nights...en daar heb ik je ook van die persistent worlds.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
Dat is gewoon freaky men!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
OMG jezus, gadveredammequote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
OMFGquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
ja, het is dan ook al weer een tijdje uitquote:Op maandag 11 april 2005 20:20 schreef Enil het volgende:
[..]
Een vriendje die jouw hoofd even flink gaat aandrukken als je hem pijpt?
Nice vriendje![]()
Mja... Ik vond het erger dat hij mijn kamer binnenkwam, terwijl ik zei dat het niet mocht, dan dat ik het erg vond om betrapt te worden...quote:Op maandag 11 april 2005 14:55 schreef Enil het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat jouw vader nog wat uitleg nodig heeft...
Beetje jammer om zo je dochter te verstoren...
Mjah, met dat verstoren bedoel ik dus het inlopen van je kamer, terwijl je zei dat het niet mocht, en hij heus wel weet wat er binnen gebeurd. Misschien had ie even last van 'zin in zijn jeugd' ofzo, dattie weer even dat gevoel wou hebben, dunno, maar kvind het niet lievquote:Op woensdag 13 april 2005 15:48 schreef Vla het volgende:
[..]
Mja... Ik vond het erger dat hij mijn kamer binnenkwam, terwijl ik zei dat het niet mocht, dan dat ik het erg vond om betrapt te worden...
Maar goed, hij heeft onlangs mijn pilstrippen opgehaald bij de apotheek, misschien snapt ie het nu wel.![]()
..en toen je in de spiegel keek had je opeens een bruine ringbaard?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef SanyoSoft het volgende:
moehaha lolquote:Op woensdag 13 april 2005 17:15 schreef Nr.G het volgende:
[..]
..en toen je in de spiegel keek had je opeens een bruine ringbaard?![]()
whahaha lache!quote:Op woensdag 13 april 2005 17:15 schreef Nr.G het volgende:
[..]
..en toen je in de spiegel keek had je opeens een bruine ringbaard?![]()
Ja men ik durf ook niet meer (het is wel altijd goed gegaan die paar keer dat ik het heb geprobeerd), maar als mij dit zou overkomen zou ik me zo ongelooooflijk schamen, dit is gewoon geen blunder meer maar beyond...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:36 schreef Aurelium het volgende:
Ik was op zich al redelijk huiverig voor anale sex om die reden...
Weet nu dus helemaal zeker dat ik er niet aan begin
ik wil hem wel zoekenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een stuk banaan kwijt.
En dat is alles wat ik erover kwijt wil.
Het is jaren geleden en ik heb 'm toen nog wel gevonden hoor. We hadden niet bedacht dat je een banaan beter niet kunt schillen alvorens...quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 01:51 schreef _Dax_ het volgende:
Beetje stil in dit topic, zal hem wel weer ff kicken want reacties lezen hier vind ik toch wel geweldig
Paar weken geleden lag ik met mijn vriendin in mijn bed op mijn kamer. Maar mijn kamer heeft een probleem, hij kan niet op slot. Dus ik moet op mijn huisgenoten dat ze niet zomaar even binnenkomen rushen met een grappige melding, wat dus laatst wel gebeurde.
We lagen dus in mijn bed, beetje met elkaar te spelen.. je kent het wel, gaat ineens de deur van mijn kamer open. Staat mijn broer in de deuropening met een grappig maar toch wel heel merkwaardig bericht: "Ik hoorde wat raars, ik dacht dat er een wild beest op je kamer was, een hond of kat ofzo"
Daarop had ik maar 1 reactie:![]()
Bleef die ook nog ff 5 seconden staan ofzo! Toen werd ik toch wel pissig"ROT NOU MAAR OP"
of als je vriendin wat te binnen schiet hèquote:Op zaterdag 9 april 2005 02:29 schreef Kleefpasta3 het volgende:
blaad
En dat in 2 maanden... K vind t niet echt blunders, gewoon leuke situaties, want mn schoonouders hebben nergens iets op tegen en sinds mn vriendin en ik het doen ruimt mn schoonmoeder regelmatig haar kamer op in de hoop "spannende dingen tegen te komen" , zo zegt ze zelf![]()
![]()
GENOEG!Als me nog wat te binnenschiet meldt ik dat wel even
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef dolledingo het volgende:
ik heb wel eens per ongeluk over mijn toenmalige vriendin heen gekotst tijdens het neuken, we waren allebei dronken, ze merkte er geen zak van. Heb haar maar snel volgeblaft, me omgedraaid en ben gaan slapen, alsof er niks gebeurt was. Volgende dag schaamde zij zich dood omdat ze in haar eigen kots wakker werd.
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:19 schreef SanyoSoft het volgende:
Gepost in een ander topic, maar vond het hier wel goed passen eik
[..]
Als ze reden had het de Rijdende Rukker kunnen zijn... Al maakte die de fout door zichzelf te bevredigen terwijl er een agente naast 'm reed... Leuk, agentes in burgerkledingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef --Roos-- het volgende:
Schiet me nog iets te binnen.... 't Gaat niet over mezelf (nee echt niet!), en 't is ook niet echt een blunder, maar ik vind toch dat ie hier wel thuispast
Ik ken dus iemand die met z'n toenmalige vriendin een stukje ging rijden met de auto. Toen hielden ze een stop bij een of andere parkeerplaats, en van 't een kwam 't ander... Maar toen ze allebei zonder onderkleding, met de stoelen naar beneden lagen/zaten, kregen ze de schik van hun leven... En stond namelijk iemand voor 't raam te kijken. En nee, geen politie-agentje ofzo, maar een of ander vies ventje met z'n rechterhand gevuld...
Redelijke kans dat het wel een blunder was van degene die je kent.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef --Roos-- het volgende:
Schiet me nog iets te binnen.... 't Gaat niet over mezelf (nee echt niet!), en 't is ook niet echt een blunder, maar ik vind toch dat ie hier wel thuispast
Ik ken dus iemand die met z'n toenmalige vriendin een stukje ging rijden met de auto. Toen hielden ze een stop bij een of andere parkeerplaats, en van 't een kwam 't ander... Maar toen ze allebei zonder onderkleding, met de stoelen naar beneden lagen/zaten, kregen ze de schik van hun leven... En stond namelijk iemand voor 't raam te kijken. En nee, geen politie-agentje ofzo, maar een of ander vies ventje met z'n rechterhand gevuld...
Te moeilijk...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:42 schreef frederik het volgende:
[..]
Redelijke kans dat het wel een blunder was van degene die je kent.
Dat die parkeerplaats ook wel bekend is als sexparkeerplaats, waar "vieze ventjes" kunnen kijken naar of zelfs meedoen met "vieze vrouwtjes met hun vieze partners". Volgens mij is dat "vies ventje" in zo'n geval ook een beetje een nare benaming, dan betreft het alleen maar een mannetje die wel houdt van wat kijken, net als er "vieze vrouwtjes" bestaan die wel houden van bekeken te worden.
Haquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef --Roos-- het volgende:
volgens HW ging dat wel over jezelf hoor....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:29 schreef --Roos-- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |