abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:25:51 #101
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_26813551
quote:
volgens HW ging dat wel over jezelf hoor....
Dan heb jij 't verhaal toch echt niet helemaal goed begrepen
...en das terecht :)
pi_26904644
Behoorlijk genant:
Ben je iemand oraal een beetje aan het verwennen, hou je even op omdat er een haartje in je mond zit, en voor de 'vorm' meld je dat ook even aan degene die ligt te genieten. Vraagt diegene opeens: 'valt je snor uit?'

Ik kwam niet meer bij van het lachen.... de 'zin' was wel weg, maar het was een totaal niet-verwachte opmerking!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26905107
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:19 schreef Shreever het volgende:

[..]

Ha
Dat is toch net ietsje erger dan als er tegen de ruit getikt word door een politieagent die het nodig vind om zijn zaklamp even op je witte billen te laten schijnen
Nog genanter als het andersom is. Vriend van me heeft dat wel eens gehad. Hij betrapte dus 2 agenten die in hun dienstauto bezig waren op een parkeerplaats
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  woensdag 11 mei 2005 @ 10:09:53 #104
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_26905703
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 09:33 schreef egilio het volgende:

[..]

Nog genanter als het andersom is. Vriend van me heeft dat wel eens gehad. Hij betrapte dus 2 agenten die in hun dienstauto bezig waren op een parkeerplaats
Kodak-moment
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:13:35 #105
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_26907514
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 09:33 schreef egilio het volgende:

[..]

En dan maar roepen dat er 'meer blauw op straat moet'
...en das terecht :)
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:27:37 #106
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_26907916
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:36 schreef Gelderland het volgende:
wij hebben nog nooit een échte blunder meegemaakt.

Wél dat we lekker bezig waren en dat hij een vinger in mijn mond stopte. Ik was zo wild dat ik mijn vriend ineens in zijn vinger beet toen ik 'kwam' en dat hij het uitschreewde van de pijn :S (en ik deed het geeneens bewust/express )
nogzoiets...
Ik zat bovenop en lig zo half op hem... ik denk ik bijt in een kussen dus ook echt hard, hij opeens "auw! gvd!" was het zijn schouder
Voices tell me I'm the shit.
pi_26909198
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:27 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

nogzoiets...
Ik zat bovenop en lig zo half op hem... ik denk ik bijt in een kussen dus ook echt hard, hij opeens "auw! gvd!" was het zijn schouder

Of voor het eerst bij iemand blijven slapen... hele romantische nacht... word ik 's ochtends wakker en lig ik gewoon heel onbehoorlijk te kwijlen! En dat doe ik (voor zover ik weet) nooit!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26911339
Keer een blunder gehad, liep daarna uit naar een hele vervelende ervaring.

Ik had een dame leren kennen in een cafe en we wisselden toen telefoon nummer en e-mail adres uit. Daarna hadden we een paar keer ontmoet in hetzelfde cafe en het klikte wel. Na een paar weken gingen we samen naar mijn huis op haar verzoek en ik liet haar een beetje het huis zien. Daarna ff wat te drinken gepakt, was allemaal heel gezellig.

Ze vroeg later of ze mijn kamer mocht zien. Ik nam haar mee naar boven naar mijn extreem kleine kamer (2 bij 4 meter, ruim gemeten). Het was vrij donker bij mij op de kamer en zij vroeg of ik zin had in iets spannends. Ik toegestemd en na een tijdje flikflooien vroeg ze aan mij hoe mannen mastuberen. Beetje vreemde vraag, maarja gewoon ff uitgelegd. Ze wou het ook een keer proberen, dus zij grijpt mijn leuter en ik probeer aanwijzigingen te geven. Meteen begon mijn leuter verschrikkelijk pijn te doen en ik gaf een schreeuw. Zij kijkt op en vroeg of ik klaar was, want haar hele hand was nat. Ik doe het licht aan, zit haar hele hand onder het bloed.

Gevolg, een snee van bijna een centimeter onder me leuter....

Het meest lullige komt nog,
Het herstel duurde vrij lang en na een week kwam ik er bij toeval achter dat ze er met een ander vandoor was gegaan terwijl ik lag te herstellen.

Ben dus nu nog steeds vrijgezel
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_26911450
Wat een kut streek ! Maar wat deed ze dan? je voorhuid te ver omlaag getrokken ?
Jupiler is goed
pi_26913088
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Aurelium het volgende:
Wat een kut streek ! Maar wat deed ze dan? je voorhuid te ver omlaag getrokken ?
Het was vrij donker, maar ik denk dat het de lange nagels waren...
pi_26913239
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:24 schreef Pain_Elemental het volgende:
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26915818
ik werk bij een bedrijf waarvan de inrit in het bos ligt, regelmatig komt het dan ook voor dat als ik aan het werk ben mensen kan gaan wegsturen die de hele weg blokkeren omdat ze zich niet in kunnen houden of thuis niks mogen. Altijd leuk om te zien hoe mensen reageren als ze druk bezig zijn, en dan denken weg te duiken voor je auto omdat ze verwachten dat je voorbij rijd. En dan vooral de gezichten als je naast ze stopt. weten ze meteen geen woord uit te brengen. en aankleden snappen ze op zo'n moment ook niet meer geweldig!
pi_26916444
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:41 schreef jakoko het volgende:
ik werk bij een bedrijf waarvan de inrit in het bos ligt, regelmatig komt het dan ook voor dat als ik aan het werk ben mensen kan gaan wegsturen die de hele weg blokkeren omdat ze zich niet in kunnen houden of thuis niks mogen. Altijd leuk om te zien hoe mensen reageren als ze druk bezig zijn, en dan denken weg te duiken voor je auto omdat ze verwachten dat je voorbij rijd. En dan vooral de gezichten als je naast ze stopt. weten ze meteen geen woord uit te brengen. en aankleden snappen ze op zo'n moment ook niet meer geweldig!
pi_26917990
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 09:00 schreef Blinky het volgende:
Behoorlijk genant:
Ben je iemand oraal een beetje aan het verwennen, hou je even op omdat er een haartje in je mond zit, en voor de 'vorm' meld je dat ook even aan degene die ligt te genieten. Vraagt diegene opeens: 'valt je snor uit?'

Ik kwam niet meer bij van het lachen.... de 'zin' was wel weg, maar het was een totaal niet-verwachte opmerking!
pi_26922059
Godzijdank geen blunder van mezelf, net gehoord van m'n vriendin en ik blijf er om lachen. .

Vriendin had gister een man opgepikt, hele nacht goed liggen seksen, ochtendseks, haske leuk. Opgegeven moment ging ze zich douchen en terwijl ze net druk bezig was alle snot uit d'r neus te snuiven en pulken (doet ze altijd onder de douche) komt die man de badkamer binnen. . Staat ze daar met een sliert uit d'r neus.

Daarna heeft ze hem maar snel met een smoesje de deur uit gezet, ze schaamde zich dood.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_26922425
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 18:56 schreef Insomaniac het volgende:
Godzijdank geen blunder van mezelf, net gehoord van m'n vriendin en ik blijf er om lachen. .

Vriendin had gister een man opgepikt, hele nacht goed liggen seksen, ochtendseks, haske leuk. Opgegeven moment ging ze zich douchen en terwijl ze net druk bezig was alle snot uit d'r neus te snuiven en pulken (doet ze altijd onder de douche) komt die man de badkamer binnen. . Staat ze daar met een sliert uit d'r neus.

Daarna heeft ze hem maar snel met een smoesje de deur uit gezet, ze schaamde zich dood.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

[ Bericht 16% gewijzigd door Insomaniac op 11-05-2005 19:14:11 (De lay-out, wat doe je!) ]
pi_26925992
Ik snuif ook altijd snot uit mn neus in de douche
cool

pi_26935973
vieze gewoonte
TheWhiteTiger
pi_26937588
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 09:00 schreef Blinky het volgende:
Behoorlijk genant:

Hahaha! Damn, moet hier op mn werk zo hard lachen dat iedereen me aankijkt.
pi_26938451
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snuif ook altijd snot uit mn neus in de douche
cool

je bent niet de enige.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_26939328
Tijd terug alweer, maar ook erg lachwekkend: je kent het wel, beetje lui en lekker uitslapen op zondagochtend. Vaag om je heen hoor je buiten de buurtkinderen plezier maken op fietsjes en steps.
Van het een komt het ander en als je besluit iemand handmatig te verwennen (denk je de beweging in die je hand maakt) en nét op dat moment besluit zo'n k*tkind op zijn toeter te drukken, een paar keer achter elkaar: pèp-pèp-pèèèèppp.... (en denk hierbij aan de beweging in combinatie met het geluid)

pi_26939427
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Blinky het volgende:
Tijd terug alweer, maar ook erg lachwekkend: je kent het wel, beetje lui en lekker uitslapen op zondagochtend. Vaag om je heen hoor je buiten de buurtkinderen plezier maken op fietsjes en steps.
Van het een komt het ander en als je besluit iemand handmatig te verwennen (denk je de beweging in die je hand maakt) en nét op dat moment besluit zo'n k*tkind op zijn toeter te drukken, een paar keer achter elkaar: pèp-pèp-pèèèèppp.... (en denk hierbij aan de beweging in combinatie met het geluid)

Zo reed ik met de trein van emmen naar zwolle, en daar kom je een golfbaan tegen.

Net als zo'n kerel wil slaan, toetert de machinist keihard Was echt lachen Jackass the movie style
pi_26939490
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Zo reed ik met de trein van emmen naar zwolle, en daar kom je een golfbaan tegen.

Net als zo'n kerel wil slaan, toetert de machinist keihard Was echt lachen Jackass the movie style
pi_26940092
lig je in 69 stijl elkaar te verwennen komt zoonlief (4) binnen en vraagt "waarom ligt papa daar? "
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_26940857
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Funksoldier het volgende:
lig je in 69 stijl elkaar te verwennen komt zoonlief (4) binnen en vraagt "waarom ligt papa daar? "
pi_26941285
quote:
Ik was ook rond die leeftijd, mijn ouders en ik zaten in een vakantiehuisje (ik sliep bij hen op de kamer) en mijn ouders waren blijkbaar ook een beetje bezig. Sta ik opeens rechtop in mijn ledikant en zeg dat ze stil moeten doen.
Het is maar goed dat ik er niets meer van weet.
pi_26943059
quote:
pi_26944351
3 jaar geleden was ik met mn exvriendin en haar familie een weekendje in centerparcs .
Ze hadden daar ook een sauna, maar om in de sauna te komen moest je eerst een klein halletje doorlopen, waar een wandverwarming hing.
Afijn mn ex en ik zaten in de Sauna te neuken, maar het was allemaal een beetje ongemakkelijk en we wilden ons verplaatsen naar de badkamer om daar in het bad alles aftemaken. Dus ik met mn stijve pik op 3 uur liep ik die sauna uit, maar met mn half stijve pik die recht naar voren stond, loop ik gvd met mn eikel recht tegen die gloeiend hete wandverwarming aan
Pijn was onbeschrijvelijk en heb de rest van de week mn pik niet meer omhoog gekregen....
pi_26946453
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Maart85 het volgende:
3 jaar geleden was ik met mn exvriendin en haar familie een weekendje in centerparcs .
Ze hadden daar ook een sauna, maar om in de sauna te komen moest je eerst een klein halletje doorlopen, waar een wandverwarming hing.
Afijn mn ex en ik zaten in de Sauna te neuken, maar het was allemaal een beetje ongemakkelijk en we wilden ons verplaatsen naar de badkamer om daar in het bad alles aftemaken. Dus ik met mn stijve pik op 3 uur liep ik die sauna uit, maar met mn half stijve pik die recht naar voren stond, loop ik gvd met mn eikel recht tegen die gloeiend hete wandverwarming aan
Pijn was onbeschrijvelijk en heb de rest van de week mn pik niet meer omhoog gekregen....
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 15:23:53 #130
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_26946680
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Blinky het volgende:

Die toetertjes op die kinderfietsjes zouden verboden moeten worden!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_26949586
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:10 schreef Maart85 het volgende:
pi_26950710
Heb dit verhaal van een vriend van mij gehoord:

Anale sex op de bank en daarna zat er ook wat schijt op de bank...
Ouders kwamen thuis en vroegen wie dat gedaan had...
Logische reactie is natuurlijk de hond, of wat moet je dan zeggen ?
Keer derop komt die vriend thuis en kwam erachter dat de hond afgemaakt was omdat ie op de bank had gepoept..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_26950875
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef THeeF het volgende:

Keer derop komt die vriend thuis en kwam erachter dat de hond afgemaakt was omdat ie op de bank had gepoept..
Tsss, wat een asociale mensen! Als een van zijn ouders een keer diarree heeft zou ik als ik hem was de betreffende persoon meteen een spuitje geven.
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:37:34 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26950935
Volgens mij is dat een broodje poep aap- verhaal
pi_26950968
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:37 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is dat een broodje poep aap- verhaal
Ik hoop het.
pi_26951548
leuk topic!! tvp
Let love be your energy
  donderdag 12 mei 2005 @ 20:21:02 #137
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_26955471
Geweldige verhalen weer hier
patat ftw :)
pi_26966373
quote:

Lekkere kut ouders heb je dan:S
TheWhiteTiger
pi_26968924
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

pi_26989158
Lig je net half bezig te zijn op bed, trui, bh, schoenen uit enzo... komt opeens de kat er aan, en hoor je opeens een keihard geschreeuwd "AUW!" vanuit dr mond. Besloot de kat in haar voet te bijten.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 22:13:32 #141
118565 bouncing
Come Together
pi_26990739
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 21:02 schreef koetjesfreak het volgende:
Lig je net half bezig te zijn op bed, trui, bh, schoenen uit enzo... komt opeens de kat er aan, en hoor je opeens een keihard geschreeuwd "AUW!" vanuit dr mond. Besloot de kat in haar voet te bijten.
ik hoop voor je dat ze niet haar tanden op elkaar zette?
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
  zondag 15 mei 2005 @ 23:57:39 #142
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_27041243
Mehe, ik was niet de gepakte maar dan nog..

Oudejaarsavond, nieuwjaarsnacht.

Lekker gezopen, in het huis van een vriend rondstrompelen, echt geweldig.
Zij het zo dat onderaan de trap meteen de huiskamer volgt
En die vriend was dus bezig in die huiskamer.
Voel je 'm al?
Ik ben dus van de trap geflikkert en zo de huiskamer ingerolt.
Ik heb niks gezien óf gehoort, en schijn zo naar de plee zijn gegaan en weer naar boven.
Leuk om 's ochtens te horen hoe jij als circus clown mensen de schrik van het leven bezorgt.
  maandag 16 mei 2005 @ 00:22:06 #143
120883 PureOwnage
Ownage to the Max
pi_27042055
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:03 schreef Aventura het volgende:

Even wat nutteloze reacties verwijderd.
uhm is deze mededeling van jouw dan niet zwaar nutteloos ofzo?

maargoed back to topic die anale schijt verhaal omfg :| wat KAPOTTTTT smerig
Known as O_O
pi_27044168
Ik ben met pasen een keer gestopt naast een andere auto en was met mijn vriendin in Zandvoort. Dus we stappen uit en kijken naar de auto naast ons want de voorstoelen waren weg. Ja hoor een stelletje lag daar te vrijen dus wij uitgebreidt gezwaaid en zij terug zwaaien en zij lachen en wij ook. Ik weet niet hoe de sex verder daar nog aan toe ging. Toen wij terug kwamen waren ze al weg.

Ik heb een keer meegemaakt toen met mijn vriendin en we waren bezig en klaar met de sex en draaien ons om te gaan slapen. Plots horen we grrrrrr en kaboem door het bed gezakt. Dat was een houten vloer eronder(3 hoog op zolder) en het was 1 uur s'nachts en we sliepen bij haar familie. Niemand had het gehoord en was echt een enorme knal. In de ochtend gevraagd en niemand had wat gehoord. Gelukkig zakte iemand anders 2 maanden daarna door dat bed.

Ik lag met mijn vriendin naakt in bed beetje klaar voor de sex maar meer knuffelen. MIjn moeder was toch weg dus even lekker rustig aan, maar mijn moeder was wat vroeger naar huis toegekomen maar zag licht aan dus was heel zachtjes naar binnen gekomen. Ok dat ging fout maar geen sex maar mijn vriendin en ik lagen naakt.
pi_27053324
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:27 schreef itsalex het volgende:

Ik lag met mijn vriendin naakt in bed beetje klaar voor de sex maar meer knuffelen. MIjn moeder was toch weg dus even lekker rustig aan, maar mijn moeder was wat vroeger naar huis toegekomen maar zag licht aan dus was heel zachtjes naar binnen gekomen. Ok dat ging fout maar geen sex maar mijn vriendin en ik lagen naakt.

pi_27080204
OMG wat heb ik zitten lachen blijft leuke kost om bij je ontbijt te lezen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:53:49 #147
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27080263
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:52 schreef OuTPuT het volgende:
OMG wat heb ik zitten lachen blijft leuke kost om bij je ontbijt te lezen
't is net de krant
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 17 mei 2005 @ 13:57:26 #148
27074 Dezz
The Dog
pi_27082245
quote:

Kom je uit de omgeving Valkenswaard/Waalre?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_27129781
Nou okee nog maar een blunder dan.
Mijn vriend en ik lekker stukje rijden in de auto afijn we hadden behoorlijk zin dus parkeren op een rustig plekje. Eerst knuffelen, kusjes ,kleerdjes uit. toen draaide mijn vriend zit om op zijn stoel om naar mij toe te komen, maar leunde IETS te ver naar achter en ging dus met z'n kont op de toeter zitten . Hij vloog bijna door de auto van de schrik en ik kwam niet meer bij van het lachen .
  zaterdag 21 mei 2005 @ 08:34:47 #150
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_27208515
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:21 schreef superwella het volgende:
Nou okee nog maar een blunder dan.
Mijn vriend en ik lekker stukje rijden in de auto afijn we hadden behoorlijk zin dus parkeren op een rustig plekje. Eerst knuffelen, kusjes ,kleerdjes uit. toen draaide mijn vriend zit om op zijn stoel om naar mij toe te komen, maar leunde IETS te ver naar achter en ging dus met z'n kont op de toeter zitten . Hij vloog bijna door de auto van de schrik en ik kwam niet meer bij van het lachen .
patat ftw :)
  zondag 22 mei 2005 @ 13:43:22 #151
121300 Goldfishie
life is what you make of it
pi_27242510
mijn ergste sexblunder was met mijn ex. die had een heel krakende hoogslaper dus wij gingen op de deken onder de hoogslaper op de grond neuken. vlak voordat hij klaarkomt trekt hij zn pik terug en knijpt erin om zijn orgasme uit te stellen maar dat was al te laat. ik kon nog net ala matrix style in slow motion opzij duiken om de kwak te ontwijken. we kijken om ons heen..waar is ie gebleven. toen keek ik naar zn starwars poppetjes plank..wat hangt er aan Obi Wans lichtzwaard... precies ja!!!!
Don't drink the water... Fish fuck in it!
  zondag 22 mei 2005 @ 14:41:46 #152
118565 bouncing
Come Together
pi_27243938
Klaarkomen en echt niet weten waar het is gebleven en overal zoeken maar het toch echt niet kunnen vinden
komt misschien bekend voor bij menig man ?
Here come old flattop he come grooving up slowly
He got joo-joo eyeball he one holy roller
He got hair down to his knee
Got to be a joker he just do what he please...
pi_27244395
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:41 schreef bouncing het volgende:
Klaarkomen en echt niet weten waar het is gebleven en overal zoeken maar het toch echt niet kunnen vinden
komt misschien bekend voor bij menig man ?
nooit last van...
  zondag 22 mei 2005 @ 15:09:33 #154
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27244599
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:02 schreef Enil het volgende:

[..]

nooit last van...
Nee, inderdaad... Weleens op m'n eigen kin, tegen de muur bij m'n hoofd en in het gezicht van m'n vriendin, maar nog nooit kwijtgeraakt...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 22 mei 2005 @ 15:13:01 #155
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27244699
Ik had vroeger (was toen een jaar of 6) het probleem, dat een stukje van mijn voorhuid aan mijn eikel vastgegroeid zat (1mm ofzo). Enkele keren daarvoor naar de dokter geweest, was niks speciaals.. en zou vanzelf weggaan naarmate ik ouder werd.

Toen was ik inmiddels een jaartje ouder of zo (weet niet meer precies), en zat ik in de douche een beetje m;n zaakje te verkennen. Ik werd een beetje moe van m'n voorhuid die aan mijn eikel vastzat, dus ik denk.. snijden erin .
Toen heb ik serieus een paar minuten met een schaartje bij mijn lul gezeten, om het stukkie toch maar niet door te knippen.

Blijkt het later dat mijn velletje al lang losgegroeid was, en ik bijna mijn toompje doorgeknipt had .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
pi_27248525
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:43 schreef Goldfishie het volgende:
mijn ergste sexblunder was met mijn ex. die had een heel krakende hoogslaper dus wij gingen op de deken onder de hoogslaper op de grond neuken. vlak voordat hij klaarkomt trekt hij zn pik terug en knijpt erin om zijn orgasme uit te stellen maar dat was al te laat. ik kon nog net ala matrix style in slow motion opzij duiken om de kwak te ontwijken. we kijken om ons heen..waar is ie gebleven. toen keek ik naar zn starwars poppetjes plank..wat hangt er aan Obi Wans lichtzwaard... precies ja!!!!
vind je dat eng dan ofzo?

pi_27250495
ik denk dat het punt is dat ie aan dat lichtzwaard hing ofzo .. glow in the dark kwakje
  zondag 22 mei 2005 @ 19:26:55 #158
61258 Aurelium
Aurelius
pi_27251941
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:13 schreef Ondergrond het volgende:
Ik had vroeger (was toen een jaar of 6) het probleem, dat een stukje van mijn voorhuid aan mijn eikel vastgegroeid zat (1mm ofzo). Enkele keren daarvoor naar de dokter geweest, was niks speciaals.. en zou vanzelf weggaan naarmate ik ouder werd.

Toen was ik inmiddels een jaartje ouder of zo (weet niet meer precies), en zat ik in de douche een beetje m;n zaakje te verkennen. Ik werd een beetje moe van m'n voorhuid die aan mijn eikel vastzat, dus ik denk.. snijden erin .
Toen heb ik serieus een paar minuten met een schaartje bij mijn lul gezeten, om het stukkie toch maar niet door te knippen.

Blijkt het later dat mijn velletje al lang losgegroeid was, en ik bijna mijn toompje doorgeknipt had .
OMFG !
Dat was lekker gaan bloeden joh
Jupiler is goed
  zondag 22 mei 2005 @ 20:46:48 #159
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27254567
wat dacht je van je vriendin beffen en terwijl je nog een kauwgom in je mond hebt.....en die je ineens kwijt bent en in het beetje schaamhaar wat er nog zat zit vast geplakt !?
Born this way
  zondag 22 mei 2005 @ 21:39:12 #160
52606 Damzzz
Asjemenou
pi_27256380
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:46 schreef keizerpinguin het volgende:
wat dacht je van je vriendin beffen en terwijl je nog een kauwgom in je mond hebt.....en die je ineens kwijt bent en in het beetje schaamhaar wat er nog zat zit vast geplakt !?
Dude
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_27258774
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:13 schreef Ondergrond het volgende:

freaking pijnlijk
pi_27279666
quote:
Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Erachter komen dat je vriendin ongesteld is tijdens het neuken is niet tof.
Een echte schipper bevaart ook de rode zee
pi_27280089
quote:
.....................
..............
.................
Is al een keer gepost :S
TheWhiteTiger
  maandag 23 mei 2005 @ 17:17:49 #164
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27280691
quote:
Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef Larafairy het volgende:

[..]

Een echte schipper bevaart ook de rode zee
heb wel eens van een vriendin gehoord dat ze het eens had gedaan terwijl ze ...... was en ze vond het heerlijk, ze was zo geil!!! en het was echt super een van de betere keren!!
Daarna douche en je hebt er geen last van oude handoek onder je kont en gaan met die banaan.....
Born this way
  maandag 23 mei 2005 @ 17:20:42 #165
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27280772
quote:

Ik had een dame leren kennen in een cafe en we wisselden toen telefoon nummer en e-mail adres uit. Daarna hadden we een paar keer ontmoet in hetzelfde cafe en het klikte wel. Na een paar weken gingen we samen naar mijn huis op haar verzoek en ik liet haar een beetje het huis zien. Daarna ff wat te drinken gepakt, was allemaal heel gezellig.

Ze vroeg later of ze mijn kamer mocht zien. Ik nam haar mee naar boven naar mijn extreem kleine kamer (2 bij 4 meter, ruim gemeten). Het was vrij donker bij mij op de kamer en zij vroeg of ik zin had in iets spannends. Ik toegestemd en na een tijdje flikflooien vroeg ze aan mij hoe mannen mastuberen. Beetje vreemde vraag, maarja gewoon ff uitgelegd. Ze wou het ook een keer proberen, dus zij grijpt mijn leuter en ik probeer aanwijzigingen te geven. Meteen begon mijn leuter verschrikkelijk pijn te doen en ik gaf een schreeuw. Zij kijkt op en vroeg of ik klaar was, want haar hele hand was nat. Ik doe het licht aan, zit haar hele hand onder het bloed.

Het meest lullige komt nog,
Het herstel duurde vrij lang en na een week kwam ik er bij toeval achter dat ze er met een ander vandoor was gegaan terwijl ik lag te herstellen.

een snee onder je leuter? ummmm hoe kwam dat dan?! had ze een ring aan? trok ze je piercing er uit?!
Born this way
pi_27280931
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:17 schreef keizerpinguin het volgende:
heb wel eens van een vriendin gehoord dat ze het eens had gedaan terwijl ze ...... was en ze vond het heerlijk, ze was zo geil!!! en het was echt super een van de betere keren!!
Daarna douche en je hebt er geen last van oude handoek onder je kont en gaan met die banaan.....
Inderdaad, het is maar bloed. Als je niet vies bent van anaal, waarom dan wel van ongesteld? Je kunt trouwens ook speciale dingetjes kopen die je inbrengt zodat je tijdens het neuken niet bloedt.
  maandag 23 mei 2005 @ 17:29:32 #167
120982 GekkeMat
Loonslaaf
pi_27281025
JAJA afgelopen vrijdag had ik der ook eentje ... Ik ging met een meisje naar de bios en toen we terug reden vond ze het een goed plan om een rustig landweggetje op te zoeken .. zo gezegd zo gedaan.

Wij dus op de achterbank beetje bezig bh los ed zien we opeens 2 zaklantaarns aankomen in de achteruit . Dus ik SUPER snel naar voren en motor starten en weg rijden ...

was er gewoon een fucking Spooktocht aan de gang om 1:30
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_27281120
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:29 schreef GekkeMat het volgende:
was er gewoon een fucking Spooktocht aan de gang om 1:30
Kwestie van being in the wrong place at the wrong time.
  maandag 23 mei 2005 @ 18:33:26 #169
92982 Kim456
Pour Toi.
pi_27283023
snachts terugkome van t stappe, zat, geil, op de oprit nog ff snel sigaret roke (binne mag je bij me vriend niet roke ), tusse de auto en een muurtje beetje frummelen zoene etc.., naar binne, naar boven, alles geweldig.. loop ik de volgende dag naar buiten om weer te gaan roken.. zie ik ineens dat de buurman cameras aan t huis heeft die precies gericht was op waar wij stonden:{ .

verder niet echt blunders gehad nog, beetje elleboog in zn oog duwe per ongeluk e.d. ..
wel kan ik vertellen dat sex op een half opgeblazen luchtbed geen feest is, vooral niet als ze een gehorig huis hebben en de volgende dag die moeder sneaky opmerkinge maakt :9
I'm a Newbie. I know
  maandag 23 mei 2005 @ 19:25:07 #170
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27284558
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Inderdaad, het is maar bloed. Als je niet vies bent van anaal, waarom dan wel van ongesteld? Je kunt trouwens ook speciale dingetjes kopen die je inbrengt zodat je tijdens het neuken niet bloedt.
ja van die sponsjes die gebruiken die hoeren ook allemaal!!! voelt de man niks van!
Born this way
  maandag 23 mei 2005 @ 20:11:39 #171
52525 tiez
Ayetoo
pi_27286258
bij me ex. toen we nog niet zo lang wat hadde.
lekker gesext maar condoom gescheurt. (gelukkig was ze ook aan de pil)
een dag of 2 erna lig ik der te vingeren en je raad het al ik kwam het toppie van de condoom tegen.
maar weggefrummelt anders schaamt ze zich dood.
ze weet het nog niet btw
he buur!
pi_27287694
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:11 schreef tiez het volgende:
maar weggefrummelt anders schaamt ze zich dood.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:54:10 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_27287783
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van anaal gaat over het algemeen niet je complete leuter onderzitten met plakkerige rotzooi.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27287864
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:54 schreef speknek het volgende:
Van anaal gaat over het algemeen niet je complete leuter onderzitten met plakkerige rotzooi.
Plakkerig? Hm, bij mij is er geen sprake van plakkerigheid.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:58:40 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_27287934
Het was helemaal aan het einde van de ongesteldheid. Ze dacht dat het wel over was. Niet dus. .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27287994
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:58 schreef speknek het volgende:
Het was helemaal aan het einde van de ongesteldheid. Ze dacht dat het wel over was. Niet dus. .
Ja, dan wil je nog wel eens wat 'oud bloed' tegenkomen en dat kan idd wat plakkerig zijn. Met lekkere stolsels ertussen.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:01:02 #177
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27288031
Ik heb ooit een teek in mijn zak gehad.
pi_27288059
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik heb ooit een teek in mijn zak gehad.

Wat zielig...
  maandag 23 mei 2005 @ 21:07:14 #179
95998 -DailaLama-
pi_27288250
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat zielig...
Toen was ik 14 of zo.
En gewoon er uit trekken durfde ik niet, want stel dat het kopje los laat en in mn huid blijf zitten, dan krijg ik de ziekte van Lyme!
"Mama!"
Mijn zus loopt de badkamer in terwijl ik daar sta met mn teek: "Wat is er?"
"NEE! JIJ NIET!"

Met een speciaal teek-uittrek-tangetje van mn moeder is het toch nog goed gekomen.
pi_27288329
Agossie, wat een traumatische ervaring voor zo'n manneke...
  maandag 23 mei 2005 @ 21:11:26 #181
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_27288404
Auch
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:19:46 #182
95998 -DailaLama-
pi_27288679
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:03 schreef Muck het volgende:
ik heb een tijd terug ook wat heel genants beleefd.
Mijn ex en ik hadden nog niet zo lang wat. We lagen op bed en ik was hem aan het pijpen. Het ging hem blijkbaar niet diep genoeg, dus hij duwde tegen mijn achterhoofd. Op een of andere manier kon ik dat niet hebben en ik begon te kokhalzen.
Ik probeerde zijn handen nog weg te trekken, ik probeerde nog te zeggen dat ie dat niet moest doen, maar hij bleef maar door douwen. Tja, op een gegeven moment duwde hij gewoon écht te ver door en kwam mijn maag in opstand

Inmiddels ben ik een paar jaar verder en kan ik het wél aan hoor;)
Je kan het wel aan?
Je doet net alsof dat goed is.
Hij moet gewoon niet door drukken.
En minder porno kijken.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:20:28 #183
95998 -DailaLama-
pi_27288705
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:11 schreef daNpy het volgende:
Auch
Viel mee. twas eerder vernederend.
pi_27288851
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef -DailaLama- het volgende:
Je kan het wel aan?
Je doet net alsof dat goed is.
Hij moet gewoon niet door drukken.
En minder porno kijken.
My thought exactly. Die kerel heeft zeker naar Deep Throat gekeken ofzo. Ik vind dat echt gewoon varkensgedrag eigenlijk...
  maandag 23 mei 2005 @ 21:36:44 #185
95998 -DailaLama-
pi_27289290
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

My thought exactly. Die kerel heeft zeker naar Deep Throat gekeken ofzo. Ik vind dat echt gewoon varkensgedrag eigenlijk...
Ik vind het jammer dat dat meisje zich schuldig voelt. En zelfs na jaren nog trots is wanneer ze het eindelijk kan.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:37:49 #186
95998 -DailaLama-
pi_27289342
Ik vraag me af of het niet een kloon is.
pi_27290047
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:37 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik vraag me af of het niet een kloon is.
Dat hoop ik eigenlijk wel, anders is het gewoon heel triest...
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:47:04 #188
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27296438
wat dacht je van deze:
Bleef mijn ex bij me slapen voor het eerst zijn we in het donker aan het sexen gaat hij ineens op mijn paal zitten zonder rubber! ging een paar keer op en neer en zei hem doe maar niet zonder!
vervolgens haalt hij hem er uit en we liggen wat te zoenen, dan gat hij nar beneden om me te pijpen!
Springt hij omhoog en rent naar de badkamer................

Ik dacht denkt hij nou dat ik ben klaar gekomen?! komt hij terug zegt hij Gatver ik denk dat je pik vol poep zit , dus ik onder de dekens kijken met het licht aan en er zaten inderdaad nog wat spoortjes op ......iieeuuuwwwww arme hij!!
Born this way
pi_27296948
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:07 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Toen was ik 14 of zo.
En gewoon er uit trekken durfde ik niet, want stel dat het kopje los laat en in mn huid blijf zitten, dan krijg ik de ziekte van Lyme!
"Mama!"
"NEE! JIJ NIET!"

Met een speciaal teek-uittrek-tangetje van mn moeder is het toch nog goed gekomen.
Wat ik me eigenlijk afvraag...hoe is die teek daar gekomen??
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_27297992
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:07 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Toen was ik 14 of zo.
"Mama!"
"NEE! JIJ NIET!"

God straft onmiddellijk soms. En hij heeft mij gestraft omdat ik je heb uitgelachen. Ik werd vanmorgen wakker, stapte uit bed en voelde iets jeuken aan de binnenkant van mijn dij. Er liep dus een teek richting mijn kruis. Gelukkig was ik er op tijd bij.

Edit: de teek was waarschijnlijk afkomstig van een van mijn twee katten. Die slapen op mijn bed.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:03:25 #191
95998 -DailaLama-
pi_27298534
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 02:53 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

[..]

Wat ik me eigenlijk afvraag...hoe is die teek daar gekomen??
We waren vlaggenroof aan het spelen in het bos op kamp en toen ik verstopt in de bosjes stond moest ik nodig pissen ...

Tenminste, ik denk dat hij er zo gekomen is.
pi_27299845
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef keizerpinguin het volgende:

[..]

een snee onder je leuter? ummmm hoe kwam dat dan?! had ze een ring aan? trok ze je piercing er uit?!
Geloof dat ik die vraag al een keer eerder had beantwoord, maar goed.
Het was vrij donker, maar ik vermoed dat het haar lange nagels waren....
pi_27312040
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:43 schreef Goldfishie het volgende:
Hij heet ook niet voor niks Obi Swanz

Ohw sorrie dit is echt heel flauw
pi_27315979
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:13 schreef Elvander het volgende:

[..]

Hij heet ook niet voor niks Obi Swanz

Ohw sorrie dit is echt heel flauw

('t is maar goed dat je het zelf doorhebt. Anders druk je voortaan op ctrl-a, delete als je die laatste zin tikt )
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:42:19 #195
84328 Lllaura
painting pictures
pi_27318592
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:47 schreef keizerpinguin het volgende:
wat dacht je van deze:
Bleef mijn ex bij me slapen voor het eerst zijn we in het donker aan het sexen gaat hij ineens op mijn paal zitten zonder rubber! ging een paar keer op en neer en zei hem doe maar niet zonder!
vervolgens haalt hij hem er uit en we liggen wat te zoenen, dan gat hij nar beneden om me te pijpen!
Springt hij omhoog en rent naar de badkamer................

Ik dacht denkt hij nou dat ik ben klaar gekomen?! komt hij terug zegt hij Gatver ik denk dat je pik vol poep zit , dus ik onder de dekens kijken met het licht aan en er zaten inderdaad nog wat spoortjes op ......iieeuuuwwwww arme hij!!
't Was in elk geval z'n eigen stront...

Ik ben een optimist...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_27319987
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:47 schreef keizerpinguin het volgende:
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:23:00 #197
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27327195
mijm eerst keer met een vrouw was ook achter af wel grappig!!

ik kom klaar in haar (wel met condoom om) en we blijven nog even op elkaar na genieten haal ik mijn leuter er uit condoom foetsie!!!

was hij af geschoven op het eind , maar na ff vissen toch weer terug gevonden
Born this way
  woensdag 25 mei 2005 @ 01:47:10 #198
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27327435
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:23 schreef keizerpinguin het volgende:
mijm eerst keer met een vrouw was ook achter af wel grappig!!

ik kom klaar in haar (wel met condoom om) en we blijven nog even op elkaar na genieten haal ik mijn leuter er uit condoom foetsie!!!

was hij af geschoven op het eind , maar na ff vissen toch weer terug gevonden
En de hamvraag natuurlijk.

Wat vond je nou lekkerder?

Man of vrouw?

Algeheel plaatje eh?
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_27347594
Van de week lag ik met m'n vriend na het sexen nog een tijdje bloot op bed toen z'n telefoon ging, een vriend van 'm belde. Gaat op een gegeven moment opeens de deur open (geen slot ), staat de huisgenoot van m'n vriend in de deuropening, ook aan de telefoon (die had iets nodig en dacht dat we er niet waren, hij had 't zo druk met bellen dat ie ons ook helemaal niet had gehoord). Beetje jammer dat m'n vriend net wijdbeens op de rand van 't bed zat richting de deur, beetje tussen z'n benen zat te frutselen (heel onschuldig, zoals mannen dat wel vaker doen..) Ik lag er naast, met m'n hoofd op z'n bovenbeen. Zal er voor die huisgenoot heel leuk uit hebben gezien, m'n vriend met z'n hand tussen z'n benen, mijn gezicht er naast en dan nog aan de telefoon ook..
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:36:29 #200
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27349714
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:47 schreef LaZZ het volgende:

[..]

En de hamvraag natuurlijk.

Wat vond je nou lekkerder?

Man of vrouw?

Algeheel plaatje eh?
Met een vrouw was het op zich wel lekker maar miste toch iets...........zo'n 15cm gemiddeld

Dus heb het maar bij de mannen gehouden dat geeft me toch een prettiger gevoel dus....
Born this way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')