quote:op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef knut het volgende:
de ttt was meer dan goed in het begin. de exclusiviteit was jammergenoeg ver te zoeken. daarom het weghalen van de ttt. in de aanloop naar de tlttt kwamen ook meer dan genoeg leuke topics langs die niet alleen maar voor tlttt gemaakt waren. het komt ook zonder tlttt en texten van een jaar oud helemaal goed met onzin hoor
ik hoefde geen verdediging voor de beslissing om de ttt af te laten zinken hoor, ik heb hierover niets te zeggen en het is een beslissing van de crew waarop ik geen invloed heb, en terecht.quote:op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef ruis het volgende:
ik vond het eigenlijk het ttt-gedoe overbodig, vooral als je zag dat er op t laatst maandenlang geen nieuwe topics in kwamen en dat kwam niet omdat de modjes er onwelwillend tegenover stonden toendertijd.
quote:op woensdag 6 april 2005 13:34 schreef the_langolier het volgende:
maar toch vriendelijke om het nog eens uiteen te zetten.![]()
transexueel tepeltrek topic.quote:op woensdag 6 april 2005 13:29 schreef hansjans het volgende:
mag ik vragen wat ttt betekend?
ttt verwijzing naar het tiptoptopic in onzin voor je leven, een sticky topic met hierin links naar leuke topics, in tegenstelling tot de enorme hoeveelheid bagger in dat forumquote:
ik heb er nog 2 heel opzichtig en nostalgisch in mijn sig. staan , klik daar maar eens opquote:op woensdag 6 april 2005 13:29 schreef hansjans het volgende:
mag ik vragen wat ttt betekend?
en nog is het verkeerd.quote:op woensdag 6 april 2005 13:40 schreef xlarge het volgende:
[..]
ik heb er nog 2 heel opzichtig en nostalgisch in mijn sig. staan , klik daar maar eens op
-edit- ah , je weet het al
zo staat het in het woordenboek van fok!quote:op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef dirkh het volgende:
[..]
en nog is het verkeerd.
het is namelijk top tip topic.
of praat ik nu al voor m'n beurt?quote:op woensdag 6 april 2005 16:05 schreef dr.daggla het volgende:
ondanks dat ik je een eikel vind, dirkh, deed je het prima op ovjl.
jammer dat je gaat..
leukquote:op woensdag 6 april 2005 16:05 schreef dr.daggla het volgende:
ondanks dat ik je een eikel vind, dirkh, deed je het prima op ovjl.
jammer dat je gaat..
dat begrijp ik.quote:op woensdag 6 april 2005 16:58 schreef dirkh het volgende:
[..]
leukvoel je je nu ook stoer?
maar goed, je zegt dat je het jammer vind dat ik ga. ik kan mij niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik weg ga. ik blijf gewoon op onzin. daar hoef ik niet blauw voor te zijn.
hou toch op met je "jammer". als je het jammer had gevonden dat had je dit niet geplaatst. maar nee, je hebt iets uit het crewforum gelezen en gaat als een speer hier de bink uithangen. en dan ook nog zeggen dat je het jammer vindt, dat is pas schijnheilig.quote:
er staat niet voor niets wdb. het zal mij persoonlijk verder aan m'n reet roesten wat je gaat doen, ik zeg alleen dat het jammer is voor ovjl.quote:op woensdag 6 april 2005 17:17 schreef dirkh het volgende:
[..]
hou toch op met je "jammer". als je het jammer had gevonden dat had je dit niet geplaatst. maar nee, je hebt iets uit het crewforum gelezen en gaat als een speer hier de bink uithangen. en dan ook nog zeggen dat je het jammer vindt, dat is pas schijnheilig.
heb jij geen enkel fatsoen? je loopt hier namelijk wel de bink uit te hangen dat je lekker in + mee kan lezen en verteld hoe jammer je alles vindt, terwijl je met niks anders bezig bent om juist de boel te verzieken? je vindt iets niet jammer als je zo hypocriet bent, dan doe je alsof je iets jammer vindt en gaat daar snel mee aan de haal in een topic, zoals je hier dus laat zien.quote:op woensdag 6 april 2005 17:23 schreef dr.daggla het volgende:
[..]
er staat niet voor niets wdb. het zal mij persoonlijk verder aan m'n reet roesten wat je gaat doen, ik zeg alleen dat het jammer is voor ovjl.
en ik kan nog net zo makkelijk in + lezen als toen ik mod was, dus er valt niets te binken hoor.
en als ik hier echt hard op was gegaan dan had ik wel een fb topic geopend om lucille te bedanken voor alles..
whahahha. right dirk.quote:op woensdag 6 april 2005 17:29 schreef dirkh het volgende:
[..]
als je in + mee kan lezen, dat zou het je pas sieren door dit even netjes te melden, waar de bug zit, of waarom je rechten niet zijn weggehaald, oid.
verklaar je eens nader. dan ga ik ook alvast het bier uit de koeling halen.quote:op woensdag 6 april 2005 17:23 schreef dr.daggla het volgende:
[..]
en als ik hier echt hard op was gegaan dan had ik wel een fb topic geopend om lucille te bedanken voor alles..
haha en onz is de prooi ?quote:
jammer zijn de pogingen om nikky aan te vallen dirk. van jou en een aantal andere. (een groepje wat trouwens beter beschouwd kan worden als kliek dan het groepje wat jij laatst kliek noemde) . dat getuige van weinig fatsoen. voorspelbaar is het trouwens wel.quote:op woensdag 6 april 2005 17:29 schreef dirkh het volgende:
sowieso het gezuig jegens alle fa's is vrij overdreven. maar ja, dirkh had dan ook de ambitie om zelf fa te worden, en daarvoor moet er toch echt iemand weg hé ...quote:op woensdag 6 april 2005 18:10 schreef shaolin het volgende:
[..]
jammer zijn de pogingen om nikky aan te vallen dirk. van jou en een aantal andere. (een groepje wat trouwens beter beschouwd kan worden als kliek dan het groepje wat jij laatst kliek noemde) . dat getuige van weinig fatsoen. voorspelbaar is het trouwens wel.
duh. als je net zoals lord dreamer en consorten maar blijft zuigen, drammen, etteren, tegenstrijdig en hypocriet blijft doen dan lekt dat binnen no-time naar buiten, hoor.quote:op woensdag 6 april 2005 18:14 schreef dirkh het volgende:
jullie zijn wel goed geïnformeerd, daar kan ik niks over zeggen.
ja klopt helemaal. het is ook echt de juiste manier om te schrijven dat je wil stoppen, op zwart wil, zegt wat je denkt en dan vervolgens alsnog fa worden.quote:op woensdag 6 april 2005 18:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
sowieso het gezuig jegens alle fa's is vrij overdreven. maar ja, dirkh had dan ook de ambitie om zelf fa te worden, en daarvoor moet er toch echt iemand weg hé ...
ik heb zo mijn eigen speculaties waarom jij op deze manier stopt dirkh.quote:op woensdag 6 april 2005 18:17 schreef dirkh het volgende:
[..]
ja klopt helemaal. het is ook echt de juiste manier om te schrijven dat je wil stoppen, op zwart wil, zegt wat je denkt en dan vervolgens alsnog fa worden.
jammer boebiedoe, had dit niet van jou verwacht.
jij mag het als natrappen zien, ik zie het als het weergeven van mijn mening, zoals ik dat eerder heb gedaan. that's it. daar kan je een labeltje aan hangen, met ieder willekeurige benaming. zolang ik kan verdedigen wat ik heb gezegd, en iemand recht in zijn/haar gezicht kan kijken dan maak ik me geen zorgen.quote:op woensdag 6 april 2005 18:21 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
ik heb zo mijn eigen speculaties waarom jij op deze manier stopt dirkh.
jouw natrappen en vernedering van de forum-admins, dat is laag en onbeschoft, en dát had ik nou niet van jou verwacht. ik had altijd respect voor je als moderator, maar dat respect is nu in een ramp tempo verloren gegaan. had de eer aan jezelf gehouden.
wat is er boe, wil je weer eens neuken?quote:op woensdag 6 april 2005 18:21 schreef boebiedoe het volgende:
jouw natrappen en vernedering van de forum-admins, dat is laag en onbeschoft, en dát had ik nou niet van jou verwacht. ik had altijd respect voor je als moderator, maar dat respect is nu in een ramp tempo verloren gegaan. had de eer aan jezelf gehouden.
betreffende [fa] is voor zover ik weet idd vrijgezel.quote:op woensdag 6 april 2005 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
wat is er boe, wil je weer eens neuken?.
dat gezuig van o.a. jou richting 1 persoon, voor de schermen, dat zie jij als het geven van je mening.quote:op woensdag 6 april 2005 18:25 schreef dirkh het volgende:
[..]
ik zie het als het weergeven van mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |