ik ben geen gespierde domme partyganger, maar ik draag wel die shirts, zitten fijn en zien er mooi uit, en ik weet wel degelijk wat er op staat, 't is nie een en al scheldwoorden, behalve dan het shirt dat ik heb waarop staat "fuck the babysitter"quote:Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik heb er tot dusver alleen van die overdreven gespierde domme partygangers in zien lopen. Vond het behoorlijk kansloos, vooral toen ik aan hem vroeg of hij wel wist wat er op zijn shirt stond en het zelf niet wist.
idd, die badjas is erg uniek en erg gaaf, leuk als je vriendin komt slapenquote:
die zal wel een fortuin kosten!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:48 schreef Goas het volgende:
[..]
idd, die badjas is erg uniek en erg gaaf, leuk als je vriendin komt slapen![]()
![]()
[afbeelding]
afbeelding voor de liefhebbers
idd, 70 euries:P, maar wel gaafquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
die zal wel een fortuin kosten!
ik vind hem ook wel vet ja, maar te duur.quote:
Het is voor carnaval snap dat dan !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij deze is DPM dus officieel *uit*
En damn.. Maikuuul.. wat een ongelofelijk lelijk shirt..
Meer voor: Zaterdag feesten in de Feesfebrikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Het is voor carnaval snap dat dan !
Yamanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meer voor: Zaterdag feesten in de Feesfebrikjeweeet
Hmm, die is écht lelijk.quote:
Als ik het bij freetranslations.com intyp krijg ik: of prostitute motherquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:31 schreef Goas het volgende:
als je de rest van topic leest, dan weet je dat het geen "hoerenmoeder" betekent, maar "ik voel me goed/ te gek"
zo is 't maar netquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef sombogywogy het volgende:
Betekenis
De naam De Puta Madre 69 heeft volgens Roos een geheel andere betekenis dan de mensen vaak denken. “De uitspraak De Puta Madre moet je zien als een aparte taal onder jongeren. In de volksmond betekent het: ‘Ik voel me goed, alles is vet cool.’ Wanneer je tegen iemand zegt Puta Di Madre dan mag je beginnen te rennen. Het is een klein detail, maar maakt een groot verschil. En ja, 69 is een leuke toevoeging en komt van het standje 69”, vertelt Roos.
En dan is t duidelijk!
Is met bikkembergs ook zo... Al die kamperhollanders die in dat merk lopen (al dan niet nep)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:51 schreef renz0r het volgende:
Paupermerk voor paupermensen, was dit jaar in lloret en alle kamperhollanders droegen dat...gelijk afgeknapt van die zooi
hèhè, met jou kan ik praten, ik vind de meeste shirtjes van 'de puta madre' echt vet, op ééntje na, maar dies ook gewoon hondslelijk, maar voor de rest; topmerkquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:52 schreef stefmans het volgende:
Zijn gewoon vette shirts.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef sombogywogy het volgende:
En ja, 69 is een leuke toevoeging en komt van het standje 69, vertelt Roos.
Met "jij bent kankervet" bedoel je ook niet dat iemand scheef loopt van een gigantische tumor, maar dan ga ik het nog niet op m'n shirt zetten.quote:Op maandag 11 september 2006 12:50 schreef jeffreyp het volgende:
tog heel grappid dat deze onnozele mensen echt geen verstand hebben van kleding, als je niet weet wat de betekenis is van DE PUTA MADRE reageer dan ook gewoon niet!!![]()
gooi dicht danquote:Op donderdag 27 december 2007 23:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, wat een kutick zeg
kom dan met wat nieuws
ik heb het shirt dat je bedoelt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kwam een gozer tegen met een shirt van het merk Puta di madre. Achterop het shirt stond iets in de trant van Gigolo fucks for 500,-.
Het is niet alleen de bedrukking, Puta di Madre. Maar zo heet 't merk. Ze hebben shirts met allerlei schunnige opdrukken.
Iemand bekend met Puta di madre?
en al jaren uit de mode. goed voor paupers. overgenomen door kampers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:44 schreef Goas het volgende:
[..]
hèhè, met jou kan ik praten, ik vind de meeste shirtjes van 'de puta madre' echt vet, op ééntje na, maar dies ook gewoon hondslelijk, maar voor de rest; topmerk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |