Mogelijk. Maar ik denk 't niet. Als je zo'n shirt ziet denk je echt, wow eindelijk weer eens iets origineels. Over een paar maanden zal heel breezah-Nederland er wel weer in lopen. Zo gaat dat vaak met die trendjes, wat je met Bikkembergs ook ziet gebeuren nu.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:25 schreef Whissie het volgende:
Zag wel pas een gast lopen met zoon "puma"-shirt maar dan met PUTA in de puma-stijl. Praten we over hetzelfde?
Waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:21 schreef sjimz het volgende:
ik heb het shirt al meer dan een jaar..is wel geinig
Puta di Madre is hoeremoeder.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:51 schreef -moi- het volgende:
Puta Madre, dat is toch hoerenmoeder? Nouja, leuk merk opzich, maar idd, over twee maanden loopt iedereen erin en is het enorm afgezaagd. Dus nee, ik ga niet zo'n shirtje halen, al wilde ik dat een paar maanden terug nog wel, toen het nog niet overal in de winkels hing..
Ja, ik heb op de site gekeken, maar geen plaatjes, wel de tekst:quote:Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef La_Guiri het volgende:
En hoerenjong is hijo de puta. Maar even on-topic, ben nu wel benieuwd hoe die shirtjes eruit zien.
quote:you can't see our items
because
of imitations. go straight to the shops to have them
ja klopt, dat had ik ook gezien.quote:Op maandag 11 april 2005 20:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb op de site gekeken, maar geen plaatjes, wel de tekst:
[..]![]()
.
lees het topic nou eensquote:Op maandag 11 april 2005 21:44 schreef -calimero- het volgende:
Had er een tijdje geleden eentje gekocht voor me'n vriendin. was een heel leuk vestje om te zien. kom ik er later achter wat die naam betekend... vond t nie zo leuk eigelijk...
Waar gekocht?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef P4nic het volgende:
Heb vet T-shirt gekocht
voorzijde 1 gram de coca
achterzijde un vaso de rom en dan nog puta madre eronder.
Gelukkig nog niet bekend in België
En de one-liner die ik dikwijls gebruik is : una grande puta por favor dus nog zoveel leuker voor mij
ja, voor Marokkanen en BaCoboys jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:56 schreef AltamirA het volgende:
Je ziet ze op best wat plaatsen liggen. Beetje trieste shirts eigenlijk, beetje in de stijl van die Jesus shirts van vorig jaar. Echt zo'n shirts voor een bepaald soort volk.
wat een onzin om een merknaam aan een groep mensen te koppelen, vooral deze....t klopt niet eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
ja, voor Marokkanen en BaCoboys ja![]()
ik ben er niet echt weg van
Dankje door je argument ben ik overtuigd..quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat een onzin om een merknaam aan een groep mensen te koppelen, vooral deze....t klopt niet eens.
net zo min als "lonsdale jongeren" kunnen die niet gewoon bij naam noemen, ?
rechtse nazie aanhangers, of zo
ik loop er niet mee, mijn zoon, en die verbind er helemaal niks of niemand mee, ik hoor t hier op fok pas, en niemand kijkt m scheef aan, de meesten weten niet eens wat t betekend.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:11 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Dankje door je argument ben ik overtuigd..
als je toch met de puta madre op je shirt loopt dan moet je niet gaan lullen als mensen je scheef aan kijken, das exact hetzelfde als dat tuig wat nou nogsteeds lonsdale kleding koopt.
de meesten weten wel dat betekent met een t is (je zoon verbindt overigens ook met dt)quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik loop er niet mee, mijn zoon, en die verbind er helemaal niks of niemand mee, ik hoor t hier op fok pas, en niemand kijkt m scheef aan, de meesten weten niet eens wat t betekend.
t is gewoon kleding.
Ik woon ook in Brabantquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:22 schreef Killer_Mom het volgende:
misschien leven we in Brabant achter, ik hoop t. hier kun je nog aantrekken wat je wil.
en tikvauten , schuld van t terrasje![]()
Ik vind de shirts ook over-done..quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:05 schreef speknek het volgende:
Ik vind het een beetje triest. Ik houd wel van een grappig of provocerend shirt. Maar een scheldwoord als merknaam is gewoon suf.
ik weet niet of t een trend is,quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:31 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik vind de shirts ook over-done..
Willen nog ff meeliften op de trend 'overal-schijt-aan-hebben' maar daar komen ze wat mij betreft iets te laat mee.. Die 'trend' zal snel over zijn denk ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |